Lainaus Alkujaan tämän lähetti Alfred Katso viesti
Kyllä tuo testidata on ihan hyödyllistä luettavaa. Pitää vain osata soveltaa dataa käytäntöön.

Esim. jos vertaillaan vaikka Lightweightiä sekä Zipin 404 ja 808, niin Lightweight on tasaista nopeutta ajettaessa nopein nousun jyrkkyyyden ollessa yli 7%, Zippi 808 on nopein alamäissä, tasaisella ja alle 1 % nousuissa. Tuossa välissä 404 on nopein.
MUTTA, ottaako ko testi mistä noi tiedot on huomioon esim sen että ZIPP kiekkojen dimplet auttaa kiekkojen kulussa jos tuuli tulee tietyssä kulmassa vanteeseen nähden? Eli jos noi arvot on tehty labraolosuhteissa ilman tuulta niin ne ei päde sitten enää kadulla, ainakaan 1:1een. Tuulen tullessa optimaalisessa kulmassa ZIPPin nopeusetu nousee verrattuna sileään Lightweightiin.