PDA

Näytä tavallinen näkymä : Mtb Korso

Sivut : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13

Esaak
21.10.2012, 18.06
Kurjasti jäi lenkki kesken. Itselle ei asvaltti-ihottumaa ja tod.näk. mustaa silmää kummenpaa. Vastapuolesta ei tarkempaa tietoa - toivottavasti ei vakavaa.
Pitää yrittää oppia tästä. Siirtymilläkin pitää pysytellä valppaana ja ottaa käsimerkit tms. varoittelu käytännöksi. Silti - omaa syytä moinen "nukahtaminen".

Kurasta ja märästä huolimatta oli hauskaa seikkailua siihen asti. Toivottavasti loppu meni hyvin.

Ikävän näköinen tilanne, onneksi ei käynyt pahemmin. Näitä valitettavasti joskus tapahtuu vaikka 99% ajasta olisikin valppaana.

Oli loppuun asti kuraa ja märkää ihan riittävästi. Itsellä alkoi jo Lumolta lähtiessä hapottaa jalat, eikä loppumatkaakaan helpoksi voinut sanoa. Ei vaan osaa ajaa.

Muuten oli hieno reissu. Ensi syksynä uudestaan!

I.S
21.10.2012, 19.15
Hauska reissu sitä kolaria lukuunottamatta. Toivottavasti kaatunut rouva ei pahasti satuttanut itseään.

Ihmeen hyvin sitä itsekin jaksoi, vaikka viimeaikoina on tullut vaan laiskoteltua. Tällainen käppyrä (http://connect.garmin.com/activity/235629643) syntyi minun Garminista.

Jossain kohdassa joku keppi tuli silmään ja nyt on oikean silmän valkuainen puoliksi kirkkaan punainen. Aika ikävän punainen, mutta ei yhtään kipeä. Pitäisiköhän jo vähitellen opetella ajolasien käyttöä?

Kare_Eskola
21.10.2012, 19.30
Tulihan tuolla möyrittyä ihan riittävästi. Kiitos Eskolle reitistä. Oma pumppu ei todellakaan yltänyt Ilkan kierroslukemiin, kun alla oli jo pari lenkkiä.

Seuraavaa Sipoonkorven kierrosta ei ehkä tarvitse odottaa ihan ensi vuoteen asti, ilmoittelen täällä jos olen menossa. Joka viikonloppu tapaan käysä, ja kelithän tästä vaan paranee.

I.S
21.10.2012, 19.52
Tulihan tuolla möyrittyä ihan riittävästi. Kiitos Eskolle reitistä. Oma pumppu ei todellakaan yltänyt Ilkan kierroslukemiin, kun alla oli jo pari lenkkiä.

Seuraavaa Sipoonkorven kierrosta ei ehkä tarvitse odottaa ihan ensi vuoteen asti, ilmoittelen täällä jos olen menossa. Joka viikonloppu tapaan käysä, ja kelithän tästä vaan paranee.
Toi "huippulukema" tuskin on oikea. Luulen että sykevyö on heilahtanut katumisen yhteydessä :) Mut kyllä tuolla sinkulalla saa ihan tosissaan vääntää, että letkassa pysyy mukana.

eskoaa
21.10.2012, 22.24
Jep. Hyvä lenkki, Pasin onnettomuus pois lukien.
Kiitokset runsaasta osallistumisesta.

Täytyy varmaan itsekin lähteä ajmaan uusiks: Mosabackantie-Bisajärvi osuus, jos vaikka kadonnut takalokari löytyis.
Mulla on mieli kuva loksusta vielä siltä lyhyeltä tauolta Mosabackantieltä, sen jälkeen se varmaan putos...

Mulla jalat tällä hetkellä aika hyytelöä, ja vähän alkoivat krampitkin ilmoittelemaan loppu matkasta.

mikkox
21.10.2012, 22.46
Huippu lenkki oli kyllä, vaikka hieman meinas Ibis ryppyillä kurassa. Jalatkin kramppas vasta kotisohvalla :D

Rsto
22.10.2012, 09.39
Kiitoksia myös täältä, oli kiva ajaa kun 80% poluista oli mulle uusia. Lenkin kruunas munkit Kuusijärvellä ja ne 50 ihmettelevää silmäparia jotka kahvilassa meitä tuijotti kun ei oltu aivan puhtaimmasta päästä ;)

heiber
22.10.2012, 12.39
Sopiiko tähän väliin kysäistä muutamaa juttua. Olisin kiitollinen, jos voisitte vaikkapa palauttelupäivinä ystävällisesti vastata. Nyt kun maantiefillari on laitettu narikkaan, niin olen suunnitellut reittiä Hyrylä - Keinukallio - Sipoonkorpi - Kuusijärvi - Mätäkivi - Hyrylä. Kalustona Jamiksen Dakota 29", jota olen ulkoiluttanut lähinnä varuskunnan latupohjilla periaatteella - olen oikeasti eksyksissä, mikäli löydän itseni extremelouhikosta. Seuraavia oli mielessä
- onko olemassa mitään ns. vakioreittiä?
- mitä karttoja käytätte, onko reitistä Garminin dataa (esim. aktiivijäsen Tuusulasta) vai suunnistatteko perustuen hyvään paikallistuntemukseen?
- joutuuko tukeutumaan kovastikin asfalttitiestöön? Toisaalta, onko paljon louhikoita ja kivikoita?
- kannattaako keski-ikäisen, em. periaatteella ja ko. kalustolla operoivan yleensäkään tarttua tähän haasteeseen?

Kare_Eskola
22.10.2012, 15.06
Sopiiko tähän väliin kysäistä muutamaa juttua. Olisin kiitollinen, jos voisitte vaikkapa palauttelupäivinä ystävällisesti vastata. Nyt kun maantiefillari on laitettu narikkaan, niin olen suunnitellut reittiä Hyrylä - Keinukallio - Sipoonkorpi - Kuusijärvi - Mätäkivi - Hyrylä. Kalustona Jamiksen Dakota 29", jota olen ulkoiluttanut lähinnä varuskunnan latupohjilla periaatteella - olen oikeasti eksyksissä, mikäli löydän itseni extremelouhikosta. Seuraavia oli mielessä
- onko olemassa mitään ns. vakioreittiä?
- mitä karttoja käytätte, onko reitistä Garminin dataa (esim. aktiivijäsen Tuusulasta) vai suunnistatteko perustuen hyvään paikallistuntemukseen?
- joutuuko tukeutumaan kovastikin asfalttitiestöön? Toisaalta, onko paljon louhikoita ja kivikoita?
- kannattaako keski-ikäisen, em. periaatteella ja ko. kalustolla operoivan yleensäkään tarttua tähän haasteeseen?

Sipoonkorven paras ja käyttökelpoisin kartta on analoginen:
http://www.karttakauppa.fi/workspace.client_organization/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=F126947

Ei tarvitse ladata ja kestää mitä tahansa. Katselet sieltä sopivat pikkutiet ja kärrypolut. Kokemuksesta sanon että jos polku/tie on merkattu karttaan, sitä voi ajaa maastopyörällä. Kunhan ei lähde talvitien pohjille ja latupohjille. Ne erottaa siitä että ne kulkevat suolla.

Sitten vaan evästä taskuun ja menoksi. Jos alkaa väsyttää niin ottaa sen viimeisen varageelin ja ajelee asvalttia kotiin. Ei se niin vaikeaa ole.

eskoaa
22.10.2012, 18.14
B-Cupin pisteet:http://www.fillari-lehti.fi/perus/racing/bianchicuppisteet2012.htm

Käykää tarkistamassa ja laittakaa palautetta B-Cup keskusteluun, Esa on ainakin kolmessa eri pistetuloksesa mainittu...

Nyt tulevana keskiviikkona olis palkintojen jako. Olis tietysti suotavaa, jos palkitut henkilöt saapuisivat edustamaan ja jotain "firman" paitaa päälle...

Esaak
22.10.2012, 18.26
Esa on ainakin kolmessa eri pistetuloksesa mainittu...

Tuossa ovatkin nuo yleisimmät versiot sukunimestä listattuna. Etunimi sentään tällä kertaa oikein.

Ei se mitään, näkee ainakin että olen ahkerasti kiertänyt cuppia tänä kesänä..

ReLe
22.10.2012, 21.27
Kare ja Karjalainen ainaki väärässä ryhmässä.

I.S
23.10.2012, 15.38
Olisiko tänään innokkaita kruisailijoita Mätikselle? Itse ajattelin suunnata tutuille poluille. Kotoa lähden n. klo 16:30 ja kurvailen puomin kautta, jossa olen n. klo 17, jos joku innostuu mukaan.

heiber
23.10.2012, 18.24
Sipoonkorven paras ja käyttökelpoisin kartta on analoginen:
http://www.karttakauppa.fi/workspace.client_organization/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=F126947

Ei tarvitse ladata ja kestää mitä tahansa. Katselet sieltä sopivat pikkutiet ja kärrypolut. Kokemuksesta sanon että jos polku/tie on merkattu karttaan, sitä voi ajaa maastopyörällä. Kunhan ei lähde talvitien pohjille ja latupohjille. Ne erottaa siitä että ne kulkevat suolla.

Sitten vaan evästä taskuun ja menoksi. Jos alkaa väsyttää niin ottaa sen viimeisen varageelin ja ajelee asvalttia kotiin. Ei se niin vaikeaa ole.

Kiitos vinkistä KE. Kävin hakemassa Jumbon Partioaitasta. Vaikuttaa maastokelpoiselta ja kestävältä, näppärä "keksintö". Reissu onkin toteutusta vajaa valmis.

I.S
25.10.2012, 13.50
Onko kukaan menossa tänään ajelemaan? Lähden taas joskus klo 17 aikaan pyörimään Mätikselle.

Rsto
25.10.2012, 15.56
Eipä ennätä tällä viikolla arkena metsään. Toivottavasti viikonloppuna...

eskoaa
25.10.2012, 21.33
KorsKan viikkolenkit sunnuntaille.

Klo 10 Lumolta

Sopiiko?

Esaak
25.10.2012, 23.41
10 sopii ainakin minulle. Paitsi ei varmaan tällä viikolla.

Kare_Eskola
25.10.2012, 23.50
Tulkaapa sinne VPCX:ään lauantaina, se käy reenistä. Löytyy kilpailulangasta.

Rsto
26.10.2012, 15.37
10 on sunnuntaille hyvä aika. Tulevana viikonloppuna ei vain pääse.

ReLe
28.10.2012, 02.12
Onko ketään lähdössä 10 lenkille?

eskoaa
28.10.2012, 08.25
Joo olen...

eskoaa
28.10.2012, 15.59
Loisto lenkki!
Sipoonkorpi lähes kuiva! "Uutta" hyvää ajopolkua, ja tietysti tunkattavaa polutonta rytöä...
Täytyy lähteä kartoittamaan lisää siitä X-risteyksestä lähtevää reittiä, siellä näkyi paljon sivuhaaroja.

Kare_Eskola
28.10.2012, 17.42
Esko, älä mene x-risteyksen muille "poluille". Ei ne mene mihinkään.

ReLe
28.10.2012, 18.26
Oli kyllä taas sipoonkorven tavaramerkkipolkuja. Suota, tunkkausta, harhailua, sahaamista ja ryteikköä. Mutta keli oli hyvä ja ihan hyvää vaihtelua tiellä ajoon.

Esaak
28.10.2012, 19.00
Kävin iltapäivästä ajamassa reilun parituntisen lenkin lähimetsissä. Tästä ei paljoa polut parane, nopeammassa kunnossa taitaa olla kuin kesällä. Toivottavasti pakkaset vielä jatkuvat.

Rsto
28.10.2012, 20.08
Samoin, kahden jälkeen kävin reilun tunnin pyörimässä mätiksellä. Oli kyllä aivan loistava keli ja polkujen kunto !

mikkox
28.10.2012, 20.40
Oli kyllä taas sipoonkorven tavaramerkkipolkuja. Suota, tunkkausta, harhailua, sahaamista ja ryteikköä. Mutta keli oli hyvä ja ihan hyvää vaihtelua tiellä ajoon.

Sopivasti oli tunkkausta joo, kun ei mun varpaatkaan päässeet jäätymään pahemmin. On kyllä mahtavat kelit ollu viikonloppuna. Molempina päivinä tullut ajeltua ja hyvin alkaa pääsemään märistä paikoista yli. Toivottavasti jatkuis.

eskoaa
28.10.2012, 22.35
Esko, älä mene x-risteyksen muille "poluille". Ei ne mene mihinkään.

Ei usko, ei ennen kun näkee ja kokee itse. Ei haittaa vaikkei kaikki polut viekään mihinkään...välillä voi pysähtyä katselemaan ympäristöä...
Tänäänkin hienoa polkua tuki pongattua ja yx retkikohde.

S-korvessa tulee myös harrastettua retkeilyä kauniinman puoliskon ja koirien kanssa, parasta mitä voi tehdä kiireettömänä päivänä!

Esaak
31.10.2012, 18.34
Käykäähän ilmoittautumassa kesän Syöte MTB-tapahtumaan. Tänään vielä selviää pienimmällä osallistumismaksulla.

Ollaan vaimon kanssa muutamana kesänä käyty koluamassa polkuja, hienot on maisemat ja polkuja riittää.

eskoaa
01.11.2012, 21.27
LAUANTAI=SUNNUNTAI

Lähteekö kukaan ajamaan lauantaina esim. 10.00 Lumolta ?? Joku muukin aloitus paikka mahdollinen.
Sunnuntaille luvattu kosteaa keliä...

Esaak
01.11.2012, 21.52
Koko päiväksi en saanut lupaa, mutta 2-3 tuntia voisi lauantaina ajella.

Patman
02.11.2012, 00.11
Käykäähän ilmoittautumassa kesän Syöte MTB-tapahtumaan. Tänään vielä selviää pienimmällä osallistumismaksulla.

Ollaan vaimon kanssa muutamana kesänä käyty koluamassa polkuja, hienot on maisemat ja polkuja riittää.

Kävin tapahtuman sivuilla. Kuvista ja videoista päätellen mainioita polkuja. Kiinnostaa vahvasti. Sen verran matkaa kohteeseen, jotta vaatii hyvän reissusuunnitelman. Ei ihan pistokeikkana.

LAUANTAI=SUNNUNTAI

Lähteekö kukaan ajamaan lauantaina esim. 10.00 Lumolta ?? Joku muukin aloitus paikka mahdollinen.

Lähtee! Lauantai sopii mainiosti. Lumo käy myös.

eskoaa
02.11.2012, 10.37
LAUANTAI=SUNNUNTAI

Pientä lähtöajan venytystä... 10.30, jos sopii.

Patman
02.11.2012, 10.44
Jep! -------

eskoaa
02.11.2012, 19.04
^
^
Vai pitäiskö sittenkin ajaa sunnuntaina...???
Sää ennuste muuttunut, huomenna sataa enemmän.

Patman
02.11.2012, 21.46
Su. ei pääse. Muita menoja.

eskoaa
02.11.2012, 22.35
No mennään alkup. suunnitelman mukaan... satoi tai satoi!

Esaak
02.11.2012, 22.44
No mennään alkup. suunnitelman mukaan... satoi tai satoi!

Eli huomenna 10.30 Lumolta?

eskoaa
03.11.2012, 00.02
Eli huomenna 10.30 Lumolta?

joo

Patman
04.11.2012, 12.47
Jos vähän satoi - ei haitannut yhtään.

Kun vitsailin G-Fisherin rungon hajoamisesta, en vielä tiennyt, että sille naksumiselle oli aito syy - murtuma runkoputkessa. Mielestäni en ole ylipainoinen - liekö ajotyylissä vika.
Mikä senyt on - putki johon satulaputki työnnetään - vaakaputken hitsisauman yläpuolelta menossa poikki.
Vanha vitsi: englanninkieliset nimet on selkeät, mutta mitä ne on suomeksi. Seat tube ja seat post mm..

eskoaa
04.11.2012, 23.43
^ Nyt kyllä pyöräily vastustaa...

Eiks se runko putki ole just satula putki ja satula tolpassa on satula kiinni

Patman
05.11.2012, 00.23
:D Aivan! :o

eskoaa
06.11.2012, 23.49
Esa: mulla olis nyt sulle katsottuna kammet ja keskiö.

Sitten olis 7-päivän tutustumis lippuja Liikuntakeskus Vidaan http://www.liikuntakeskusvida.fi/(ent. Trendi Fittnes).
Antero vetää siellä sisäpyöräily tunteja tiistaisin klo 17 ja 18.
Itse ajattelin mennä ens tiistaina kokeilemaan pariksi tunniksi.
Pasi saikin jo lipun ja kolme olis vielä ylimääräisenä, Vidan nettisivuiltakin näemmä voi varata viikon ilmaisen tutustumis jakson

Esaak
07.11.2012, 10.11
En varmaan ennen ensi viikkoa pääse hakemaan kampia, viikonloppuna iskenyt vatsatauti pisti aikataulut uusiksi. Jos vielä lippuja jäljellä, niin voisin yhden varata itselleni, ensi viikon tiistaina voisi olla minullakin saumoja päästä jo urheilemaan.

Patman
16.11.2012, 23.00
Jarrulevy - siinä paha missä mainitaan. Uusi takakiekko tuli tänään 6 pultin levykiinnitykselllä. Mulla vain centerlockeja. Jos en huomenna töiltä ehdi pyöräkauppaan pitänee pyytää joltain teiltä lainaksi. Nyt on BMC muuten kasassa ja parin viikon tauon jälkeen kova hinku poluille.

Onko sunnuntaina lähtijöitä?

Patman
17.11.2012, 22.38
Hi5bikes pelasti levypulassa!

Lähden jo aikaisemmin (9:30-10:00) liikkeelle. Voinhan koukata lumon kautta 11:00. Voin koukata aiemminkin.... :rolleyes: helou..

ReLe
17.11.2012, 23.51
Joo ei pääse tällä kertaa. Kesälomalla keski-suomessa. Pitää yrittää ensiviikolla uudestaan. Samoin pitää etsiä sitä kesään jäänyttä ajointoa :rolleyes:

eskoaa
17.11.2012, 23.53
Mulla jää huominen lenkki ajamatta.
Lumon ympäristösä markkinat huomenna, kannattaa ehkä sopia joku väljempi lähtöpaikka.

Tiistaina taas Anteron spinningiin.
Oli muuten v-mäisen tiukkaan Crankin klossien pultit menneet sateisen kesän aikana, 45min porailin pultin kantoja irti.

Suosittelisin herkistelemään klossien pultteja kesä kengistä, sekä laittamaan kuparitahnaa kierteisiin ja kartioihin.

Patman
18.11.2012, 00.30
Kiitti Esko vinkistä.
Eli - klo 10:00 ajan mätiksen puomin kautta ja 11:00 kela- ja kulomäentien risteyksen kautta.

Patman
18.11.2012, 23.16
Moi! olin jo nukkumassa kun työskentelen yöllä ´kello 8.30 olen jo sangyssä. ... kello 11.00/11.10 voisimme tavata Kelatien Korsontie risteyksessä, tulee myös Sami. Hyvää! Nyt meen taas nukkumaan muutama tuntia ja sitten lenkille! Tavataan! :)

Olimme siis samaan aikaan, samalla tiellä, mutta eri päissä. Pitäisi näköjään vilkaista foorumia lenkkiaamuisin.
Mainio syyssää oli tänään. :)

ReLe
03.12.2012, 13.55
Milloin se Anteron sisäpyöräily oli?

eskoaa
03.12.2012, 22.37
Milloin se Anteron sisäpyöräily oli?

Huomenna tiistaina, klo 17-19.
Kannattaa tulla hyvissä ajoin...

eskoaa
03.12.2012, 23.55
Tervetuloa uudet jäsenet tulevalle vuodelle!(SPU:n sivuilta kopioitu):

Dani Härginen

MTBCF

-> Korson Kaiku

Ilkka Sillankorva

Zeus ->

Korson Kaiku

Mikko Vastaranta

V8 ->

Korson Kaiku

Rsto
05.12.2012, 09.35
Oranssia on ens vuoden kisoissa polulla jälleen entistä enemmän, hienoa!

Esko putsaile yv. laatikkoasi, ilmoittelee että olisi täynnä.

Kare_Eskola
05.12.2012, 09.59
Mukava saada seuraan aikuinen, hyvä kuski joka vieläpä kehittyy, eli Dani.

Sasulta tietysti odotan myös ihmetekoja ensi kaudella.

ReLe
06.12.2012, 15.08
Kare veti isoa vihollisseuran letkaa Paloheinän pulkkamäen alta parin otteeseen tossa tunti sitte. :D Mutta päääasia että Korso oli kärjessä.

Rsto
07.12.2012, 14.38
Ajattelin lauantaina ajella pk:ta ja etsiä polkuja 2-4 t. Esim klo 10-11 alkaen. Muita lähdössä ?

Kare_Eskola
08.12.2012, 00.26
Mainittu vihollisjoukkio kisailee la klo 13 alkaen Vanhakaupunginlahdella Annalanmäellä. Tulkaapa katsomaan kuinka tyhmää on mönkiä fiksillä lumessa. Laitan seuraverkkarit ;-)

http://www.yksivaihde.net/site/foorumi/topic.php?id=14404

Rsto
08.12.2012, 15.18
Mainittu vihollisjoukkio kisailee la klo 13 alkaen Vanhakaupunginlahdella Annalanmäellä. Tulkaapa katsomaan kuinka tyhmää on mönkiä fiksillä lumessa. Laitan seuraverkkarit ;-)

http://www.yksivaihde.net/site/foorumi/topic.php?id=14404

Hyvältä vaikutti kisavalmistelut kun tuolla poikkesin !

Huomenna käyn koittamassa Myllypurossa Wattbikea, joten huomenna ei tule ulos lähdettyä lenkkeilemään.

Kukas on tässä Perttu Pärssisen Espanjassa kuunvaihteessa kuvatussa videossa mystinen Korskan edustaja ?
Kohta 1:18
http://www.youtube.com/watch?v=Qrl0mxSjHnE&feature=youtu.be

eskoaa
09.12.2012, 00.19
En katsonut videota, mut mukana leirillä oli meidän junioreista A-J Juntunen.
Erittäin lupaava Maastopyöräilijä alku...

Rsto
09.12.2012, 10.13
Hienoa että A-J saanut mahdollisuuden leireilyyn. Tulee taas ens kesän kisoissa hurjaa tulosta !

Kare_Eskola
09.12.2012, 22.28
Risto kävi fiksirosseissa myhäilemässä että reenit menny kivasti. Ja tänään sitten tykitti kovat watit. Niitä watteja jatkojalostamalla pitäisi kulkea kovempaa kuin Sasulla ja KariV:lla...

Rsto
10.12.2012, 13.27
Risto kävi fiksirosseissa myhäilemässä että reenit menny kivasti. Ja tänään sitten tykitti kovat watit. Niitä watteja jatkojalostamalla pitäisi kulkea kovempaa kuin Sasulla ja KariV:lla...

Noh, noh :) Rauhoitutaanpas

Oli kyllä aika rykäisy, kannattaa käydä katsomassa kuvia tapahtumasta. Kilpailijoiden ilmeet kertovat paljon !

Seuraavan kerran 19.1. Pyöräliike Lundbergilla, kannattaa ilman muuta laittaa kalenteriin, tuo hyvää vaihtelua reeneihin. Tuolla ajetaan vielä 4 km matkalla, kun keväämmällä kisataankin jo 10 km:lla.

ReLe
10.12.2012, 16.29
Kehtaakohan tuonne osallistua, kun paino/teho suhteella ei ole merkitystä ja itse watit ei ketään hämmästytä.

Kare_Eskola
10.12.2012, 16.34
Vois kyllä vetää oranssin paidan päälle ja mennä seuraaviin wattikisoihin. Oispahan sitten katetta narujalkapuheille. Deal?

Rsto
10.12.2012, 19.52
Kehtaakohan tuonne osallistua, kun paino/teho suhteella ei ole merkitystä ja itse watit ei ketään hämmästytä.
Kehtaa kyllä !
Reilusti vain oranssia viivalle.

Itsellä tavoite saada painoa alas talven aikana 3-5 kg. Lundbergin kisaan jos esim 2 kg sais pois niin on mielenkiintoista nähdä mitä lukemia saa tuotettua.

ReLe
11.12.2012, 00.23
Katos olis sukukokous samana päivänä joten se ehkä sinetöi mun ilmoittautumisen. Eli varmaan tulossa, ehkä. Pitää vaan muistaa ilmoittautua.

Pitää itsekkin tiristää ennen ensi kesää extrakilot pois. Pääsi vähän kertymään tossa lokakuu-joulukuu tauolla. Pitää ajatella positiivisesti että olis hyvinkin ollu mahdollisuus kerryttää 8kg extraa, mutta nyt tuli vain 3-4. Tietty jos sais 7kg pois, niin olisi intin jälkeisissä mitoissa, mutta ei pidä yrittää liikoja. Toisaalta mitä vain voi tapahtua.

mikkox
12.12.2012, 23.38
Olisko vanhoilla Korskan jäsenillä heittää vähän vinkkiä, minkä kokoiset seura asut mahtuu minkä kokoiselle ihmiselle? Kun pitäisi pistää ens kaudeksi oranssia tilaukseen.

Rsto
13.12.2012, 08.19
174 cm/81 kg - L:n paita oli sopiva. Mulla ollut ongelmia housujen kanssa. L ja XL ovat reisistä pienet, kangas noissa ei mahdottomasti veny. Esim. Enduran ajohousuissa kuitenkin L on just sopiva.

mikkox
13.12.2012, 09.49
^Tämä selvensi jo hieman. Pitänee varmaan tilata sitten XL kokoa noita kamppeita, kun itellä on mitat 182 cm/79kg.

eskoaa
13.12.2012, 22.54
^Tämä selvensi jo hieman. Pitänee varmaan tilata sitten XL kokoa noita kamppeita, kun itellä on mitat 182 cm/79kg.

Olisin suositellut L-kokoa.... Mulla on kaikki m-kokoa.

eskoaa
13.12.2012, 23.01
Olisko sunnuntaina Lumikenkälenkistä kiinnostuneita?
Joskus aikaisemmin mainostinkin, et mulla on yhdet ylimääräiset Lumikengät ja sauvat kokeiltavaksi.
Ajettavat polut saa ainakin vähäksi aikaa unohtaa ja kelvitkin vähän pöperöisessä kunnossa.

Patman
13.12.2012, 23.25
Mulla kaikki Korson vaatteet XL kokoa. Kokoni 188/78 (jalkoväli 94). Pitkät housut voisivat olla vähän pidemmät.

Lumikenkäily kiinnostaa kyllä. Su varmaan onnistuu.

Esaak
15.12.2012, 12.16
Kenkäily kiinnostaa myös mikäli tukkoinen olo ei tästä pahene.

Itsellä myös pituutta suunnilleen sama kuin Pasilla, painoa muutama kilo enemmän. Hyvin mahtuu XL koko. En tiedä mahtuuko vielä ensi kesänä hartioista, nyt kun salilla tullut käytyä syksyn mittaan ainakin 3 kertaa.

eskoaa
15.12.2012, 14.09
Taas saatiin lisää kenkäiltävää...
Sunnuntai klo 11, käykö?
Paikkana Sipoonkorpi.

Esaak
15.12.2012, 18.58
Klo 11 sopii hyvin. Millä mennään?

eskoaa
15.12.2012, 20.25
Klo 11 sopii hyvin. Millä mennään?

Lumikengillä...

Eiku otetaan sut kyytiin Sellin kulmilta yhentoista jälkeen, soitanku lähdetään V-mäestä.
Pasii! pääsetkö jollain vaikka meille?

Kare_Eskola
15.12.2012, 21.49
183/68. Bibsit L, T-paita M, pitkä paita L. Yllättävän nafteja.

Mutta sais tulla jo, kaikki bibsit joko hajalla, läpinäkyviä tai molempia.

Patman
16.12.2012, 02.34
Pääsen paikalle - ajoissa, niin kuin aina. ;)

from Tapatalk

Patman
16.12.2012, 02.35
183/68. Bibsit L, T-paita M, pitkä paita L. Yllättävän nafteja..

Jep, eteläeurooppalaista mitoitusta.

from Tapatalk

eskoaa
18.12.2012, 23.33
Joo oli hyvä Lumikenkä kauden avaus sunnuntaina, ei eksytty ku yhden kerran...

Esan kanssa oli puhetta urheilujuomasta ilman sokeria.
Tätä on pitänyt joskus kokeilla: 9dl vettä, 2rkl hunajaa, 0,3dl sitruunamehua, 1/4tl merisuolaa.
Tossa näyttäis olevan sitruunamehua, se varmaan syö hampaista kiillettä...

Esaak
19.12.2012, 19.06
Kiitos. Sitruuna taitaa olla tuossa vain makua varten, sen varmaan voi jättää halutessaan pois. Täytyykin kokeilla talven aikana.

Patman
21.12.2012, 00.22
et eksynyt ... halusit vain kokeilla 3m droppia! minä eksyin "ehi pojat missä ootte?" .... ;-)

:D:cool:

ReLe
25.12.2012, 15.42
Pukki toi lumikengät joten seuraavaan kertaan voisin osallistua kunhan pääsen joululomalta takaisin korsoon.

eskoaa
25.12.2012, 23.04
^^Hyvä, hyvä, saadaan lisää lumikenkäilijöitä.
^Hyvä Antero, jaksat treenata Joulun pyhinäkin...
Itser olen treenannut täällä mailla(Keitele) lähinnä vatsalaukun venytystä...

Hyvät Joulun jatkot kaikille Korson porukoille!!

eskoaa
29.12.2012, 20.17
Huomenna Lumikenkäilyä eväiden kanssa S-korvessa.
Kympiltä lähtö V-mäestä ja pari henkeä mahtuu kyytiin...

ReLe
29.12.2012, 20.55
1-6.1 on kesäloma joten vasta sitten vantaalla. Nyt lihotaan vielä Muueamessa ja nautitaan flunssasta.

Mc_Mursu
29.12.2012, 21.08
Tää haluis kovasti lumikenkäilee. Unirytmi on vaan nyt joululoman takia mennyt aika pipariks, joten aamu tulee olemaan helvettiä, mutta ehkä se on sen arvoista ja sillee. Täytyykin kattoa vehkeet iskuun.

eskoaa
29.12.2012, 22.53
Tää haluis kovasti lumikenkäilee. Unirytmi on vaan nyt joululoman takia mennyt aika pipariks, joten aamu tulee olemaan helvettiä, mutta ehkä se on sen arvoista ja sillee. Täytyykin kattoa vehkeet iskuun.

Ok. Jos tulet, otetaan sut kyytiin kympin aikoihin Allitien risteyksestä.

Patman
29.12.2012, 22.57
Pohjanmaalla vielä, mutta ensi viikonlopulla taas messissä.

Mc_Mursu
03.01.2013, 00.34
Kiitos kuluneesta vuodesta.

Kiitos myös sunnuntain lenkistä.
http://www.endomondo.com/workouts/116445487
http://www.gpsalbum.com/fi/McMursu?TrackId=4233

http://mursun.kuvat.fi/kuvat/Luonto/Lumikenk%C3%A4ily%C3%A4+Sipoonkorvessa/6/

http://mursun.kuvat.fi/kuvat/Luonto/Lumikenk%E4ily%E4+Sipoonkorvessa/6/IMG_8765.jpg/_smaller.jpg
http://mursun.kuvat.fi/kuvat/Luonto/Lumikenk%E4ily%E4+Sipoonkorvessa/6/IMG_8778.jpg/_smaller.jpg

En ois kyllä ikinä arvannu, että tällä kertaa se nuotio oikeesti tehään. Niinku lenkillä sanoin, niin tais olla eka kerta mulle. Oon kuitenkin aika snadista ollu lenkeillä mukana ja osallistunut jopa muutamalle makkaranpaistolenkille, mutta ei me ikinä oikeesti olla mitään nuotioita ruvettu kyhäämään. Ykski kerta Espoossa mentiin maastopyöräkoulun päätteeksi mäkkäriin sen luvatun makkaranpaiston sijasta. Oon ostanu ja kantanu repussa sytytyspaloja ja myrskysytkärin iha tämmöstä varten, mutta en ole vielä kertaakaan päässyt käyttämään. No nyt en ollut varautunut edes makkaroilla. :D Onneksi mullekki riitti, kiitoksia.

mikkox
04.01.2013, 20.03
Onkos ensi sunnuntaina porukkaa lähdössä lumikenkäilemään? Voisin lähteä mukaan ulkoiluttamaan noita omia kenkiä.

eskoaa
05.01.2013, 12.00
Onkos ensi sunnuntaina porukkaa lähdössä lumikenkäilemään? Voisin lähteä mukaan ulkoiluttamaan noita omia kenkiä.

^ mä menisin ...

Kävin just katsomassa Mätiksen polkuja ja hyvää, ajettavaa löytyy...eikä nastojakaan välttämättä tarvitse.

Mut Lumikenkäilykin sopii mulle.
Hanget painuneet aiakin puoleen entisestä ja pinta kantaa mukavasti Lumikenkää.
Paikkana vois taas olla S-korpi/Länsitie.
Evästä ja lämmintä juomaa mukaan, nyt ei välttämättä tehdä tulia.
Lähtö aikaa saa ehdottaa...

Esaak
05.01.2013, 12.01

Tulossa olen. Mistä ollaan lähdössä ja mihin aikaan? Olisiko klo 10?

eskoaa
05.01.2013, 12.17
^Kirjoitettiin sit samaan aikaan...

10.30 käy mulle parhaiten.

mikkox
05.01.2013, 17.06
Tuo aika käy mullekin hyvin. Mikä on tarkka lähtöpaikka, kun ei ole tullut aikaisemmin oltua mukana kenkäilemässä? Oletteko jostain menossa kimppakyydillä?

eskoaa
05.01.2013, 21.20
No nyt olis lähtiöitä: Esko, Antero, Anteron kaveri Pasi, Esa, Mikko.
S-korvessa parkkipaikkoja rajallisesti, eli mennään 2:lla autolla.
Jos Esa ja Mikko pääsevät Mikkolan Shellille 10.35, olis siitä eteen päin kyytiä tarjiolla...

mikkox
05.01.2013, 22.18
^Tämä selvä. Nähdään siis Shellillä.

Esaak
05.01.2013, 22.36
Shellillä nähdään.

eskoaa
05.01.2013, 22.55
Nähdään...

Patman
06.01.2013, 03.15
Teen kenkäily-"oharit".
Asensin juuri pro-nastarenkaat ja pitkästä aikaa pyöräily kutsuu.

Jukka H
06.01.2013, 09.55
No nyt olis lähtiöitä: Esko, Antero, Anteron kaveri Pasi, Esa, Mikko.
S-korvessa parkkipaikkoja rajallisesti, eli mennään 2:lla autolla.
Jos Esa ja Mikko pääsevät Mikkolan Shellille 10.35, olis siitä eteen päin kyytiä tarjiolla...

Moro.
Sopiikos tulla jonon jatkoksi lompsottelemaan? Jos joo, niin tulen Shellille 10.35

eskoaa
06.01.2013, 10.11
Moro.
Sopiikos tulla jonon jatkoksi lompsottelemaan? Jos joo, niin tulen Shellille 10.35

Sopii, tervetuloa!

Jukka H
06.01.2013, 10.15
Eväitten tekoon siis. Mun kyytiin mahtuu sit kans porukkaa kun yksin täältä autoilen.

Patman
06.01.2013, 15.59
Kävin just katsomassa Mätiksen polkuja ja hyvää, ajettavaa löytyy...eikä nastojakaan ...

Mainiot oli polut. Nastoista tuntui olevan hyötyä. Ajattelin ensi viikolla jonain iltana käydä valolenkillä. Tod.näk. keskiviikkoiltana.

mikkox
06.01.2013, 16.21
Oli kivat lompsottelut tosiaan :) Tässä hieman jälkeä (https://www.polarpersonaltrainer.com/shared/exercise.ftl?shareTag=9b77ddf078bb92cfb3bcd554a3ea 8c5b).

eskoaa
06.01.2013, 16.27
Mainiot oli polut. Nastoista tuntui olevan hyötyä. Ajattelin ensi viikolla jonain iltana käydä valolenkillä. Tod.näk. keskiviikkoiltana.

Mainio oli myös lumen pinta, uppouma 0-2cm.
Kiiitos mukanaolleille!

Jukka H
06.01.2013, 17.20
Kiitoksia täältäkin päivän lompsottelijoille. Mukavaa oli, täytyy tulla toistekin.
Tuossa (http://www.sports-tracker.com/#/workout/Jukka6210/6unns06eeeu6hbkv) dataa ja fotoo.

Mc_Mursu
06.01.2013, 19.05
Meinasin lähteä mukaan kenkäilemään, mutta aattelin teillä olevan tarpeeks pitkä jono ilman muakin. Kävin sitten pienellä fillarilenkillä. Edessä nastat ja maksimipaineet, kertaakaan en kaatunut. Polkimina flätit ja jaloissa goretexiä.
http://www.endomondo.com/workouts/117461982
Ristus, kun on huono kunto. En oo ollu näin loppu varmaan puoleen vuoteen.

Ai tekin löysitte ton auton. Kävin joku vuosi sitten koiran kanssa samoilla mestoilla. Aika peli.

Esaak
10.01.2013, 21.22
Oliko Anteron treenit huomenna mihin aikaan? Voisi harkita osallistumista.

eskoaa
12.01.2013, 15.11
Ulko fillarointi vois olla vaihteeks mukavaa, taidan mennä asentamaan ISP:t Trekkiin...

Olisko 11 sopiva aika lähdölle?

Patman
12.01.2013, 19.42
11:00 on ok. Lumoko?

eskoaa
12.01.2013, 21.27
11:00 on ok. Lumoko?

Jos mun pihalta lähdetään? Ajetaan ekaks Vierumäen ja Mätiksen polkuja, sit vois koittaa Ilola-Asola-Rekola-Mikkola-Metsola...

Pakkasen pitäis lauhtua johonkin -8-7C:een, eli pitäis olla hyvä ajokeli!

Sahma1
12.01.2013, 21.42
No niin pienen opiskelun jälkeen pääsen linjoille. Siis Samuli ilmoittautuu mukaan huomiselle lenkille. Lähtö siis klo 11:sta ja Eskon luota lähtö?

ReLe
12.01.2013, 23.08
Joo enköhän mäkin lähde taas ajoihin.

mikkox
12.01.2013, 23.16
Missäs kohtaa korsoa se Esko asuikaan? Jos sitä huomenna tarkenis lähteä ajelemaan... ainakin hetkeksi ;)

eskoaa
13.01.2013, 01.08
Missäs kohtaa korsoa se Esko asuikaan? Jos sitä huomenna tarkenis lähteä ajelemaan... ainakin hetkeksi ;)

Lokkitie 17(Korsontieltä vasemmalla, tien päässä oikealla), Vierumäestä löytyy...

Kare_Eskola
13.01.2013, 01.17
Olisi ollut mukava tulla, mutta ilman kesäautoa pitkänsorttinen matka lähtöpisteeseen.

Tänään oli hyvää kilvanajoa rossin varjo-sm:issä Danin kanssa. Minä ajoin kapoisilla kumeilla, dropilla, jäykällä, kiinteällä ja jarruitta, ja olisin odottanut että Dani maasturilla ohittaa aiemmin... Kun sillä oli vielä kolmen viikon Kanariffan-leiri pohjilla, ja ratakin vähän röykkyinen.

Ehdin sentään toivottaa tervetulleeksi seuraan kun Dani meni ohi.

Mc_Mursu
13.01.2013, 18.59
Oisko laittaa dataa lenkistä? Olis mukava tarkastella olisinko ite pysynyt perässä.

Meinasin käydä ajelemassa oman lenkin, mutta ei ollutkaan fiilistä. Mentiin sitten broidin kanssa Hyrylään aikomuksena pelata kierros frisbeegolffia. Eihän siitä mitään tullut kun korit oli viety pois ja suksijoita vilisi minkä kerkisi. Uitty kun ei enään missään voi talvisin liikkua, kun joka paikassa on ladut ja käsittämättömän kiukkusia hiihtäjiä. >:-I

Rsto
13.01.2013, 19.31
Muistakaahan ensi lauantaina wattbike kisa Lundbergilla !

Ilmoittautuminen 14.1. mennessä.

ReLe
14.01.2013, 09.43
Träkki

http://connect.garmin.com/activity/261567704#.UPMCo4HfmRw.mailto

Kiitos Antero videosta.

Hienosti oli joenvarsi jäässä:

http://img.tapatalk.com/d/13/01/14/guvagaqu.jpg

Rsto
17.01.2013, 20.12
Mihin aikaan kisa alkaa?

moi !
Klo. 11 alkaen.

KariV
17.01.2013, 23.13
Ompa korson polut hyvässä kunnossa. Ite oon käyny räppäämässä Hki Keskuspuiston polkuja työmatkalla. Espoon Keskuspuiston polut on aika nihkeessä kunnossa.

Keltäs meijän seurassa kannattaisi kysellä treeniohjeita. Ts. Sain tyttöystävällä lainaksi sykemittarin, mutten osaa käyttää sitä(eikä sekään...). :)

eskoaa
19.01.2013, 16.30
Sunnuntai lenkkiä...
Mulle kävis 11.00 ja lähtö vaikka Lumolta.
Kelin pitäis lauhtua -8:an ja poluthan on hyvässä kunnossa, kuten Kari tossa ylempänä totesi.

Jere tai Antero vois kommentoida noista treenin kannalta sopivista syke alueista...

eskoaa
19.01.2013, 21.18
Jere tai Antero vois kommentoida noista treenin kannalta sopivista syke alueista...
sunnuntilenkki on sykkeelle hyvää :-) keskisyke onn maksimikestävyys alllueella. voisimmeko llähteä noin 11.30? mulla on yötyö .... cciiao[/QUOTE]

11.30 käy, nähdään Lumolla.

KariV
19.01.2013, 23.04
Kiitokset Anterolle syketreeni-tietopaketista yv:nä.

Patman
20.01.2013, 21.10
Tänään: http://www.sports-tracker.com/#/workout/Patman/ed99a8mtbja19diu

KIITOS! Esko ja Antero - ajoseurasta, patukasta, mustikkapiirakasta ja espressosta. Juhlaa!

eskoaa
26.01.2013, 19.20
Onko sunnuntai lenkille lähtiöitä??

Mulle sopis 10.30 ja paikka vois olla Vidan(kuntosali) edustalta...

Patman
26.01.2013, 19.44
Tulossa ollaan.

eskoaa
27.01.2013, 10.37
Tulossa ollaan.

Tuli viime hetken este, en pääsekään lenkille...saattaa myös olla, että lumi tuiskuttanut polut umpeen.

Rsto
27.01.2013, 14.06
Olin aamusta 2 t mätiksellä, pääsääntöisesti korsontien pohj.puolella. Lumisade ja kovatuuli eivät olleet saaneet polkuja umpeen.
Todella hyvin on tuolla ajettavaa. Leinelä kannattaa myös käydä kiertämässä, siellä myös hyvää ja hienoa polkua !

Patman
27.01.2013, 16.38
Aamusella koiraa ulkoiluttaessa tein arvion, että polut olisi pöperössä. Yliarvio siis.
Päädyinkin viimein tekemään pitkään aiotun keulahuollon. YouTube.n kanssa ja perustyökaluin onnistui. 4 tuntia siinä meni kaikkine tuumailuineen. Sitä ihmettelin, että Sram.in tuubi-ohjeessa vaimenninpuolen öljymääräksi mainittiin 114cc, mutta tulostetussa ohjeessa 123ml.

Esaak
02.02.2013, 10.51
Olisikos huomenna lumikenkäilyä vai pyörälenkkiä tiedossa?

eskoaa
02.02.2013, 11.42
Olisikos huomenna lumikenkäilyä vai pyörälenkkiä tiedossa?

Anteron kanssa olikin jo lumikenkäilystä puhetta...

Huomenna Sipoonkorpi. lähtöaika 10.30 sopis mulle, kun iltapäivästä vieraita tulossa.
Säädetään kimppakyytejä, mulle ainakin 3 mahtuis kyytiin.

samuv
02.02.2013, 20.18
Moro! Mahtuuko mukaan kenkäilemään myös yksi aloitteleva kenkäilijä ja kaikulainen? Minnepäin Sipoonkorpea olitte suuntaamassa ja kuinka pitkä lenkki on tiedossa? Kyyti myös kelpaisi, asun kulomäessä, mutta jos tila ei riitä niin pääsen kyllä omallakin autolla.
-Samu

ReLe
02.02.2013, 21.19
Joo mäkin lähden kenkäilemään ja mitä aiemmin niin sen parempi. Autoa ei saa, joten jos ei mahdu kyytiin niin jää väliin.

Hyvä että en niihin Lundbergin wattikarkeloihin osallistunut. Mittailin tänään tolla mun teoriassa tarkalla trainerilla tunnin laskennallisiksi keskiwateiksi 243, joten ainakin on parantamisen varaa.

eskoaa
02.02.2013, 22.02
Moro! Mahtuuko mukaan kenkäilemään myös yksi aloitteleva kenkäilijä ja kaikulainen? Minnepäin Sipoonkorpea olitte suuntaamassa ja kuinka pitkä lenkki on tiedossa? Kyyti myös kelpaisi, asun kulomäessä, mutta jos tila ei riitä niin pääsen kyllä omallakin autolla.
-Samu

Joo mäkin lähden kenkäilemään ja mitä aiemmin niin sen parempi. Autoa ei saa, joten jos ei mahdu kyytiin niin jää väliin.

Hyvä että en niihin Lundbergin wattikarkeloihin osallistunut. Mittailin tänään tolla mun teoriassa tarkalla trainerilla tunnin laskennallisiksi keskiwateiksi 243, joten ainakin on parantamisen varaa.

Joo kaikki mukaan!
Voisin keräillä ukkoja mukaan.
Lähden himasta 10.30, otan ekaks Anteron ja sit tulen Kuliksen Sivalle hakemaan Jeren ja Samun.

Menemme Länsitien ekalle parkkikselle ja siitä suuntaamme Bölebergetin kallioille... pari-kolme tuntia tallustelua.
Juotavaa ja syötävää reppuun, ei kuitenkaan tulille mennä.

I.S
02.02.2013, 22.05
Ajokelit ovat ihan huippuja nyt. Ne lumisateetkaan eivät pilanneet polkuja pahasti. Itse olen kurvaillut metsässä joka päivä ja tänäänkin Mätiksen polut olivat hyvässä kunnossa. Huomenna, jos lumikenkäily ei maistu, niin ajeluseuraa löytyy joskus klo 13 jälkeen. Luomuvaloakin riittää klo 17 asti.

samuv
02.02.2013, 22.58
Joo kaikki mukaan!
Voisin keräillä ukkoja mukaan.
Lähden himasta 10.30, otan ekaks Anteron ja sit tulen Kuliksen Sivalle hakemaan Jeren ja Samun.

Menemme Länsitien ekalle parkkikselle ja siitä suuntaamme Bölebergetin kallioille... pari-kolme tuntia tallustelua.
Juotavaa ja syötävää reppuun, ei kuitenkaan tulille mennä.

Oorait, hyvä homma, nähdään sitten aamulla Siwalla.

Esaak
03.02.2013, 01.06
Voisin tulla suoraan sinne parkkikselle, starttailen kotoa 10.30 jälkeen. Jos joku tarvitsee vielä kyytiä, niin laittakaa ajoissa viestiä.

ReLe
03.02.2013, 10.42
Ajokelit ovat ihan huippuja nyt. Ne lumisateetkaan eivät pilanneet polkuja pahasti. Itse olen kurvaillut metsässä joka päivä ja tänäänkin Mätiksen polut olivat hyvässä kunnossa. Huomenna, jos lumikenkäily ei maistu, niin ajeluseuraa löytyy joskus klo 13 jälkeen. Luomuvaloakin riittää klo 17 asti.

Lajiharjoittelu olisi ollut kyllä aika jees, mutta aikaisempi starttiaika ja velvoite käyttää pukin tuomia kenkiä kallistivat kenkäilyn suuntaan.

eskoaa
03.02.2013, 10.53

Näyttivät olevan lähi polut Vierumäessä ja Mätiksen puolella ajokuntoisia, just kävin koirien kanssa tallustamassa.
Joku oli jopa Vierumäessä Luo-alueelle auranut mönkkärillä tien ja moottorisahalla sahanut puita...

Pikuski
03.02.2013, 15.26
Näyttivät olevan lähi polut Vierumäessä ja Mätiksen puolella ajokuntoisia, just kävin koirien kanssa tallustamassa.
Joku oli jopa Vierumäessä Luo-alueelle auranut mönkkärillä tien ja moottorisahalla sahanut puita...
Hyvässä kunnossa oli noi polut. Kävin reilut pari tuntia sukkulomassa ristiin rastiin. Toisia pyöräilijöitä en nähnyt, jälkiä kylläkin.

samuv
03.02.2013, 22.41
Hienot oli maastot Sipoonkorvessa. Kiitoksia lenkkiseurasta ja eiköhän sitä pidä lähteä seuraavaksi myös pyörälenkille mukaan.

Mc_Mursu
09.02.2013, 14.27
Sää näyttäisi suosivan lumikenkäilyä. Oletteko huomenna menossa? Voisin osallistua, jos en päädy baariin.

mikkox
09.02.2013, 16.43
Mä voisin ainakin olla lähdössä kenkäilemään, jos vain opas saadaan mukaan. Itse en ainakaan sipoonkorpea niin hyvin tunne ;)

eskoaa
09.02.2013, 18.58
^
^
En pääse huomenna.
Tänään käytiin S-korvessa ja pehmeää lunta oli mukavasti. Suosittelen.
Jos sinne linkkimaston kalliolle menee, ei pahasti pääse eksymmään.

mikkox
09.02.2013, 19.57
No voisin lähteä eksyilemään tuonne S-korpeen huomenna ilman opastakin :D Vaikka Mikkolan shelliltä 10.30. Kyytiin mahtuu..

Esaak
09.02.2013, 22.04
Voisin lähteä mukaan sipoonkorpeen. Tulen 10.30 shellille, jos kyytiin mahtuu.

Esaak
09.02.2013, 23.52
Voisin lähteä mukaan sipoonkorpeen. Tulen 10.30 shellille, jos kyytiin mahtuu.

eskoaa
10.02.2013, 21.31
Kävittekö Lumikenkäilemässä? Ei välttämättä paras mahdollinen keli, saattaa suoja lumi takertua kenkiin kiinni...

Laittelin jo hyvissä ajoin Tahkolta 2x huoneistoja varaukseen, eli talkoo porukoille olis tarjolla majoitusta.
Asunnot on samasta paikasta kuin aikaisemminkin, mut tällä kertaa sain varattua vierekkäiset huoneistot ja saadaan väliovi avaamalla koko kerros käyttöön.

Esaak
11.02.2013, 08.42
Käytiin Mikon kanssa 2,5h lompsimassa. Raskas oli keli, ei ole lumi aiemmin tarttunut samalla tavalla pohjiin kiinni. Kannatti silti lähteä.

Mc_Mursu
11.02.2013, 20.39
Mä kävin Roosan kanssa kahdestaan kahlailemassa Pirunkorvessa. Etittiin uus geokätkö visakoivikosta. Keli oli aika raskas, mutta en huomannut lumen tarttumista lompsottimiin. Hyvin kantoi. Noin 3 km riitti mun kunnolle hyvin.

http://mursun.kuvat.fi/kuvat/Koirat/IMG_3681.jpg/_bigthumb.jpg (http://mursun.kuvat.fi/kuvat/Koirat/IMG_3681.jpg)http://mursun.kuvat.fi/kuvat/Koirat/IMG_3725-2.jpg/_bigthumb.jpg (http://mursun.kuvat.fi/kuvat/Koirat/IMG_3725-2.jpg)

Oli uus lelu mukana. EF 50mm f/1.4 USM linssi. Rakastuin. Taisipa ReLekin joskus tätä suositella.

eskoaa
17.02.2013, 10.50
^ Hyviä kuvia!

Mulla lenkkeily tauko, kun flunssa yrittää ottaa ohjakset...

Patman
17.02.2013, 11.50
^ Hyviä kuvia!

Mulla lenkkeily tauko, kun flunssa yrittää ottaa ohjakset...

Sama vika. Pirullista, kun on ollut tuloillaan pari viikoa. Ei oo sairas muttei tervekään olo. :(

Esaak
17.02.2013, 15.28
Kävin tänään ensimmäistä kertaa kokeilemassa polku-pyöräilyä sinkulalla tälle talvelle. Vähän tuntuu olevan taidot ruosteessa, jos niitä koskaan ollutkaan. Ei meinannut polkujen leveys riittää.

mikkox
17.02.2013, 22.51
Itsekin tuli käytyä ulkoiluttamassa maastopyörää pitkästä aikaa. Tuli samalla testattua Jeren suosittelemia Sportsfire kengänsuojia (http://www.urheiluareena.fi/shop/product_info.php?products_id=1036) ja kyllä toimivat. Jalat suunnilleen paistuivat tällaisella nollakelillä :D Oli kyllä polut hieman kapeita, vaikka löytyi niitä leveitä vauhti baanojakin mätikseltä. Vois vaikka ensi viikonloppuna yrittää vähän isomalla porukalla jos ilmat sallii.

eskoaa
19.02.2013, 13.17
Mulla lenkkeilytauko, kun flunssa yrittää ottaa ohjakset...

Keuhkoputkentulehdus...

=> Esa. Joutaisko työkalut jo takaisin, pitäis lainata eteenpäin.

Mc_Mursu
19.02.2013, 15.11
Kaikenlaista tautia liikkeellä. :--( Itse olen ollut torstaista asti kuumeessa, tosin nyt tuntuisi hellittävän. Silti aivan voimaton ja päässä humisee kuin iv-konehuoneessa. Menee se hiihtoloma näinkin...

Esaak
19.02.2013, 22.22
Keuhkoputkentulehdus...

=> Esa. Joutaisko työkalut jo takaisin, pitäis lainata eteenpäin.

Joutaa kyllä, en tänä talvena saanut inspiraatiota kampien vaihtoon.. Voisin huomenna yrittää, jos ehtisin sen paluttaa illalla.

eskoaa
20.02.2013, 15.50
Kisakuskit:

Muistakaa uusia lisenssit, http://www.pyoraily.fi/lisenssi/
Vakuutuksellinen lisenssi korvaa myös yhteislenkeillä ja "ohjatuissa harjoituksissa" tapahtuneet tapaturmat.

Kärrä
25.02.2013, 22.13
Moro kaikille.
En tiedä, kiinnostaako, mutta täällä (http://www.fonecta.fi/s/yHf) oli ainakin tänään hyvää kelkkapohjaa ajeltavaksi.Tuli suoritettua myös lyhyen harrastukseni eka "otb":)

Patman
25.02.2013, 22.50
Moro sullekin!
Kiitti tiedosta - tällä jos missä pitäisi kiinnostaa.
Nyt on hyvät kelit tehdä otb-kiintiö täyteen. ;)

Pikuski
25.02.2013, 23.42
Moro kaikille.
En tiedä, kiinnostaako, mutta täällä (http://www.fonecta.fi/s/yHf) oli ainakin tänään hyvää kelkkapohjaa ajeltavaksi.Tuli suoritettua myös lyhyen harrastukseni eka "otb":)
Moromoro
Samoilla palstoilla sukkuloin pe ja la. Oli paikoin nopeeta pohjaa ajettavaksi, mutta kapeemmilla polulla olikin haasteellisempaa.

Patman
27.02.2013, 15.05
Moi, mitä otb tarkoittaa?

Over the bars. Lentää yli tangon.

Pikuski
02.03.2013, 15.15
Kovaa, mutta kuoppaista polkua riittää nyt Mätiksen ympäristössä. Kapeemmat polutkin on sellasessa rännissä et varmaan pysyy polulla, jos polkimet ei hakkaa rännin reunaan. Missä Korskan ajomiehet luuraa ku ei näy poluilla, aurinkoin paistaa ja linnut visertää...liikkeelle sieltä!

I.S
02.03.2013, 16.24
Joka päivä oon ajanut :) tosin monesti vasta illemmalla. Huomenna olisi hieman pidemmän lenkin aika....

Pikuski
02.03.2013, 19.29
Olen yleensä viikonloppuisin kerennyt poluille, huomenna en kuitenkaan pääse, mutta voisin joku kerta liittyä seuraan. Mulla on muuten nastattomat renkaat ja jäisillä poluilla toimi vielä hyvin, mutta ne hiekkatieden ylityskohdat...kerran lähti pyörä alta ja tulin kylki edellä tielle ja sen jälkeen kolahti pää peilijäiseen tiehen. Kyllä tuo styroksikehikko on loistava kovalevyn suoja.

eskoaa
02.03.2013, 20.57
Jätän vielä huomisen väliin, kun on vähän puolikuntoinen olotila...

Kärrä
02.03.2013, 21.44
Kapeemmat polutkin on sellasessa rännissä et varmaan pysyy polulla, jos polkimet ei hakkaa rännin reunaan.
Tuolla aiemmin linkkaamallani montulla oli lähes täydellinen ajokeli tänään (talveksi)...kova, "leveä" ja pitävä kelkkapohja jota pitkin pääsi ajamaan puolet montun alueesta ympäri :)
Aurinko tosin olisi voinut vähän pilkistää taivaalta :(

Patman
02.03.2013, 22.52
Joka päivä oon ajanut :) tosin monesti vasta illemmalla. Huomenna olisi hieman pidemmän lenkin aika....
Mihin aikaan olet lähdössä? Liittyisin seuraan - joksikin aikaa.

I.S
03.03.2013, 10.29
Mihin aikaan olet lähdössä? Liittyisin seuraan - joksikin aikaa.
Lunta tuli niin paljon, että pitää odotella iltapäivään (lumityöt ensin). Oliskohan joskus n. klo 14 sopiva aika - puomilla? Lumi on tosi kevyttä, mutta polut voivat olla aika peitossa lumituiskun jäljiltä. Mun kesärenkaatkaan eivät välttämättä ole kauhean turvalliset, kun pakkaslumen alla on jäätä :)

Patman
03.03.2013, 12.55
Lunta tuli niin paljon, että pitää odotella iltapäivään (lumityöt ensin). Oliskohan joskus n. klo 14 sopiva aika - puomilla? Lumi on tosi kevyttä, mutta polut voivat olla aika peitossa lumituiskun jäljiltä. Mun kesärenkaatkaan eivät välttämättä ole kauhean turvalliset, kun pakkaslumen alla on jäätä :)

Ja tänään piti olla nautiskelupäivä nopeilla poluilla. Aamulla koiraa ulkoiluttaessa totuus paljastui. :( Pitänee skipata pyöräilyt tänään.
Panen nyt toivoni siihen, että Tuusulanjärven luistelurata Järvenpäässä on avattu ja pääsee kiitämään pitkäteräisillä.

Sahma1
09.03.2013, 19.16
Onko huomenna lenkille lähtiöitä? 11? Kelit on kyllä kohdillaan..

Rsto
09.03.2013, 20.53
Huomenna on suunnitelmissa mennä mätikselle ja leinelään.
Näillä näkymin pääsen lähtemään vasta myöhemmin ip:lla arvio n. 14:30-15

eskoaa
09.03.2013, 23.42
Messuille menossa huomenna...
Tänään tuli käytyä S-korvessa lumikenkäilemässä, olipa hieno keli!
Huomenna KorsKan kokous klo 17 korsotalolla, paljon mielenkiintoisia ja uusia asioita käsittelyssä.

Sahma1
10.03.2013, 10.28
Ok. Käyn Jokivarren ympäristössä ajelemassa. Seuraavaan kertaan.

I.S
10.03.2013, 12.20
Messuille menossa huomenna...
Tänään tuli käytyä S-korvessa lumikenkäilemässä, olipa hieno keli!
Huomenna KorsKan kokous klo 19 korsotalolla, paljon mielenkiintoisia ja uusia asioita käsittelyssä.

Eikös se ole klo 17?

Patman
10.03.2013, 14.38
Huomenna on suunnitelmissa mennä mätikselle ja leinelään.
Näillä näkymin pääsen lähtemään vasta myöhemmin ip:lla arvio n. 14:30-15

Olisin tänään myös lähdössä lenkille. Mihin aikaan olisit esim. puomilla?

Rsto
10.03.2013, 14.58
Aikataulu näyttää siltä et 15:15 puomilla olis hyvä.
Nolnelnol 3575
476

Patman
10.03.2013, 15.07
Roger!.....

eskoaa
10.03.2013, 16.41
Eikös se ole klo 17?

Joo, muistin väärin!

Rsto
10.03.2013, 20.11
Kiitoksia seurasta. Parhaillaan letkassa neljä kuskia.
Hyvät polut korsontien pohj.puolella ja vierumäessä !

Pikuski
10.03.2013, 22.36
Kiitoksia itsellenne, oli mukava ajaa pitkästä aikaa porukassa ja jokunen uusi polkukin tuli koettua. Hiukan pliukasta oli ajaa noilla kesäkumeilla.

I.S
11.03.2013, 21.33
Suosittelen polkuja myös Tuusulan golf-kentän suunnalla - huippukuntoista baanaa ihan kivasti. Voin lähteä joku päivä oppaaksi, jos ei ole tuttuja paikkoja.

Kare_Eskola
11.03.2013, 21.34
Mulla on täällä Itä-Helsingissä reilun 40 km vakiolenkki, josta 95 % polkua. Hienossa kunnossa baanat PK-jyystämiseen.

Ei taida tosin PK-jyystö riittää, jos ensi kaudella aion viistoilla Sasulle muuallakin kuin lähdössä ;-)

Pikuski
12.03.2013, 10.22
Suosittelen polkuja myös Tuusulan golf-kentän suunnalla - huippukuntoista baanaa ihan kivasti. Voin lähteä joku päivä oppaaksi, jos ei ole tuttuja paikkoja.
Kiitos vinkistä ja opas olisi paikallaan. Meneekö polut Keravankin suuntaan -oli tuon StoneNut1:n kans puhetta kimppalenkistä viikonloppuna, mut täytyy vielä katsastaa tuo viikonlopun aikataulu ja terveydentila.

I.S
12.03.2013, 11.18
Kiitos vinkistä ja opas olisi paikallaan. Meneekö polut Keravankin suuntaan -oli tuon StoneNut1:n kans puhetta kimppalenkistä viikonloppuna, mut täytyy vielä katsastaa tuo viikonlopun aikataulu ja terveydentila.
Menee joo Keravan suuntaan. Nyt en ole käynyt katsomassa ihan kaikkia polkuja, mutta kesällä Golf-kentän takakautta pääsee muutamalla pienellä siirtymällä vaikka Kuusijärvelle ja Sipoonkorpeen saakka.

Patman
15.03.2013, 00.30
....
Huomenna KorsKan kokous klo 17 korsotalolla, paljon mielenkiintoisia ja uusia asioita käsittelyssä.

Missäs tuo tieto olisi ollut tarjolla? Korskan nettisivuillakaan ei näkynyt uutisosiossa - olenko sokea. :seko: Aiemmin on muistaakseni tullut sähköpostia, mutta olenkohan pudonnut pois postituslistalta?

Kärrä
15.03.2013, 21.20
Ilma oli kuin morsian ja Polut olivat kovia ja leveitä tänään (http://www.youtube.com/watch?v=lqlvH3dULJc&feature=youtu.be)....kuten varmaan koko viikonlopun... :)

eskoaa
16.03.2013, 20.56
Vois pitkästä aikaa alkaa yaas ajamaan...
Onko lenkille lähtiöitä?
Vidan edestä klo 11.

Patman
16.03.2013, 21.07
Tulen! :)

Rsto
16.03.2013, 21.51
Ei pääse.
Kyllä harmittaa kun polut ja keli aivan loistava ja joutuu sisätiloissa viikonlopun viettämään. No jos ens viikolle ei ois näin paljon järjestettyä ohjelmaa.

ReLe
16.03.2013, 22.04
Kovasti polttelisi, mutta mun aamuvapaa päättyy noihin aikoihin.

I.S
17.03.2013, 08.18
Iltavuoroakin olisi tarjolla. Itse pääsen vasta iltapäivällä lenkille, kun päivällä pojilla pelejä. Valoa riittää vielä hyvin, joten jos jotain kiinnostaa, Tuusulan golf kentän taakse suuntaan n. klo 16. Kierrän siitä Tuusulasta Keravan suuntaa menevän tien kautta "Tunnuksettomien hautausmaan" portille.

Mc_Mursu
17.03.2013, 20.04
Huikean kivat polut ja keli. Kävin ajelemassa oman lenkin. Paljon oli renkaanjälkiä lumessa, varmaan ajettiin ihan samoja reittejä? Kunto ei oikein tämän enempää kestä ja oli vähän liikaa päällä aurinkoisiin paikkoihin. Varjoisessa metsässä tarkeni täydellisesti.

http://www.endomondo.com/workouts/167726102/1955881

http://s9.postimage.org/eaoolhraj/893377_10200381489332237_219490686_o.jpg (http://postimage.org/image/eaoolhraj/)

Jeromy
22.03.2013, 08.54
Ajokelit ovat mitä parhaimmat. Ajattelin lähteä maastolenkille la 23.3. Voisin koukata Korson kautta (Vidan edusta) klo 11.00,
jos jotakuta muuta/muitakin sattuu innostamaan lähteä lenkille.

Ajattelin ajella suuntaan Matarinkoski-Itä-Hakkila-Nissas-Luontopolku.

Rsto
22.03.2013, 10.58
Suunnitelmissa on lähteä ajamaan huomen aamulla. Näillä puheilla olen Vidalla tuolloin. Jos tulee muutoksia ni laitan tänne viestiä aamulla ysiin mennessä.
ovat mulle uusia maastoja, mikä on arvioitu kesto ?

Jeromy
22.03.2013, 13.20
Varmaan n. 3-4 h menisi. Pääsehän sieltä toki pois aikaisemminkin, jos tarvis. Tai voi ajaa pidempäänkin :D

Rsto
22.03.2013, 16.03
Hyvä ! N. 4 tuntia olin ajatellut huomenna pyörän selässä viettää.

eskoaa
22.03.2013, 21.47
^
^
Mä voisin kans ehkä keritä mukaan...no, huomenna ehkä nähdään.

Mut muitakin asioita:
MTB-rompetoria tarkoitus järjestää Korsotalolla 14.4. klo 14.
Myyntipöydät(n.25kpl) 10€ Korskalaisille, muille kohtuullinen 20€gee.

Kokeilumielessä ollaan liikkeellä ja kartoitetaan tapahtuman suosiota.
Myyntipaikkojakin rajoitetusti, eli multa vois ennakkoon varata pöydän.
S-posti:eskoaapio@gmail.com

Tertvetuloa kaikki tekemään hyviä kauppoja!
Paikalla myös Puffetti.

ReLe
23.03.2013, 00.04
Mä lähden myös ajamaan.

Esaak
23.03.2013, 10.52
Voisin myös vääntäytyä mukaan. Yritän pysyä sinkulalla ja kesärenkailla porukan mukana.. ainahan voi omaa lenkkiä lyhentää, jos ei kulje.

Esaak
23.03.2013, 16.30
Muuten houkuttelisi lähteä Torinoon, mutta samana viikonloppuna syöte MTB.

Mukavasti näyttäisi olevan nousumetrejäkin..

ReLe
23.03.2013, 17.34
Kiitoksia lenkkiseurasta. Loppui vesi siinä kalkkiruukin kohdilla ja vähän rajoitti intoa ajaa korkeammalls sykkeellä. Ei tossa race bakissa ole riittävästi tilavuutta. Risto näytti lopuksi aika hyvän polkupätkän. Pitänee kokeilla uudestaan kun se ei ole jäässä. Ei ollut kesärenkaiden keli...

Mc_Mursu
23.03.2013, 20.36
Tää ajeli taas oman lenkin. Aivan mahtavia polkuja ja pukeutuminenkin onnistu.

http://www.endomondo.com/workouts/169306013/1955881

http://s4.postimg.org/6mm2hp17t/20130323_155408_2.jpg (http://postimg.org/image/6mm2hp17t/)
Tämmönen kyltti oli pystytetty Ruotsinkylään, josta polku metsään kurvailee siitä kasvihuoneiden välistä. Tyhmää. En uskaltanut uhmata kieltoa.

Pikuski
23.03.2013, 22.02
Itse kyllä olen kurvaillut juuri tuostakin metsään fillarilla. Suurensin kuvasi ja tuo kielto on ilmeisesti tehty autoilijoita varten, kun siinä on henkselit P kirjaimen päällä.

Jeromy
23.03.2013, 22.26
Kiitokset lenkkiseurasta. Polut oli pääasiassa oikein hyvässä kunnossa :) Mutta joo, ei varmaan ollut ihan helppoa ilman nastoja - ittellä on nastat alla, mutta täytyy harkita uusien nastarenkaiden hankkimista. Nyt on neljäs talvi noilla. Alkaa jo vähän näkymään..

Esaak
23.03.2013, 22.37
Liukasta oli ilman nastoja.. ei näillä kyvyillä oikein meinannut vauhti riittää ja vähän tökki meno muutenkin paikoitellen. Muuten oli hyvä lenkki siihen asti kun roikuin mukana, kiitokset seurasta!

eskoaa
24.03.2013, 09.42
Kiitokset eilisestä.
Hyvät polut, mitä nyt muutama huti tuli...
Selkeesti huomas iltapäivästä auringon tehon, alkoi jo polku paikoitellen upottaa.
Täytyy varmaan aikaistaa tulevien lenkkien lähtö aikoja.
Tänään mulla jää väliin, kun eilen sai ajaa tarpeeksi.

Tänään klo. 17 Korsotalolla "se valmentajan luento"

pte
25.03.2013, 20.06
Tää ajeli taas oman lenkin. Aivan mahtavia polkuja ja pukeutuminenkin onnistu.

Kiitokset reitti kartasta. Kävin tänää ajamassa pitkälti saman lenkin ja hienot polut oli :) ittelle ruotsinkylä kohtuu tuntematonta nii apua oli endomondosta...

Patman
26.03.2013, 00.05
Antero.
Paistaahan sielläkin. Hienot maisemat. :thumbup:

eskoaa
30.03.2013, 22.17
^
^
^
Anterolla kadehdittavat ajomaisemat...

Muistakaa Tahkon ilmoittautuminen, maanantaina enää halvimmalla hinnalla.
Nyt näytti olevan jo 14 nimeä listoilla. Hyvä!

Polut olis mahti kunnossa, jos vaan ehtis ajamaan...

ReLe
31.03.2013, 12.39
Sulla pitäis olla Antero useampi Korso paita että voit joka lenkillä edustaa.

Mc_Mursu
31.03.2013, 21.24
Hienoja kuvia Anterolla! :D

Kiitokset reitti kartasta. Kävin tänää ajamassa pitkälti saman lenkin ja hienot polut oli :) ittelle ruotsinkylä kohtuu tuntematonta nii apua oli endomondosta...

Ollos hyvä. Kävin äsken rullailemassa yksin samoja reittejä. Vähän oli keskipäivän lyhyt auringonpaiste kerennyt sulattaa polkuja, vaikka muuten olikin aika pilvinen ja kolea sää. Pyörä kulki tosi hyvin. Pitoakin piisasi lähes joka paikkaan, vaikka vain edessä oli nastarengas. Pyörätiet on niin kurjassa kunnossa, että lokarit pitäs olla. Mulla roisku takapuoli aivan läpimäräksi kesken matkan. Tuntuu aikas ikävältä.

http://www.endomondo.com/workouts/171664651/1955881

Kare_Eskola
06.04.2013, 15.36
Oisko maantietä sunnuntaina aamusta? Mistäs väki on tavannut maantielle lähteä? Jokivarrentien ja Vanhan Porvoontien risteys klo 11?

Patman
06.04.2013, 19.25
Oisko maantietä sunnuntaina aamusta? Mistäs väki on tavannut maantielle lähteä? Jokivarrentien ja Vanhan Porvoontien risteys klo 11?

Tämäkö? https://maps.google.fi/maps?saddr=Jokivarrentie%2FReitti+1521&daddr=Korso,+Vantaa&hl=fi&ll=60.347549,25.122986&spn=0.034693,0.111494&sll=60.3498,25.154314&sspn=0.03469,0.111494&geocode=FcPvmAMdz-F_AQ%3BFRzhmAMdn6J-ASlxlgZ7SQeSRjESBxk8UrUAJg&oq=korso&mra=ls&t=m&z=14

Maantievälineen pidän vielä kellarissa mutta krossarillla lähtisin. Ehtiikö Paris-Roubauix.iksi takaisin jos vasta klo 11:00?
Toissapäivänä kiersin Tuusulanjärven ja onneksi en ollut vielä vaihtanut nastoja pois. Kelveillä sulamisvesistä aiheutuu ylläripaikkoja. Muuten hyvinkin voisi jo vaihtaa nastalliset joihinkin tappajasepeliä kestäviin.

eskoaa
06.04.2013, 20.32
Onko Sipoonkorpeen lähtiöitä?
Aamupäiväinen koira lenkki osoitti ajettavia polkuja olevan PALJON! Polut leveitä ja kovapohjaisia, viimeisiä mahdollisuuksia metsäpyöräilyyn tänä talvena...
Lähtö aika: klo 9.00 Vidan edustalta.

Patman
06.04.2013, 22.20
Hmmm... Taitaa siis vielä polut kutsua. Olin jo vähän luovuttanut niiden suhteen . Lähde Kare myös.

eskoaa
06.04.2013, 22.39
Hmmm... Taitaa siis vielä polut kutsua. Olin jo vähän luovuttanut niiden suhteen . Lähde Kare myös.

Jep, Kare mukaan kans.

Kare_Eskola
06.04.2013, 23.40
Ei taida pystyä kykenemään poluille, kun ovat liukastuneet viime päivinä eikä ole natsoja.

Hankin muuten pari uutta kisaavaa jäsentä. Jaakko Kangas lainasi viime vuoden XCO-finaalissa oranssia paitaa, ja liittyi nyt seuraan. Lisenssinkin hankki. Reipas kuski ja hienot pyörät. Ammatiltaan ohjaaja/kuvaaja/leikkaaja, jos vaikka Sasu tarttee promomatskua... Ja sen työkaveri tuli kaupanpäällisiksi. Toivottavasti esittäytyvät tähänkin lankaan.

eskoaa
06.04.2013, 23.52
Ei taida pystyä kykenemään poluille, kun ovat liukastuneet viime päivinä eikä ole natsoja.

Hankin muuten pari uutta kisaavaa jäsentä. Jaakko Kangas lainasi viime vuoden XCO-finaalissa oranssia paitaa, ja liittyi nyt seuraan. Lisenssinkin hankki. Reipas kuski ja hienot pyörät. Ammatiltaan ohjaaja/kuvaaja/leikkaaja, jos vaikka Sasu tarttee promomatskua... Ja sen työkaveri tuli kaupanpäällisiksi. Toivottavasti esittäytyvät tähänkin lankaan.

Eipä siellä nastoja tarvii kuin paikoitellen, aika paljon on neulasia poluilla liukuesteenä.
Hyvä, lisää porukoita seuraan.
Polut on pitkiä ja porukkaa vetäviä...

eskoaa
07.04.2013, 20.25
Onko Sipoonkorpeen lähtiöitä?
Aamupäiväinen koira lenkki osoitti ajettavia polkuja olevan PALJON! Polut leveitä ja kovapohjaisia, viimeisiä mahdollisuuksia metsäpyöräilyyn tänä talvena...
Lähtö aika: klo 9.00 Vidan edustalta.

Helmi polut! Pasin kanssa reilu 3,5h Sipoonkorpea, siirtymineen tietysti.
Mut ei ajettu samaa polkua, ku max 1km. No yks huti tuli, ku ei tajuttu ajoissa kääntyä kapenevalta polulta takas ja vielä kannettiin pyöriä parisataa metriä kallion laelle.
Pasi tokas et, talven tunkkaus kiintiössä vielä varaa...

Yx Järvenpääläinen pyöräilijä pongattiin Ängesbölen nuotio paikalta, tervetuloa toistekin mukaan!

Mc_Mursu
07.04.2013, 21.08
Mä lähin kahelta polkemaan omaa lenkkiä. Oli niin pehmeetä polkua, että ajoin melkeen kokonaan pyöräteillä.

http://mursun.kuvat.fi/kuvat/Maastopy%F6r%E4ily/20130407_161125.jpg/_bigthumb.jpg (http://mursun.kuvat.fi/kuvat/Maastopy%F6r%E4ily/20130407_161125.jpg)
Tein lähtiessä nopeesti tämmösen persuksen pelastajan autotallissa pyörineestä lihapaketista. Pitää tehä vielä vähän parempi, vaikka tämäkin toimi. Ei kastunut kuin reppu ja alaselkä.
http://www.endomondo.com/workouts/174037746/1955881

a2jkanga
08.04.2013, 13.32

Hyvää päivää.

eskoaa
08.04.2013, 22.53
Hyvää päivää.

No terve... Jaakko???

a2jkanga
09.04.2013, 21.18
No terve... Jaakko???

Terve. Jaakko tosiaan täällä tämän nimimerkin takana. En vain ole ihan varma onko mun jäsenyys mennyt läpi, kun ei ole jäsenmaksun jälkeen tullut mitään ilmoitusta tai vastaavaa. Maksun maksoin kuitenkin jo 18.3.

eskoaa
11.04.2013, 00.27
^ En osaa sanoa tohon jäsen asiaan...ei siitä taida tulla mitään kuittausta.

Sunnuntaille suunniteltu rompetori on PERUUTETTU, olemattoman kiinnostuksen takia.

ellmeri
11.04.2013, 17.55
Veikkolaisen Karista kirjoitus kirkon-lehdessä,kuva ei näyttänyt jotenkin Karilta?

Vantaan Lauri sivu 4.

eskoaa
12.04.2013, 00.34
Veikkolaisen Karista kirjoitus kirkon-lehdessä,kuva ei näyttänyt jotenkin Karilta?

Vantaan Lauri sivu 4.

Niinpäs onki, tota lehteä ei yleensä kovinkaan tarkasti tule luettua...
Kyllä se Kari on, ehkä toi komea paita hämää sua.

ellmeri
12.04.2013, 16.55
Niinpäs onki, tota lehteä ei yleensä kovinkaan tarkasti tule luettua...
Kyllä se Kari on, ehkä toi komea paita hämää sua.

Näytti ihan isokokoiselle nuorellemiähelle vaikka Veikkis mikkään vanaha ookkaan!:rolleyes: sen muija on saanu sen niin nuarekkaaks.*heh*

eskoaa
13.04.2013, 22.43
Huomenna maantielenkkiä tarjolla.
Lähtö 8.45 Anterolta, Vierumäentieltä siitä hidaste kuutioden kohdalta.

mikkox
15.04.2013, 00.06
Oli teidän lenkki liian aikaisin sunnuntai aamulle ;) Kävin ihan itsekseni mittaamassa maantien vartta Sipoon pikkumteillä semmoiset 50km tuolla cyclolla. Saa nähdä milloin tuonne metsään taas pääsee. Aika lumista on...

ReLe
15.04.2013, 00.34
Kiitos Samille ja Eskolle ihanasta lenkistä, hyvin meni ... paitsi että mulle tuli kiire sen jälkeen että sisärengas meni rikki taas .. .... seuraava kerta kuitenkin jos teemme PK treeni mun pitää keventää vauhtia .... en ole vielä hyvässä kunnossa ...

Mä vähän aavistelin tätä teidän pk vauhtia ja ajoin oman lyhyen maantielenkin aiemmin aamusta.

I.S
15.04.2013, 12.45
Tänään työpäivän jälkeen maantielenkille - maasturilla tai ihan millä vaan, esim. klo 17 jostain? Ihan reippaasti jos alellaan....

Rsto
15.04.2013, 15.17
Tälle päivälle järjestynyt jostain taas yllättävän paljon ohjelmaan, joten pyöräily jää vain työmatkaan.

Ensi viikolla päästäänkin jo möyrimään Bianchi Cupin merkeissä eltsuun, kyllä se kesä sieltä pikkuhiljaa tulee :)

mikkox
15.04.2013, 15.42
Tänään työpäivän jälkeen maantielenkille - maasturilla tai ihan millä vaan, esim. klo 17 jostain? Ihan reippaasti jos alellaan....

Pakko pitää taukoa, kun viime viikon punttis tuntuu vieläkin jaloissa :D

Ensi viikolla päästäänkin jo möyrimään Bianchi Cupin merkeissä eltsuun, kyllä se kesä sieltä pikkuhiljaa tulee :)

Aika möyrimistä taitaa olla kun tuota keliä katsoo :D Vielä kun ehtis saada pyörän kasaan tuohon mennessä. Kiekot on jo rakennettu. Saa nähdä ehtiikö uusi voimansiirto perjantaiksi tai maanantainakin ehtii vielä pistää pyörän läjään... No ehkä tuolla vanhalla pakalla ja ketjulla vielä yhden kerran pärjää ;) Keulakin pitäisi varmaan vielä huoltaa, kun viimeisimmällä lenkillä se jumahti ihan täysin pakkasesta. Miten tää kaikki jää aina viimetippaan.

I.S
15.04.2013, 16.01
Tälle päivälle järjestynyt jostain taas yllättävän paljon ohjelmaan, joten pyöräily jää vain työmatkaan.

Itse ajattelin ajaa tulevana suvena vain hyvässä kelissä :) Taitaa siis jäädä kisastartit vähiin ...heh!

ReLe
15.04.2013, 23.12
Onko joku nähnyt bcup listaa. Pitäisi päästä merkkaamaan kalenteriin. Joko siis ensi tiistaina on eläintarha. Nyt ei olla yhtään valmiina, mutta jos vaikka tähtää haanjaan niin ei ehkä harmita alkukauden hidas vauhti

Rsto
15.04.2013, 23.45
23. päivä on eläintarha. Jatkosta en tiedä. Onko Eskolla infoa ?

Kare_Eskola
15.04.2013, 23.51
En pääse Eltsuun kun olen Mallorcalla. Mitäs se sellainen, eikös leirien pitäisi olla ennen kisoja häh!

Katselin Eltsun maastoa työmatkalla tänään, ja saa ilmoja pidellä että sinne saa viime vuotisen radan ilman lapiohommia. Mutalääryä kuitenkin.

Rsto
16.04.2013, 15.24
Hyvää matkaa !

Olin viikko sitten Malagassa kolme päivää ajamassa. Oli ns. Extempore lähtö.
Maastossa 210 km ja n. 4700 m kokonaisnousumetrit.
Henkiselle puolelle taisi tulla suurin harjoitusvaikutus. Myös rengastöitä tuli harjoiteltua ;)

mikkox
16.04.2013, 15.36
Hyvää matkaa !

Henkiselle puolelle taisi tulla suurin harjoitusvaikutus. Myös rengastöitä tuli harjoiteltua ;)

Missäs päin siellä ajelit? Onko reittejä linkata? Olen menossa kesäkuussa tuonne päin viikoksi lomalle ja miettinyt, jos sitä muutamana päivänä pääsis johonkin ajamaan, niin ei Tahkon harjoitteluun tulisi viikon taukoa juuri ennen tapahtumaa.

Rsto
17.04.2013, 17.02
Reitit on Garminilla tallessa, järjestän ne sulle.

Churrianassa asuttiin. Lenkit suuntautuivat Alhaurin de la torren ja Alhaurin el Granden suuntaan eli Torremolinoksen takana oleville vuorille.

Sami-t
19.04.2013, 19.18
Hyvää matkaa !

Oliko reitit valmiina tiedossa vai kävitkö itse etsimässä reittejä?
Mä olen ajanut paljon enduroa prätkällä siellä malagan seudulla (lähinnä Malaga-Marbella välisellä alueella) ja maastot on jokseekin tuttuja. Noi samat reitit on kyllä aika haastavia fillarilla ajettaviksi korkeuserojen takia, menisi aikalailla tunkkaamiseksi sekä ylös että alaspäin.
ensi talvena on tarkoitus mennä sinne maastofillarin kanssa ja kovasti olen etsinyt järkeviä reittejä netistä.
Tilasin myös jostain Englantilaisesta nettikaupasta ( taisi olla Amazon) Mountainbike Southern Spain kirjan jossa on paljon valmiita reittejä esiteltynä. Se vaikuttaa pätevältä kirjalta. Vinkin kirjaan sain täältä fillarifoorumilta ketjusta jossa joku suomalainen esitteli omaa reissuaan noille seuduille ja mainitsi kirjasta.

Sami-t
19.04.2013, 19.50
Oliko reitit valmiina tiedossa vai kävitkö itse etsimässä reittejä?
Mä olen ajanut paljon enduroa prätkällä siellä malagan seudulla (lähinnä Malaga-Marbella välisellä alueella) ja maastot on jokseekin tuttuja. Noi samat reitit on kyllä aika haastavia fillarilla ajettaviksi korkeuserojen takia, menisi aikalailla tunkkaamiseksi sekä ylös että alaspäin.
ensi talvena on tarkoitus mennä sinne maastofillarin kanssa ja kovasti olen etsinyt järkeviä reittejä netistä.
Tilasin myös jostain Englantilaisesta nettikaupasta ( taisi olla Amazon) Mountainbike Southern Spain kirjan jossa on paljon valmiita reittejä esiteltynä. Se vaikuttaa pätevältä kirjalta. Vinkin kirjaan sain täältä fillarifoorumilta ketjusta jossa joku suomalainen esitteli omaa reissuaan noille seuduille ja mainitsi kirjasta.

Tässä vielä linkki matkakertomukseen.
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?38381-Matkakertomus-Maastopy%F6r%E4ily%E4-Costa-del-Solin-kivikoissa

Esaak
20.04.2013, 21.23
Onkos muuten huomenna kukaan lähdössä lenkille? Metsään ei taida vielä päästä, mutta maantietä voisi ajella aamupäivästä.

Keulanhuoltokurssin innoittamama uskaltauduin huoltamaan vanhan Manitoun keulan. Työn tulokseen voi olla tyytyväinen kun keula toimii melkein yhtä hyvin kuin ennen huoltoa.. SPV säätöä varten ei ole enää nuppia josta säätää. Turha säätö tuo oli muutenkin.

eskoaa
20.04.2013, 22.19
Onkos muuten huomenna kukaan lähdössä lenkille? Metsään ei taida vielä päästä, mutta maantietä voisi ajella aamupäivästä.

Klo 9.00 Vidan edestä?

Esaak
20.04.2013, 22.40
Klo 9 sopii hyvin.