30id vanteella ja tarkoitan, että on ihan oikeasti 2.6" leveät. Nyt venyneenä lähempänä 2.7".
Maxxgrippiin on aika turha verrata muita, kuin pehmeimpiä seoksia. Niin tolkuton pito niissä on.
Iteselläni on soft versio conteista. Se on omasta mielestäni oikein hyvä sekoitus pitoa ja rullausta. Itse olen noilla selvinnyt joka kelissä, jos vähän katsoo linjoja mistä ajaa jne.
Pito on luokkaa mm soft, ehkä hieman parempi. Eikä nuo tunnu miltään traktorin renkailta, vaikka aika rapea kuvio onkin.
Contilta löytyy myös super soft versioita, jos haluaa vastaavaa pitoa mitä maxxgripissä on.

Alkujaan tämän lähetti Kiituri
 Alkujaan tämän lähetti Kiituri

Lainaa viestiä vastauksessa
  Lainaa viestiä vastauksessa 

Mulla on Nobby Nicit Super Trail -kyljillä softina odottamassa uuden pyörän saapumista ja olin aatellut, että niillä menis syksyn märät ja kylmät kelit. Ikävää, jos eivät oikein toimimaan noissa olosuhteissa, mutta annetaan mahdollisuus jahka pyörä joskus saapuu.
 Mulla on Nobby Nicit Super Trail -kyljillä softina odottamassa uuden pyörän saapumista ja olin aatellut, että niillä menis syksyn märät ja kylmät kelit. Ikävää, jos eivät oikein toimimaan noissa olosuhteissa, mutta annetaan mahdollisuus jahka pyörä joskus saapuu.

Kirjanmerkit