BikeshopElectrobikeGiantLostInLapland
Sivu 147 / 147 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 47 97 137 145 146 147
Näyttää tulokset 4.381 - 4.388 / 4388

Aihe: Märälle juurakolle ja kivikolle renkaat?

Totta kai kaikki kovettuu, mutta parhaiten tuo t9 pitää niistä renkaista mitä mulla on ollut.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Mä tuohon xc rengas ketjuun jo kirjoitinkin. Rocket ron edessä ja rick xc takana toimii märälläkin tosi hyvin. Roni vähän isommlla nappulalla pitää pehmeälläkin vs racing ray ja tuo uusi rick speedgrippinä on pitävä rengas märillä juurilla. Takanen ei siis sutaise arvaamattomasti kalliolla tai juuren päällä.

Sitten jos ajaa yhtään enemmän siirtymiä niin racing rayta eteen. Tuolla setillä ajaa maantietäkin jo mielellään. Rocket Ron on jo vähän jurruuttaja.

Ralp on livakka märällä. Sitä ei saa speedgrippinä.
    Kiitos.

Jostain arvoin, että Wicked Will eteen ja Racing Ray taakse vois toimi kans aika hyvin, mutta eipä noilla taida järisyttävän isoja eroja olla omalla kokemuksella ja käytöllä. Toi Rick XC toki on joku uus malli, mitä en osannut huomioida. Pit'' katsoa mitä löytyy.

Wicked will ei minusta ole enää xc rengas. Racing ray taas on eturengas.

Myös contin uutuudet kannattaa tsekata. Märkäpitoa on kehuttu paljon ja noista on useampi eri seos/runko. Esim tritonal eteen ja dubnital taakse.

Ok. Kiitos!

Onpahan kyllä arpomista noissa Schwalben kumeissa, kun yrittää saada sopivat kuviot, seokset, rungot ja vielä leveydet. Huh. Helpompi olis laittaa sama rengas eteen ja taakse

Rocket ron molempiin päihin speedgrippinä ja supergroundina taitaa olla aika varma valinta syksylle, jos ajaa pääasiassa polkuja.

Sitten taas jos haluaa yleisrenkaat läpi kesänkin, niin ray eteen ja tuo rick xc taakse. On pirullisen nopea setti kaikkialla. Ray myös pitää märälläkin.

Mä kaivoin nyt syksyksi varastoni perukoilta lähes ajamattoman Contin Der Baronin eteen ja laitoin kesällä edessä olleen Schwalben Hanssin taakse. Baron on kyllä edelleen todellä pitävä eturengas. Poistui harmillisesti markkinoilta silloin aikanaan. Hans taas on suht rullaava niin isonappulaiseksi.
    https://larunpyora.com/fi/articles/2...tlr-taitettava
    Edit. On niitä näköjään vielä jämiä myynnissä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Doc.blob Katso viesti
    Jep. Tarkoitin ilmiötä kun lämpö laskee alle 5 asteen niin takavuosien maxxixsen super pehmeät muuttui ihan saippuaksi ,eikä pitänyt yhtään eikä missään. Joku super tacky a42? 3c max terroissa tätä ongelmaa ei ollut. Pitoa ei ainakaan paljon kadonnut.
    Nyt kun on sähköavustus niin vois limajuurille hommata mahd. pitävät kumit ,että vanha mies pysyy ehjänä..
    Radialit ehkä?
    Tosin aika hyvältä kombolta toi eliminator/butcher tuntuu.
    Joo mulla sama homma kun oon kanssa vanha Noi Spessut on niin pitävät kun voi olla, eli sen takia ei tarvitse vaihtaa. Mulla loppui toisesta pyörästä Maxxikset ennen syksyä niin en kerenny kokeileen. Siihen Contit silloin alle ja erittäin pitävät noi Super Soft Kryptot. Niillä meni edellinenkin syksy Gen2 Levossa. Ja sitä edellinen Contin Baroneilla joissa huikea pito. Nyt molemmissa sähkötäpäreissä Radiaalit alla, katotaan miten syksy menee. Kesällä ainakin huikea pito ja ennen kaikkea mukavuus.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hyvin pitänyt spessun Eliminator/Butcher combo kun on nyt päässyt vähän jo märällä ajamaan.
    Tottakai sitä tekis mieli kokeilla eri kumeja ja speksailla, mut oli kova homma vakuutella paremmalle puolisolle miksi tarviin 4500e pyörän niin ei kehtaa heti ruveta renkaisiin tuhlaamaan.
    Sitäpaitti nastakumien osto kohta edessä.
    Radialit himottaa.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •