Find bike parts and accessories for MTB, road, gravel, trekking and e-bikes. Huge choice of components, clothing and tools for Your bike | bike-components
^ Tuonne saa aina ilmaiset postit kun tarpeeksi kauan selaa sivuja
siis hä, kerro lisää? Siis bike-componentsiin ilmaiset postit ku vaan selaa sivuja? Olen kyllä aika paljon niitä sivuja selannut ja jättänyt ostoskoriin tavaraa eikä mulle ole koskaan tarjottu ilmaisia posteja pl nuo kamppispäivät
siis hä, kerro lisää? Siis bike-componentsiin ilmaiset postit ku vaan selaa sivuja? Olen kyllä aika paljon niitä sivuja selannut ja jättänyt ostoskoriin tavaraa eikä mulle ole koskaan tarjottu ilmaisia posteja pl nuo kamppispäivät
Ennen joulua juuri laitoin tilauksen sisään ilmaisella toimituksella, sillä kertaa alekoodi lävähti näytölle n. puolen tunnin selaamisen jälkeen. Pari päivää aiemmin vastaava koodi tupsahti ruudulle noin tunnin selaamisen jälkeen.
Koodit ovat aina voimassa vuorokauden vaihtumiseen asti ja sellaisen saanee chatista ruinaamalla kun sanoo ettei aiemmin ehtinyt saada ostoskoria valmiiksi ja koodi muka vanheni...
E: En nyt toki varmaksi mene sanomaan että kympin tilaukselle saa ilmaisen toimituksen, tuo oma tilaus oli 300€+.
Comment