Itse olen pyörähuollosta ostanut kaksi pyörää. Ensimmäisenä ostin Spessun Enduro Compin kun sain sen verta edullisesti että ei tarvinnut miettiä mistään ulkomaalaisesta nettikaupasta tilaamista. Silloin asuin vielä Lahdessa ja pyörä tuli matkahuollonkautta ja maksu tapahtui pyörää matkahuollosta noutaessa, tästä plussaa. Pyörän toimitus kesti jonkin aikaa mutta tämä johtui ahtaajien lakosta. Miinusta antaisin pyöränkasaamisesta. Pyörä tuli siis kasattuna, mutta osat olivat todella löysällä. Tämän huomasin vasta ekalla testiajolla, onneksi ei käynyt mitään. Toki tulisi itse tarkistaa että kaikki on ok ennen kuin lähtee ajamaan, mutta tiedättehän kuinka mehuissaan sitä on kun saa uuden pyörän käsiinsä.
Toinen pyörä jonka ko.kaupasta ostin oli myös spessu. Kun vein edellä mainitun Enduron ensihuoltoon niin samalla halusin koeajaa San Francisco kaupunkipyörää ja sehän onnistui. Kovasti väännettiin hinnasta Jimmyn kanssa kättä ja yhteis ymmärrykseen päästiin. Pyörä lähti samantien matkaan ja hienosti on pelittänyt.
Kerran sen jouduin viemään takaisin kun napavaihteissa oli jotain ongelmaa. Tilanne korjattiin heti ja sain vielä opastuksen kuinka homma tapahtuu kotikonstein.
Mielestäni olen saanut hyvää palvelua ja hintakin on ollut kilpailukykyinen nettikauppohin verrattuna.
Fillarimessuilla Okka tarjosi edullista Spessun Bighit runkoa. Meinasinkin jo innostua, mutta rahan,tilan ja ajanpuutteen vuoksi päätin jättää rungon ostamatta. Sekä vaimon murhaava katse oli aika iso tekijä päätöstä tehtäessä...
Kirjanmerkit