Njoo tohon ois pitäny mun törkkää jotain heittomerkkejä ynnä muita keventimiä, jottei turhan pahasti harhauta varsinkaan äkkinäistä. Nytpäs hokasin surkeimpiin renkaanirrotuskokemuksiin (kapeissa kumeissa) olevan läheisessä yhteydessä valmiiks matalapohjainen vanne ja ennenkaikkea se halvatun farkunlahkeen paksuinen Velox-vanneteippi... Miks hitossa keksin sen vasta nyt?Tarkalla noi mittasopivuudet kai läskien tubeless-tohinoissa menee. Tiukka pitäs olla, jotta olisi tiivis olemattomilla paineilla ja kuitenkin myös helposti huollettavissa.
Jos mun takaBudissa on kyljet nukkaiset ku vanhan villasukan pohjat, mutta kuitenkin sisurin tussahtaessa paine pysyy jonkun verran ulkokumin sisäpuolella, niin vieläkö sitä voi koettaa luotettavaks litkuttaa?
Kirjanmerkit