Lainaus Alkujaan tämän lähetti miz Katso viesti
^
Mulla on nuo NW:t juurikin välikausikenkinä. Siinä käytössä oikein hyvät, sopivan jäykät ja hyvät ajaa mun jaloille.

Omat varpaat palelee suht helposti, ja noilla laitan mielellään sähkösukat 0..+5 kieppeillä, vähän matkasta ja kelistä riippuen.
Pienelläkin pakkasella mun varpaat kyllä jäätyy ilman sähköjä näillä npeasti, mutta silloin on yleensä talvikengät paikallaan muutenkin.

On toimineet hyvin märälläkin kelillä, kunnolla jos vesi lentää niin menee siitä resorin/kauluksen kautta pikkuhiljaa sisältäkin märäksi.
Kiitos kokemuksista! Katsastan kenkiä Spessun Defrosterien (vanhempi malli) tilalle. Nekin ovat kelpo välikausikengät, vaikka niilläkin polkiessa varpaat palelevat pakkaskeleillä. Osasyy taitaa tosin olla aikanaan valitsemassani koossa, joka on turhan myötäinen varpaiden edestä. Myöskin hyvät märällä kelillä. Defrosterin uudempi malli täytyy myös käydä sovittamassa, vaikka pelkäänkin thinsulatevuorin rajoittavan käyttöä lämpötilaskaalan yläpäässä.
Minäkin siirryin jo kylmempien kelien osalta flättien ja talvikenkien käyttäjäksi, ainakin kun on kyseessä retki eikä lenkki tai työmatka, jolta pääsee suht pian lämpimään.