Näytä tavallinen näkymä : Mtb Korso
Sivut :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
[
12]
13
^ mulle käy myös Mätiksen puomi, mites Mikolle?
Vida käy hyvin.
Niinkin käy, että tulee kirjoiteltua, ilman, että päivittää välissä ketjua.
Lauantaina yhteislenkki klo 12.00.
Laitan osallistujille privana lähtöpaikan.
Tiimin vaatteet päälle, meille tulee yx toimittaja mukaan...
Ilmoittautukaa täällä, tai suoraan mulle viestiä.
^ Muutos lähtöaikaan, KLO 14.00!
14:00 onkin sopivampi. Olen tulossa.
Nyt olis tulossa Antero, Juuso, Pasi M ja Minä...
Hommasin nyt ekan maasturin ja oon käyny pari kertaa korson radalla treenailemassa, on kyllä mukavaa puuhaa :)
Tänään uskalsin jopa mennä niistä dropeista 😂 ekassa haarukka meni pohjaan ja jalat lipesi polkimilta, mutta en kaatunu!
Puolet matkasta menee taluttamalla ku ei osaa vielä.
Mutta eniveis hieno rata, ja kiva kun joku on viittiny nähdä vaivaa sen eteen!!
-Tempi
Lähetetty minun SM-N9005 laitteesta Tapatalkilla
Mätiksellä oli hiemat metsää kaadettu. Oli moto pyörinyt siellä sähkölinjan päässä, mistä se ensimmäinen polku siitä hiekkatieltä lähtee metsään. Toivottavasti keräävät oksat pois, niin pääsee tampaaman uudet polut siihen, kun oli vanhat myllätty. Onneksi ei kauheasti ollut tullut tuhoa.
Markku Lehikoinen
17.04.2014, 13.35
Tänään aamulenkillä tuli järkytys ja reittimuutos. Siinä kelatien takana laitettiin metsää matalaksi ihan raskaalla otteella.
Polku ja ulkoilutie möyhitty muhjuksi. Joku taisi mainita, että hyvä kun ryteikköä raivataan, vaan kun sieltä viedään
metsä ja ryteikkö vaan pahenee. Oli kauheasti tuhoa minun mielestäni.
Ymmärrän toki, että rahalla tämä maailma pyörii, mutta silti harmittaa kun rajallisia virkistysmetsiä näverretään
pala palalta. Tuostakin on suppilovahverorisottoaineksia noukittu. Ja mustikkapiirakka.
Minulle tuossa taannoin selitettiin, ihan vakavissaan ja tosissaan, että maastopyöräily pitäisi kieltää maastossa,
koska maasto kuluu. Taitaa vaan yksi metsäraktori kuluttaa päivässä enemmän, kuin kaikki Suomen
maastopyörilijät ikinä.
Markku Lehikoinen
Olisko huomenna pääsiäislenkille lähtijöitä? Vidalta klo 11. Suuntana vaikka sipoonkorpi.
Lähetetty minun GT-I9305 laitteesta Tapatalkilla
Olisiko se aika aloittaa huomenna torstain yhteislenkit, klo 18 Vidan edestä.
Olen tulossa huomenna mukaan yhteislenkille.
Sent from my iPad using Tapatalk
Kuulostaa keväälle :) Meillä Junnu Team starttaa 17:30 Mätikseltä eli ei pääse mukaan.
En ehkä ehdi klo 18:00 mutta voisin ottaa teitä kiinni oman aikatauluni mukaan (mikäli ette pakene liikaa horisonttiin).
Ehdotus, Mikko: Lataa kännykkääsi F-secure.n "Lokki" appi. Laitat sinne mun s-postiosoite (sama osoite, kun Juntusen ryhmäviesteissä) ja mä laitan sun osoitteen omaani. Sitten laitat itsesi näkyväksi ja näemme toisemme kartalla. Voilá.
^Mä asensin tuon ja löysinkin sut jo kartalta :D Jos vaikka ajellaan tänään tuolla lähimaastoissa, eli vierumäki-mätis-ruotsinkylä suunnilla, niin ei kauhean kauas päästä karkuun.
Olin paikalla vasta 18.07 ja olitte ehtineet jo lähteä. Syynä myöhästymiseen 10 minuutin ruuhka Lahden tiellä. Latvialainen rekka hinasi toista latvialaista rekkaa n. 20 km tuntivauhtia, mistä johtuen oli vain yksi kaista käytössä. Oma vika toki, olisi pitänyt varata enemmän aikaa matkaan.
Kävin tutustumassa ensimmäistä kertaa XCO-rataan. Täytyy sanoa, että upea oli! Muutamassa kohdassa olin ensimmäisen kierroksen kohdalla vähän hukassa, että mihin oikein pitää kääntyä, mutta reitti selkeni lopulta. Vandaalit ovat vissiin olleet asialla, kun viittoja ei ollut jokaisessa käännöksessä.
Ensi torstaina sitten paremmalla onnella matkaan.
^Me tosiaan odoteltiin noin kymmentä yli ja sitten lähdettiin korson radalle, missä ajeltiin puolitoista kierrosta, jonka jälkeen mätiksen suuntaan. Oot varmaan sitten tullut paikalle, just kun ollaan lähdetty. Eikä sitten törmätty edes tuolla radalla. No uudestaan ensi viikolla. Itse en välttämättä silloin pääse paikalle, mutta katellaan ensi viikolla tarkemmin.
Harmi. Kävin ekaks pyörimässä mätiksellä n. 40 min ja siitä sitten radalle, jonka kiersin neljä kertaa.
Olikohan Turtiaisen Jani tänään liikenteessä Kulomäen täyttömäen takana, jos oikein tunnistin ?
Jäi mulla moikkaaminen vähän viime tippaan.
Olitiin vaimon kanssa menossa ihmettelemään Mätiksen hakkuita...
Huomiselle lähtiöitä? esim. 11:00 Vierumäen XCO-radan parkkis...
Oli tänään työpäivä joten huomenna muuta puuhaa. Nähdään maanantaina...
Olitiin vaimon kanssa menossa ihmettelemään Mätiksen hakkuita...
Joo aika paljon on metsää kaatunut. Joku oli raivannut polun sieltä täyttömäen suunasta kohti Mätistä - hieno juttu! Itse raivasin myös sieltä vähän pidemmältä yhden polun auki eli aika hyvin siellä nyt pääsee liikkumaan.
Sunnuntaina kävin ajamassa reittiä 3,5h/15km reitin alkupäätä "kunnostettu"...
En edes ehtinyt vielä hakatuille poluille.
Koneet olivat sunnuntaina Tuusulan teiden ja puomin takaisen vanhan Korsontien kolmiossa länsi rinteellä ja tänään olivat jo pikku hiekkakuopan pohjois puolella.
Kannattaa tosiaan aina kun mahdollista vähän siistiä paikkoja.
Tänään kävin kelatiellä syömassä niin Mannisen Hannu liikuntatoimesta sanoi että käytiin putsailemassa teidän polkuja sieltä missä oli motolla kaadettu puita jne..
Kiittelin Manoa.
Kävin eilen kiertämässä "vanhan maraton reitin", joka oli pääsääntöisesti ihan ajettavassa kunnossa. Muutamissa kohdissa pitää vähän siivota risuja, oksia ja puita eli metsäkoneen jälkiä. Millainen on uusi reitti? Lähtisikö joku jonain päivänä esittelemään uuden reitin linjaukset?
https://mail.google.com/mail/u/0?view=att&th=145ccd65f5db3933&attid=0.1&disp=thd&realattid=f_hutvnusr0&zw Saako tästä selvää?
https://mail.google.com/mail/u/0?view=att&th=145ccd65f5db3933&attid=0.1&disp=thd&realattid=f_hutvnusr0&zw Saako tästä selvää?
Varmaan joo, mutta en saanut tuota linkkiä auki.
Korso 96 reittikartta: http://korsonkaikumtb.sporttisaitti.com/
Voitaisiinko jossakin vaiheessa käydä porukalla ajamassa tuo uusi kilpailureitti läpi?
Ai niin nyt viikonloppuna on toi Rajamäki. Enpä sitä huomioinut, kun meiltä ei ole sinne kukaan tulossa. Minulle käy lauantai tai sunnuntai, mutta tarkemmat klo-ajat selviävät myöhemmin, kun osa viikonlopusta menee Jaakon koristurnauksessa.
Minä en pääse tänä viikonloppuna kun la on Rajamäki mtb ja su on maantielenkki jossa olen vetäjänä.
Ok ehtiihän tuota. Onnea vaan kaikille kisoihin! Minusta on tullut "sluiba" :) ja keskityn lenkkeilyyn ...heh!
supertele
10.05.2014, 21.07
Voisin kans tulla, jos sopii aikatauluihin
Muistakaa tänään vika ilmoittautumispäivä Liedon XCO:hon
Jäsensivuilla viimevuoden kalenteri, kisojen päivämäärät ja numerot eivät täsmää.
Katsokaa oikeat SPU:n sivuilta.
Kare_Eskola
11.05.2014, 11.45
Toivottavasti ilmo on kuitenkin mennyt läpi jäsensivujen kautta, kun pari viikkoa sitten laitoin.
Riston autoon kuulemma mahtuisi vielä yksi Lietoon, Samuliko (?) puhui alustavasti, että Espoosta mukaan?
supertele
11.05.2014, 12.03
Riston autoon kuulemma mahtuisi vielä yksi Lietoon, Samuliko (?) puhui alustavasti, että Espoosta mukaan?
Juu, voisin tulla jos kyytiin mahtuu.
Juu, voisin tulla jos kyytiin mahtuu.
Sopii hyvin.
Laitatko vaikka yv:lla puhelinnumeron ja osoitteen niin soittelen sinulle viikolla ja katsotaan mihin aikaan tehdään lähtöä.
Risto
040 35 75 476
supertele
11.05.2014, 12.54
laitoin Ristolle yv.
Lieto: Mulle kans mahtuu kaks pyörää ja kuskia mukaan.
Pasodoble
11.05.2014, 22.52
Käytiin kolmen hengen voimin lauantaina aamupäivällä tapailemassa Korson MTB kisarataa. Alkuun tietenkin pari kierrosta XCO rataa alle. Onsehauska! Vähän oli vaikeaa löytää reitti pois rata-alueelta (Vierumäen metsästä). Varsinkin takaisin tullessa mentiin niin märkää pätkää läpi että huhhuh. Puitakin oli nurin reitin varrella (http://www.sports-tracker.com/#/workout/pasodoble/6n48vfo0v0rofa68). Toivottavasti mestat kuivaa kisoihin mennessä.
Myös minulla kiinnostaisi ajaa kisareitti (32 km) läpi kokonaisuudessaan alueen tuntevassa porukassa, jottei tarvitsisi niin valtavasti keskittyä karttojen lukuun.
Sunnuntaina aamusta vois käydä ajamassa reitin läpi, jos Liedon XCO:sta jää jalkoja jäljelle...
Tarkempia aika ja lähtökoordinaatteja myöhemmin.
supertele
12.05.2014, 10.38
Mä ainakin Pasille lupasin, että olen apuna Keravalla sunnuntaina. Aikataulusta ei ole tarkempaa tietoa, mutta näyttää Kevätpolkaisu alkavan jo klo 11.
Olisiko tuon tapahtuman jälkeen halukkaita kiertämään Korson maratonrataa?
Minäkin lupauduin vapaaehtoiseksi Kevätpolkaisuun ja voisin lähteä kiertämään maratonrataa tapahtuman jälkeen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Myöhäiseen lähtöön voisin minäkin ehtiä.
Pasodoble
12.05.2014, 11.11
Osaatteko arvioida, mikä olisi kellonaika sunnuntain 18.5 myöhäisemmälle lenkille? Mutta uskoisin että käy myös minulle.
Minä olen myös menossa Kevätpolkaisuun ajohommiin. Pienellä varauksella marareitin kierto voisi iltapäivällä onnistua.
Unohdin tuon tapahtuman, voin järjestää itseni paikalle esim. klo18
Pasodoble
12.05.2014, 14.34
Klo 1800 kuullostaa hyvältä. Kerkeää ehkä vielä saman vuorokauden puolella kotiinki asti :)
Unohdin tuon tapahtuman, voin järjestää itseni paikalle esim. klo18Nyt kun tuon tapahtuman voi oikeasti unohtaa, vois lähteäkin aikaisemmin.Käviskö 16.00?
Nyt kun tuon tapahtuman voi oikeasti unohtaa, vois lähteäkin aikaisemmin.Käviskö 16.00?
Eipä taida ehtiä/jaksaa tähän keikkaan mukaan. Tuo Kevätpolkaisu alkaa klo 11 ja edessä olisi 90km maasturilla, joten ei sitä varmaan jaksaisikaan enää kisamiesten perässä rataa kiertää. Ehkä jonain muuna päivänä joku lähtee kiertämään, viimeistään sitten, kun rataa merkataan :)
^ Ilkka lisätty radan merkkaus porukkaan...
^ Ilkka lisätty radan merkkaus porukkaan...
Hienoo!
Onko kenelläkään intoa lähteä tuonne Kevätpolkaisuun 22km/h ryhmän vetohommiin (siis sellaista henkilöä etsitään, jolla ei ole jo hommaa siellä)? Sinne kaivattaisiin ...tai siis minä kaipailen kaveria. Matka on 45/90km ja vauhti on leppoisa, varsinkin jos lähtee maantiepyörällä.
Pasodoble
14.05.2014, 14.38
Nyt kun tuon tapahtuman voi oikeasti unohtaa, vois lähteäkin aikaisemmin.Käviskö 16.00?
Käy minulle.
Pistäkää kalenteriin 24.-25.5.
Pidetään Vierumäessä talkoot. Pitäis saada ainakin radan alkuosuus kunnostettua, jota käytetään mara-kisassa.
Kellon aikoja saa ehdottaa...
Mukana.
Voisin ehdottaa että lauantain talkoot aloitettaisiin mahdollisimman aikaisin aamupäivästä. Mun pitää lähteä iltapäivästä noin kolmen aikoihin muihin menoihin. Tulen taas mönkijän ja kärryn kanssa molempina päivinä.
Klo 16.00 käy hyvin. Mistä lähtö?
24-25.5 menee mulla kisahommissa (AHH etappiajot).
Pistäkää kalenteriin 24.-25.5.
Pidetään Vierumäessä talkoot. Pitäis saada ainakin radan alkuosuus kunnostettua, jota käytetään mara-kisassa.
Kellon aikoja saa ehdottaa...
Me olemme tuon viikonlopun KorsKan junnujen kanssa Borlängessä kisaamassa.
Onko klo 16 lenkki vielä voimissaan? Mistä lähtö?
Ilmoittaudun myös mukaan klo 16 lenkille. Olisiko xco radan parkkis hyvä lähtöpaikka?
Parkkis klo 16 on ok. Nähdään siellä.
Onhan Esko vielä lähdössä? Minulle reitin alku on ainakin vieras.
Pasodoble
18.05.2014, 15.35
Minulla jää valitettavasti yhteisajo väliin, pyörä meni telakalle...
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Olen myös tulossa. Yritän tällä kertaa olla ajoissa.
Minä myös tulossa - eka kertaa kokolyhyissä kamoissa - kesä!! :p
Reitti oli vauhdikkaassa kunnossa, kiitokset seurasta.
Lämmintä riitti ja juomaa kului.
Ei enää huvittanut tulla ilta-ajelulle, kun olimme Jaakon kanssa Kevätpolkaisussa "hommissa". Maantietä tuli survottua maasturilla siirtymien kanssa 115km eli ei oikein maistunut maastoilu. Jaksaako joku lähteä esim. keskiviikkona opastamaan uutta reittiä?
Voisin ehdottaa että lauantain talkoot aloitettaisiin mahdollisimman aikaisin aamupäivästä. Mun pitää lähteä iltapäivästä noin kolmen aikoihin muihin menoihin. Tulen taas mönkijän ja kärryn kanssa molempina päivinä.
Lauantaina klo: 9:00 ehdotettu...
Jaksaako joku lähteä esim. keskiviikkona opastamaan uutta reittiä?
Mä voisin lähteä kiertämään reitin uudestaan, nyt kun se on vielä tuoreessa muistissa. Monelta olis lähtö?
Mä voisin lähteä kiertämään reitin uudestaan, nyt kun se on vielä tuoreessa muistissa. Monelta olis lähtö?
Hienoa! Pääsen töistä niin, että olen kotona jo 15:30 jälkeen, joten joskus tuon ajan jälkeen. Mitään tarkkaa tai suunniteltua menoa ei tuolle päivälle ole, joten ihan vaan sitten kun sopii. Olisiko esim. klo 17 tai 18 hyvä?
Pitäisköhän se tuohon klo 17 tähdätä, niin ei mene kauhean myöhään tuo takaisin tulo. Hetki tuossa kierroksessa kuitenkin menee, kun ei kauhean kovaa viitsi ajella :D
Pitäisköhän se tuohon klo 17 tähdätä, niin ei mene kauhean myöhään tuo takaisin tulo. Hetki tuossa kierroksessa kuitenkin menee, kun ei kauhean kovaa viitsi ajella :D
Joo klo 17 on hyvä. Juu ei kovaa :) mulla on tavoitteena saada keskiviikoksi taas kasaan toi mun täysjousto - tulee samalla hyvä testilenkki!
Nähdäänkö siellä XC-radan parkkiksella?
XC-radan parkkipaikalta lähtö. Eli jos muita haluaa tulla kiertämään marathon reittiä niin mukaan vain kaikki.
Lauantaina ja sunnuntaina talkoot Vierumäessä alkaen klo 9:00
Kunnostamme XCO-reitin alkuosaa, jota käytetään tulevassa Marathon kisassa.
Käytössä 2 mönkkäriä peräkärryineen ja traktori lastaukseen.
Lapion käyttäjiä tarvitaan.
Voisin lähteä mukaan letkaan.
Ei ole Korson porukka sokerista tehtyä. Aika trooppiset olot oli tutustumislenkillä. Harvoin on tullu vapaaehtoisesti ajeltua moisessa sateessa, mutta kivaa oli.
^Kun kerran ollaan ajamaan lähdetty, niin ei anneta yhden pikku sateen haitata ;) Vaikka meinas vetäjällä vaan hieman näkyväisyys loppua, kun ajolasti alkoi olemaan niin pisaroilla, että eteen näki vain hämärässä putkessa. Tulipahan vedettyä hyvä märän kelin treeni, kun ei ole tuollaisella kelillä vielä tälle keväälle tullut ajeltuakaan.
Sai muuten hetken lämmitellä saunassa miestä kun kotiin pääsi, sen verran tuo siirtymä vielä lisää viilensi.
Pitää vissiin alkaa treenaamaan (tai lepäämään), kun tuntui jotenkin niin raskaalta. Tosin taisi olla takajarru koko matkan vähän "päällä", kun just edellisenä iltana vasta pyörän kasasin ja säädöt eivät ihan olleet kohdillaan :)
Mukavaa silti oli ja kiitos Mikolle reitin esittelystä - ja muulle ajoryhmälle. Aika paljon tiukkaa mutkaa tullut lisää = haasteita merkintään.
Lauantaina ja sunnuntaina talkoot Vierumäessä alkaen klo 9:00
Kunnostamme XCO-reitin alkuosaa, jota käytetään tulevassa Marathon kisassa.
Käytössä 2 mönkkäriä peräkärryineen ja traktori lastaukseen.
Lapion käyttäjiä tarvitaan.
Huomiset talkoot peruttu, saatiin kunnostettava osuus valmiiksi.
Kiitokset Talkoihin osallistuneille.
Sunnuntaina tutustumislenkki klo 11:00.
Vetäjinä Pasi M, Esa, Antero, Mikko K.
Lähtöpaikka Vierumäen XCO-radan parkkis
Sunnuntaina on myös TdT. Autossa on tilaa vielä kahdelle pyörineen.
Löytyiskö keneltäkään Stanin NoTubes litkua muutaman renkaan verran "lainaan" Loppui litku kesken ja luottokauppa Hi5Bikeskin myi ei oota tilapäisesti. Muuten laittaisin sisurit siihen asti että saavat kauppaan lisää litkua ensi viikolla, mutta renkaissa on jo osa litkusta sisällä, niin ei viitsisi alkaa sotkemaan. Pitäisi sunnuntaiksi viimeistään saada pyörä alle marathon reitin läpiajoa varten.
Löytyiskö keneltäkään Stanin NoTubes litkua muutaman renkaan verran "lainaan" Loppui litku kesken ja luottokauppa Hi5Bikeskin myi ei oota tilapäisesti. Muuten laittaisin sisurit siihen asti että saavat kauppaan lisää litkua ensi viikolla, mutta renkaissa on jo osa litkusta sisällä, niin ei viitsisi alkaa sotkemaan. Pitäisi sunnuntaiksi viimeistään saada pyörä alle marathon reitin läpiajoa varten.
Mulla olisi pullollinen No Flats Joe's litkua, jonka olen todennut kaikista parhaaksi - ainakin omassa käytössä. Sitä saa lainaan ja sitä löytyy myös Lunbergilta (ainakin normaalisti).
Uskomatonta. Sain DT:n keulan nätisti auki bilteman onnettomalla tappiavaimella ja vanhat tiivisteet pois. Keula oli pukannut kevään öljyä tiivisteistä ulos, joten piti huoltaa. Odotin, että toinen putki olisi heikossa iskussa, mutta molemmat putket tosi hyvässä kunnossa (huomaa Esko). Bike Componentsista hommatut wiperit ja öljyt odottaa pöydällä. Päätin jättää kasauksen huomiseen (että ei yötä vasten tule mokailtua ja menetettyä yöunet) Helpompi mekanismi oli kuin Foxissa ja ei tarvitse uusia niitä muoviprikkoja.
Rataantutustuminen taitaa vetää porukan, joten ei taida TdT:hen löytyä porukkaa, tosin onhan se Eskon vetämä tutustuminen lähes yhtä rankka kuin 8h juurakkoa...
^Mä arvoin tuota TdT:tä jonkun aikaa, mutta sitten tuli nakki tuosta mara reitin tutustumisen vetämisestä, niin päätin lähteä siihen. Eli sitä tulee oltu tänä vuonna Mikkona Eskon paikalla, kun Esko taitaa olla Viitasaarella... toivottavasti pystyy pitämään tarpeeksi vauhtia ;)
Mulla olisi pullollinen No Flats Joe's litkua, jonka olen todennut kaikista parhaaksi - ainakin omassa käytössä. Sitä saa lainaan ja sitä löytyy myös Lunbergilta (ainakin normaalisti).
Tuli sitten haettua juuri tuota Joes litkua Sellonpyörästä, kun sieltä sitä löytyi heti hyllystä. Nyt pysyy ilmat sisäpuolella.
Mites muuten ilmoittaudutaan Korso 96 tapahtumaan. Siis omat ukot?
Jäsen sivujen kautta. Eli samalla tavalla kuin muihin kilpailuihin.
Oonko käsittänyt jotain väärin? Eikö maraton cupin kisoihin pitänytkään ilmoittautua kisojen omien ilmoittautumissivustojen kautta? Itse kyllä jo maksoin osallistumismaksun seuran tilille, mutta pitänee laittaa vielä ilmo sisään jäsensivujen kautta, vai?
^Vastasin privana pidemmin, mutta tässä tiivistetynä.
Marathon cupin kisoihin ilmoittaudutaan kisajärjestäjän oman järjestelmän kautta ja XCO kisoihin seuran jäsen sivujen kautta. Seura kustantaa omille jäsenilleen osallistumisen seuran omiin kisoihin (Marathon ja XCO).
Vähän Myöhään...
Tänään tehdään pikakunnostus täyttömäelle, lähtö lumenkaatopaikan puomilta n. klo 18.
Saa tulla mukaan, jos ehtii...
^Ei ehtinyt eilen talkoisiin...
Mutta tänään voisi pistää yhteislenkkiä pystyyn, kun on ihan torstai ja virallinen yhteislenkki päivä ;) Eli klo 18 Vidan edestä, sellaista rauhallista tahtia, kun ei halua ajella jalkoja loppuun ennen sunnuntaita kisaa. Voidaan vaikka käydä kattelemassa marareitin uusia mutkia.
^ Ei mitään, saatiin leikattua polut auki, kuivatusoja kaivettua ja pusikot harvennettua Juuson, Pasi J:n ja Mun voimin.
Mä lähden kans, mut Vierumäen XCO-radan parkkikselta klo 18.
Mulla on Infolappujen liimausta ohjelmassa.
Nähdään reitillä, voin kertoa/näyttää uusimmat linjaukset...
^ Ei mitään, saatiin leikattua polut auki, kuivatusoja kaivettua ja pusikot harvennettua Juuson, Pasi J:n ja Mun voimin.
Mä lähden kans, mut Vierumäen XCO-radan parkkikselta klo 18.
Mulla on Infolappujen liimausta ohjelmassa.
Koitan tulla myös paikalle, jos vaan ehdin ja kotityöt tulevat kuntoon :)
Onko reitillä paljonkin uutta siihen nähden mitä sunnuntaina kävin näyttämässä?
Tehdäänpä niin, että mä olen Vidalla klo 18 ja koukastaan sieltä XCO-radan parkkikselle Eskon mukaan. Ei kannata montaa eri lenkkiä yhtäaikaa ajella.
Tarkistin pyörää huomistaa kisaa varten ja huomasin, että vasemman SPD-polkimen kiinnitys oli toiselta puolelta hajalla. Olisiko jollain, joka on tulossa huomenna Korsoon kisaamaan, myydä SPD-polkimia?
Pärjääkö tuolla teidän kisareitillä täysjäykällä? On tallissa epikkikin, mutta täysjäykkää harkitsen.
Pärjääkö tuolla teidän kisareitillä täysjäykällä? On tallissa epikkikin, mutta täysjäykkää harkitsen.
Pärjää, ei ole paljoakaan kivikko/juurakko-osuuksia.
Tarkistin pyörää huomistaa kisaa varten ja huomasin, että vasemman SPD-polkimen kiinnitys oli toiselta puolelta hajalla. Olisiko jollain, joka on tulossa huomenna Korsoon kisaamaan, myydä SPD-polkimia?
Pitäis löytyä...otan huomiseksi mukaan...
^Varmasti pärjää jäykällä, jos sellaisella haluaa ajella. Reitti on suurimmaksi osaksi helppoa metsäkangas polkua tai hiekkatietä. Muutamia teknisiä kivikoita toki löytyy, mutta ei paljoa. Toisen kierroksen aluksi löytyy varmaan teknisimmät paikat, kun ajetaan XCO-rataa pitkit pätkä.
Myytäväksi ei löydy polkimia, mutta mulla on yhdet vanhat spd polkimet mitä voin lainat kisaan, jos on tarvetta.
Pitäis löytyä...otan huomiseksi mukaan...
Kiitos!
Hyvät kisat saatiin tehtyä, ISOT KIITOKSET kaikille osallistuneille!!
Porukat olivat maalissa hyväntuulisia ja kehuja tuli: uudesta reitistä, merkkauksesta ja lihakeitosta ym. tarjonnasta.
Oli puhetta lähteä tänään ajamaan reitti läpi ja kerätä loput roskat pois...omalta osalta täytyy jättää väliin, kun perse on vielä vähän arka.
Fattbikellä sai takapuoli liikaa iskuja ja ehkä satulan muotokin on väärä.
Jos joku on lähdössä, voi tuoda mun autokatokseen loput nuolet ja roskat.
Varsinkin geelipakkauksista vois taas tehdä analyysin, mikä on suosituin pois viskeltävä.
Varsinkin geelipakkauksista vois taas tehdä analyysin, mikä on suosituin pois viskeltävä.
Jaakon ja A-j:n kanssa purettiin oma osuus eilen ja siinä samalla kerättiin myös kaikki silmiin pistäneet geelipakkaukset. Jos niistä haluaa tehdä inventaarion, niin löytyvät sieltä "noutopisteistä" yhdestä S-market ja yhdestä lilasta muovipussista :)
Aika suosittu geelitankkauspaikka oli se hiekkatieosuus ennen täyttömäkeä. Vasta siinä vaiheessa meidän siivousalueelta alkoi roskia löytymään - tällä pätkällä niitä sitten olikin PALJON. Metsäosuuksilla ei siis ollut lainkaan roskia.
Jaakon ja A-j:n kanssa purettiin oma osuus eilen ja siinä samalla kerättiin myös kaikki silmiin pistäneet geelipakkaukset. Jos niistä haluaa tehdä inventaarion, niin löytyvät sieltä "noutopisteistä" yhdestä S-market ja yhdestä lilasta muovipussista :)
Aika suosittu geelitankkauspaikka oli se hiekkatieosuus ennen täyttömäkeä. Vasta siinä vaiheessa meidän siivousalueelta alkoi roskia löytymään - tällä pätkällä niitä sitten olikin PALJON. Metsäosuuksilla ei siis ollut lainkaan roskia.
Joo, me niitä jo eilen vähän "lajiteltiinkin".
Metsäosuuksilla on onneksi Geelin nauttiminen ajaessa aika mahdotonta.
Hyvä juttu Nooralta:http://www.kestavyysurheilu.fi/pyoraily/6678-ennatysosanotto-korso-96-mtb-lla
Nyt kun on saatu päätökseen yx tapahtuma kunnialla ja lukuisten kiitosten kera, voidaan jatkaa seuraavien valmisteluja:
Sunnuntaina klo 10 ratatalkoot Vierumäessä, tähtäimessä B-Cup kisa ja myöhemmin tuleva UCI-kisa.
Kaupunki tuonut kivikkoylämäen yläpäähän mursketta, joka pitäisi kuljettaa takapolulle.
Käytössä Traktori, mönkkäri+kärry, pari kottikärryä.
Tarvitaan riuskoja lapiohenkilöitä...
Jää nämäkin talkoot väliin, rippijuhlat tiedossa tuolle päivälle.
Jaakon ja A-j:n kanssa purettiin oma osuus eilen ja siinä samalla kerättiin myös kaikki silmiin pistäneet geelipakkaukset. Jos niistä haluaa tehdä inventaarion, niin löytyvät sieltä "noutopisteistä" yhdestä S-market ja yhdestä lilasta muovipussista :).
En jaksa ymmärtää miksei roskien heittelyä kielletä kotimaan kisoissa. Transv:ssä sai kahden minuutin aikasakon, jos jäi kiinni roskaamisesta. Muistelisin, että myös Sveitsin Grand-Raidissa oli aikasakko roskaamisesta. Taisi olla trans-alpissakin roskaamiskielto, muuallakuin huoltoalueilla.
Hieman harmittaa, kun oma maratoni jäi väliin. Oltiin tyttöystävän kanssa vielä muutama päivä Italiassa Ranska-keikan jälkeen. Myös sunnuntain talkoot jäävät väliin, koska viikonlopun ohjelmassa on sekä mara, että enska. En tiedä jaksanko tiistaina tulla ajamaan Bcuppia, mutta jos en aja niin ainakin voin tulla rataa merkkailemaan ja jälkiä siivoilemaan.
Ikävä kyllä liityn joukkoon harmaaseen. Joudun lähtemään viikonlopuksi Espanjaan hurvittelemaan. Tiistaina olen takaisin ja alkaneen kesäloman takia hyvin käytettävissä. Eli - pääsen aikaisin ratahommiin yms.
Huhhuh. Upeasti on Sasu ajanut Jyväskylässä ja aika kuningas aika. https://docs.google.com/spreadsheet/lv?key=0AkZ9iMVAxnMydFpaN3dlamRIMXhLRkdHNWRZU1Q1M1 E&f=true&noheader=true&gid=0
Kare_Eskola
25.06.2014, 16.48
Oliskos Tahkon suuntaan ylimääräisiä kyytipaikkoja? On ollut jalka pipi ja luulin etten pääsekään mutta saatanpa päästäkin! 040-5833347.
Edit: Esalta järjestyi kyyti, seuralta yksi yösija ja loput yösijat Hi5Bikesin asiakkaalta. Näin sitä taas loisitaan.
a2jkanga
26.06.2014, 21.36
Onko Vaasaan matkaajia viikon kuluttua? Suunnitelmissa olisi mennä mestoille lauantaina ja yöpyä hotellissa? Kyyti vaan puuttuu.
Saattasin olla lähdössä Vaasaan, mutta mulla ei ole majotusta... vielä. Olen lähdössä liikenteeseen Espoosta, mutta näköjään ei tulisi, kuin +10km, jos ajaisin Korson kautta ja hiukka eri reittiä.
Onko vaasa-suunnalta hyviä hotellivinkkejä? Tietty telttamajotuskin voisi toimia, jos kelit on kohillaan.
Oliko Karen jalka lopullisesti hajonnut Tahkolla, vaiko mikä oli syynä, kun matka oli jäänyt kesken?
Kare_Eskola
30.06.2014, 17.40
Kiitos seurakavereille Tahko-jeesistä ja onnittelut ajoista kaikille!
Toivon ettei koipi lopullisesti hajonnut, mutta tiedän ettei parantunutkaan.
Toivotaan Kare että se polvi paranee. Tänä vuonna tiedän jo, että missä Vaasa on, niin en tyhjää lupaile kyytejä....
a2jkanga
02.07.2014, 10.50
Mie päädyn nyt sitten junalla Vaasaan ja takaisin. Kisan jälkeen kelpaa kyllä kyyti juna-asemalle, jottei tule samanlaista sohimista aikataulujen kanssa kuin viime vuonna. Majoituspaikaksi otin Riston käyttämän Rantasipin. Se on sopivan lähellä kisapaikkaa.
Täällä puhutaan vielä Vaasasta :), mutta mitenkäs on nuo SM-kisat pohjoisessa? Koitan tässä pummata Jaakolle kyytiä, silla itse en sinne pääse. Jaakon paluukyyti olisi jo kunnossa eli pitäisi vaan saada poitsu kisapaikalle.
Mä skippaan Vaasan reissun. Ei innosta lähteä bilikalla yksin ajelemaan 9-10h yhteensä.
Ile, ootko katellut pohjosen lentoja. Rovaniemelle saattaa kuulemma päästä aika kohtuhintaan.
a2jkanga
02.07.2014, 21.03
Mä ostin Rovaniemelle yöjunaliput. Seiskalta sunnuntaiaamuna Rollossa ja illalla kisan jälkeen toisella yöjunalla takaisin. Saa nukkua rauhassa eikä mene aika hukkaan.
Moi,
jokin aika sitten Vantaalle muuttaneena olisin kiinnostunut ryhmälenkeistä ja seuratoiminnasta. Tarkoitus olisi saada uutta puhtia treenaamiseen. Milloin Korson Kaiun lenkkejä järjestetään ja mikähän on näiden vauhti?
Tervetuloa porukkaan ajamaan. Yhteislenkkejä ajetaan torstaisin, lähtö on Korsosta liikuntakeskus Vidan edestä klo 18. Reilun parin tunnin lenkkejä olaan ajeltu. Tässä kesän alussa on ollut hieman hiljaisempaa monien tapahtumien seurauksena, mutta eiköhän sitä aina lenkki seuraa löydy. Mä voin lähteä torstaina vetämään lenkkiä, joten tervetuloa. Vauhti katsotaan porukan mukaan.
Voin tulla myös torstaina mukaan.
supertele
10.07.2014, 01.58
Varmuuden vuoksi kyselen, kun omasta autosta ei ole vielä varmuutta:
olisiko sunnuntaina tilaa yhdelle + pyörälle kyydissä Valkeakosken kisaan? Espoon Bemböle-Järvenperä-seudulta olen lähdössä, mutta tarvittaessa pyörällä tai junallakin pääsen tulemaan vastaan.
Minä lenkille myös - nähdään...
a2jkanga
10.07.2014, 13.13
Mulla olisi myös tarvetta kyydille takaisin Helsingin suuntaan Valkeakoskelta, jos jollain on tilaa autossa.
Varmuuden vuoksi kyselen, kun omasta autosta ei ole vielä varmuutta:
olisiko sunnuntaina tilaa yhdelle + pyörälle kyydissä Valkeakosken kisaan? Espoon Bemböle-Järvenperä-seudulta olen lähdössä, mutta tarvittaessa pyörällä tai junallakin pääsen tulemaan vastaan.
Mä oon menossa sunnuntaina Valkeakoskelle ja takaisin Olarista. Bilikkaan menee kaksi fillaria, kun hiukka järjestelee. Jos alle löytyy tilavampi bilikka, niin ilmoittele - voin sitten itse tulla matkustajaksi. ;)
p.040-5090005 / Kari
supertele
10.07.2014, 16.25
Mä oon menossa sunnuntaina Valkeakoskelle ja takaisin Olarista. Bilikkaan menee kaksi fillaria, kun hiukka järjestelee. Jos alle löytyy tilavampi bilikka, niin ilmoittele - voin sitten itse tulla matkustajaksi. ;)
p.040-5090005 / Kari
Tehdään näin.
Jos meidän emäntä kotiutuu reissultaan jo lauantaina, niin voidaan mennä meidänkin autolla.
Samuli
p.O4O 5O5 8219
Tehdään näin.
Jos meidän emäntä kotiutuu reissultaan jo lauantaina, niin voidaan mennä meidänkin autolla.
Soittelen sulle lauantaina, niin katotaan miten mennään su kisapaikoille.
Moi, tänään en ehdi, mutta jos ensi viikolla on ajoa, niin tulen mukaan.
Ehdin aikaisintaan klo 17, voidaan lähteä Vierumäestäkin. Olen siinä naapurissa.
a2jkanga
24.07.2014, 00.19
Onko kukaan sattumoisin Seinäjoelle menossa lauantaina?
Jep. Olen menossa ajamaan Joupiskan maran. Samalla reissulla hoituu sukulointi Vaasaan.
moi! huomenna lenkki klo 17.30 (onko aikataulu sopiva?) Vidalta kuka tulee? Mun tavoite olisi ajaa XCo rata ympäri molempiin suuntiin sekä lämmittely ja jäädytys Korson XCM rata. Sopisiko? ehdotuksia?
Moi, voisin tulla mukaan. Pyörä on huollossa, mutta huomenna pitäisi olla valmista.
a2jkanga
24.07.2014, 11.32
Jep. Olen menossa ajamaan Joupiskan maran. Samalla reissulla hoituu sukulointi Vaasaan.
Sitten en taida alkaa pummata kyytiä :)
Voisi sitä kerran kesässä ajaa yhteilenkin. Vidalle tulossa.
Joo hyvä porukka oli ajaa tänään.Taisi olla kesän eka porukkalenkki mulle ja saatiin päälle 3h mittariin.
Kiitokset teille! Erinomainen lenkki, reilut kolme tuntia täyttä tavaraa!
Kiitos antero että jaksat dokumentoida.
Ted Cosmic
25.07.2014, 12.52
Video eilisesta... http://youtu.be/HmTTDpGXvSU
Missä toi on kuvattu? Lemminkäisenkallioilla?
Oisko laitaa gps-jälkeä jakoon?
Kare_Eskola
28.07.2014, 00.14
Jaakon kanssa käytiin edustamassa Seinäjoen maralla, joka yleisen kisaväsymyksen takia poti osallistujapulaa. Harmi että Mikko keskeytti, mutta Pasi taisi tuoda tarunhohtoisia joukkuepisteitä!
Parhaani yritin. :P.
Harmillisen pieni porukka oli viivalla. Taisi olla samalle viikonlopulle muutama muukin mtb-happening.
Oli kyllä kokemukseni mukaan kuumin kisa missä olen ollut. High5 juomilla silti selvisin, ilman erillisiä suolojen nauttimisia.
Poluilla kyllä kulki ihan ok, mutta tieosuuksille pitäisi saada lisää vauhtia - jotain tarttis tehdä....
Harmi tosiaan, että jäi matka kesken. 20 km kohdalla kivi repi eturenkaan kylkeen n. 3 cm viillon, jonka seurauksena litkut pihalle. Ei sisuria -> DNF.
Tulin sua polulla vastaan. Olisit pyytänyt lainaan. En kyllä tajunnut kysyäkään mikä hätä. Pää kuumana vain jatkoin matkaa..:(
Tulin sua polulla vastaan. Olisit pyytänyt lainaan. En kyllä tajunnut kysyäkään mikä hätä. Pää kuumana vain jatkoin matkaa..:(
Olis pitänyt kysäistä. Jätin ekaa kertaa sisurin pois matkasta logiikalla, että kisa on jo pilalla, jos joutuu sisurin vaihtamaan. Olis kuitenkin ollut kiva jatkaa kisaa, vaikka olis 10 min palanutkin. No, jatkossa sisuri aina mukaan.
Moikka.
Lomilta palautuminen aloitettu, 3:men kansallispuiston ja yhden retkeilyalueen jälkeen...
Aika vähän sopivia ajopolkuja, mut pitkoksia sitäkin enemmän. Aika jännä ajaa 20cm leveää pitkosta joka on puolen metrin korkeudella maasta, ja tietysti painava rinkka selässä. Ohjaustankoon kiinnitetty makuualusta peitti etupyörän lisäksi 2m näkyvyyttä...
Arkiset asiat: Ratatalkoot XCO-radalla torstaina 7.8. alkaen klo 18. Ohjelmassa soran levitystä ja polun avausta, lapio ja juotavaaa mukaan.
En tiedä pääseekö ratatalkoisiin kun on ukkosta pelkäävä poika vahdittavana, joten sen ottaminen metsään ukkosen alle ei houkuttele... Vähän huonon päivän ukkosrintama valitsi.
Olisiko lauantai tai sunnuntai yhteislenkille halukkaita lähtijöitä?
Aamusta (varhain) molemmat käy, eli olisin lähdössä sekä että.
Pitänee skipata tänään lenkit. Porvoon naarmut tulehtuneet - pitää kai hakea antibioottia tms.. Prkl. mätäkuu. Pitää katsoa huomista huomenna.
Sain vihdoin viimein Ironbike -kisarapsan kirjoiteltua. Raapustelun tarkoituksena on pääasiassa yllyttää muita maailmalle tapahtumia kiertelemään.
Käykääpäs vilkaisemassa:
heikoinlenkki.blogspot.fi
Sain vihdoin viimein Ironbike -kisarapsan kirjoiteltua. Raapustelun tarkoituksena on pääasiassa yllyttää muita maailmalle tapahtumia kiertelemään.
Kova suoritus jo pelkästään tuon läpiajaminen! Raportin perusteella en vielä laittanut ilmoittautumista sisään ensi vuoden Ironbikeen... Voi olla vähän liikaa haastekerrointa tällä kunnolla.
Huomenaamuna xco-radalla klo 9:00. Mm. minä ja Esko. Radantsekkauskierros ja lenkki päälle. Mukaan ja matkaan...
Kari on Kova!
a2jkanga
12.08.2014, 00.07
Onko Korsolaisia matkalla Nivalan maratoniin lauantaina?
Torstaina 14.8. klo 18 alkaen ratatalkoot Vierumäessä.
Reitti viimeistelyä vaille valmis, nyt mukana 2 mönkkäriä kärryineen ja traktori.
Lapiohenkilöt tervetulleita :)
Kiitokset Jaakolle: http://youtu.be/dbbvrdkO2GI
Reitti viimeistelyä vaille valmis, nyt mukana 2 mönkkäriä kärryineen ja traktori.
Joudun tänään jäämään pois talkoista. Viimeistelkäähän rata priima kuntoon !
KIITOS kaikille osallistuneille!
Sunnuntailenkkille lähtijöitä?
Lähtö XCO-radan parkkikselta klo 9
Mä olisin sunnuntaina lähdössä, mutta vasta iltapäivästä. Esim klo 15. Vähän aikaisemminkin käy.
Kävin eilen ajamassa rataa ja vesi oli huuhtonut aika pahasti hiekkaa kalliolta laskussa, kun mennään rocky kakkoseen. Muuten kaikki hiekka kohdat oli kovettuneet todella nopeiksi.
Päivän toista yhteislenkkiä klo 15 XCO-radan parkkikselta. Mä voisin ainakin käydä kiertämässä kisaradan pariin kertaan ja sitten suunnata johonkin pidemmälle.
^ Mikko, mittasitko kierroksen? Mulle tuli 6,2km ja 20min normi lenkkivauhtia kovempaa ajettuna.
Kisassa ehkä pystyy yhden kiekan ajamaan 18+min...
Mä sain noin 6,1km renkaassa olevalla polarin mittarilla mitattuna. Kierros ajaksi tuli 19min 40sec kun yritti mennä kovaa. Kisassa saattais tuosta vielä hieman lähteä, mutta ei varmaan paljoa.
^Mulla kans Polarin mittari laskee renkaan kehää, tosin en ole just tolle Spessun Fast Trackille sitä calibroinut...
Kehtaako lähteä ens vkl kisaan M30 sarjaan 18-19 min kierrosajalla? Ettei jää jalkoihin :D
Kehtaa kehtaa, en mäkään sen kovempaa siellä aja. M30 sarjaan kehtaa aina tulla ajamaan... sehän on se perheen isät ja toimistotyöntekijät sarja :D
Laitetaan sit ilmo sisään. Täytyy vielä viikolla käydä kerran tai pari treenaamassa radalla, että saa lunastettua lupaamani kierrosajat.
Lauantaina näyttäis olevan aamupäivällä poutaisempaa, joten aloitetaan radanmerkkaus klo 9:00.
Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee mukaan, koska nauhanvetoa ja paalutusta joudutaan tekemään normaalia enemmän.
Pasilla on lisäksi tarvetta parille apulaiselle telttojen ym. maalialueen tarvikkeiden pystytykseen.
Toivottavasti joku edes pääsee lukemaan tätä toimimatonta foorumia...
Eli olisko se tänään yhteislenkkiä klo 18. Esko tais pistää jo tuonne XCO kisa topiciin, että rataa mentäis kiertämään. Mä voin kiertää Vidan kautta, jos sinne joku tulee, muuten lähdetään tuolta XCO radan parkkipaikalta.
Olen XCO radalle kohta lähdössä. Voisin odotella 18 aikaan/jälkeen siinä xco radan parkkipaikalla.
Minäkin olen tulossa xco radalle siinä 18 maissa. Ei tartte odotella jos ei näy. Ei oo aikataulut ihan varmat vielä.
Korson XCO... Kyllä rakennettiin hienosti järjestetty kisa! Ainakin omasta mielestäni kaikki toimi loistavasti! Kyllä meidän seura osaa tehdä tapahtuman. Ja joka sarjassa omalta seuralta hyvä edustus.
Itse innostuin M30 sarjan sijasta osallistumaan Eliteen. Tai oikeastaan ilmottauduin ensin M30 sarjaan, mutta kyselin Pasilta, josko sarjanvaihto onnistuisi ja onnistuihan se viimetingassa. Hiukka vaihdon jälkeen mietiskelin, että kuinkahan kannatti. Osallistujalistalla oli vain -kovia- kuskeja, mutta kisan alettua jo ekalla kierroksella huomasin, että aika hyvin pysyi vauhdissa mukana.
Kisa alkoi ihan buenosti muuten, mutta toisella kierroksella tipautin juomapullon ja sen vuoksi huutelinkin seurakavereille, josko joku pystyisi huoltopaikalla antamaan uuden. Kiitokset vain A-P:lle ja kukakohan sen toisen pullon nyt antoikaan... Jah niin kyllähän sekin hiukka harmitti, kun XX1 ketjut tipahtivat kisan aikana NELJÄ kertaa. Viimeisellä kierroksella ketjut jumiutuivat kampiin jollain ihme tavalla ja niitä joutui tovin repimään irti. v-tutt1.
Hässäkän aikana takana tuleva latvialainen kaveri ajoi tekemäni kaulaa kiinni ja pääsi myöhemmin ohi. Itse ohitin uudestaan saman kaverin hiukka "törkeällä", mutta sääntöjen mukaisella tavalla: Ennen bermiä edeltävää droppia väänsin väkisin puolen pyörän mitalla ohi ja... valitsin -itselleni sopivan- ajolinjan. Kaveri huuteli jotain perään(ilmeisesti sille jäi joku huonompi linja ;). Bermin jälkeisellä kaltsilla se sisuuntui ja tuli rinnalle ja yllätys yllätys - ohittaessaan ajoi tahallaan päin. Itse en jaksanut alkaa moisesta kiukuttelemaan. Kierroksen loppulla kyseisellä kaverilla oli selkeästi itseäni enemmän paukkuja jäljellä ja kaveri ajoi jäykkäperäisellä pyörällä alamäetkin aika nätisti. Ansaitsi 10. sijan. Itse siis jäin 11:ksi.
Hyvä kisa ja hauskaa ajaa ja loistavaa kannustusta!!!! :)
- kiitos!-
Oliko porukkaa menossa Taivassaloon MTB Green Raceen ensi lauantaina. Olisiko kimppa kyydille tarvetta. Mun autoon mahtuu tai voisin vastaavasti jonkun autoon lyöttäytyä kyytiin, jos tilaa on?
Menossa ollaan, mutta yhdistän kisamatkan mökkiviikonloppuun, joten kimppakyyyti ei tällä kertaa onnaa.
Oliko porukkaa menossa Taivassaloon MTB Green Raceen ensi lauantaina. Olisiko kimppa kyydille tarvetta. Mun autoon mahtuu tai voisin vastaavasti jonkun autoon lyöttäytyä kyytiin, jos tilaa on?
Mää menin sinne ilmottautumaan ja mulle kyllä kelpaisi kimppakyytikin. Jos saan sulta kyydin pummittua - tietty löpöt jakaen, niin pystyisitkö poimimaan mut kyytiin Esim. Turun motarin Mankkaan liittymästä?
Mää menin sinne ilmottautumaan ja mulle kyllä kelpaisi kimppakyytikin. Jos saan sulta kyydin pummittua - tietty löpöt jakaen, niin pystyisitkö poimimaan mut kyytiin Esim. Turun motarin Mankkaan liittymästä?
Tämähän kävi hyvin oot sopivasti matkan varrellakin. Sovitaan lähempänä tarkempi aika. Pitää vähän kattoa kauan tuonne ajaa.
Mikko <- Mää oisin menossa Green raceen. Jos kyytiin vielä mahtuu, niin pystysitkö koukkaamaan kehä1:n kautta ja poimimaan mut Turun motarin Mankkaan liittymästä?
Jaahas foorumi näköjään söi viestit. Tapatalkissa näkyy hyvin. Uusi yritys...
Mun kyytiin mahtuu ja tuollainen koukkaus ei haitta yhtään. Pistän lähempänä tarkempaa aikataulua.
Toivottavasti tämä viesti menee perille saakka.
Illaksi pitäisi poutaantua. Olisiko yhteislenkille lähtijöitä? Vaikkapa klo 18 aikoihin xco-radan parkkikselta?
Kare_Eskola
28.08.2014, 09.54
Olikos joku menossa MTB Green Raceen Taivassaloon lauantaina? Puoliso päätti tarvita autoa, joten kyytiä kyselisin.
^mun kyytiin kyllä mahtuu, mutta mulla ei ole ylimääräistä pyörätelinettä. Jos siis katto teline löytyy niin eiköhän katolle kolme pyörää mahdu.
Kare_Eskola
28.08.2014, 16.33
Ois täällä Hertsikassa peräkoukkuteline, johon kaksi pyörää. Ja voihan ton palastellakin.
Koukku löytyy autosta, joten ei kun kyytiin vain. Pistän privana teille molemmille aikataulua.
Mun autoon voisi mahtua, koska Karen telineeseen mahtuu kaksi pyörää ja mulla on katolla kaksi telinettä. Tällöin nejälle pyörälle on paikat. Jos porukalla ei ole paljoa tavaraa, niin eiköhän ne saada takaluukkuun ahdettua.
^Mä tuun hakemaan sut vähän ennen seiskaa. Katotaan sitten otetaanko sun teline jo valmiiksi auton perään kiinni.
Kare_Eskola
30.08.2014, 23.38
Taivassalossa oli hieno edustus ja jo menomatkalla hyvä fiilis kun neljä pyörää ja neljä äijää autossa... Kiitos kyydistä!
Anteron telineen yksi remmi jäi vahingossa minulle taskuun, mutta eiköhän se löydä omistajansa.
Oliko siis "meidän porukkaa" huomenna tai sunnuntaina lähdössä kiertämään sitä 7 veljeksen marareittiä? Jos on, niin mihin aikaan? Koitan suunnitella viikonlopun muita menoja sen mukaan. Minulla ei sitä reittikäppyrää ole.
Mä olin alun perin lähdössä, mutta iski flunssa päälle, joten aikaisintaan sunnuntaina olisin menossa, jos silloinkaan. Eli mun varaan ei kannata laskea. Pitää saada eka ittensä terveeksi, että pääsee koko kisaan mukaan.
Mä voisin sunnuntaina lähteä, jos vaan saan vaimolta lähtöluvan. Gps-jälki löytyy täältä: https://www.dropbox.com/s/x108dxjleusbl4p/09-07-2014%20Helsinki%2C%20Finland%2C%20Uusimaa%2C%20Fin land.gpx?dl=0
supertele
12.09.2014, 11.35
Meinasin sunnuntaina mennä Viikkiin ajelemaan krossia, joten lauantai sopisi tälle.
Mulle periaatteessa sopii molemmat päivät, mutta ei taida Garmin 510 laitteessa onnistua vanhan jäljen seuraaminen eli opas pitäisi saada matkaan :)
Kyllä mä olen 510.llä seuraillut vanhoja reittejä menestyksellä. Vasta jos olen lähtenyt palaamaan "takaperin" samaa reittiä on prossu alkanut hyytymään - eli 3 jäljen piirtäminen samaan aikaan on liikaa.
Lähtisin mielelläni, mutta töissä messuilla.
Lähden sittenkin maantielenkille, joten 7-veljeksen reitti jää kiertämättä.
Lähden lauantaina kiertämään 7-veljeksen marareittiä, mukaan(autoon) mahtuis 1-3 kuskia pyörineen...
Kare_Eskola
16.09.2014, 15.14
Järkkäillään Pasin kanssa Korso CX-hommaa Vierumäen radalle 27.9.
Muuten homma hanskassa mutta pari vapaaehtoista voisi olla avuksi kun rataa merkataan klo 9-11. Innokkaita?
Olisko rauhalliselle yhteislenkille lähtijöitä klo 18 aikoihin? Jos kävis vähän pyörittelemässä jalkoja viikon flunssa tauon jälkeen, ennen lauantain SM maraa.
Ei ehdi tänäänkään mukaan, pihan kaivaukset kesken...ottakaa jo lamppuja mukaan, hämärä tulee aikaisin.
Vähiin jääneet ajelut, yx tunnin lenkki ajettu Korson XCO: jälkeen. Lauantaina otan maran retkeilyn kannalta, tai ainakin lupaan syödä matkalla Halosen tarjoaman makkaran...
Olisko rauhalliselle yhteislenkille lähtijöitä klo 18 aikoihin? Jos kävis vähän pyörittelemässä jalkoja viikon flunssa tauon jälkeen, ennen lauantain SM maraa.
Voisin mahdollisesti lähteä, mutta varmuudella asia selviää, kun pääsen töistä kotiin.
Muuten voisi lenkillä lähteä mukaan, mutta kurkku ollut pari päivää kipeä. Näyttää siltä että jää lauantaikin väliin.
Voisin mahdollisesti lähteä, mutta varmuudella asia selviää, kun pääsen töistä kotiin.
Mä voisin yrittää ehtiä noin kuudeksi mätiksen puomille, niin ei sullakaan ole ihan niin pitkä matka, jos pääset tulemaan.
Eli mätiksen puomilta lähtö siis klo 18. Kaikki mukaan ketkä ehtii ja jonkin näköinen kotiin ajo valo voi olla ihan hyvä :D
Mä voisin yrittää ehtiä noin kuudeksi mätiksen puomille, niin ei sullakaan ole ihan niin pitkä matka, jos pääset tulemaan.
Eli mätiksen puomilta lähtö siis klo 18. Kaikki mukaan ketkä ehtii ja jonkin näköinen kotiin ajo valo voi olla ihan hyvä :D
Joo olen puomilla klo 18 ...aikaisemminkin käy. Lopetella pitää niin, että ennen 20:30 olisin kotona.
En juuri aikaisemmaksi ehdi. Varmaan on jo kasilta aika hämärää, enkä ajatellut ottaa valoksi kuin pikku tuikun, niin eipä tuota muutenkaan voi kovin myöhään ajella.
Voisi käydä taas joku viikonloppu vähän pidempää Sipoonkorpi kierrosta tekemässä, kun loppuu noi kisa hommat viikonloppuisin, niin ehtii taas ajella muutakin.
En juuri aikaisemmaksi ehdi. Varmaan on jo kasilta aika hämärää, enkä ajatellut ottaa valoksi kuin pikku tuikun, niin eipä tuota muutenkaan voi kovin myöhään ajella.
Voisi käydä taas joku viikonloppu vähän pidempää Sipoonkorpi kierrosta tekemässä, kun loppuu noi kisa hommat viikonloppuisin, niin ehtii taas ajella muutakin.
Klo 18 ok. Meillä junnut lähtevät mukaan ja ajavat samaan aikaa oman lenkin.
Kare_Eskola
26.09.2014, 16.27
Korso CX -radan rakentamisesssa voi tulla auttamaan jos huvittaa. La klo 9 Korsotalolla ja klo 9.20 alkaen radalla.
Kare_Eskola
29.09.2014, 10.26
Tampereelle marttakisan finaaliin olisi mun autossa vielä yksi paikka vapaana. Lähtö aamulla riittävän ajoissa Hertsikasta tai Tampereen motarin liepeiltä. nolnelnol - 5833347.
Tampereelle marttakisan finaaliin olisi mun autossa vielä yksi paikka vapaana. Lähtö aamulla riittävän ajoissa Hertsikasta tai Tampereen motarin liepeiltä. nolnelnol - 5833347.
Jos Mazdazza on vielä tilaa, nii mää voisin sulloutua mukaan. Ilmoittelen myöhemmin tuunko Herttoniemestä mukaan vaiko muualta...
Lauantai aamuna Sipoonkorpeen ?
Olisko huomiselle lauantaille yhteislenkkiä? Esim tuonne Sipoonkorpeen vois tehdä pitkästä aikaa retkeä. Viime viikonloppuna ei ehtinyt lähteä.
Kare_Eskola
24.10.2014, 16.13
Ajattelin lauantaille joo Sipoonkorpea. Lähtö voisi olla vaikka klo 11 Mellunmäen metriksen länsipäädyn ärrältä, jos vaan viitsitte sieltä pohjoisesta rämpiä niin etelään. Voisin esitellä vähän erilaisia polkuja.
Mä voisin lähteä mukaan. Ei täältä kuusiksen läheltä nyt niin pitkä matka mellunmäkeen ole.
Kare_Eskola
24.10.2014, 19.12
Kuitti, siellä nähdään. 040-5833347 jos jotain.
Jos satutte näkemään keltaista sadetakkia niin poimikaa mukaan.
Oli tippunut repun remmien alta viime lauantaina. Landbosta pohjoiseen jokivarrentielle ajaessa...
Hyvää lenkkiä !
Moro!
Onko huomenaamuna lenkille lähtijöitä? Olisi pariin viikkoon eka vapaapäivä ja aamusta olisin lähdössä - jonnekin?
Huomenna lauantaina klo 10 Kuusijärveltä kohti sipoon korpea. Saa tulla mukaan jos kiinnostaa.
Tervehdys,
Liityin juuri Korskaan... Ajetaanko talvella jotain yhteislenkkejä?
Tervetuloa porukkaan. Talvella yleensä yhteislenkit on ollu sopimis periaatteella. Tänne vain kyselyä lenkki seurasta niin kyllä sitä alkaa löytyä. Toistaiseksi kelit ollu aika heikkoja, ettei itse ainakaan ole pahemmin puoltapäivää pidemmäksi osannut lenkkejä suunnitella.
Nyt kun on luvattu pakkasta, niin ensi viikonlopuksi voisin ainakin itse olla lähdössä. Sovitaan aikoja lähempänä.
Moi..
Löytyiskö lenkki porukkaa sunnuntaiksi, vaikka klo 11 lähtö XCO-radan parkkipaikalta. Muitakin aikoja saa ehdottaa, tämä oli vain ehdotus ;)
Jos vain saan takakiekon huomenna Lundbergilta niin mukana olen!
Voisin lähteä joukkoon mukaan. Olisiko mahdollista lähteä vähän aikaisemmin, vaikka klo 10?
Mulle kyllä sopii klo 10 myös. Aikaisemmin ei pysty jaksamaan ;)
Jospa huomenna jaksais tehdä voimansiirto remontin, kun alkaa olemaan ketjut sen verran venyneet ja pakkakin ajettu aika loppuun. 1x10 täältä tullaan :D
Miten on, pystyykö siellä ilman nastoja mitään. Ei ole 29.iin sellaisia ja 26.nen palasina.
Lähtisin varmaan...
Ei kuulunut kiekosta, joten täytyy jotain muuta ohjelmaa keksiä huomiselle.
Pasi: oli tuolla metsässä edellisilläkin liukkailla porukkaa liikkeellä ilman nastoja, en usko että sinulla suuria vaikeuksia teettää.
Miten on, pystyykö siellä ilman nastoja mitään. Ei ole 29.iin sellaisia ja 26.nen palasina.
Lähtisin varmaan...
Kyllä siellä ilman natoja pärjää. Siirtymillä pitää olla jossain paikoissa varovainen. Koko syksy ja talvi on tullut ajettua viime kesän ajetuilla "slikseillä", eikä ole tullut kaatumisia/loukkaantumisia (vielä).
Tänää pyörittiin 3h Jaakon kanssa varuskunta - Mätis poluilla ja ihan kivassa kunnossa näyttävät olevan. On muuten komeassa kunnossa myös ne Mätiksen takana olevat hiihtobaanat eli se hiekkatie, joka johtaa täyttömäen taakse.
Kyllä siellä varmaan pärjää ilman nastojakin, tuntuisi tuo lumi tarttuneen alla olevaan jäähän ihan kivasti.
Eli nähdään XCO-radan parkkipaikalla vierumäessä klo 10. Jos sitä jonkun kolmen tunnin lenkin sais aikaiseksi niin hyvä.
Kiitos lenkkiseurasta! Polut olivat pääosin erinomaisessa ajokunnossa. Kyllä se ulkona ajaminen aina trainerin voittaa :D
Morjens!
Piiitkästä aikaa taas ehtii tänne kirjoitella..
Huomiselle ajattelin vähän exstriimiä järjestää: Lumikenkäilyä pimeässä Sipoonkorvessa, luvassa luonnonvaloa kuutamon merkeissä!
Tulemme todennäköisesti kuulemaan ja näkemään myös Huuhkajan, sen huhuilukallio on reitillämme..
Lähtö 19.30 länsitien ekalta parkkikselta, kesto n.2h. Otsalamppu pakollinen varuste ja evästäkin voi ottaa.
Myös makkaran paistoa suunnitelmissa lenkin jälkeen, virallisella nuotiopaikalla.
Voin ottaa myös kyytiläisiä(4) matkan varrelta, ilmoitelkaa...
Huomenna lenkille lähtijöitä?? Voisin olla XCO-radan parkkiksella klo: 10
Polut loistavassa kunnossa ja ilman nastojakin pärjää..
Moro!
Voisin hyvinkin lähteä.
Sunnuntaille vois kehittää taas yhteislenkkiä. Miten olis lähtö XCO radalta klo 10. Jospa noi polut ei olis ihan sulaneet vielä.
Sunnuntaille vois kehittää taas yhteislenkkiä. Miten olis lähtö XCO radalta klo 10. Jospa noi polut ei olis ihan sulaneet vielä.
Koitin eilen paria polkua ja aika vaikeaa oli. Veikkaan, että jos ei mene yhtään pakkaselle, niin kohtalaisen haastavaa on kapearenkaisella ajaminen.
Näin vähän pelkään itsekin, mutta käydään katsomassa. Jos ei voi ajaa metsässä niin sitten ropistellaan nastoilla pitkin teitä. Ei taida kauhasti nastoja enää tarvita tuolla metsässäkään.
Aaamulenkkiä!
Lähtö Sunnuntaina 15.3. klo 8:30 Vierumäen XCO-radan parkkis.
Reitti suuntautuu Kuusijärvelle, sieltä Bisan kautta pohjoisempaan Sipoonkorpeen.
Metsäpolut ja latupohjat jäisiä, joten nastoja vielä tarvitaan.
Vähän evästä mukaan, sillä lenkille voi tulla pituutta...
Kulomäen täyttömäki ja sen alkava lisätäyttäminen...vaikuttaako se mitenkään Korso MTB96 -reittiin?
No, sen näkee 31.5.
Mut huomenna olis taas lenkkiä ajettavana: XCO-radan parkkis 8:45
Pitää yrittää joku viikko mukaan. Huomenna olisi tarkoitus vähän myöhemmin lähteä lenkille, kun saanut viikon reissun univelkoja lyhennettyä.
Tämän päivän ajeluiden perusteella on polut vauhdikkaassa kunnossa, ainakin jos on nastat.
Vähän menee aikaiseksi nämä lenkit mulle, kun pitää siirtyä puolituntia eka tuonne radalle. Enpä kyllä olis tänä viikonloppuna muutenkaan päässyt mukaan, kun vatsatauti iski perjantaina. Ehkä sitä jaksaa kevyesti käydä tytön kanssa pyörittelemässä tänään myöhemmin.
Pitääpä katella ensiviikonloppuna uudestaan yhteislenkkiä.
Veikkaan, että kohtalaisen haastavaa
Pari oranssipaitaista bongattu kikkailemasta meitsin takapihalta,siellä ne droppaili kallionreunalta.
Päätettiin sitten tsekata lisää mestoja ja uusia haasteita:
Rullailtiin Urbansettiä,muutama spotti korkattiin sporttipsyykkauksen jälkeen.Hyvä asenne junioreilla.
Terveiset pojille. Jaakko ja ???
Nastaa oli, vaikka yksin tuli ajeltua: vierumäki-hevostallit-tuusulan itäväylä-savio-keinari-uusi logistiika-alue-vähemmän käytettyä polkua sipoonkorven linkkimastolle-ajelua s-korvessa-riipilänsuolla vielä sakkolenkki kotimatkalla=5h ajelua...
Å
Pari oranssipaitaista bongattu kikkailemasta meitsin takapihalta,siellä ne droppaili kallionreunalta.
Rullailtiin Urbansettiä,muutama spotti korkattiin sporttipsyykkauksen jälkeen.Hyvä asenne junioreilla.
Jep Jaakko ja A-J olivat droppailemassa. Kerrotaan terveiset. Jaakko kertoikin, että olit antanut hyvää esimerkkiä droppailuun. Kiitos vaan minunkin puolesta. Jäbät arvostavat todella paljon ja oppivat mallisuorituksista. Itsekin kiertelin siellä suunnila, mutta eipä oranssia näynyt.
Kiitos zippo. Pojat olivat innoissaan opastuksesta. A-J kertoi kotiin tultuaan, että Jaakko ja hän olivat tavanneet todellisen taitajan. Toivottavasti kohtaatte uudelleen.
Sunnuntailenkkille lähtiöitä?
Lähtö XCO radan parkkikselta klo 10:00
Nyt olis jo inhimillisempi aika lenkille Eskolla, mutta ei pääse aamupäivästä, kun lenkkivuoroja jaettaessa vaimo vei aamuvuoron ;) Itse ajattelin lähteä klo 15 lenkille.
Mä voisin lähtiä. Otin jo maasturin irti trainerista. 😁
Vähän myöhässä täällä huutelen, mutta olisko huomenna aamusta lenkille lähtijöitä? Noin klo 9 olisin liikkeellä ja 9.30 XCO radan parkkipaikalla, jos muita on tulossa.
Voisin tulla messiin xco radan parkkikselta.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.