Lainaus Alkujaan tämän lähetti MarikaB Katso viesti
Speksit määrittelin aloituksessa ja tarkensin vähän matkalla.
Itse kun en noiden pyörien ominaisuuksista juuri mitään ymmärrä, niin siksipä kysyin täältä vinkkejä.
Ja kun toinen kumoaa suosituksen minkä edellinen on sanonut, niin hirveän vaikea on tietää, mikä noista sattuisi omiin spekseihin parhaiten
Jotenkin tuntuu älyttömältä, että kun en tässä nyt mitään super erikoista pyörää hevikäyttöön ole hankkimassa, niin siltikin pitäisi osia heti alkuun vaihtaa
Pituutta 178cm.
Luulen että eri pyöräehdotuksia ei ole montaa tullut, koska hintaluokka on sellainen, ettei suuri osa harrastajista ole kiinnostunut eikä tunne ko. hintaluokan pyöriä niin hyvin että uskaltaisi varauksetta suositella. Ko. hintaluokassa valmistajat joutuu tekemään paljon kompromisseja (verrattuna ns. harrastajan pyöriin), joista heikoista ratkaisuista tai tarpeisiisi sopimattomista sitten osa täällä bongataan ja ehdotetaan kyseinen osa vaihdettavaksi.

Missäpäin asut? Olen käsittänyt että esim Larun pyörän oma Active-merkki olisi melko hyvä hinta/laadultaan, ja niitä todnäk pääsisi itse koeajamaan vs postimyyntipyörät