ElectrobikeGiantHephaGarmin
Sivu 384 / 515 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 284 334 374 382 383 384 385 386 394 434 484 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 11.491 - 11.520 / 15440

Aihe: "Gravel Grinding" -fillarit

https://konaworld.com/rove_ltd.cfm Tuo DL taitaa olla noilla Hydromekaanisilla ja Rove mekaanisilla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Onks kellään gravelii?
    Juu on, jopa myytäväksi asti.
    3T Exploro 2022, Trek Rail 5 2022

Hakusessa GG-pyörä sekakäyttöön. Eli hiekkatiet, retkeily ja maantielenkitkin. Ehkä mukavuus edellä, ei niinkään mikään aerotyylinen. Nykyiseen Felt F65x cycloon ei saa riittävän isoa rengasta Mitä sanoisitte tästä.
    https://www.xxl.fi/ridley-kanzo-c-di...1_style?page=1 . Salsan Cutthroat tai Warbird myös kiinnostaa, mutta saatavuus...
    peruspertti muokkasi tätä : 27.07.2022 at 13.21
    Juoksen, hiihdän, kävelen. No en. Minä pyöräilen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti peruspertti Katso viesti
    Hakusessa GG-pyörä sekakäyttöön. Eli hiekkatiet, retkeily ja maantielenkitkin. Ehkä mukavuus edellä, ei niinkään mikään aerotyylinen. Nykyiseen Felt F65x cycloon ei saa riittävän isoa rengasta Mitä sanoisitte tästä.
    https://www.xxl.fi/ridley-kanzo-c-di...1_style?page=1 . Salsan Cutthroat tai Warbird myös kiinnostaa, mutta saatavuus...
    Salsan sotalintu oli minullakin ostoslistalla joskus. Saksasta saa ainakin runkona.
    https://www.bike-components.de/en/Sa...?v=79608-black
    Tuostahan saa aika mukavan kulkupelin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti peruspertti Katso viesti
    Ai nyt noita saa taas XXL:stä. Osta pois vaan. Fiksu pyörä tuohon hintaan. Tämähän on näitä samoja carbonadan rungolla olevia tekeleitä, joita myydään monen muunkin merkin alla.

https://www.verkkokauppa.com/fi/prod...lpyora-XL-58cm

Larun pyörästä löytyi myös yksi ja mooooonella muulla merkillä maailmalla.

^Kuvissa jossain SRAM apexia, joissain force/rival voimansiirtona ja tuotetiedoissa Shimano GRX, kumpikohan tuossa sitten on? Tulee mieleen hedelmäpeli.

Myös kahta erilaista satulatolppaa, kiekkosettiä ja rengastusta näkyy kuvissa.

Eiköhän tuotetiedot ole oikein. Näin minusta ollut ennenkin xxl. Päin peetähän tuo verkkokaupankin kuva on.

Niin ja tuotetiedotkin vaan "GRX" ei tietoa onko 2x10 400, 2x11 vai 1x11 600/800

Rataspakkakin on GRX, eli sekin sitten voi olla mitän vaan shimanon ja sunracen väliltä.

VOIMANSIIRTO
    - Vaihteiden lukumäärä: 22
    - Etuvaihtaja: Shimano GRX 800
    - Takavaihtaja: Shimano GRX 800
    - Vaihdevivut: Shimano GRX 600
    - Takapakka: Shimano 105 11-32T 11sp
    - Kampisarja ja keskiö: Forza Cirrus
    - Ketju: KMC X-11
    Edit: jaa nähtävästi olikin puhe tuosta Verkkokaupan pyörästä kun ihmettelin että hyvinhän nuo tiedot näkyy XXL:n tuotesivulla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuminauha Katso viesti
    Niin ja tuotetiedotkin vaan "GRX" ei tietoa onko 2x10 400, 2x11 vai 1x11 600/800
    XXL:n mainoksessa ainakin sanotaan heti kuvan alla vaihteistoksi

2 * 22 !!!

Niin, verkkokaupan fillari voi olla mitä vaan ja hinta edelleen aivan tolkuttoman kallis. Xxl pyörä selvästi 11sp grx.

XXL:n ilmoituksessa;

"HUOMAA! Vallitsevasta maailmantilanteesta johtuen, pyörän jotkut komponentit voivat poiketa tuotekuvauksesta tai –kuvasta. Valmistaja voi ilman erillistä ilmoitusta vaihtaa joitakin komponentteja vastaaviin komponentteihin. Tästä huolimatta pyörässä tulee olemaan samat ominaisuudet ja sama toimintavarmuus."

Eli kun paketti on perillä tai kun on kaupassa varmistanut asian niin tietää mitä saa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Arosusi Katso viesti
    XXL:n mainoksessa ainakin sanotaan heti kuvan alla vaihteistoksi

2 * 22 !!!
    2x viittaa vaihteistoon ja 22 taitaa olla vuosimalli.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti o.j. Katso viesti
    Minä tilasin Murskan itselleni keväällä. Osien haalimisessa oli omat ongelmansa mutta heinäkuun puolivälissä sain pyörän ajoon. Muita vastaavia en sinänsä harkinnut tai kokeillut, maastopyörää on tullut pääosin aina ajettua ja tällekin pyörälle oli suotavaa että rouheammallakin alustalla pääsee etenemään. Oikein tyytyväinen olen ollut hankintaan ainakin toistaiseksi.
    Osasarjana 1x11 grx800, kiekot DT gr1600 Vittorian 52-622 Terreno kumeilla.

Lähetetty minun SM-A715F laitteesta Tapatalkilla
    Kaivoin foorumia kun huomasin että yksi S2 koon runko Murskaa olisi tarjolla. Vaikka olen koon ylärajalla se vaikuttaa kyllä pitkältä, reach joku +35mm nykyiseen ja stemmistä ei ole varaa ottaa.

En taida oikeasti olla harkitsemassa, postaan jos vaikka joku muu innostuisi..

Vuosi (+ joitain päiviä ) ja Stravan mukaan n. 5200 km takana Stiggyn kanssa, joten pieni yksivuotisyhteenveto: Jostain syystä aika pitkään meni, että pääsin sinuiksi. Ihan jees työkalu nyt. Onneksi ei mennyt talvella kaupaksi, vaikka yritin mielestäni jopa halvalla myydä ainakin siihen nähden, mitä nuo maksaa anno domini -22. Talven ajelin pääasiassa lutterolla ja työmatkat fiksillä. Kevään ja kesän mittaan Stiggylle on kertynyt kilsoja enemmän kuin lutterolle ja kesän kaikki luottokorttiretket olen ajanut Stiggyllä. Geo toimii hyvin myös kuormattuna. Hurricane Ridgeillä on ajettu nyt noin 4500 km, joista n. 1000 retkivarustuksessa ja vielä on keskelläkin nappuloita toista milliä jäljellä. Envet oli kalliit, mutta parannus ajotuntumaan oli huima ja toistaiseksi ovat kestäneet kaikenmoista rytyytystä kuormattunakin ilman ongelmia, joten ovat olleet hintansa arvoiset. Eastonin eturatas oli jotenkin äänekäs alusta alkaen, mutta sinnikkäästi ajelin sen suunnilleen loppuun. Nyt se oli vihdoin suunnilleen vaihtokunnossa, niin kevensin kammista parisataa grammaa samalla, kun noita oli vähän alennettuna Bike24:ssa. Toivottavasti ei ole maanantaiyksilöt, kun sellaisia noitten seassa on ilmeisesti ollut. Ohjaamo on edelleen alumiinia, mutta ehkä jollekin kuitutangolle vielä annan mahdollisuuden. Flare kiinnostelee varovasti myös, kun mahtuisi tavaraa eteen vähän paremmin, mutta en ole vielä ihan varma. Päätin, että ajan cyclocrossit lutterolla joka tapauksessa, niin tangon leveneminen ei olisi ongelma siinäkään mielessä. Päivän paino XTR-polkimilla ja titsku King Cageilla on 8,28 kg eli olisikohan esitepaino 7,8-7,9 kg.

Pölyisenä ja puunaamatta:

“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

Minä taas viikonlopun retkellä tunnustelin tankoa, kun olen myös kaipaillut flarea.

Tulin siihen tulokseen, että dedan tangon 130mm droppi ja loistava taivutus ovat flarea tärkeämpiä. Molempia ei taida oikein enää saada.

Tykkään tosi paljon tuosta syvemmästä dropista. Mun mielestä asentokin on rennompi, jos noin haluaa, eli voi ajaa kädet suorana alaotteelta. 110mm dropilla kädet on oltava aina koukussa.

Tämä siis paikallaan oleva tanko.

https://dedaelementi.com/superlegger...tion-handlebar

Tuossa vähän fiilistely kuvaa eilisestä setistä. Onhan se gravelli vaan huikeaa maantien jälkeen.

Kaveri kuvaili jatkuvaan takana noilla suorilla ja joutui katselemaan milloin alkaa taas jalka pyörimään

Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    T...Onhan se gravelli vaan huikeaa...
    Onha se! Assulla ajelu (kun sellaisia siirtymiä pakosti tulee) on ihan saamarin tylsää. On se toki myös tervetullutta lepäilyä välillä.

Mul on toi XXL:n viime vuoden Ridley, lähes sama paitsi 1x ja Apex osasarjalla. On ihan hyvä pyörä varsinkin runko, ja mulla M koko, kun maantiepyörässä L. Huomaa et pääsee aika matalaksi ajoasennossa, mikä tuo nopeutta. Ohjaustanko valmiina oli hyvä 40cm leveä.
    Ylämäissä noi valmiskiekot lähes 2kg on mitä on, mutta tasaisella toi kulkee kyl hyvin. Kiekkojen 19 mm sisäleveys vaikeuttaa tubeless renkaiden käyttöä, tuntuu et renkaat on liian löysät kiekolle. Ja osat tossa on halpoja uusia, ketju jotain 15€. Vaihtaja toimii hyvin, aina niin kauan kun toimii, pari kertaa uudelleen vaihtanut vaihdevaijerin. Eturatas vois olla isompikin taitaa olla 40 tai 42, kevyemmästä päästä kasetista kyllä riittää ajoon helposti. Tohon hintaluokkaan hyvä, jos ostaisin muun niin sitten sähköisillä vaihtajalla ja mukana hiilikuitukiekot, tällöin hinta 1500-2000€ lisää.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Onha se! Assulla ajelu (kun sellaisia siirtymiä pakosti tulee) on ihan saamarin tylsää. On se toki myös tervetullutta lepäilyä välillä.
    Jep ei mee kauaan niin mullakin on yöpymiskamat mukana. Jää parhaat ilta-auringot kokematta.

Tuossa vähän fiilistely kuvaa eilisestä setistä.
    Varmaan ties ajaneensa sen setin jälkeen..?

Mä sit kans fiilistelen lomamuistoja, kun jäi loman aikana fiilistelykuvasäiefiililstelyt tekemättä

“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

Tulin siihen tulokseen, että dedan tangon 130mm droppi ja loistava taivutus ovat flarea tärkeämpiä. Molempia ei taida oikein enää saada.
    Joo tämä se vähän on. Mä olen vahvasti kahvoilta ajelija enkä teknisemmässäkään ajossa droppeja juuri käytä. Dropeilta tulee ajeltua lähinnä tasaisella vastatuuleen ja silloin kädet suorina on just hyvä ja lisäleveys vaan kasvattaa ilmanvastusta entisestään. Kääntöpuoli on se, että flaren kanssa tanko voisi olla kahvoiltakin pari senttiä nykyistä leveämpi, jotta ranteiden asento pysyisi jotakuinkin järkevänä flaresta huolimatta ja siihen flare päälle, niin kahvojen väliin jäisi aika paljon enemmän tavaratilaa. Mulla on nyt molemmissa pyörissä 44-senttinen Zipp Service Course SL 80. Stigmatan originaalitanko oli 42-senttinen flarellinen Easton AX ja sen kanssa ranteet tuli huonoon asentoon kahvoilta ajaessa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jones mäkinen Katso viesti
    Kiekkojen 19 mm sisäleveys vaikeuttaa tubeless renkaiden käyttöä, tuntuu et renkaat on liian löysät kiekolle.
    Mulla ei kyllä vanteen leveydestä ole ollut kiinni hankaluus. Tuntuu olevan vanteen sisämuodosta enemmän kiinni.

23 sisäleveällä zipp 303s:llä on nyt kahdet renkaat ollut vaikea nostaa hyllylle kun ilmat pihisee ympäriinsä ulos (viimeisimpänä 34mm pro one).
    Sensijaan Eastonin 19, Formulan 20 ja campan 15 leveillä vanteilla ei ongelmia ole ollut, poistujien useamman kerran asennetut venähtäneet panaracerit.

Jos ilma karkailee asennettaessa niin alkuun voi koittaa lisätä teippiä vanteelle, on aika pienestä kiinni se pitäminen.
    Tuon teen itsekin zippeille kun seuraavaksi renkaat on irti.

Olen suunnttelemassa oikean gravelpyörän hankkimista Spessun Roubaix -endurancepyörän rinnalle. Roubaixissa mulla on toisilla kiekoilla 34c WTB Bywayt, joten sillä pystyy ajelemaan kevyttä gravelia, mutta kun eihän tuo varsinaisesti ole sellaiseen tarkoitettu, niin ajattelin pitää sen asvalttikoneena ja hankkia sitten kaveriksi gravelin.

En ole lähdössä retkeilemään, joten kiinnityspisteiden kanssa ei ole niin väliä. Pyörä voisi olla mieluummin mukava kuin kova kisakone tyyliin Scott Addict tai Cervelo Aspero. Ajo olisi n. 30-130km lenkkejä vaihtelevilla alustoilla sorateistä helppohin metsäpolkuihin. Mulla on Roubaixissa Sramin sähkövaihteet, joten vastaavat graveliin 1x -setupilla olisi ideaalisin vaihtoehto.

Olen katsellut sekä uusia että käytettyjä ja ajattelin kysyä teiltä, että mitä mieltä olette seuraavista:
    - BMC URS Force/X01 AXS -mullet-setupilla käytetty 3100€
    - Canyon Grizl SL7 Rival AXS uusi 3500€
    - Evil Chamois Hagar (mekaaniset GRX800) käytetty 3500€
    - Open U.P. ja WI.DE (nämä aika kalliita, käytetyt järjestään yli 4k€)
    - Specialized Diverge, näistä Comp Carbonin saisi käytettynä ~3500€ mutta siinä mekaaniset GRX800. Rival AXS jo ~6000€
    - Trek Checkpoint SL6 Rival AXS uusi 4490€

BMC:ssä on ilmeisesti rengastilan kanssa vähän niin ja näin, max 42c mahtuu. Myös etupäätä on moitittu kovaksi (takanahan on 10mm jousitus).
    Evil olisi tosi radikaali ja mtb-seurakaveri kehuu omaansa kovasti. Mutta testien mukaan epämukava ja ei halua kääntyä...
    Spessun Diverge on hyvä ja kehuttu + sama vaimennusmekanismi kuin mun Roubaixissa. Mutta hinnat on kovia, varsinkin uudet järkyttävän kalliita jo.
    Trekin uusi 2023 Checkpoint on ilmeisesti ihan pätevä ja tosi kauniskin, joskin ilmeisesti vähän junamainen ja painava. Hinta tosin tonnin kalliimpi kuin vastaavilla osilla olevassa Canyonissa ja sillä saa sitten jo käytetyn Openin.
    Grizl olisi kyllä hinta/suorituskyky-suhteeltaan varmaan aika passeli. Siitä kiinnostaa pyörän mukavuus kun siitä on ollut vähän kahdenlaista kommentointia testeissä. Eli onko se etupää epämukava vai miten se suodattaa iskuja. Tosin voisihan siihen vaihtaa esim. Laufin tärinävaimennetun tangon.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hell_On_Wheels Katso viesti
    Olen suunnttelemassa oikean gravelpyörän hankkimista Spessun Roubaix -endurancepyörän rinnalle. Roubaixissa mulla on toisilla kiekoilla 34c WTB Bywayt, joten sillä pystyy ajelemaan kevyttä gravelia, mutta kun eihän tuo varsinaisesti ole sellaiseen tarkoitettu, niin ajattelin pitää sen asvalttikoneena ja hankkia sitten kaveriksi gravelin.

En ole lähdössä retkeilemään, joten kiinnityspisteiden kanssa ei ole niin väliä. Pyörä voisi olla mieluummin mukava kuin kova kisakone tyyliin Scott Addict tai Cervelo Aspero. Ajo olisi n. 30-130km lenkkejä vaihtelevilla alustoilla sorateistä helppohin metsäpolkuihin. Mulla on Roubaixissa Sramin sähkövaihteet, joten vastaavat graveliin 1x -setupilla olisi ideaalisin vaihtoehto.

Olen katsellut sekä uusia että käytettyjä ja ajattelin kysyä teiltä, että mitä mieltä olette seuraavista:
    - BMC URS Force/X01 AXS -mullet-setupilla käytetty 3100€
    - Canyon Grizl SL7 Rival AXS uusi 3500€
    - Evil Chamois Hagar (mekaaniset GRX800) käytetty 3500€
    - Open U.P. ja WI.DE (nämä aika kalliita, käytetyt järjestään yli 4k€)
    - Specialized Diverge, näistä Comp Carbonin saisi käytettynä ~3500€ mutta siinä mekaaniset GRX800. Rival AXS jo ~6000€
    - Trek Checkpoint SL6 Rival AXS uusi 4490€

BMC:ssä on ilmeisesti rengastilan kanssa vähän niin ja näin, max 42c mahtuu. Myös etupäätä on moitittu kovaksi (takanahan on 10mm jousitus).
    Evil olisi tosi radikaali ja mtb-seurakaveri kehuu omaansa kovasti. Mutta testien mukaan epämukava ja ei halua kääntyä...
    Spessun Diverge on hyvä ja kehuttu + sama vaimennusmekanismi kuin mun Roubaixissa. Mutta hinnat on kovia, varsinkin uudet järkyttävän kalliita jo.
    Trekin uusi 2023 Checkpoint on ilmeisesti ihan pätevä ja tosi kauniskin, joskin ilmeisesti vähän junamainen ja painava. Hinta tosin tonnin kalliimpi kuin vastaavilla osilla olevassa Canyonissa ja sillä saa sitten jo käytetyn Openin.
    Grizl olisi kyllä hinta/suorituskyky-suhteeltaan varmaan aika passeli. Siitä kiinnostaa pyörän mukavuus kun siitä on ollut vähän kahdenlaista kommentointia testeissä. Eli onko se etupää epämukava vai miten se suodattaa iskuja. Tosin voisihan siihen vaihtaa esim. Laufin tärinävaimennetun tangon.
    Oma valintaprosessi menisi näin:
    1. Onko pyörässä vähintään 45mm rengastila? Kaikki tämän alle jäävät tiputetaan jatkosta (Open U.P.).
    2. Tarkistetaan rungon geometria ja millaiseen käyttöön pyörä on ajateltu. Jatkoon päässeiden jako rungon geometrian puolesta räädeimpiin kuuluvat Chamois Hagar ja URS ja toisessa leirissä muut perinteisemmellä geolla olevat.
    3. Ohjaamon geometrian vertailu ja itselle sopimattomien eliminointi.
    4. Sähkövaihteellisten versioiden hintojen tarkistus ja vertailu omaan budjettiin
    5. Sopivan värin valinta
    6. Top-3 ranking
    7. Tarjouspyynnöt ja toimitusaikojen tiedustelu ja kauppojen sopiminen.
    8. Pitkä odotus
    9. Pyörän vastaanotto ja kuvien lisääminen someen #NBD
    10. Oman pyörän kehuminen kaikissa "minkä pyörän ottaisitte?" kyselyissä
    (Prosessin kohdat 9. ja 10. valinnaisia)

Oma top-3 olisi Grizl, Diverge, Checkpoint. YMMV.
    The older I get the faster I was

Bke24:ssa Divergeä ja muita graveleita alessa. En tiedä onko nuo ns. hyviä hintoja.

linkki korjattu https://www.bike24.com/topics/gravel-bike/category-0

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JKO17 Katso viesti
    Bke24:ssa Divergeä ja muita graveleita alessa. En tiedä onko nuo ns. hyviä hintoja.

linkki korjattu https://www.bike24.com/topics/gravel-bike/category-0
    Kiitos linkistä! Ihan kohtalaisia aleprosentteja, mutta jos Divergen hinta alennettunakin on 2000€ kalliimpi kuin Grizl samoilla osilla, niin tulee alaputken tavaralokerolle ja emäputkessa olevalle vaimenninpatruunalle aika lailla hintaa...
    EDIT: No joo, itse asiassa Expert-malliin on tullut tälle vuodelle kuituvanteet, joten siinä mielessä todellinen hintaero on noin tonnin luokkaa.
    Hell_On_Wheels muokkasi tätä : 10.08.2022 at 16.39 Syy: kuituvanteet Divergessä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti huotah Katso viesti
    Oma valintaprosessi menisi näin:
    1. Onko pyörässä vähintään 45mm rengastila? Kaikki tämän alle jäävät tiputetaan jatkosta (Open U.P.).
    2. Tarkistetaan rungon geometria ja millaiseen käyttöön pyörä on ajateltu. Jatkoon päässeiden jako rungon geometrian puolesta räädeimpiin kuuluvat Chamois Hagar ja URS ja toisessa leirissä muut perinteisemmellä geolla olevat.
    3. Ohjaamon geometrian vertailu ja itselle sopimattomien eliminointi.
    4. Sähkövaihteellisten versioiden hintojen tarkistus ja vertailu omaan budjettiin
    5. Sopivan värin valinta
    6. Top-3 ranking
    7. Tarjouspyynnöt ja toimitusaikojen tiedustelu ja kauppojen sopiminen.
    8. Pitkä odotus
    9. Pyörän vastaanotto ja kuvien lisääminen someen #NBD
    10. Oman pyörän kehuminen kaikissa "minkä pyörän ottaisitte?" kyselyissä
    (Prosessin kohdat 9. ja 10. valinnaisia)

Oma top-3 olisi Grizl, Diverge, Checkpoint. YMMV.
    Kiitos, hyviä vinkkejä!
    1-kohdan perusteella melkein voisi tiputtaa myös BMC:n, ainakin kaikissa testeissä epäillään 45mm rengastilan todenmukaisuutta.
    2-3-kohtien vertailua tehty geometrygeeks.bike -sivulla vertailukohtana Roubaix. Näyttäisi siltä, että Grizl, Open WI.DE lähimpänä, sitten Trek.
    5-kohta: kyllä sen verran pitää olla itsetunto kunnossa, että valitsee Canyonin pinkin/marjapuuronpunaisen version! Siihen saa muuten jo RideWrapin suojateippisetin.
    7-kohta: pitänee käydä Lundbergillä kyselemässä/ihmettelemässä Trekkiä vielä. Openit on uusina niin kalliita, ettei budjetti riitä, mutta käytettynä niitä saisi sähköosillakin ulkomailta 4000€ luokkaan + postit tietty päälle parisen sataa.
    9-10: no tietenkin!

F. Kotlerburg Guest
    Oma valinta prosessi meni näin. Grizl näyttää hyvältä, vertaile pari iltaa geotaulukoita nykypyörien ja parin vaihtoehdon välillä, hmm... Grizl on aika lompakkoystävällinen tohon Stigmataan nähden ja lisäksi Ultimate on ollut kiva, hei nyt sitä on tilattavissa. 1.5kk myöhemmin... NBD.

En halua ottaa kantaa onko Grizlin keula kova vai ei. Omilla kriteereillä mukavuus riittää kuitenkin mainiosti.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti F. Kotlerburg Katso viesti
    Oma valinta prosessi meni näin. Grizl näyttää hyvältä, vertaile pari iltaa geotaulukoita nykypyörien ja parin vaihtoehdon välillä, hmm... Grizl on aika lompakkoystävällinen tohon Stigmataan nähden ja lisäksi Ultimate on ollut kiva, hei nyt sitä on tilattavissa. 1.5kk myöhemmin... NBD.

En halua ottaa kantaa onko Grizlin keula kova vai ei. Omilla kriteereillä mukavuus riittää kuitenkin mainiosti.
    Justiinsa noin. En kyllä keksi mitään huonoa Grizlistä.

Omasta mielestäni tukeva keula on pelkkää plussaa gravellissa. Isot renkaat ne sen pehmeyden tekevät, eikä tarvitse sitten jännittää tuon 350gr keulan kestävyyttä. Aika kaameaa kolistelua tuo haarukka saa kuitenkin ottaa vastaan. Siihen päälle vielä muutamat lennokkaat lipat kivikkoon, niin openin keulan kestävyys saattaisi jo arveluttaa.

Omassa ninerissani on vastava todella jämäkkä keula, johon saa latoa kunnolla painoakin. Kiinnikkeethän tuossa canyonikin keulassa näyttää olevan.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •