Laskepa paineet Terroista 1,5 bariin ja meepä ajamaan täysiä röykkyistä off-camberia
Ei oo mullakaan graveliajoissa blurpannut sitten ekojen ghettotubelessviritelmien.
Joo totta, nykykehissä ja varsinkin hooklesseissa on toleranssit paremmin kohdillaan. Mun pitää ehkä kietaista Hedeihin yksi kierros lisää teippiä taakse varuiksi. Mutta ei tosiaan ole blurpannut niittenkään kanssa Steilacoomit eikä isommat tavis-TLR Grifot koskaan. Noi HTLR:t on oikeasti sen 33 mm kapeat, joten Belgium Plus voi olla vähän leveäkin niille. En tiedä. Olis kyllä jännä kokeilla virittää ne Enveille ja ajaa yksi krossi Stigmatalla. Huvittavilta ne näyttäis kyllä sen leveissä haarukoissa.
Rouvan pyörään menossa olevat 40 mm Swamperot on olleet nyt vähän toista viikkoa ajamattomina vanteilla ja ne on turvonneet n. 41,5 mm leveiksi DT:n R460-vanteilla. Olikohan ne 18 mm sisäleveät. Swamperon sivunappulat on tosi ulkonevat. Leveys tulee siitä. Vaikka niitten runko on kapea 40-milliskeksi, niin ahtaaksi menisi Lutteroon Belgium Plussilla. Laitoin sen gg-kiekoille tänään varastossa lojuneet 36 mm Getawayt. Ne oli heti asennuksen jälkeen n. 37 mm, joten on vähän varaa turvota ja jää mudallekin tilaa. Ilmatila on samaa kokoluokkaa kuin 40 mm Swamperoissa.
“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”
Kirjanmerkit