GiantGarminElectrobikeMPMessut
Näyttää tulokset 1 - 30 / 6509

Aihe: Tahko lähestyy...Oletko valmis.

Hybrid View

Edellinen viesti Edellinen viesti   Seuraava viesti Seuraava viesti
    Saisko tosta ajamisen ulkoistamisesta lisätietoja, vois tänä vuonna kiinnostaa itseänikin. Tarjoaako joku tietty taho tähän suunniteltuja palveluita ja kuinka hyvin on homma toiminut, myös hintataso kiinnostaisi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TURISTI Katso viesti
    Saisko tosta ajamisen ulkoistamisesta lisätietoja, vois tänä vuonna kiinnostaa itseänikin. Tarjoaako joku tietty taho tähän suunniteltuja palveluita ja kuinka hyvin on homma toiminut, myös hintataso kiinnostaisi.

tietysti voisin ajaa tahkon "osallistumismaksun maksettuna" mutta en takaa sijoitusta enään tällä kunnolla...

No kun meikästä on kyse niin vähän huononmallakin treenillä ja kunnolla saa ajettua mulle ihan hyvän sijoituksen. Riittänee 50 sakkiin pääseminen, eli kyllähän se sulta hoituu. Varsinkin sillä isopyöräsinkulalla, vai onko sulla sitä enää?

No kun meikästä on kyse niin vähän huononmallakin treenillä ja kunnolla saa ajettua mulle ihan hyvän sijoituksen. Riittänee 50 sakkiin pääseminen, eli kyllähän se sulta hoituu. Varsinkin sillä isopyöräsinkulalla, vai onko sulla sitä enää?
    tänään ajettiin noin 40km kevyt harjoituslenkki isopyöräsinkulalla... mutta enpä tiedä tohtiiko sillä lähtee matkaan....?

Nauraa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti izmo Katso viesti
    tänään ajettiin noin 40km kevyt harjoituslenkki isopyöräsinkulalla... mutta enpä tiedä tohtiiko sillä lähtee matkaan....?
    Eikös isopyöräsinkula ole virallinen Tahko-180-sinkula... Jarnohan semmosella jo viime vuonnakin ajeli täyden matkan. Rigiä parempaa tahko-peliä ei olekaan!

Tässä mun kisatykki:
    .....0..........
    .._/<,........
    ..(*)(*).....

Onko tuo jarnon entinen, eli exä IHQDAA?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti KariV Katso viesti
    Eikös isopyöräsinkula ole virallinen Tahko-180-sinkula... Jarnohan semmosella jo viime vuonnakin ajeli täyden matkan. Rigiä parempaa tahko-peliä ei olekaan!

Tässä mun kisatykki:
    High Fidelity

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hannibaali Katso viesti
    Onko tuo jarnon entinen, eli exä IHQDAA?
    Onhan se kovin saman näköinen Rigi, mutta ei Jarno suostunu luopumaan omastaan. Joten ihan uusi oli ostettava. Kun Izmo vielä lähtee matkaan omallaan, niin Tahkolla oisi kolme 180:n Rigiä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti holden Katso viesti
    No joo, tänä vuonna on mun tavoittena kulkeaa 3 kertaa terassista ohi.
    Loistavaa! Kiva kuulla, että kolmelle kierrokselle ompi lähdössä lisää porukkaa!
    .....0..........
    .._/<,........
    ..(*)(*).....

Nauraa

Samu Ilosen kötöstelyfirma tarjoaa myös tällaisia palveluita. Kannattaa kysyä tarjous.

Huone hotellista varattiin jo viime kisan jälkeen ja tänään aukesi netti-ilmoittautuminen. Heti piti ilmoittautua. 60 km kutsuu kuudetta kertaa.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •