Jaha, maailma voikin olla sitten ehkä pieni (tai sitten kaikki vaan on täällä foorumilla).. Olin shoppailemassa Sellossa (piti sinne asti mennä etsimään trangiaan uutta poltinta & makuupussiin uusi sisälakana) ja pyöräilin sieltä takas töölöä pitkin ruoholahteen kotiin.. Joku ihmetteli kyseistä pyörää Töölön kohdalla paikallaan että jäin miettimään että olikohan jossain jotain vikaa ja pitääkö pysähtyä (mulla kun työkalut on aina mukana).. Mutta päätin jatkaa kun lähti liikkeelle juuri kun olin menossa ohi
Mutta takas aiheeseen, ainakin ruoholahti-keilaniemi välillä ihmiset hyvin aktiivisesti morjestaa kun morjestaa niille vain ensin.. Nuoremmat kuskit tuntuu olevan vähän passiivisia yleensä vain.. Rautatieasemalta kun lähtee pohjoseen niitä pyöräteitä pitkin niin niissä on kanssa aika aktiivisia morjestajia mutta sit kaupungilla niitä ei ole yhtään
Viimekesänä oli tosi outoa kun lähdin ahvenanmaalle, siellä kaikki morjestaa pyöräilijöille, jopa autoilijat. Eipä moista tullut yleensä tavattua kuin eteläsaksan piekkeilläSuorastaan pelottavaa!
Kirjanmerkit