ElectrobikeHephaFillariGiant
Sivu 34 / 37 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 24 32 33 34 35 36 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 991 - 1.020 / 1088

Aihe: Continental GP 5000

  1. #991
    Liittynyt
    05/2009
    Viestit
    2.395
    On noissa sitten isoja eroja. Ihan perus sisuri-GP5000 32mm leveinä vaikuttavat oikein mukavilta kumeita. Nopeudesta en osaa sanoa mutta eipä tuo jarrulta vaikuttanut Porvoon reissulta.

  2. #992
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.215
    Juu, latekseilla normi gp5000 rullaa nätisti.

  3. #993
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Älkää muuten oikeasti ostako niitä transparent conteja. Mä ihmettelin mitä tonit eilen nauraa kiherti tiskin takana kun möivät mulle eilen nuo.

    Näähän on ihan jarrut ja prkleen kovat. Paljon kapeammat ja matalammat kuin normaalit. Jeesus mitä pskaa.
    No tämänhän sanoi järkikin kun renkaan määritelmä on aina ollut 'musta ja pyöreä". Jokohan alkais poistua muodista nuo ruskekylkiset kumit. Erikoista tosiaan jos kyljen väri vaikuttaisi rullaukseen?

  4. #994
    Liittynyt
    05/2004
    Paikkakunta
    pönde
    Viestit
    1.957
    Contin ruskeat kyljet ovat feikkiä. Oikeat tanwallit kuten Veloflex Record TLR 25 ovat nopeammat kuin kokomusta GP5000 TR.


  5. #995
    Liittynyt
    02/2005
    Paikkakunta
    Turku, Rinkeby
    Viestit
    21.210
    Ruskeat kyljet niin kasaria, sopii hyvin johonkin retropyörään ja niihinkin huonosti. Muistan kuinka onnellinen olin kun sain aikoinaan mustat Panaracerin Dartit alle paskanruskeiden tilalle!

  6. #996
    Liittynyt
    05/2016
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    2.826
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Plus Katso viesti
    Contin ruskeat kyljet ovat feikkiä. Oikeat tanwallit kuten Veloflex Record TLR 25 ovat nopeammat kuin kokomusta GP5000 TR.
    En muista miten GP5000, mutta RaceKing Bernstein editionissa on pykälä kyljen ja kulutuspinnan välimaastossa, että on tehty tosiaan lisäämällä kerros.

  7. #997
    Liittynyt
    07/2018
    Viestit
    233
    Juu nuo ruskeat kyljet on kyllä vähän 2018. Toivottavasti tuosta hömpötyksestä päästään eroon kohta.

    Onko jollain ollut jo testissä AllSeasonit 35mm leveänä? Kokemukset kiinnostaisi.

  8. #998
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.053
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Älkää muuten oikeasti ostako niitä transparent conteja. Mä ihmettelin mitä tonit eilen nauraa kiherti tiskin takana kun möivät mulle eilen nuo.

    Näähän on ihan jarrut ja prkleen kovat. Paljon kapeammat ja matalammat kuin normaalit. Jeesus mitä pskaa.
    Jo Jarno Biermann on testannut ruskeakylkiset hitaammiksi kuin mustat. Ero ei kylläkään ole iso.
    The older I get the faster I was

  9. #999
    Liittynyt
    03/2003
    Paikkakunta
    Canaduh
    Viestit
    5.113
    Ruskeat kyljet ovat OG Contia, kyllä ei saanut Grand Prixiä tai Grand Prix 3000 kumeja muulla kuin ruskealla kyljellä.
    6.7 WTF/kg


  10. #1000
    Liittynyt
    04/2021
    Viestit
    1.807
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti huotah Katso viesti
    Jo Jarno Biermann on testannut ruskeakylkiset hitaammiksi kuin mustat. Ero ei kylläkään ole iso.
    Kyllä sen huomaa. Ennenkuin BRR oli noi testannut totesin saman tällä palstalla. Mutta eipä ole renkaan kyljen väriin katsominen. Schwalben keltakylki TT rengas on niin sukkela että kaiholla muistelen. Ajoittain tulee selailtua nettiä josko vielä laittaisi. Muuta vikaahan noissa ei ole kuin että hieman ohkaset… Jos vaan jaksaa Orangea niihin tuupata niin sitte.

  11. #1001
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.215
    Juu. Misukan tlr Cup rengaskin on nopeampi ja ennenkaikkea pehmeämpi. Oli kyllä surkeiten kulutettu raha ikinä renkaisiin.

    Tarttee ajaa nyt määrää niin pirusti, niin saa nuo äkkiä roskikseen.

  12. #1002
    Liittynyt
    04/2021
    Viestit
    1.807
    Melkein itsepäisesti innttäisin että Challengen Criterium RS:t on vähintään yhtä nopea kuin TT Schwalbe mutta kestää murikkaa paremmin. Kylkihaavaa en ole vielä saanut mutta on se vähintään samalla tasolla kuin mainitussa TT:ssä ja Corsa speedissä.

    On se ripulikylki tyhjää parempi ja ainakin parempi kuin sisuricontit mutta että s tr mustana ja 25, 28 ja 30mm on kyllä nopeampi. Mun mielestä siis. Testattu Dt-Swissillä ER ja PRC-1400. Zipeistä 404 ja 808.

  13. #1003
    Liittynyt
    05/2009
    Viestit
    2.395
    Onhan 32mm sisuri-GP5000 selkeesti 28mm versiota mukavampi kumi. 28mm ajoin 4.8/4.9 paineilla, nyt 32mm:llä 4.4/4.5. En minä 28mm varsinaisesti epämukavaksi kokenut mutta 32mm on parempi

  14. #1004
    Liittynyt
    08/2020
    Viestit
    2.023
    Ohessa Tourin testi.
    28 mm renkaat. Tubelessina 40 ml litkua ja clincherina 40 g schwalbe aerothan tpu
    85 kg systeemipaino ja nopeus 35
    sileä pinta:tasainen betoni
    karkea pinta: karkea asfaltti
    paineet 5 bar

    Testattu myös mm. märkäpitoa ja suojausta. GP 5000:t oli heidän mukaansa parhaat sekä clincherinä ja tubelessina
    Erot rr:ssä kuitenkin aika pieniä





  15. #1005
    Liittynyt
    02/2013
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    1.397
    Vaihtoehto Gp5000s:lle

    Tufo Comtura Prima TR 28

    https://www.bicyclerollingresistance...mtura-prima-tr

  16. #1006
    Liittynyt
    11/2010
    Viestit
    164
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JKO17 Katso viesti
    Ohessa Tourin testi.
    28 mm renkaat.
    Bike Radarin testi samassa kokoluokassa

  17. #1007
    Liittynyt
    10/1999
    Paikkakunta
    Eura
    Viestit
    11.391
    Asensin äsken ensimmäiset GP5000:set itselleni. Ainakin Rovalin hiilikuitukiekkoihin oli helpot asentaa. Saas nähdä mitenkä rengas kestää kerman värisellä sidewallilla. Lienee heikompi kuin täysin musta vai mitenkäs?.

  18. #1008
    Liittynyt
    10/1999
    Paikkakunta
    Eura
    Viestit
    11.391
    Eilen tuli tehtyä 35km testilenkki GP5000 25mm renkailla. GP4000sII renkaat sai poistua, oli jo kulutuspintakin jo siinä mallilla että parhaat ominaisuudet oli jo aika jättänyt. Mutta olipas miellyttävä kokemus uusilla GP5000 renkailla. Itselläni on 85kg painoa joten arpomalla paineeksi eteen 6,3bar ja taakse 6,8bar ja lenkin perusteella tuntui olevan sopiva. Eilen iski myös ihan hyvä sadekuuro lenkillä, en tiedä kuinka paljon sateella märkätie vastustaa renkaan rullaavuutta mutta ihan hyvin rengas hoiti tuonkin olosuhteen.


    Sent from my iPad using Tapatalk

  19. #1009
    Liittynyt
    06/2013
    Paikkakunta
    Kontiolahti
    Viestit
    730
    Varmaan molemmista renkaista voisi vielä arviolta 0.5 baria pudottaa paineita.

  20. #1010
    Liittynyt
    10/1999
    Paikkakunta
    Eura
    Viestit
    11.391
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hubba Katso viesti
    Varmaan molemmista renkaista voisi vielä arviolta 0.5 baria pudottaa paineita.
    Saatan hyvinkin kokeilla kun tuntui ettei testatuillakaan paineilla ei kauheasti hakoteillä oltu.

  21. #1011
    Liittynyt
    02/2013
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    1.397
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Föhn Katso viesti
    Melkein itsepäisesti innttäisin että Challengen Criterium RS:t on vähintään yhtä nopea kuin TT Schwalbe mutta kestää murikkaa paremmin. Kylkihaavaa en ole vielä saanut mutta on se vähintään samalla tasolla kuin mainitussa TT:ssä ja Corsa speedissä.

    On se ripulikylki tyhjää parempi ja ainakin parempi kuin sisuricontit mutta että s tr mustana ja 25, 28 ja 30mm on kyllä nopeampi. Mun mielestä siis. Testattu Dt-Swissillä ER ja PRC-1400. Zipeistä 404 ja 808.

    Jos ensi kesäksi tulee hankittua uudet renkaat niin noi Criteriumit on ykkös vaihtoehdot. Oletko mitannut käytössä olleista renkaista leveyttä ja korkeutta, vannejarrut niin tilaa ei ole liiemmin.

    Bike Discountin mukaan tulossa (18.12.) olisi myös 30 mm versio. Valmistajan sivuilta en löytänyt.

    https://www.bike-discount.de/en/chal...e?__delivery=8

  22. #1012
    Liittynyt
    04/2021
    Viestit
    1.807
    Katoppas kun mennyt aivan ohi tämä kysymys. Vastaan silti vaikka olisitkin jo löytänyt vastauksen. Zippin 808 kiekon 23mm sisäleveydellä 27mm Criterium on aikalailla 28,5mm/5 bar. Korkeuden olleessa likimain 25mm.
    Nämähän on älyttömän matalat renkaat. Jos onnistuu puhkaisemaan totaalisesti, tietää se kiekolle asfalttiihottumaa.
    Omistin joskus vuosia sitten samanlaiset renkaat jotka on melkein 1:1 kuvioinnin ja profiilin kanssa. Merkkiä en kyllä muista. mutta ne oli hyvät ja niin on nämäkin.

  23. #1013
    Liittynyt
    02/2005
    Paikkakunta
    Turku, Rinkeby
    Viestit
    21.210
    Mikähän taitaa olla kevein (ja kestäviin) 28millinen 5tonninen?

  24. #1014
    Liittynyt
    04/2021
    Viestit
    1.807
    Kestävyys ja keveys onkin sellainen yhdistelmä mitä ei kovinkaan usein tapaa. Contin uusin TT on todella hyvä mutta on aika onneton muissa maisemisssa kuin ehjällä ja kuivalla maantiebaanalla. mihin ne tietenkin suunniteltukin. Uutena (pari kolme tuhatta km ) kestävät kyllä isojakin rymistelyjä. S TR: ät on hyviä tai ssanotaanko että hyvä kestävyyden ja painon suhde. Contin AS TR on kyllä oikeasti pirun toimiva. Kestävyyttä löytyy ja pysyy sillä vauhdisssakin jopa mukana. 35mm on kyllä todellinen yllättäjä nyt kun tässä on saanut kelattua kilometrejä niillekin. Sanoisin että 28mm AS TR tai S TR

  25. #1015
    Liittynyt
    02/2005
    Paikkakunta
    Turku, Rinkeby
    Viestit
    21.210
    ^Täytyy tutkiskella asiaa tarkemmin...

  26. #1016
    Liittynyt
    02/2013
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    1.397
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Föhn Katso viesti
    Katoppas kun mennyt aivan ohi tämä kysymys. Vastaan silti vaikka olisitkin jo löytänyt vastauksen. Zippin 808 kiekon 23mm sisäleveydellä 27mm Criterium on aikalailla 28,5mm/5 bar. Korkeuden olleessa likimain 25mm.
    Nämähän on älyttömän matalat renkaat. Jos onnistuu puhkaisemaan totaalisesti, tietää se kiekolle asfalttiihottumaa.
    Omistin joskus vuosia sitten samanlaiset renkaat jotka on melkein 1:1 kuvioinnin ja profiilin kanssa. Merkkiä en kyllä muista. mutta ne oli hyvät ja niin on nämäkin.
    Kiitos vastauksesta. Kevään hankintalistalla joten ei mitään kiirettä ollut.
    Kriittisin kohta on edessä korkeus haarukan yläosassa muuten tila pitäisi riittää. 18 mm sisäleveällä vanteella renkaasta taitaa tulla hehkulampun muotoisempi ja korkeus hiukan kasvaa.
    Edelleen listan kärjessä, rullaa yhtä hyvin kuin 5000s ja selvästi parempi pistosuojaus.

  27. #1017
    Oma lenkkiporukkani arvostaa, että ei tarvitse pysähtyä minun rengastani paikkaamaan. https://www.bike-discount.de/en/chal...dmade-clincher. Rullaa riittävästi, pistosuojaus hyvä. -CH-
    Young, impatient, ambitious, hungry

  28. #1018
    Liittynyt
    02/2005
    Paikkakunta
    Turku, Rinkeby
    Viestit
    21.210
    Toisilla kiekoilla Goodyearin Eagle F1:sen alla, kevyet kyllä mutta piintyneenä Conti kuskina kestävyys/suojaus mietityttää...
    nure muokkasi tätä : 27.12.2023 at 19.47

  29. #1019
    Liittynyt
    06/2000
    Paikkakunta
    Nurmijärvi Rajamäki
    Viestit
    1.509
    Tämä taitaa olla maantierenkaiden yleisketju, vaikka nimenä onkin Continental GP 5000.

    GP 5000 S TR 28 lienee perusvarma valinta kaudelle 2024?

    Sellaiset meinasin junnun kilpapyörään laittaa tubelessina. Itse olen ajanut tuubeilla, joten ei ole kapeista avorenkaista nyt omakohtaista tuntumaa. BRR:n raporttien mukaan pitäisi olla hyvä.
    Pyöräily on kivaa!

  30. #1020
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.215
    Jep. Varmin valinta kyllä. Nopea, pitävä ja kestävä.

Samanlaisia aiheita

  1. Continental Gatorskin
    By kmw in forum Renkaat
    Vastaukset: 7
    Viimeinen viesti: 17.09.2018, 14.55
  2. Continental Mud King
    By MK79 in forum Renkaat
    Vastaukset: 0
    Viimeinen viesti: 19.05.2018, 11.42
  3. Merida cyclocross 5000
    By Seniori in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 3
    Viimeinen viesti: 01.12.2017, 21.13
  4. Continental Racesport litkutus?
    By T.K. in forum Renkaat
    Vastaukset: 8
    Viimeinen viesti: 07.06.2017, 20.22
  5. Continental X-King
    By Mikko Kivi in forum Renkaat
    Vastaukset: 184
    Viimeinen viesti: 28.03.2015, 16.01

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •