Tuolla se irtoaa, ei millään muulla.
Jos ongelma olisi vetovoiman puute, niin se olisi jo irti. Tarpeeksi hinaajia jonoon, niin johan se potkurien aiheuttama virtaus alkaisi nostamaan veden pintaakin. Mutta mihin ne narut kiinnitettäisiin?
Tarvittava voima on niin suuri, että se repisi paatin palasiksi ja sitten päivät muuttuisi kuukausiksi, kun niitä palasia tuolta noukittaisiin.
Hosumalla ei tule muuta kuin kenties maailmanhistorian suurin kerralla synnytetty romukasa.
Se mua vähän ihmetyttää, että miksi lastia ei kevennetä, mutta ongelma taisi olla, että ei ole tarpeeksi suurta nosturia paikalla. No toivottavasti sellainen on edes menossa paikalle ihan vaan varmuuden vuoksi. Voi olla että kanaalin tukkimisen kokonaislasku ja irrotuksen kustannukset menee niin eri tahoille, että ylilyönteihin ei ole kiinnostusta ja suunnitellaan pala kerrallaan hommaa.
Jos olisin odottamassa irrotusta olisin aika nopsaan lähtenyt kiertämään Afrikkaa.






Lainaa viestiä vastauksessa
. Ihan kun olisin nähnyt tien yli veneellä hyppäämisestä dokumentin? Tästä autolla vaakakierre katkenneen sillan yli olen ainakin nähnyt. Siinä kerrottiin että homma laskettiin huolellisesti ja suuniteltiin ja taisi mennä ekalla purkkiin.

Kirjanmerkit