MPMessutGarminGiantElectrobike
Näyttää tulokset 1 - 30 / 4198

Aihe: Tee-Se-Itse valot

Threaded View

Edellinen viesti Edellinen viesti   Seuraava viesti Seuraava viesti
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti maitorahka Katso viesti
    Noita on tuossa pari ylimääräistä.. mutta itse ongelma on akkujen lataus, ajattelin tehdä lampun runkoon liittimen jonka kautta akkuja voisi latailla, ottamatta niitä pois itse lampusta. Riittääkö tuommoinen yeismallin partco:lta saatava laturi noiden lataukseen ja ottaako tuo regulaattori jotenkin itseensä kyseisessä operaatiossa? Voi myös suositella muita vastaavaan käyttöön soveltuvia akkuja ja latureita.
    Jos akut on rinnakkain ja ne tosiaan on protected kuten nimi sanoo, niitä voi ladata melkein millän vaan muuntajalla, josta tulee suurin piirtein sopiva virta ja jännite DC:tä. Jos ne on sarjassa, epäbalanssi alkaa kasvamaan, mutta ei sekään välttämättä ihan heti ongelmaksi moudostu.

Jos akut on rinnakkain, on niinde jännite liian alhainen Konluxille edes yhtä LED:iä ajavaksi. Kaksi kennoa sarjaan riittänee jo yhdelle LED:lle. 1400mA Konlux saattaisi saada kaksi rinnakkaista LED:iä palamaan kohtuullisen kirkkaasti. LED:ien kanssa tulisi tällöin olla pieni vastus balansoimassa virtoja. 0.12ohm riittää, eikä se hyötysuhteeseen paljoakaan vaikuta.
    troh muokkasi tätä : 30.01.2008 at 12.05

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •