ElectrobikeMPMessutGarminGiant
Näyttää tulokset 1 - 30 / 7507

Aihe: Dopingpaukku

Threaded View

Edellinen viesti Edellinen viesti   Seuraava viesti Seuraava viesti
    mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti OJ Katso viesti
    Missä kohti on tullut jotenkin mahdottoman asiantuntematonta juttua? Koita vähän perustella tai laittaa jotain vasta-argumentteja. Kun sun vastaukset on luokkaa "Sinä olet suomijuntti ja vidun väärässä olevana ihmisenä saat vielä jotain tyydytystä tästä", niin et sinäkään kovin hyvää kuvaa anna asiantuntemuksestasi ja varsinkaan vuorovaikutustaidoistasi. Kun sulla on enemmän kompetenssia kritisoida noita mun linkittämiä tutkimuksia, niin kerro ihmeessä mikä niissä on pielessä. Ehkä joku muukin kuin minä haluaisi kuulla.
    Pahasti OT
    Älä välitä, menin itse samaan halpaan saman tyypin kanssa. Hän osaa kyllä kommentoida ja arvostella kaikkien muiden sanomisia, mutta on itse täysin sokea sanomisilleean. Dialogin ylläpitäminen on kokolailla mahdotonta, ja kun hän ei muuta keksi, niin heittää peliin suomijuntin, niin sillähän voi sitten dissata kaiken toisen sanoman. Joillakuilla on vaan niin paha olo, että pitää jatkuvasti yrittää jakaa sitä muille. Tsemppihali vaan sille GTRC:lle, kyllä se siitä
    mutanaama muokkasi tätä : 24.06.2007 at 10.14 Syy: vähän selvempää tekstiä

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •