No johan pukkaa kafeeraaseria. Tykkää!
Pyöräprojekti
Collapse
X
-
-
Terässiipi kuulostaa kotimaiselta mutta ainakin runko taitaa olla norjalainen? Komia pyörä joka tapauksessa ja hyvin säilynyt. Ennen peruspyörätkin tehtiin kestämään, noitahan ei saa normaalisti ajamalla hajalle jos pyörä on saanut öljyä ja vaseliinia silloin tällöin.
Comment
-
Pistän farkun lahkeen sukan sisään pyöräillessä, niin se ei sotkeennuAlkujaan tämän lähetti aksu08 Katso viestiMuuten todella hieno, mutta kyllä mä sen ketjunsuojankin vielä laittaisin. Ärsyttää sotkea lahkeet öljyyn ja nykiä farkkuja ketjun alta, tai ehkä pitäisi siirtyä pillifarkkuihin.
Comment
-
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Comment
-
Rungossa on merkintä "Product of Norway", ja toisessa kohtaa lukee Terässiipi. Olen päätellyt että näitä runkoja on samalta pajalta brändätty eri firmoille, koska olen nähnyt täysin samallaisia pyöriä ainakin rungoltaan esimerkiks cressun logolla varustettuna.Alkujaan tämän lähetti nojoo Katso viestiTerässiipi kuulostaa kotimaiselta mutta ainakin runko taitaa olla norjalainen? Komia pyörä joka tapauksessa ja hyvin säilynyt. Ennen peruspyörätkin tehtiin kestämään, noitahan ei saa normaalisti ajamalla hajalle jos pyörä on saanut öljyä ja vaseliinia silloin tällöin.
Comment
-
Hieno on! Eikös nuo norjalaiset kolmitähtipyörät oo kuitenkin merkiltään Monarkkeja?Alkujaan tämän lähetti rocksted Katso viestiRungossa on merkintä "Product of Norway", ja toisessa kohtaa lukee Terässiipi. Olen päätellyt että näitä runkoja on samalta pajalta brändätty eri firmoille, koska olen nähnyt täysin samallaisia pyöriä ainakin rungoltaan esimerkiks cressun logolla varustettuna.
Comment
-
Meinaatko jättää flättipolkimet tuohon pyörään? Siinä tapauksessa nämä ois tosi mukavat ja sopis pyörän tyyliin paremmin kuin nuo nykyiset:Alkujaan tämän lähetti Illotus Katso viesti
Comment
-
Juu, menee nuo pedaalit vaihtoon. Tässä syksyä ennustellessa tilasin hopeiset Wellgon BMX-flätit, ovat talvikenkien kanssa kivemmat. Ensi kesäksi voisi tuommoiset Sylvanit laittaa, ovat kyllä kivan näköiset. Enempiä lenkkejä varten on sitten lukkikset, mutta sää nähdä onko niille käyttöä. Hyötypyöräillessä ei aina viiti niitten kanssa värkätä.Alkujaan tämän lähetti Jula Katso viestiMeinaatko jättää flättipolkimet tuohon pyörään? Siinä tapauksessa nämä ois tosi mukavat ja sopis pyörän tyyliin paremmin kuin nuo nykyiset:
http://singlespeedshop.com/start.htm...ing_Pedals.htm
Comment
-
Tuossa vois olla jonkinlainen kompromissi:Alkujaan tämän lähetti Illotus Katso viestiEnempiä lenkkejä varten on sitten lukkikset, mutta sää nähdä onko niille käyttöä. Hyötypyöräillessä ei aina viiti niitten kanssa värkätä.
Comment
-
Tässä lähtötilanne:
Nyt aloituksesta vajaa viikko:
Kaikki tekniikka käyty läpi, alukiekot omasta takaa, toinen gummi ostettu kaupasta, ja tietysti maalattu parilla purkilla sprayta. Tarkoitus oli saada aikaan sukupuolineutraali käyttöpyörä edullisesti. Suurin työ purkamisessa ja rungon pohjissa ja kiekoissa, kokoaminen hauskempaa. Kuparivärillä tarkoitus symboliseerata cafefiilistä. Kevyen oloinen noin teräspyöräksi, ohuet runkoputket. Viimeistely kesken, pitää katsoa mitä siihen vielä ripustaa...
Comment

Comment