Näytä tavallinen näkymä : Hämeenlinna
Sivut :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
[
15]
16
17
18
19
20
21
Jopas onkin huippusuosittu maanantailenkki :)
Jopas onkin huippusuosittu maanantailenkki :)
Joo, mä olin läskeilemässä töiden jälkeen ja vähän hukkasin ajan kulun :D
On se kyllä hullunkurinen pyörä.
Tuossa on huomiselle reittikartta (http://ao.hamk.fi/~eva/Parola_XCO.png):
http://ao.hamk.fi/~eva/Parola_XCO.png
Jassåå et sit malttanutkaan odottaa lokakuulle :D
Mä kävin aulangolla polkuja kruisailemassa
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Mennään riskillä, eli tänään maastopyöräilyä "perinteisesti" Vaakunan edestä klo 18.
Koitetaan raahautua paikalle
Noniin, pitkästä aikaa porukkalenkki. Parolan xco-rata ja sotkussa kahvit. Just passeli tapahtuma syysiltaan :)
Keskiviikkona puomilta, lamppu saattaa olla hyödyllinen..
Juu hyvä lenkki oli. Lamppu ja tuuliliivi...illalla viilenee aika noposaan.
Puhkesi se paksukin rengas näköjään. Ensiviikolla tubelessia litkujen ja teipin kera.
Onko teillä millaisia maantie suunnitelmia vkl?
Kenkää kait tarviisi uusia kun vanhat natisee jo sopivasti. Oliko kellään lähimaastossa 45 koon MW81 shimanoja, joista vois kokeilla kokoa? :)
Palaan vielä tohon läskilenkkiin (tiedän 3 läskipyöräilijää josta tunnen kaksi:) Olisiko ensi la 20.9 vaikka klo 10 lähtiöitä rennolle lenkille? Ja ehdotuksia että mistä lähdetään ja minne...
Kysyn uudemman kerran olisiko vkl maantie intoa vielä tähteellä?
Palaan vielä tohon läskilenkkiin (tiedän 3 läskipyöräilijää josta tunnen kaksi:) Olisiko ensi la 20.9 vaikka klo 10 lähtiöitä rennolle lenkille? Ja ehdotuksia että mistä lähdetään ja minne...
Mä en pääse vkl mukaan, mutta tulevina vkl kyllä onnistuu.
Kysyn uudemman kerran olisiko vkl maantie intoa vielä tähteellä?
Olen lähdössä maantielle sunnuntaina, aika vielä avoin.
Todennäköisesti klo 10-11 2-3h, sääennusteen mukaan ip sateinen.
Itse päädyin tänään ip saapumaan hämmeeseen. Ja menen huomenna varmaankin Espoon lähtöpaikalle.
Olen lähdössä maantielle sunnuntaina, aika vielä avoin.
Todennäköisesti klo 10-11 2-3h, sääennusteen mukaan ip sateinen.
Mulle kävis sunnuntaina klo 11:00. Moottoriradan puomilta lähtö. Onko ok?
Tuun kans portille tuollon kun on tarkotus mennä 2-3h lenkki huomenna rauhallisella vauhdilla, jättäydyn sitten kyydistä jos vauhti alkaa huimata :D
Lähtö klo 11:00 puomilta OK
Kävinpä sitten yksin läskeilemässä, 10km jälkeen kun vaihdettiin uusi satula kiitokset ( Antti, Mekaanikot, Piia) niin johan rupes kulkemaan. Upea keli vähän alta 70 km, lopussa tuli kyllä tilt. Katiskoskeella oli maakaasulinjan raivaus, polut oli yllättävän "leveitä" ja kuvat lehdet vain rapisevat 4 tuuman alla.
Maastoilijoita huomenissa iltapäivällä? Suunnasta ei tietoa, sinne mihin eturengas näyttää. Mukaan voi lähteä läskilläki jos haluaa, vauhti suhteutetaan kalustoon. Ja muutenkin aika hiljaksiin.
Voisin lähteä maastoon kun tänään meni kiiturin viimeinen sisuri ja co2. Muutenkin flunssahkoisella ololla ei kiituroinnista tule mitään.
Kelihän oli täydellinen mtb keli. Unohtu vaan ottaa sade ja toppavaatetus mukaan.. :D
Kelihän oli täydellinen mtb keli. Unohtu vaan ottaa sade ja toppavaatetus mukaan.. :D
Ihan vähän vaan kastuttiin :) salamoitakin sinkoili jyrinän kera :)
velosipedisti
23.09.2014, 21.57
No nyt on ihan pakko vähän fiilistellä täälläkin. Kesälomaa tässä vietän ja kävin ajankulukseni katsomassa Toronton fillarikauppoja. Ai että kun oli kaikkea kivaa ja selkeesti suomen hintoja halvemmalla. Norcon läskiä (halvoilla osilla) saisi tuhannella dollarilla tarjouksesta ja tulipa nähtyä ihan livenä Salsan etujoustoläski. Hieno oli kuin myös 29 sinkulamaasturi.
Ja sit pääsin ajelemaan jollain framed nimisellä läskillä. Fattyyn verrattuna kevyempi ja ketterämpi.
Ai juu ja asiasta kuuseen. Olisko kellään sellaisia maasturin keskiöön sopivia prikkoja joilla saisi ketjulinjaa säädettyä? Sinkulamaasturia rakentelen jämäosista mitä kaapista löytyi. No runko löytyi metsästä mutta ei siitä sen enempää.
Mulla on noita prikkoja muutama jääny tuohon joutilaaks.
velosipedisti
23.09.2014, 22.13
Noniin nyt puhut Jar1 asiaa. Heitäpä privaviestiä tännepäin ja aletaan tekemään kauppoja.
En tiedä minkä kokoisia noiden prikkojen pitäisi olla mutta kokeilemalla selvinnee.
velosipedisti
25.09.2014, 07.49
Olisko hämeenlinnan suunnalla jo sen verran läskejä pyöriä että saataisiin ensimmäinen porukkalenkki aikaiseksi?
Kaikki lihavat ilmoittautukaa :p
velosipedisti
25.09.2014, 17.32
Terveiset tampereen poluilta.
Nyt sais hyvää läskipyörää edullisesti.Rtech myy trekkiä reilulla 1600 eurolla ja oli todella hieno peli. Ostakaa ostakaa.
velosipedisti
25.09.2014, 18.42
Joo laihaläski
velosipedisti
25.09.2014, 19.50
Sinkulaprojekti etenee. Jotain pikkuosaa vielä esim ohkaustanko pitäisi löytää, siis paksu sellainen. Ja mustat kammet kun noi alumiimin väriset ei sovi tuohon.
Ja jäykkä keula jouston tilalle.
Taidan olla jo liian vaativa.
Sinkulaprojekti etenee. Jotain pikkuosaa vielä esim ohkaustanko pitäisi löytää, siis paksu sellainen. Ja mustat kammet kun noi alumiimin väriset ei sovi tuohon.
Ja jäykkä keula jouston tilalle.
Taidan olla jo liian vaativa.
Mulla olisi ylimääräisenä tommonen 820mm low riser, musta Bontrager alutanko.
Tanko ja stemmi löytys. 620mm muistaakseni tanko ja 120mm stemmi..kapea kiinnitys tosin :)
>Olisko hämeenlinnan suunnalla jo sen verran läskejä pyöriä että saataisiin ensimmäinen porukkalenkki aikaiseksi?
-Lepaan laski ilmoittautuu, Huomenna läskilenkille klo 10 ? ja mistä lädetään?
>Olisko hämeenlinnan suunnalla jo sen verran läskejä pyöriä että saataisiin ensimmäinen porukkalenkki aikaiseksi?
-Lepaan laski ilmoittautuu, Huomenna läskilenkille klo 10 ? ja mistä lädetään?
Mä olen 90% tod näk mukana!
velosipedisti
26.09.2014, 13.01
En vielä varma huomisesta mutta ehdotelkaa lähtöpaikkoja. Olishan se kyllä hieno saada ensimmäinen tosilihavien ajelu aikaiseksi.
Pääseekö tavis maasturit mukaan jos pidetään metrin välimatkaa :) tosin kymmenen on aika aikaisin....
velosipedisti
26.09.2014, 13.09
No just mietin että ehkä sinne taviksetkin vois tulla mukaan. Ja kymmenen on mulle myöhään mutta ehkä mä jaksaisin siihen asti odotella.
Sunnuntaina saattaisiin päästä sinkulamaasturilla lenkille.
Niin läskipyörälenkki... käy mulle aikaisemminkin...vaikka klo 9. Mistä lähdetään?
Kyllä mä kannatan klo 10 starttia, ei tarvi valoja viritellä :)
Olisko puomilta startti? Voitaisiin ajella Katiskoskelle (laavulle makkaranpaistoon?) tai Katuman kiertoa (Aulangon tekosaarille makkaralle)?
Joo, mulle sopii, sovittu. . Puomilta(moottorirata) startti klo 10. Menisin mielummin katuman ympäri, kun hukun aina reitiltä siellä golf kentän kohdilla ja viimeviikonloppuna kävin katiskoskella. Ja Maggaraa mukaan vai?
Katumankiertoon lähden ainakin melkoisella varmuudella mukaan....ettei läskikuume pääse laskemaan
velosipedisti
26.09.2014, 17.37
Edellinen viesti ei kai tullut perille mutta lähden mukaan ainakin alkumatkan. Puomille klo 10. Mennään jonnekin missä on paljon ihmisiä ja herätetään pahennusta läskeillä.
Katotaan muistanko ottaa makkarapaketin mukaan :)
velosipedisti
26.09.2014, 18.52
No jos muistat mulle ohjaustangon ottaa
Pahennusta voi aiheuttaa ajaa vaikka keskustassa rappusia, tori , keskustalo... On kokeiltu
Oliskos halukkaita maantielenkillelähtijöitä sunnuntaina teemalla "hitaasti mutta pitkään" tai jotain sinnepäin
velosipedisti
27.09.2014, 09.00
Sää näyttää aika hienolta tänään. Metsässä saattaa vähän rapa roiskua.
Älkää odotatko mua, aamupala tuli ylös samaa reittiä kun meni alas.
velosipedisti
27.09.2014, 10.39
Joo me käytiin edun ikkunan takana. Hiljaista oli
velosipedisti
27.09.2014, 14.41
Hyvä lenkki siitä tuli. Kaksi läskiä ja yksi laihis ilmestyi paikalle.
Vääntynyt ranne ja sormi ja komeita mustelmia tuli hommattua matkalla eli yritystä oli riittävästi.
velosipedisti
27.09.2014, 14.42
http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/09/27/3907e9d84d1037430c33c9efb8da65a1.jpg
Hyvä oli lenkki vaikka laihiksella olinkin liikenteessä. Läskikuume kyllä tarttuu pahasti on ne sen verran hauskoja.
Pientä skraadua täälläkin jalassa. Hieno lenkki ja pituuttakin kiitettävästi.:)
Sattuisko kellään olemaan hallussa best trails of Aulanko- tyyppistä gpx-träckiä? :-) Ajattelin tulla huomenna aamupäivällä ajelemaan jos en muuta keksi...
Oliko aulangolla huonojaki polkuja? ;)
Oliko aulangolla huonojaki polkuja? ;)
Kelpaa myös kaikki Aulangon polut - träcki ;-)
Pitää katsoa olisko mulla ees useampi pienempi lenkki. Tulee aina niin hätäseen käytyä siel :)
No onko niitä maantielle lähtijöitä ?
Huomenna klo 10:30 jäähallilta 2-3h rauhallisesti.
No kun maantien sijaan aattelin maastoon. Aattelin mennä tunniks pariks aulangolle maastoon ajamaan, onko mukaan lähtijöitä? Käy kyl muukin ajosuunta jos ehdotuksia..
No kun maantien sijaan aattelin maastoon. Aattelin mennä tunniks pariks aulangolle maastoon ajamaan, onko mukaan lähtijöitä? Käy kyl muukin ajosuunta jos ehdotuksia..
Mä tässä juuri funtsin, että olisin mennyt ajamaan Aulanko MTB:n reitin aamupäivällä kun en ole sitä vielä ajanut... :-)
Sen mtb reitin vois ajaa, mut en miekään sitä oo ajanu. Pääsisin aulangon kulmille johonkin 10.30, sopiiko?
suurtumpelo
28.09.2014, 08.39
Maastoon olisin lähdossä myös.
Aulanko-mtb reitin muistan osittain, mutta en kylläkään tarkkaan.
Lähtö 10:30 vaakunanrannasta?
Saavun vaakunanrantaan 10:30.
velosipedisti
28.09.2014, 09.27
Mä olen jo lenkillä. Voi olla että poikkeen vaakunan kautta kotimatkalla.
velosipedisti
28.09.2014, 11.37
Lasketaanko se porukkalenkiksi jos olin mukana ekat viisi kilometriä?
velosipedisti
28.09.2014, 18.59
http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/09/28/a90fde29f965b88a8c80bac2215b8b07.jpg
Sinkulamaasturin eka versio valmis ja hyvin tuntuu toimivan.
Muutama osa vielä vaihtuu ja kammet maalaan mustaksi. Joustokeulan tilalle pitää löytä levujarrulle sopiva jäykkis.
Eilisen testin perusteella takarenkaassa pysyy ilmat ja ruoka mahassa. Tänään kuudelta maastoilua?
Koitan päästä....
velosipedisti
01.10.2014, 10.29
No voisi tuota harkita jotain lyhyttä. Puomiltako olis lähtö?
velosipedisti
01.10.2014, 13.00
Pieni täsmennys.
Ajelin jo aamulla lenkin joten tulen illalla vähän matkaa mukana ja lähden sitten muille asioille.
Puomi vai vaakuna yms?
Puomilta on lähtö
suurtumpelo
01.10.2014, 16.35
mukana....
Mitenkäs on vkl mettään menot?
Suunnitteilla on. Lauantain töistä en vielä tiedä, mutta sunnuntaina viimeistään.
Sunnuntai on allekirjoittaneen osalta hyvin epävarmaa. Huomenna ilmeisesti olen polulle suuntaamassa hämmeessä.
Huomenna olisi klo 12 jälkeen mieli maastoon. Mulle sopii pidempikin lenkki sopivan rauhalliseen tahtiin. Sotku aukeaa neljältä :)
Koitetaan huomennakin päästä.
suurtumpelo
05.10.2014, 10.08
Huomenna olisi klo 12 jälkeen mieli maastoon. Mulle sopii pidempikin lenkki sopivan rauhalliseen tahtiin. Sotku aukeaa neljältä :)
Lähtö 12:00 puomilta?
Lähtö 12:00 puomilta?
Jep
Tulen myös paikalle
Lenkkihän meni speksiin. Rauhalliseen tahtiin sopivan pitkä ja sotkukin oli auki.
Ilveskalliolle ei kylläkään päästy :)
velosipedisti
06.10.2014, 08.02
Viikonloppu tuhlaantui töissä mutta huomenna ulkoilutan fillaria koko päivän.
Mä lepuutan itseäni tänään, kun se eilinen tuntuu vielä vähän jaloissa. Ilman evästaukoa olisin varmaan vieläkin matkalla :)
Huomenna voin lähteä metsään mönkimään paksukaisella. Mä olen noin 16:30 lähtökunnossa, jos sillon vielä meno maittaa?
Myöhemminkin käy.
Minulla on huominen hyvinkin epävarma, kun kaikenlaista muuta typerää pakollista ohjelmaa on tiedossa.
Heh, ei mennyt ihan putkeen paksukaisen takarenkaan litkutus.
Tänään uusi yritys paremmalla teippauksella.
velosipedisti
08.10.2014, 11.34
Eipä näkynyt muita polkijoita metsässä kuuden aikaan aamulla. Fillarin valot näyttää toimivan hyvin.http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/10/08/b708b343708179be522370369ae0667d.jpg
Mutta kuuden aikaan illalla toivottavasti olen lenkillä
suurtumpelo
08.10.2014, 16.32
Onko puomilla lenkille lähtijöitä 18:00, vaikka on hieman kosteaa?
suurtumpelo
08.10.2014, 16.49
Tarkoitus olisi tulla
Ok, suuntaan sinne siis.
Kelihän oli suorastaan lämmin ja vettäkään ei satanut.
velosipedisti
12.10.2014, 19.16
Tulipa kokeiltua Whiten proläski ja onhan se hieno peli. Painoakin selkeesti vähemmän kuin fattyssa.
Vetästiin siinä samalla tämmöinen kevyt mettäpyöräily (http://www.sports-tracker.com/#/workout/miika73/543a7d1de4b09d3bf4e82598) kaverin kanssa. Vauhti silleen sopivan rento että ehtii katselemaan maisemia, syömään eväitä ja kaivamaan hirvikärpäsiä korvasta. Huomenna jatkuu.
Velosipedistillä komia lenkki.
Mä olen nyt ajellut kivikkojuurakkoja tervaniemen suunnalla oikein urakalla. Satulan kuitukiskotkin meni päreiksi ja tuli pieni putkelta ajo harjoituskin tehtyä..... Tänään sitten kävin vaihteluksi katumalla pitkoksilla ja muuten vähän pyörimässä kaupubgin itäpuolella
velosipedisti
12.10.2014, 20.17
Oho en mä satulaa ole saanut hajalle koskaan mutta tänään tuli todettua ettei läskikään joka paikassa kulje.
velosipedisti
12.10.2014, 20.18
http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/10/12/d49a93c9a8a86b5682529913410d0e91.jpg
Oho en mä satulaa ole saanut hajalle koskaan mutta tänään tuli todettua ettei läskikään joka paikassa kulje.
Tämä on jo toinen kerta tämän vuoden aikana kun on kiskot napsahtaneet poikki.....
No tästä voi päätellä, että jatkossa suosin titaania kiskoissa hiilikuidun sijaan
Tänään sitten kävin vaihteluksi katumalla pitkoksilla
Missäs Katumalla on pitkoksia? En muista koskaan nähneeni.
Katuman rannalla menee pitkokset.....vai mitähän kaupunginosaa se nyt sitten olikaan
Edit kartasta tutkien taitaa olla katinen oikea kaupunginosa
Missäs Katumalla on pitkoksia? En muista koskaan nähneeni.
10-tien klv:tä vähän nesteen jälkeen kääntyy vasemmalle rantaan tunneli. Sinne, sitten polku oikeelle, sitä pitkin seuraa polkua niin veneenlaskupaikan/koiranuittopaikan jälkeen alkaa pitkosta löytyyn :) Ei ne kovin pitkät tosin ole..Idänpääntieltä pääsee kanssa, kentän jälkeisen vanhan koulun tms. rakennuksen jälkeen oikealle lähtee polku joka vie toiseen päähän.
Onkos tänään ketään lähdössä maastoilemaan?
velosipedisti
13.10.2014, 16.42
Aika eri paikoissa porukka käy näköjään ajelemassa. Katumajärven rannan pitkospuut osuu mun lenkille varmaan kerran viikossa, yleensä crossarilla menen jos tuolla olen liikenteessä.
Tänään oli vuorossa tällaista (http://www.sports-tracker.com/#/workout/miika73/543bb2dfe4b047c9ac3e935d) rentoa läskeilyä oriveden maisemissa. Käytiin jopa hakemassa paikallinen kuvarasti.
Onkos tänään ketään lähdössä maastoilemaan?
Huomasin tämän vähän myöhässä, mutta kävin lampun kanssa ulkoilemassa ja oli niin kivaa, että huomenna uudestaan.
Kauas on liian pitkä matka, eli suunnitelma on maastopullalamppulenkki sotkuun. Varmaan klo 19 nurkilla olen lähdössä.
Mä kävin katuman kiertämässä. Lampunvalossa polut tuntuivat aivan uusilta :)
velosipedisti
13.10.2014, 22.07
Juu lamppujen loisteessa kaikki polut on uusia ja hienoja. Ei tarvii lähteä kauas kotoa.
Katuman rannalla menee pitkokset.....vai mitähän kaupunginosaa se nyt sitten olikaan
Edit kartasta tutkien taitaa olla katinen oikea kaupunginosa
10-tien klv:tä vähän nesteen jälkeen kääntyy vasemmalle rantaan tunneli. Sinne, sitten polku oikeelle, sitä pitkin seuraa polkua niin veneenlaskupaikan/koiranuittopaikan jälkeen alkaa pitkosta löytyyn :) Ei ne kovin pitkät tosin ole..Idänpääntieltä pääsee kanssa, kentän jälkeisen vanhan koulun tms. rakennuksen jälkeen oikealle lähtee polku joka vie toiseen päähän.
Kiitos, täytyy käydä katsomassa. En ole koskaan ajanut tuosta tunnelista vaikka olen sen toki huomannut. Olen mielessäni kuvitellut, että loppuu siihen rantaan, mutta olen näköjään ollut väärässä. Taas.
mrasanen
14.10.2014, 17.32
Olenkin miettinyt, löytyykö Hämeenlinnan seudulta Läskien ulkoiluttajia ja näyttäähän täältä löytyvän. Kesällä tänne muuttaneena olen kolunnut ympäristön polkuja täpärillä ja nyt pari viikkoa Fatboyn omistaneena myin täpärin pois ja keskityn mönkimiseen. Hienoja ajomaastoja täältä löytyy!
Tänään seiskalta puomille tai mulla voi mennä vähän ylikin, mutta koitan päästä paikalle.
Pullalamppulenkki sotkuun!
velosipedisti
14.10.2014, 18.45
Täällähän on läskejä pyöriä jo useampia. Voitaisiin yrittää taas jotain porukkaläskeilyä.
Huomenna ajattelin kyllä olla täpärillä liikkeellä. Suunta vielä päättämättä mutta pihasta lähden joko oilealle tai vasemmalle.
Mä olen pari minsaa myöhässä, mutta tulossa
mrasanen
14.10.2014, 19.09
Porukkaläskeily kuulostaa mukavalta ajatukselta. Tosin meikäläisen ajelut painottuvat viikonloppuihin, mutta jos osuu kohdalle, voisin lähteä kannoille roikkumaan.
Täällähän on läskejä pyöriä jo useampia. Voitaisiin yrittää taas jotain porukkaläskeilyä.
Huomenna ajattelin kyllä olla täpärillä liikkeellä. Suunta vielä päättämättä mutta pihasta lähden joko oilealle tai vasemmalle.
Vasen saa multa kannatusta. Heti alkuun ylöspäin ;)
Fillariosa.fi taas hoiti homman kotiin, tiistaina tilattu hissitolppa on keskiviikkona noudettavissa Matkahuollosta.
Tänään voisi lähteä testailemaan sitä pimeään metsään, ettei kukaan vaan näe :)
Eli mä olen varmaan klo 19 tai vähän yli menossa, Ahvenisto/lähialueet ehkä suuntana, ei ainakaan Ilveskallio.
velosipedisti
15.10.2014, 12.26
Lumihileitä nähty taivaalla. Huomenna on varmaan renkaantapposepelit heitetty pyöräteille.
velosipedisti
15.10.2014, 15.46
Lähden about 17.30 Ahveniston metsiin ja luultavasti tulille siihen hiihtomaan lähellä olevalle laavulle.
Koitan kanssa raahata väsyneet jalat puomille
velosipedisti
15.10.2014, 20.06
Joku polkija meni tunti sitten laavun ohi eikä edes pysähtynyt. Makkarapekonileipää ja kaakakoo olis ollut tarjolla. http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/10/15/d0549466cfa39e53699c361cf34d753b.jpg
No höh ois pitänyt vaan polkea laavulle. Mä menin luolajan nurkille tutkimaan polkuja. Bongasin yhden lepakon kaksi jänistä, ketun ja mäyrän.
suurtumpelo
17.10.2014, 15.14
Onko tänään maastopyöräilijöitä? Puomilta 18:00?
Sellaista rauhallista menoa, että jaksaa lauantaina valon aikaan lähteä myös.
Sunnuntaina taitaa sitten sataa.
Mä voisin ehkä lähteä, mutta jos ei kuudelta näy niin ei tarvitse odotella. Aikataulu vielä auki..
suurtumpelo
17.10.2014, 16.31
Mä voisin ehkä lähteä, mutta jos ei kuudelta näy niin ei tarvitse odotella. Aikataulu vielä auki..
Jeps, poikkean kuudelta puomilla tarkistamassa.
velosipedisti
19.10.2014, 12.25
Missäs muut pyöräilijät tänään? Taidan olla ainoa ihminen Ahveniston suunnalla vaikka keli on ihan jees. Vähän tihkuttaa ja rapa roiskuu. Järven vesikin ihan uimalämmintä vielä.
Ei ole tarpeeksi pimeää vielä.... Kaikenlaista muuta touhua vielä ollut mitta koitan tuossa illemmalla käydä kuraamassa itseni. Uudet talvikengät ja uusi lamppu täytyy käydä sisäänajamassa.
velosipedisti
19.10.2014, 15.35
Pysyi muuten sormet kivan kuivina kun laittoi hanskojen päälle mopokäyttöön tehdyt kurarukkaset.
Illalla ehkä uudestaan lenkille.
suurtumpelo
19.10.2014, 16.15
Kuudelta (18:00) kukaan lähdössä puomilta valojen riittävyyttä, renkaiden pitoa tai nahkansa vedenpitävyyttä testaamaan?
Voisin koittaa keretä...
suurtumpelo
19.10.2014, 16.59
Siis 18:00 puomilla.
Testissä:
OnOne Chunky Monkey 29er enduro renkaiden märkäpito edessä ja takana.:rolleyes:
Magicshine mj-872 tankovalo ebay-hajoitinlinssillä tuunattuna.:cool:
Panasonic Protected Original 3400mah NCR18650B Rechargeable battery otsalampussa. Tullikoira Voltti päästi nämä sittenkin ilmanveroja maahan. ;)
TM testiraporttia odotellaan.
Mun omat testit jäi vähän laihoiksi, vaikka läskillä olinkin liikkeellä. Apparalla voi olla valkoisia ruiskauksia kivissä ja kannoissa (litkua, en sentään ollut _niin_ innoissani). Takarengas palautettu sisurilliseksi. Ehkä se on vaan aavistuksen venähtänyt tai jotain, kun falskaa vanteen ja renkaan välistä töyssyissä. Paikat ja varasisuri lisätty lenkkivarustukseen.
Eilen ajettiin suurtumpelon kanssa aulanko-katumankiertokombo :)
Lamput toimi, uudet talvikengät toimivat hyvin. Keli oli mukava paitsi silmälaseja joutui vähän väliä puhdistamaan paksun sumun takia.
Löysin pyörätelineen kohtuullisella maisemalla
http://img.tapatalk.com/d/14/10/20/ady3yrez.jpg
edit: nyt kun tietokoneelta tuota katsoo, niin kuvanlaatu on ihan surkea tapatalkin kautta liitettynä..
velosipedisti
21.10.2014, 13.58
Olihan jäätävä viima aamun lenkillä eikä edes pakkasta vielä. Pitää harkita jotain sähköllä lämpiäviä hanskoja kun aina nakit jäässä.
suurtumpelo
21.10.2014, 21.44
Keli tosiaan oli melkoisen jäätävä, tarkenin kuitenkin käväistä pyöräilemässä Tenholan linnavuoreen.
Viime testit oli menestys, jatkoin nyt mittaritestillä. Rox 10.0 ja strava combo. ;)
Rox 10.0 pysyy nyt hyvin kiinni uudella punarinkula kiinnikkeellä ja muutoihan tuo onkin toiminut.
Harjoituksen laitoin strava'an ja mukava ohjelma tuntuu olevan. En vielä tiennyt olevani segmentillä ollessani sellaisella, ehkä näin olikin parempi. ;)
Mitenkähän tuosta stavasta näppärästi jakaa näkymän, että näkyisi reitti (strava)tunnuksettomillekin kivasti?
Tässä tämän päivän reissulinkki kuitenkin (http://www.strava.com/activities/210055450).
---
Onko keskiviikkolenkille lähtijöitä huomenna 18:00 puomilla?
Mä voisin huomenna koittaa päästä kanssa puomille.
Tänään kävin luolaja-tervaniemi akselilla ajelemassa. Metsässä tarkeni mutta muuten oli vähän huonoa kulkua.
Kohta alkaa segmentit paukkua kun suurtumpelokin vihdoinkin liittyi stravan käyttäjiin :)
Mä en taida ehtiä, mutta sunnuntaina ehkä joku rauhallinen ajelu iltapäivällä tai illalla tavoitteeksi.
velosipedisti
22.10.2014, 07.55
Läskeille tiedoksi että 6.12. on global fatbike day. Järjestetään jotain yhteistä läskiajelua silloin. Mä oon ainakin mukana jos ei osu työvuoro tuolle päivälle.
suurtumpelo
26.10.2014, 10.42
Onko maastoon lähtijöitä tänään, vaikka puomita 14:00?
velosipedisti
26.10.2014, 11.22
Olipas mainio keli ajella muutaman tunnin mutalenkki Alajärven suunnalla. Yksin sain poluilla mennä tänäänkin.
Mulla päivän ulkoilut taitavat ajoittua jonnekkin iltaan ja aikataulussa vielä pari muuttujaa
suurtumpelo
26.10.2014, 13.21
Mulla päivän ulkoilut taitavat ajoittua jonnekkin iltaan ja aikataulussa vielä pari muuttujaa
Ok, lähden tästä kumminkin puomin kautta, että kerkiää pari tuntia valossa ajeleen. ;)
suurtumpelo
29.10.2014, 15.39
Onko kukaan keskiviikkolenkille lähdössä puomilta 18:00?
Täytyy katsoa osuuko puomille klo 18:00
Neljän jälkeen lähden luolaja-tervaniemi akselille ajelemaan kassun kanssa.
Keli on ainakin sopivan kostea ja juuret mukavan lipsakkaat....
velosipedisti
29.10.2014, 15.55
En taida ehtiä mökiltä takaisin niin että pääsisin lenkille mukaan. Keli olisi kyllä hauskan kostea. Huomenna yritän pyöräillä.
Ei osuttu puomille. Vain noin 4km väärässä suunnassa! ;)
Ardentti piti kiitettävästi kyllä, polut oli hienoja ja sopivaa haastetta tuo liukkaus tarjosi
Olipa mukavaa käydä pitkästä aikaa maastossa vähän pyörimässä.
Lauantaina porukkalenkkiä maastoon?
Miksi odottaa lauantaille kun huomennakin voi mennä maastoon :)
Huomenna myös joo, mutta menee pimeässä ajeluksi. Lauantaina valoisaan aikaan.
Lauantaina porukkalenkkiä maastoon?
Klo 12 puomilta, retkeilyvauhtia.
suurtumpelo
01.11.2014, 08.40
Klo 12 puomilta, retkeilyvauhtia.
Jep ja jep.
velosipedisti
01.11.2014, 08.51
Melkoista yksinajelua taas. Tänäänkään ei tullut aamulenkillä yhtään pyöräilijää vastaan.
Porukkalenkille ei ehdi kun pitää töihin mennä.
Ja tiiriön suunnalla oli heitetty jo sepelit pyöräteille.
Mulla taitaa tän päivän lenkki siirtyä taas pimeän aikaan. Eihän auringonpaisteessa sovi ulkoilla :)
Vähän päälle neljä tuntia mentiin pitkin poikin eteläistä maakuntaa.
http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/01/e7644929f49cc2ef0b5d2b274dc90745.jpg
Oho hieno paikka. Missäs tuo on?
Mä vasta teen lähtöä lenkille... Taidan kiertää tervaniemen
Hakoisten linnavuori Janakkalassa. Näkyy moottoritien itäpuolelle ohiajaessa.
No se tuli kyllä mieleen. Pääseekö pyörällä ajamalla ylös?....taitaa olla yli 20 vuotta kun viimeksi oon käynnyt siellä
suurtumpelo
01.11.2014, 21.20
No se tuli kyllä mieleen. Pääseekö pyörällä ajamalla ylös?
Ei aivan ylös asti. Muinaismuistoalue (http://fi.wikipedia.org/wiki/Hakoisten_linnavuori), joten pyörä olkapäällä raput nätisti ylös/alas. Endurot sitten vaikkapa Kalpalinnassa.
Hieno paikka ja reissu. Keli oli tänään erityisen kohdallaan pyöräilyyn.
suurtumpelo
03.11.2014, 17.08
Kävin tänään kokeilemassa hieman maantiepyörää, koska keli oli riittävän lämmin.
Hieman tuli möhlittyä mittarin kanssa ja tauluun ilmeistyi "memory full" ilmoitus kesken lenkin.
Onneksi muisti täyttyi hyvissä ajoin ennen Renkoa. Olinhan suunnitellut lämmitellä Renkoon ja "hyökätä" siitä Renko-Hattula strava segmentille.
Kulki syksyksi ihan hyvin vaikka kosteus ja roskat tiellä hieman arveluttivat välillä. Ja olihan tuloksena minun ihan ensimmäinen strava KOM. ;)
Tässä linkki tuohon jälkimmäiseen pätkään. (http://www.strava.com/activities/215058253)
Tänään sai ajella metsässä rauhassa. Keli oli lämmin ja hieman kosteahko :)
Nyt löysin hyvän polun tervaniemen lenkin varrelta mikä vie härkätielle.....
suurtumpelo
03.11.2014, 23.06
Nyt löysin hyvän polun tervaniemen lenkin varrelta mikä vie härkätielle.....
Hyvä, Ilveskallio lähenee koko ajan... :cool:
Kyyl te viel ens kesänä löydätte perille :cool:. Olisiko kumminkin 15 päivä kokeilla tuota Ilveskalliota viel tänä vuon?
suurtumpelo
05.11.2014, 08.20
Onko keskiviikkolenkille maastoon lähtijöitä 18:00 puomilta?
Sateetonta iltapäivää lupailee.
velosipedisti
05.11.2014, 17.43
No enhän mä taaskaan ehtinyt iltalenkille mukaan kun piti polkaista tämmöinen (http://www.sports-tracker.com/#/workout/miika73/545a2dcae4b0cc1b267e79a2).
Tässä vielä toissapäiväinen lenkki (http://www.sports-tracker.com/#/workout/miika73/5457907de4b062eecaf9fc58) ihan vaan muiden kiusaksi. Janakkalan perämetsiin pitää mennä pian uudestaan.
Tässä vielä toissapäiväinen lenkki (http://www.sports-tracker.com/#/workout/miika73/5457907de4b062eecaf9fc58) ihan vaan muiden kiusaksi.
Mielenkiintoinen reitti. Ootko ajanut koskaan ylempää Kontuvuorentien kautta, hienot maisemat ja tuo alaspäin 10-tielle riittävän kovaa. Maasturilla ajaen tulee vaan mieleen josko siirtymän takaisin kaupunkiin vois välttää kiertämällä Perä-Hätilän Tietä Kontuvuoren ohi Porsoontielle josta metsäautotietä takas Ilamoon.
Alkulenkki tulee kyllä oikaistua Haitintietä Metsänvartijan tilalle, mutta siitähän jää sitten kilsoja käyttöön loppulenkille..
No enhän mä taaskaan ehtinyt iltalenkille mukaan kun piti polkaista tämmöinen (http://www.sports-tracker.com/#/workout/miika73/545a2dcae4b0cc1b267e79a2).
Tässä vielä toissapäiväinen lenkki (http://www.sports-tracker.com/#/workout/miika73/5457907de4b062eecaf9fc58) ihan vaan muiden kiusaksi. Janakkalan perämetsiin pitää mennä pian uudestaan.
Hienoja lenkkejä ja lämpimät eväät maistuis kyllä :)
Eilen ajettiin tällainen kierros: http://www.strava.com/activities/215884407
velosipedisti
06.11.2014, 16.13
Hyvä hyvä on täällä muutkin liikkeellä.
Taka-hätilän teitä pitää tutkia vielä uudestaan mutta monessa paikassa tulee ampuma-alueen rajat vastaan. Tarkoitus oli edellisillä reissuilla ajella asfalttia välttäen ja aika hyvin onnistuin.
velosipedisti
06.11.2014, 16.19
Eväät mulla on aina mukana reissussa ja yleensä myös keitin ettei kuuma juoma lopu kesken. Lisäksi tietty yritän käyttää valmiita tulistelupaikkoja ja uimassakin tulee välillä käytyä.
Nyt olis kova innostus hankkia salsan fargo mutta yritän olla ostamatta.
Osta pois, Salsa on hyvä.
velosipedisti
07.11.2014, 08.36
Jaahas pitää näköjään vaihtaa nastarenkaat fillareihin.
Ai edu on nyt salsan mainostaja [emoji6] On se fargo varmasti hyvä pyörä mutta en ole ikinä ajanut 29 tuumaisilla renkailla. Kehukaa nyt vähän isopyöräkuskit mahtavia renkaita.
Heh, 28mm 4Season Contit olivat kieltämättä aika liukkaat.
29 on kiva. Isompi on parempi :)
velosipedisti
07.11.2014, 09.25
Olis kiva taas aloitella joku pyöräprojekti. Täysjäykkis pitää olla, muusta ei vielä tietoa.
Täysjäykkis hyvin paksuilla pyörillä olisi kiva projekti :)
29 kehiin vaan. On vähä ku 26 täpäril ajais paitsi et se kulkee paremmin ainaki omasta mielestä :D ja se pito...
27,5 tuumainen on kiva pituusrajoitteisella :rolleyes:
velosipedisti
07.11.2014, 17.53
27,5 täpärillä olen kokeillut ja kivalta tuntui.
Nyt on niin tylsä loskakeli että tuhlaan illan nastarenkaita vaihdellen. Oliskohan huomenna jo pyöräilykeliä?
En kelistä tiedä mutta taidan puolenpäivän aikaan nakata makkarapaketin reppuun ja lähteä etsimään missä sen paistais... :D
En kelistä tiedä mutta taidan puolenpäivän aikaan nakata makkarapaketin reppuun ja lähteä etsimään missä sen paistais... :D
Muutama paikka saattais tulla mieleen :)
Juu. Pitää vaan olla paikka missä on kaikkea mahdollista kuraa mihin kaatuilla. Segmenttejä ei sais olla yhtään, muutenhan se rupeaa muistuttaan ajamista! :D
velosipedisti
07.11.2014, 20.29
Crossarissa olis nyt nastarenkaat.
Huominen aamupäivä menee uimahallissa mutta myöhemmin päivällä ehkä polkaisen pienen lenkin.
cygäheebo
07.11.2014, 21.55
Onko huomenna läskilenkille lähtiöitä klo 10.00-12.00.
Ei kerkee huomenna, sunnuntaina vois mennä.
Läskillä saa kanssa lähteä makkaralle halutessaa. Kovaa ei ole idea mennä :) lähtö vaikka klo 12 visamäentien risteyksen maisemista. Katiskoski kait suuntana, jos ei extemporeena tule parempaa ideaa ;)
Joo katiskoski su. Mistä lähtö? Ja monelta?
Mä tulen lauantaina hengailemaan Visamäentien jompaan kumpaan päähän puoliltapäivin, eväät mukana (ja läski). Sunnuntai kelin ja muun ohjelman mukaan.. Kiinnostaa kyllä.
suurtumpelo
08.11.2014, 07.36
Haen makkarapaketin kaupasta ja suuntaan Visamäentientien tienoille puoliltapäivin (lauantaina ja tien eteläisempi risteys). :)
Aiheutetaan ruuhka hattelmalan pään risteykseen. Ja jartza, lauantailenkkiä tässä keksin.
cygäheebo
08.11.2014, 09.21
Ok. tulen sinne Visamäentien etelä päähän autolla,eiköhän siltä joku mesta autolle löydy.(lauantai klo 12.00)
Noin 50m risteyksestä löytyy parkkipaikkaa :)
Joo, noin 500 parkkipaikkaa :)
velosipedisti
08.11.2014, 11.09
Höh en ehdi nyt mukaan kun vasta tulin uimahallista.
Huomenna vois kehitellä jotain ajelua.
Huomenna taas maastoilemaan puomilta. Sunnuntaina voitaisiin taas ottaa rauhallista reippailua ulkoruokinnalla.
Mä olen huomenna mukana. Kävin eilen sotkussa, pieni varoitus siitä alapihalta lähtemästä puolusta.. Hyvin liukasta mutaa, jossei ole fattia, niin voi mennä kumolleen :)
Saman totesin eilen, että liukasta mutaa on kyllä poluilla riittämiin :)
En pääsekään tänään mukaan.
Tänään ajettiin kuviopyöräilynä mutainen muumi :http://www.strava.com/activities/218545071
Kerran Ilveskallio alkaa hahmottumaan hiljalleen niin olisiko sitä koittaa sunnuntaina vallata isommalla porukalla?
Kerran Ilveskallio alkaa hahmottumaan hiljalleen niin olisiko sitä koittaa sunnuntaina vallata isommalla porukalla?
Pitäisi onnistua. Puolen päivän tienoilla vai aikaisemmin?
Ei ainakaan paljoa aikasemmin. Sopiva taukopaikka voisi olla tervaniemen kota tai sitten jo perinteeksi muodostunut katiskoski :)
Alustavasti sunnuntai kello 12.00 puomi ja suunta selviää lopullisesti kun makkarat ajopaidan selässä alkaa liikaa kuumottaa pimeyden tullen ;)
cygäheebo
16.11.2014, 10.28
Pläskillä mukana..
Hyvä viiden pyörän lenkki tehtiin ja makkaratkin paistuivat tervaniemen laavulla.
http://www.strava.com/activities/219904893
Makkaranpaistomaisemat
http://tapatalk.imageshack.com/v2/360x360q90/14/11/16/1373722a06dca39a5fd45028246c8112.jpg
Hieno kuva, vaikkei pyöriä olekaan :)
Aika tyyni keli oli Tervaniemessä, mutta silti kun istuskelin siinä selkä järvelle päin, niin sain kivan jumituksen alaselkään. Huomenna (tiistaina siis) hoitoon, eli lamppulenkille.. Sotkuun lähtijöitä?
Hyvin näki eilenkin superlampuilla :)
Paljoa ei ole varaa vauhtia hidastaa, mutta kotiin asti pääsi näinkin.
velosipedisti
23.11.2014, 10.50
Olipa hieno keli hakea kuvarasti. Polut just sopivasti jäässä ja lumi tuo mukavasti valoa metsään. Kankaantaustan kentän takana tuli peura vastaan polulla :D
Olikos viikonloppuna tarkoitus ulkoiluttaa pyörää? Nastat on kyllä sitten jo alla
Hmm hmm, saattaa olla. Mutta mihin suuntaan?
Kunhan laiheliinilla selvii ;)
Sotkun suuntaan voisi mennä
Tossa alkaa olemaan jo ideaa
velosipedisti
27.11.2014, 11.59
Crossarilla ajattelin polkea viikonloppuna. Suuntaa en vielä tiedä.
Oliks maastoon lähtijöillä päivä ja kellonaika selvillä? Mietin vain pikkujoulumielellä.. :D
Sunnuntaina ollaan menossa
velosipedisti
28.11.2014, 16.04
Mitäs läskikuskeilla on suunnitelmissa 6.12. kun on global fat bike day.
Kuinka monta läskiä Hämeenlinnasta löytyy? Enkä nyt puhu kuskeista vaan pyöristä.
Huomenna klo 14 puomille ja pari kolme tuntia ajelua sotkua kohti.
Edit ja lamput on jo ehkä syytä olla mukana...
Roger that, vähän pelivaraa illan riennoille ;)
Meneekin iltapäivä muuttoa tehdessä.
http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/30/be31179405b8d7d646566ad4cfe614f1.jpg
Muuta vaan. Me syödään sotkun antimia [emoji3]
velosipedisti
30.11.2014, 18.44
Vetästiin kaverin kanssa tällanen (http://www.sports-tracker.com/#/workout/miika73/547b2d28e4b0ee33607352a2) pieni pyhäpäivän ajelu.
Janakkalan metsissä oli yllättävän talvinen sää.
Oho onpas janakkala talvinen. Me käytiin taas tällainen lenkki :http://www.strava.com/activities/224844466
Polkujen tutkimusmatka on edennyt jo kohta ilveskalliolle asti. Hepolammilla oli hyvännäköinen laavu ja muutenkin löytyi tosi hyvää polkua.
velosipedisti
30.11.2014, 19.22
Hepolammi ja laavu, se on sit melkein päätetty huomisen lenkin suunta.
velosipedisti
02.12.2014, 13.44
Muistutan vielä että la 6.12. on Global Fatbike Day. Tampereella porukkalenkkiä tiedossa, tulkaahan mukaan.
Lisätietoja täältä foorumilta ja facebookista.
Saadaanko Hämeenlinnaan oma ajelu? Olis paraatipäivä eli yleisöä :)
velosipedisti
02.12.2014, 16.14
No mä vähän jo meinasin tamperetta. Lähtö Linnainmaan Rismalta klo 9.
Kuinkas monta läskiä tällä kylällä jo on?
Kärme kustaata katsomaan 6.12. Fattylla tietty.
velosipedisti
03.12.2014, 15.48
Aijaa onkos sekin tapahtuma la? Taisin muutama päivä sitten ajella siellä suunnalla? Ehkä.
Mihinkäs aikaan porukka olis lähdössä?
Eka kilpailija lähtee reitille jo klo 9 eli aikaisin liikkeelle.
Joo ja läskipyörällä voisin tulla tietysti. Enskamopo jääköön mökille talliin kun ei taidot riitä sillä kisaamiseen.
On se ensi la. Ekat 3 lähtee klo 9 ja ajaa 2 kierrosta niin kyllä siinä aikaa menee, varsinkin tällä kelillä! Paska lentää. Reitti vähän eri kuin viime vuosina, ei ole kyllä mulla karttaa. Aikaisin...vois lähteä jonnekin missä pärinää kuuluu ja on suota tai ojia.
velosipedisti
03.12.2014, 17.26
Siellä on yx ihan älytön ylämäki jonka haluaisin nähdä.
Lähtiskö muut hämeen läskipyörät mukaan. Ja aikaisin eikä vasta puoliltapäivin. Vaikka viimeistään ysiltä tai jotain sinnepäin.
Sääsetä lupaa räntää taivaalta eli just sopiva keli hankkia sairaslomaa.
Täytyy funtsia lauantain ajoja. Räntäsateessa ei kyllä kiinnosta, saikkua on jo kokeiltu.
Torstaina rauhallisesti lamppulenkille? Kuuden tai seitsemän maissa..
Huomenna voisi harkita jotain tosi rauhallista lenkkiä. Tänään tuli katuma kierettyä ja ihasteltua raivaustontun jälkiä :)
suurtumpelo
04.12.2014, 11.27
Tänään ei kerkiä mukaan lenkille :(.
Sunnuntaina voisi kyllä ajella rauhassa esmes Kalpalinnan kautta Pitkämäen laavulle makkaranpaistoon - tai jotain.
18:30. Ja korrrrostan että hissukseen tänään :)
velosipedisti
04.12.2014, 16.37
Mä en ehdi tänään kun pitää lämmittää saunaa mökillä.
La su sit läski liikkuu.
18:30. Ja korrrrostan että hissukseen tänään :)
Koitan päästä paikalle.
On niin kiirusta että ei ole foorumille päässyt. Se kustaan ylämäki on lähellä Hangasmäkeä. Olen ollut siellä monena vuonna (autolla) katsomassa, ja mäen jälkeen on hyvä suo ja ojan ylitys. Propleema on se että en osaa sinne metsiä pitkin... ajattetelin lähteä sinne päin klo 8-9 aikaan Lepaa-Rahkoila-Ilamo---> katsoo mistä ittensä taas löytää. Karttoja vois tietty katsella etukäteen.
velosipedisti
05.12.2014, 08.00
http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/12/04/eeacce6e5cd2faed30ee1ca87ac9ac58.jpg[/IMG]
Tässä vuoden 2012 reittikartta. Tuskin tuo paljon on muuttunut.
Ajattelin polkaista tuonne myllymäestä katuman ja kymppitien kautta. Ensin lähtöpaikalle ja sitten katsomaan The Mäki.
velosipedisti
05.12.2014, 08.08
Suunnilleen yhdeksältä yritän olla ampumaradalla.
Ilamontien kautta pääsee myös paikalle. Välissä on pieni pätkä kivikkoista enskapolkua. Laitoin tänne linkin sports trakkeriin viime sunnuntaina kun tuolla ajeltiin.
Eikö ketään muita lähde mukaan häh? Kaks pyörää vaan ja nekin lähestyy kohdetta eri suunnilta.
Taitaa tulla tie ilamon kautta vallontien päähän, josta sille kivikkopolulle ja sieltä alas lähtöpaikalle...jos klo 8 lähtis sinne päin.
Kertokaahan miten noita kuvia oikeen saa tänne Foorumille omalta koneelta. Löysin jonkinlaiset ohjeet, mutta ei nyt vaan osaa niilläkään.
velosipedisti
05.12.2014, 15.24
Eikö kukaan muu ole lähdössä lenkille huomenna? Edes illalla pimeäajelulle tai mitään?
Kertokaahan miten noita kuvia oikeen saa tänne Foorumille omalta koneelta. Löysin jonkinlaiset ohjeet, mutta ei nyt vaan osaa niilläkään.
Mä olen yleensä käyttänyt kännykkää kamerana ja TapaTalk nimisellä ohjelmalla laittanut tänne foorumille. TapaTalk on suunniteltu foorumien lukemiseen, helppo sen kanssa puljata jos kännykällä kuvaa.
Tietokoneelta kuva pitää ensin saada jonnekin nettiin tarjolle, sitä ei voi koneen omalta kovalevyltä näyttää muille. Eli vaikka http://www.aijaa.com/ lataa sen kuvan ja sitten kopioi ja liittää tänne viestiin kuvan osoitteen. Tarvittaessa painaa tosta "Insert Image" nappulaa vastauslaatikon yläreunasta.
Eikö kukaan muu ole lähdössä lenkille huomenna? Edes illalla pimeäajelulle tai mitään?
En tiedä vielä kerkiinkö pimeäajelulle :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
cygäheebo
05.12.2014, 20.13
Voisin lähteä pläskillä kustaata katsomaan. Ei oikein kiinnosta toi matka-ajo,täältä Parolan suunnalta. Voisin tulla autolla johonkin päin?
Ehdottiko joku aulankoa klo 9.00 ? polkuja pitkin olis mukavampaa,jos on kostee keli..
http://aijaa.com/qZ5oaO, http://aijaa.com/VX2pGv
Kiitos vinkistä Edu, koitetaas toimiiko?
Eli pari kuvaa 27,5 projektista. Vanha sotaratsu Lapierre kulkee nykyään 27,5 kiekoilla. Syksyn aikana harjoittelin kiekkojen punontaa. Eteen Foxin keulaan mahtuu 2,25 leveä rengas "heittämällä. Takana onkin sit vähän tiukempaa, Geaxilta löytyi 2" levee rengas joka mahtuu nippa nappa, tosin kesän tosi kelit näyttää mahtuuko kunnolla. Ensimmäisten syys testien aika ei mitään ongelmia.
velosipedisti
05.12.2014, 21.05
Voisin lähteä pläskillä kustaata katsomaan. Ei oikein kiinnosta toi matka-ajo,täältä Parolan suunnalta. Voisin tulla autolla johonkin päin?
Ehdottiko joku aulankoa klo 9.00 ? polkuja pitkin olis mukavampaa,jos on kostee keli..
Suunnittelin ensin aulankoa ja sit päätin että menenkin 10tien kautta ettei rapa lennä niin pahasti.
Voin mä vielä muuttaa suunnitelmia uudestaan :) ja tulla aulangon suunnalta. Olisko hyvä lähtöpaikka ilamontien alusta metsänkylän kartanon kohdalla ja klo 9? Luulis että siihen johonkin saa auton jemmattua. Jartza taitaa tulla samaa reittiä ja lähtee lepaalta 8 aikoihin.
Pois tulen luultavasti 10tien ja katuman kautta pyöräteitä pitkin.
cygäheebo
05.12.2014, 21.22
Hienoo..olen klo 9.00 ilamontien ja aulangontie risteyksessä..
velosipedisti
05.12.2014, 21.25
Ja sit lämmintä taukovaatetta reppuun ja vähän kolikoita taskuun makkaramyyntiä varten.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.