GiantElectrobikeMPMessutGarmin
Näyttää tulokset 1 - 30 / 4198

Aihe: Tee-Se-Itse valot

Threaded View

Edellinen viesti Edellinen viesti   Seuraava viesti Seuraava viesti

Led tech.de

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tmh Katso viesti
    Onko kellään kokemuksia kyseisestä paikasta? Että uskaltaako tilailla tuolta...

Ajattelin tuollaista 3xK2 Plug&Light settiä kyhäillä. En valmiina vaan osista 10 asteen linsseillä. Onko kenelläkään noista mitään kokemuksia, että toimiiko tuo linssisysteemi kuinka hyvin? Jos vaikka vertaa 3kpl erillisiä ledejä ja linssejä. Tuosta sais aika siistin paketin.
    Nyt on palikat kotona. Ihan hyvin toimi palvelu tuolla Led Tech.de -paikassa. Pari viikkoa kesti kaiken kaikkiaan tilaus ja toimitus, josta suurin osa meni Suomen Postilla(yllätys yllätys). Tilauksen yhteydessä sai valita jonkin lahjan mutta ei ollu sitten paketissa kuitenkaan mukana...? Pieni miinus siitä.

Ihan näppärän kokosen systeemin tuosta saa aikaiseksi. Vähän peljättää onko tuo 3 x 10 asteen linssi systeemi hyvä. Ainakin kompakti se on. Saa nyt sitten nähdä minkälaisen valokeilan sillä saa aikaiseksi. Toivottavasti ei ole liian kapea.

Tällanen linssi kyseessä:

http://wedlake.pwp.blueyonder.co.uk/lights.htm

Kaikkea sitä voi geelipurkilla tehdä, itsellä toi tulee ihan alumiiniputkeen.

Mikä olisi paras tapa liittää nuo K2:t tuohon alumiiniseen piirilevyyn lämmönjohtumisen kannalta/ledin kannalta? Juottaa keskipädistä kiinni reflow uunissa? Lämpöäjohtavalla liimalla? Pelkällä piitahnalla? Itse olen vähän kallistumassa tuon lämpöäjohtavan liiman puoleen. Taitaa Luxeon suositella myös sitä.
    Tmh muokkasi tätä : 13.12.2006 at 14.19 Syy: Otsikon lisäys...

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •