Jatkot sepeliketjusta:

Alkujaan tämän lähetti
Gambinamiäs
Näistähän on aiemminkin ollut keskustelua, mutta paljos sulla on kilsoja alla noilla? Parin tonnin jälkeen olisi kiinnostava kuulla välitilinpäätöstä vaikka GG-rengas-ketjuun. Nyt kun noista on tullut myös 44mm versio, niin ihan varteenotettava vaihtoehto Pirellin M'lle. Tosin ne ei taida koskana kulua loppuun. Mutta jos ja kun nämä kestää sepeliä ja kovempaa kohtelua ja taitavat olla nopeimmat tämän tyyliset renkaat, niin kiinnostaa kyllä.
En muista kauanko Swamperot ehti olla alla alkusyksystä, mutta nyt olen polkenut kolme viikkoa työmatkaa niillä ja jonkin verran lenkkiä kepun lumipoluilla jne. Työmatkaa on nyt tullut vähän reilu 100 km/viikko, kun olen poikkeuksellisesti joutunut tekemään 5-päiväistä viikkoa. Syksyn ajot mukaan laskien voi olla tonni täynnä. Runko on mukavasti notkistunut kilsojen myötä ja ovat selvästi mukavammat nyt kuin uusina tai sitten talven nasta-ajot välissä vaan hämää.
Mulla siis Swamperot on 36-millisinä SSCX:ssä ja tykkään niistä koko ajan vaan enemmän ja enemmän. Rouvan pyörässä on 40-milliset, mutta niillä ei ole ajettu kuin jokunen satku syksyllä. Jos on tosiaan 44-millinenkin nyt olemassa, niin tulee Stigmatankin alle Swamperot ainakin kakkoskiekoille, jos ei peräti Herseläisten seuraajiksi.
E: näköjään on jo kaupoissakin. Kiitos vinkistä!
“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”
Kirjanmerkit