Vertasin tota "Reach mittaa". Elikkäs ohjainakselista vaakatasossa kampien keskikohtaan, se on nykyisessä 389mm. Hyvä, siis se että olisi kädet hieman koukussa hupuilta ajaessa olis ehkä noin kaks senttiä lyhvämpi. 47cm rungossa se on 373. Onko nyt tosiaan näin että koska olen ilmeisesti uniikki kummajainen, mun tarvii ostaa 47 tai 49cm runko ja nostaa satula tappiin?
Vaikeaa tämä hiihtäminen. Rungonvaihtotaitoa/halua ei kyllä ole ollenkaan, etenkin kun pyörää tarvitsisi lähes joka päivä. Olisikohan ilkeä mulkvisti ja kävis intersportissa koeajaa Focuksen valikoimia?
Vaikeaa tämä hiihtäminen. Rungonvaihtotaitoa/halua ei kyllä ole ollenkaan, etenkin kun pyörää tarvitsisi lähes joka päivä. Olisikohan ilkeä mulkvisti ja kävis intersportissa koeajaa Focuksen valikoimia?

Itse ajan keväästä syksyyn droppitangoilla ja talvipyörässä on suora tanko. Tykkään kyllä henk.koht. dropeista enemmän useamman otevaihtoehdon takia. Varsinkin pidemmillä lenkeillä ja monen päivän retkillä niitä osaa arvostaa.

Comment