Labra vs. Live
Komppaan Markkua 5w verran.
Kyllä noihin watteihin pitää suhtautua varauksella ja vain suuntaa antavasti sillä elvässä ajotilanteessa olevia muuttujia on aivan liikaa jotta saataisiin tarpeeksi luotettavaa dataa... edes soolo ajamisesta... puhumattakaan ryhmästä jossa ajamista on todella vaikea/mahdoton mallintaa labra-olosyhteisiin. Soolo ajamisen mallintaminen on helpompaa kun muuttujat vähenee mutta es'mes pelkkä maaston ja tuuliolosuhteen vaikutus aiheuttaa todella isoja haasteita labra mittaamiselle... ja muitakin on vaikka kuinka; kuskin paino, rengaspaine, raami, ajoasento, jne...
Kokonaan en missään nimessä tyrmää aerodynmisia testauksia sisätiloissa mutta kyllä niihin on pakko suhtautua varauksella. Elävässä ajotilanteessa luotettavuus ja varsinkin tuntuma on tärkeä, kehän profiili ei ole se ratkaiseva tekijä... niiiiiiiin ja se on erittäin tärkeää että uskoo juuri sillä hetkellä käytettävän kiekon olevan parhain ja nopein...
Hannes polkee - kunnes halkee.
Kirjanmerkit