...kyllä se on kalibroitu aivan niin tarkaksi kuin luvataan
Alennusmyynnit
Collapse
X
-
Tuossa tekstissä mainitaan että jos avainta käytetään paljon esim. vain pienimmillä vääntömomenteilla 2-6Nm niin kuin yleensä pyörien kohdalla on niin tällöin avain kannattaa tarkistuttaa määrä ajoin, mutta tuolloin varmaankin tavallisessa käytössä tarvetta ei tule koskaan verrattuna esim. pyöräliikkeen tarpeeseen jossa kasataan satoja pyöriä pienessä ajassa. Kaikkihan kuluu käytössä.
Luulempa että kalibrointi todistus tulee mukana ja onhan laadun takeena wera joka on tuon valmistaja ja joka on taas korkeatasoisten avaimien valmistaja.
Tuo kalibrointi todistus muuten tulee kaikissa 30e Kiinalaisissa momenttiavaimissa siis onko se pitävä todiste vai se että valmistaja on tunnettu laatu työkalujen valmistaja??
Comment
-
"Koitin otta Eurosport Playerin vuositilauksen Puolan Eurosport sivuilla mutta tänä vuonna ei onnistunut kuten viime vuonna. Olisi ollut taas Black Friday tarjous reilu 10 euro vuodesta..."
Minun Puola ESP tilaus uusiutui automaattisesti TUPLAHINTAAN entiseen, 89 zł /vuosi eli 20,60€. Pystyn elämään tuon kanssa.
Comment
-
Sama homma. Aika vähän tuli katottua viime vuonnakin, mutta voin elää tuon menetyksen kanssa. Yhtäkkiä puhelimen ruutuun pamahtaa paypalin ilmoitus maksusta niin luulin jo et maksutiedot vuotanu.Alkujaan tämän lähetti häggens Katso viesti"Koitin otta Eurosport Playerin vuositilauksen Puolan Eurosport sivuilla mutta tänä vuonna ei onnistunut kuten viime vuonna. Olisi ollut taas Black Friday tarjous reilu 10 euro vuodesta..."
Minun Puola ESP tilaus uusiutui automaattisesti TUPLAHINTAAN entiseen, 89 zł /vuosi eli 20,60€. Pystyn elämään tuon kanssa.
Comment
-
Kiitos Postin lähetys saapui jo nyt.Alkujaan tämän lähetti Lammy Katso viestiJuuri kyselin omani perään. Ollut matkalla nyt pari vk. Eivät pystyneet paikantamaan lähetystä.
Tarjoutuivat hyvittämään täysmääräisesti. Ei kiitos vielä [emoji16].
Lähetetty minun BLA-L29 laitteesta Tapatalkilla
Aika huikeaa - kuten näkyy niin sisältönä on täysi setti!
Lähetetty minun BLA-L29 laitteesta Tapatalkilla
Comment
-
Halvaksihan tuo sulle tuli. Mulla meni melkeen 2 harrasteyksikköä tähän mustaan perjantaihin.Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viestiVoe bergele... Ei olisi pitänyt enää selata tässä vaiheessa iltaa. Pistin tilaukseen Dirtlej Dirtsuitin (Core Edition) eli aikuisten kurahaalarit, kun oli 275€, ei varsinaisesti ryöstöä vaikkei toisaalta mikään huipputarjous. Pelkkiä housuja siis katselin mutta kokeillaan nyt tuota, josko ainakin hirveimmille työmatkoille toisi helpotusta."Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo
Comment
-
Mä käytin mun parit harrasteyksiköt juuri Exploron sähkövaihde-episodiin (ja tarkemmin ajateltuna toisen mokoman täpärirunkoon).. Eli eipä tullutAlkujaan tämän lähetti elasto Katso viestiHalvaksihan tuo sulle tuli. Mulla meni melkeen 2 harrasteyksikköä tähän mustaan perjantaihin.
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Comment
-
Jos jäi vielä ylimääräistä rahaa, niin merlinillä on dedan superleggeroa tolppina, tankoina ja stemmeinä halvennuksella.
Ja mikäli kaksipuolinen tehonmittaus kiinnostaa, niin shimanon FC-R9100-P Dura-Ace kampisarjaa 850e. Harmillisesti myös 34/50 ratastusta löytyy hyllystä
Comment
-
Hele... Onneksi Asetoni & Asetonista sanottiin että Explorossa ei riitä clearance Shimanon tai Stagesin wattikammilleJa mikäli kaksipuolinen tehonmittaus kiinnostaa, niin shimanon FC-R9100-P Dura-Ace kampisarjaa 850e. Harmillisesti myös 34/50 ratastusta löytyy hyllystä
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Comment
-
https://www.bike24.de/p1333051.htmlAlkujaan tämän lähetti F. Kotlerburg Katso viestiOnko missään näkynyt X01/XXX AXS kilkkeitä alessa?Rule #1: Obey The Rules
Comment
-
Panaracer Fat B Nimbleä tarjouksessa sekä 26x4.0- että 27.5x3.5-koossa: https://www.fatbike24.de/marken/panaracer.html
Toimituskulut 9,90 €.
Comment
-
Sieltä lamppua pimeyteen. Voimassa tämän päivän.
Comment

Comment