FillariHephaElectrobikeGiant
Sivu 27 / 98 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 17 25 26 27 28 29 37 77 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 781 - 810 / 2922

Aihe: Pyöräilijöiden tervehtiminen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hyuga Katso viesti

Viimekesänä oli tosi outoa kun lähdin ahvenanmaalle, siellä kaikki morjestaa pyöräilijöille, jopa autoilijat. Eipä moista tullut yleensä tavattua kuin eteläsaksan piekkeillä Suorastaan pelottavaa!
    Taitaa olla 10 vuotta , kun hollantilainen rekka vastaan tullessa vilautti lisäpitkiä ja ikkunasta nousi käsi tervehdyseen !! Omituinen...............
    "Armeijan johdon tulee asettaa asevelvolliset edestäpäin tulevan todennäköisen ja takaa tulevan varman kuoleman väliin.”

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hyuga Katso viesti
    Jaha, maailma voikin olla sitten ehkä pieni (tai sitten kaikki vaan on täällä foorumilla).. Olin shoppailemassa Sellossa (piti sinne asti mennä etsimään trangiaan uutta poltinta & makuupussiin uusi sisälakana)

Joku ihmetteli kyseistä pyörää Töölön kohdalla paikallaan että jäin miettimään että olikohan jossain jotain vikaa ja pitääkö pysähtyä (mulla kun työkalut on aina mukana).. Mutta päätin jatkaa kun lähti liikkeelle juuri kun olin menossa ohi

Viimekesänä oli tosi outoa kun lähdin ahvenanmaalle, siellä kaikki morjestaa pyöräilijöille, jopa autoilijat. Eipä moista tullut yleensä tavattua kuin eteläsaksan piekkeillä Suorastaan pelottavaa!
    PAHUS, Onkohan Töölössä ollu jotku Rushien kokoontumisajot?!?! Ei mulla mitää käyny ja pyöräkin kondiksessa, olin vaan pirun yllättyny moisesta sattumasta!
    Olisinhan mäki voinu myydä sulle noi retkikamppet
    Ja nyt kaikki tietää kuka säheltäjä suhaa kaupungissa punaisella Rushilla

Norjassa kaikki ohiajavat autot huiskuttaa rinkkaselkäretkeilijöille...
    kebne muokkasi tätä : 23.04.2008 at 23.12 Syy: oikeinkirjoittamisenvaikeus

Joo itse tulee usein morjesteltua kun keskusta-Itähelsinki-suunnalla pistän menemään maasturillani ja usein nyökkäillään takasinkin, mutta annas olla jos vaihdan alle kaupunkicruiserin niin ei olla huomaavinaankaan..No sehän onkin vain sellainen makeilupeli

esko74 Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kalasatu Katso viesti
    Aina vain tumppua pystyyn, kun oikein iloinen pyöräilijä tulee vastaan.

Jos olen maantiepyörällä, moikkaan kaikkia maantiepyöräilijöitä. Maastopyörällä moikkailen maastopyöräilijöitä. Moikkailut jää kyllä tekemättä jos vauhtia alkaa olla turhan paljon tai on muuten paha paikka.

Ihan kaikki ei tuohon leikkiin lähde mukaan, vaan karttavat katsekontaktia viimeiseen saakka tai katsovat kuin vierasta sikaa.

Eikös siitä saisi hyvät jututkin aikaiseksi kun moikkais ja samalla menis puuta päin tms.?

Kyllä täällä pohjois uudellamaalla maantiellä morjestetaan käden nostamisella, joskus jopa joku sanoo "moi".

Pitäisi varmaan ottaa matkailuautoilijoista oppia.(eli vain toisen maantiepyöräilijän näkeminen nostattaa käden ilmaan).
    Ei se matka tapa, vaan liian kova vauhti ylämäessä.

Suomessa ohi katsomisen kulttuuri on syvällä. Se korostuu kun on kävellen liikkeellä metsässä. Vastaantulija on näkyvissä paljon ennen kohtaamista, kun vedän henkeä sanoakseni moi tms. toinen katsoo pois päin. Fillarilla vähän sama. Oma kokemus on että maantiepyöräilijää tervehdittäessä ne hölmistyy että mikä toi on?!? Ehkä se on keskittymistä vaativaa ettei kadenssi mene sekaisin?

Minä moikkailen ja välillä säikyttelen näitä ohi katsojia tervehtimällä

vastaantulija ei tervehtinyt mutta suuteli...pienellä metsätiellä
    kaikki kai johtuu siitä, että pidän niin kovin paljon...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ines Katso viesti
    vastaantulija ei tervehtinyt mutta suuteli...pienellä metsätiellä
    Häh!!
    Tuo on mulla kyllä kokematta.
    ellmeri muokkasi tätä : 24.04.2008 at 18.46 Syy: paitsi tiätysti mummeli nuarena.

taisin itse aiheuttaa tilanteen...ajoin ihan lähelle ja jouduin pysähtymään...
    kaikki kai johtuu siitä, että pidän niin kovin paljon...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti esko74 Katso viesti
    ....joskus jopa joku sanoo "moi".
    Melkoisia lörppöjä teilläpäin .....
    "Armeijan johdon tulee asettaa asevelvolliset edestäpäin tulevan todennäköisen ja takaa tulevan varman kuoleman väliin.”

Tänään tuli kolmen maantiefillaristin ryhmä vastaan, joita en edes viitsinyt yrittää morjestaa...
    ...väliaikaista kaikki on vain...

Tänään tuli maantiepyöräilijä vastaan 13-tiellä, jota morjestinkin ... Oli vissiin ujoa sorttia kun ei malttanut pysähtyä Liekö palstalaisia
    -- not fast but furious --

Tänään tuli taas husittua ilmaan enemmän ja vähemmän vastakaikua saaden. Maantiefillaristi morjesti takaisin,tavallisilla konkeleilla veivanneet eivät.
    Hupinsa kullakin!

Kuriiritiellä stidilässä ja paloheinässä ja vaikka missä tuli succistelioita vastaan,kättä heiluttiwat tämmöselle lökäri-housuselle papalle ..

Tässä kevään 145 kilometrin aikana on tullut yhteensä 3 maantiepolkijaa (=maantiepyörä), tervehtimisprosentti 66,7%...
    2007 Bianchi
    1997 Kuwahara

4 vastaantulijaa maaantiepyörillä ; Kaikki moikkas ...... Auringon pistoksen saaneita varmaan

Oli outo päivä... Näin neljä maastopyöräilijää moikkailuetäisyydeltä tänään Hallainvuorella ja kaikki tervehtivät. Vielä oudompaa oli että kaikki tuijottavat mummot ja papatkin tervehtivät. Tais linnunlaulu ja aurinko pehmittää muidenkin päitä.

Eilisellä länsi-uudenmaan lenkillä minkä itse tein hybridillä moikkasin kolme kertaa ja kerran sain vastauksen. No yksi oli kun menin ohi ja siihen huikkasin vaan että moi. Snappertunan tiellä tuli maantiefillaristi vastaan ja oli melkein kuin suu auki kun nostin lapaa ja sanoin moi, ei vastausta.
    Don't ride faster than your guardian angel can fly!

http://pd.kuvat.fi/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ketju44 Katso viesti
    4 vastaantulijaa maaantiepyörillä ; Kaikki moikkas ...... Auringon pistoksen saaneita varmaan
    Mitä helv.....!! Sama outo käyttäytyminen jatkui tänäänkin

Selinkin antoi oman kannanottonsa aiheeseen päivän lähetyksessä.
    Alkaa muuten sään lämmetessä Peter päästä vauhtiin. Tänään oli jo monta hyvää heittoa - Giroa odotellessa.

Mitä Selin kommentoi?

Ajoin eilen Tuusulantiellä sinkulalla ja vedin peräkärryä. Ruskeasannan kulmalla yksi maantiepyöräilijä tervehti vaikka minulla oli tuulihousut jalassa

Omatoiminen pikkupoika kotona, pihalla ja päiväkodissa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Batti Katso viesti
    Selinkin antoi oman kannanottonsa aiheeseen päivän lähetyksessä.
    Alkaa muuten sään lämmetessä Peter päästä vauhtiin. Tänään oli jo monta hyvää heittoa - Giroa odotellessa.
    Se oli ihan aiheellinen kommentti siitä vasemman kyynärpään viipeltäjistä. Luulen vaan että ne joille viesti oli tarkoitettu eivät sitä kuulleet, valitettavasti.
    Don't ride faster than your guardian angel can fly!

http://pd.kuvat.fi/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ketju44 Katso viesti
    Mitä helv.....!! Sama outo käyttäytyminen jatkui tänäänkin
    Ei muuta kuin vaihtamaan lajia, vaikkapa shakkiin

Mä vain hymyilen aina, mutta mulla onkin kauniit hampaat.
    C'est mon dada!

itse aina moikkaan tai vain nyökkään jos olen kovilla, joskus tulee vastaus, joskus ei, riippuen missä ajelee, pyörästä riippumatta...
    Naapuritkin mukavia ihmisiä täällä Helsingissä, tulee aina moikkailtua, jopa juteltuakin.
    Rento asenne elämään ihmiset! Tekee elämän mukavammaksi!

Ciclismo Guest
    Mä oon samaa mieltä kuin Soolokin. Ei kun vaan vaikka liioitellun rennosti tervehtimään. Aivan sama, vaikka tervehdyksen kohde ei vastaisikaan. So what....

Nauraa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Velootti Katso viesti
    Mä vain hymyilen aina, mutta mulla onkin kauniit hampaat.
    [ylläoleva viesti saattaa sisältää sarkasmia, off-topikkia tai sissimarkkinointia]

Aika hyvin on tervehditty Berliini - Praha - Bratislava reitilla.

Saksassa kun satoi yhden paivan vetta ihan kunnolla ja 6 astetta lamminta, niin rekkakuskitkin nosti saalista katta. Jossain pikkukylassa kahvilan pitaja ei suostunut ottamana kahvista rahaa, kun vetta valuvana tuli kaffeelle. Varsinkin Tsekeissa oli paljon fillaristeja ja lukuunottamatta vanhimpia mummoja kaikki kylla moikkalivat. Mummut ei ehka uskaltanu irrottaa katta stongasta. Huomenna sit selviaa, kuinka Unkarissa moikkallaan.
    Onneks nyt aurinko paistaa taallakin.

S.T.T Guest
    Tänään maantiepyörällä totutus ajoa ajaessani muutama vastaan tullut maantiepyöräilijä moikkas. Moikkasin kyllä takaisin. Meikäläisellä oli kuitenkin sinisalon crossi shortsit, puuvilla paita, maastolukkikset ja popot. Niin ja juomareppu selässä. En siis todellakaan tainnut näyttää maantiepyöräilijältä. Eihän mun vaatekaapista löydy maantie vaatteita, kun aina harrastanut maastopyöräilyä. Allergian takia kun en voi käyttää mitään ajopaitoja niiden ihme materiaalien takia.

Tänään keinutuolilla lenkkeillessa vastaantulijoilla maantiejyrillä nousi lapa pystyyn erittäin ilahduttavasti, liekö syy keltaisen kanuunapaidan
    Kaupin Kanuunat, Team Garmin MTB

"Olet ehjä vasta silloin, kun olet sekä henkisesti, että fyysisesti täysin palasina": mtbSeikkailu 2012

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •