Alkujaan tämän lähetti TPP
Katso viesti
Pyöräprojekti
Collapse
X
-
-
Kyllähän toi vaimo kiittelee ainaAlkujaan tämän lähetti toripolliisi Katso viestiOnneksi on autotalli missä puuhata
Melkoinen tornaado on mennyt Akin kämpän läpi jättäen uuden maastopyörän sohvan kylkeen. Pyörästä vaikea sanoa mitään 
Fillari on tarkotuksella vielä vähän varjossa, ehkä huomenna siinä kunnossa että kehtaa kuvan napata.
Comment
-
X-D!!! Mahtavaa! Voi kyllä käydä kalliiksi, jos muksut hiffaa homman;-)Jotkut asiat ovat niin kalliita että minulla ei ole niihin varaa paitsi silloin kun olen veloissa.
Comment
-
Joo, spacereiden avulla löytyy säätövaraa reilut 3cm.Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viestiOliko tossa Lookin tolpassa (E-post?) jotain säätömahdollisuutta sen jälkeen kun sen on kerran lyhentänyt? Upealta näyttää kerrassaan.
Comment
-
Näin muistelinkin jostain lukeneeni. Varsin kätevää, ei tarvi (niin paljon) olla kylmä hiki otsalla lyhentäessäAlkujaan tämän lähetti TPP Katso viestiJoo, spacereiden avulla löytyy säätövaraa reilut 3cm.
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Comment
-

Pikkuprojektia pukkaa ja kaipaisin neuvoja.
Tuosta pitäisi saada 1x10 tietysti mahd. halvalla. Tällä hetkellä se on 2x9. Takavaihtaja on tällä hetkellä X0 (vanha malli), ei ilmeisesti toimi 10 pakan kanssa eikä varmaan jaksa pitää ketjua tarpeeksi kireänä.
Eli takavaihtaja, ketjut, pakka, ja triggeri mennee vaihtoon?
Mahtuuko 10-pakka suoraan 9-pakan tilalle?
Kertokaa myös minkälainen takapakka sekä eturatas kannattaa hommata että pääsee myös ylöspäin.
Olen ajatellut Racefacen narrow-wide eturatasta sekä XT:n shadow plus takavaihtajaa. Ei hirveästi voi mennä metsään?OSM-MTB
Comment
-
Katso HI5Bikes Sram x9 10 sp vipu ja x9 type2 10 sp short tai medium takavaihtaja, on erittäin edullisia ja toimivia! Sram 1050 10sp(11-36) pakka ei myöskään hinnaltaan päätä huimaa ja on ihan ok, 1051 ketju myös ajaa asiansa.Alkujaan tämän lähetti ratikka Katso viesti
Pikkuprojektia pukkaa ja kaipaisin neuvoja.
Tuosta pitäisi saada 1x10 tietysti mahd. halvalla. Tällä hetkellä se on 2x9. Takavaihtaja on tällä hetkellä X0 (vanha malli), ei ilmeisesti toimi 10 pakan kanssa eikä varmaan jaksa pitää ketjua tarpeeksi kireänä.
Eli takavaihtaja, ketjut, pakka, ja triggeri mennee vaihtoon?
Mahtuuko 10-pakka suoraan 9-pakan tilalle?
Kertokaa myös minkälainen takapakka sekä eturatas kannattaa hommata että pääsee myös ylöspäin.
Olen ajatellut Racefacen narrow-wide eturatasta sekä XT:n shadow plus takavaihtajaa. Ei hirveästi voi mennä metsään?
Comment
-
Tandemin päivitysprojekti kesällä edessä. Ensin kerätään osat ja sitten päivitetään. 22 kiloista retkitandemia ei ole tarkoitus kevennellä, vaan tehdään jotain muuta. Kuvia tulee kun projekti alkaa.fillari10.blogspot.fi
www.kareisenpyorakorjaamo.net
Itse yrittäjä
Comment
-
Nyt on letkut lyhennetty ja loput kilkkeet kiinni. Toisen jarruletkun lyhennyksessä onnistuin tietenkin tönäsemään kahvaa letkun ollessa irti, ja vähän lientä roiskahti pihalle. Pätkäsin letkun ja pistin kiinni ja kas kummaa, jarru toimii normaalisti.. Pitäskö sinne kuitenkin saada lisää ainetta hävinneen tilalle? SLX:t kyseessä.
Kadulla kävin ensipolkasut suorittamassa ja kyllähän se hyvältä tuntu!
Comment

Comment