^ Tuohon vielä lisäyksenä että reaaliolosuhteissa tehdyt testit on arvokkaita ja runko, kiekko yms. valmistajien testeihin tai mainostamiseen pitää myös suhtautua varauksella.
GCN videossa arvokasta oli se loppu kun siinä pohdittiin mistä yllättävät tulokset johtuivat. Sivutuuli tasaisella vaikuttaa korkealaippaiseen kiekkoon enemmän, samoin huono päällyste syö aerokiekon etua. Renkaiden osalta myös hyvää spekulointia. Noissa tuloksissa ei mulle ollut mitään muuta yllättävää kuin se tasainen osuus. Aerorungolla on mun mielestä normivauhdeissa enemmän merkitystä kuin kiekolla, korkealaippaisen kiekon etu tulee esiin kovemmissa nopeuksissa. Ajajan asennon merkitys valtava, pitäisi päästä kapeaksi ja matalana kuitenkin niin että pystyy tuottamaan riittävästi tehoa ettei ajoasento ahdista liikaa.
Hambini tuntee aerodynamiikan ja virtaus- sekä muutakin mekaniikkaa, lisäksi pystyy itse suunnittelemaan ja valmistamaan osia, ei hän mikään hupiäijä ole vaikka ulosanti ja olemus videoissa voi olla huvittavia.
Sen verran olen Hambinin videoiden "uhri" että Time Scylon olisi yksi potentiaalisista runkovaihtoehdoista jos hinta vain olisi sopiva ja olisi uudelle rungolle tai rungon päivitykseen nyt tarvetta. Lyonin likellä kuulemma joku Timen tehdas, sinne olisi 200km matkaa, pitäiskö lähteä joku päivä käymään ja tutkimaan löytyiskö tehtaalta ale-laari ja sieltä jotain sopivaa.
EDIT: Hambini näköjään avannut Odysee kanavan. Lieneekö syynä Youtubesta sensuroidut videot. Tuolta löytyy mm. KG386 aeropyörän rakennusprojektin loppu ja sen arviointia:
Kirjanmerkit