^Juuri näin.
Alennusmyynnit
Collapse
X
-
Toi kiekkotarjous on siis napattu tarjousmeilistä jossa kiekot olivat muistaakseni 500 tjsp. Alkuperäinen postaaja laittoi kyllä koodin jolla tarjouksen saa lunastettua, muttei hintaa joten sen tajuaa todennäköisesti vain ne joilla koodi on jo muutenkin.
Joka tapauksessa ton kaupan tarjouserät tuntuvat loppuvan ennen kuin niitä saa...
Comment
-
Limar air pro -maantiekypärää M-koossa 75 €. Valmistajan suositushinta 250 € ja muuallakin ~200 pintaa (esim. bike24 230€).
Puolisolle tuli tuollainen tilalle edellisen 70€ arvoisen 3 vuotta vanhan Lazerin Blade -kypärän takasinvedon johdosta. Kuituvahvikkeet ihan sitä itseään eikä tarraa. Viimeistely ei ihan täsmää 250€ kypärää, kun styroksia pursusi hieman reunoista kuituosien päälle ja etulipassa törrötti sauman välistä pieni pala muovikalvoa. 10 minuutin kevyellä mattopuukkisessiolla sai itse suoritettua ulkonäöllisen viimeistelyn kuntoon. Kuitenkin ihan kivasti vastinetta rahalle.
Melko matala kypärä eli todennäköisesti ei sovi kovin hyvin jos päälaki on korkea.
Comment
-
CRC/wiggle myy assoksen Tiburu s7 -ajohousuja 130€/134€. Wigglessä ale-hinta vaatii koodin brand14.
Rule #1: Obey The Rules
Comment
-
Naiselle Garmin Fenix 5s PLUS safiirilasilla 449€: https://www.karkkainen.com/verkkokau...alykello-fenix
Myös 5Xplus sapphire
Comment
-
Verkkokaupassa Silverbackin jäykkäperä todella lahjahintaan.
Comment
-
Ja ylipäätään kaikki yli 1000€ cx tai maastopyörät silverbackilta -50%. Graveli 105 osilla 645€, pyöräilyn alotteluun varmaan käypä laiteAlkujaan tämän lähetti F. Kotlerburg Katso viestiVerkkokaupassa Silverbackin jäykkäperä todella lahjahintaan.
https://www.verkkokauppa.com/fi/prod...yora-XL-490-mm
Lähetetty minun SM-N975F laitteesta Tapatalkilla
Comment
-
Tämäpä oli helppoAlkujaan tämän lähetti sampo12 Katso viestiJa ylipäätään kaikki yli 1000€ cx tai maastopyörät silverbackilta -50%. Graveli 105 osilla 645€, pyöräilyn alotteluun varmaan käypä laite
.. t. aloittelija
Comment
-
"Kampanjan eräkoko: 2 kpl"Alkujaan tämän lähetti sampo12 Katso viesti...Graveli 105 osilla 645€, pyöräilyn alotteluun varmaan käypä laite
No täyttää lain kirjaimen
Comment
-
Tuohan oli ilmeisesti "vanhan varaston poismyynti" tms. Hinnat sen verran hyviä, että ihan ymmärrettävää että erä on pieni. Verkkis on toki ennenki tehnyt näitä, että erät on olemattomia.Alkujaan tämän lähetti häggens Katso viesti"Kampanjan eräkoko: 2 kpl"
No täyttää lain kirjaimen
Comment

Comment