Juu. Supersixiä kattelin ja Wilieriä.

Tosiaan Giantissa tuollainen vika. Kun kuulin tuosta aikataulusta, niin esitin bike24:lle että 1) pidän rungon ja jokin kompensaatio 2) viedään tuo rungonvaihdolla loppuun 3) ajan kesän ja tehdään takuukeissi sen jälkeen
- kysyttiin kompensaatiota: ajattelin ekana 50 % rungon hinnasta, mutta en ehkä lähde tähän. Kosmeettinen haitta on monitahoinen halkeama maalipinnassa ja vahva olettama että se on kosmeettinen mutta ei voi täysin sulkea pois rakenteellista, pitäisi varmaa avata tuolta osin. Sen olen tarkastanut että mitään halkeamia ei ole headtuben sisäpuolella ja ajan ihan normaalisti nyt tuolla pyörällä.
- takuu: pitää laittaa per heti runko eteenpäin eli ei voi odottaa syksyyn
Bike24 ei ihan saa puhtaita tästä tapauksesta, ekana piti hakea joltakin paikalliselta kauppiaalta lausunto asiasta (onko maalipinta vai rakenteellinen; vastaus oli sama kuin minulla että ihan sama, uuden rungon ei kuulu olla tuon näköinen) ja sen jälkeen esittivät että oikeastaan voisit hoitaa homman loppuun siellä. Ilmoitin kyllä heille että he ovat tässä minun paikallinen kauppias ja en pidä siitä että he ottavat tuotot ja yrittävät hoidattaa p...n muilla

Normaali stemmi käy, pro vibe evo ainakin menisi. en tänään hoksannut katsoa tarkemmin muuta kuin että johdot tulee sen delta-kaulaputken aukoista ulos ja varmaan sieltä spacerin läpi.

Alkoi oikeasti ärsyttään koko juttu, ja todennäköisesti menen huomenna ostaan sen supersixin vaikka ei pitäisi ja teen giantista vara-treineri-matkustuspyörän tai myyn sen uuden rungon + muut kamat ja ostaja saa hoitaa itse voimansiirron.

Onneksi kuvasin tuon headtuben kun ensimmäinen pieni särö ilmestyi. En minäkään ostaisi itseltäni tuota runkoa