Toi Shamuksen läski taitaa olla kyllä ihan luomupeli, joten kuva sallittu.
Toi Shamuksen läski taitaa olla kyllä ihan luomupeli, joten kuva sallittu.
Välistä on poistettu pari viestiä, sähkömopo ei viittaa Shamuksen kuviin.
Sori ot, mutta miksi täältä poistetaan viestejä, koko ketjut menee sekaisin kun ei tiedä missä mennään.
Olis järkevämpää jättää viestin kirjoittaja edes sinne ja poistaa teksti jos se sisältää törkeyksiä ja panna sinne maininta siitä.
^ Tässä ketjussa oli vielä eilen jonkun valitus siitä, miksi sähköpyörän kuva on tässä ketjussa. En tosin ehtinyt edes nähdä oliko sähköpyörän kuva laitettu tänne,
koska edellinen kuva jonka bongasin oli luomu.
En tiedä missä vika, mutta ainakin yksi viesti on hävinnyt mahdollisesti kaksikin tai sitten enemmän, en tiedä.
Taisi olla yksinkertaisesti niin että ensin postattiin se sähkömopon kuva ja sitten kommentti jossa tylysti mutta asiallisesti huomautettiin että sähkömopojen kuville on oma ketjunsa ja että on hyvien tapojen ja ja foorumilla olemassaolevan käytännön mukaista postata ne sinne eikä tähän ketjuun. Kun kuva sitten poistettiin, oli luonnollista että kommenttikin poistettiin. Mutta sitä ennen ehdittiin postata selittävä kommentti, joka sekin olisi ollut syytä poistaa...
Kukaan ei ymmärtääkseni kirjoittanut törkeyksiä
PS Eihän se olisi iso vaiva - ja taitaa onnistua kaikilla laitteilla? - linkata (koko viestiä lainaamatta) siihen viestiin jota kulloinenkin kommentti koskee. Ei tarvitse ihmetellä eikä plarata - eikä haittaa vaikka sähkömopojen kuvat ehdittäisiin poistaa![]()
Onhan se kiva kattella kuvia kun toiset jaksaa hinkata pyörän joka lenkin jälkeen, yleensä ite ottaa vaan enimmät risut ja oksat pois vaihtajista ja pyyhkäsee vähän kuraa pois, en ole tainnut varsinaisesti pestä pyöriä kertaakaan.![]()
Talvella ei tarvitse ihan hirveesti kuria hinkata. Vähän lumipölyä pyyhkäsee. Hieno fätti, varsinki väri ihq![]()
Pitkän odotuksen jälkeen tuommone kotiutu viikko sitte. Vähä omaa osaa vaihettu tehtaan jäljiltä.
Pyörä siis Propain Tyee AL29
![]()
Jäykkäperän ensi ajot ja Enduron uusien jarrujen testaus
Lähetetty minun SM-G970F laitteesta Tapatalkilla
Alkaa olla potkumopot valmiina kesää varten.
3 Jäykkää perää, 3 Riseri tankoa, 4 levyjarrua ja 1 vaihteisto.
![]()
F-podiumin kanssa homma lähti "vähän" lapasesta. Piti päivittää vain kuitukiekot, mutta samassa rytäkässä vaihtui myös kaikki putkiosat, kammet, jarrut ja vaihteet... Painoa tuolle kertyi 11.70kg kuvan kokoonpanolla![]()
"Pysähdys on vauhdin surma" -Torstailenkillä kuultua
^^Mitkä kuitukiekot mahtaa olla Tanukin Mondrakerissa? Ilmeisesti jotkut Bontyt?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mick Channon: "We've got to get bodies into the box! The French do it, the Italians do it."
Brian Clough: "Even educated fleas do it."
^Bontrager line carbon 30:set. Eivät kevyin eikä oikein edes xc-setti, mutta ainakin pitäisi kestää, kun pyörä ja kuski kypärä päässä painavat yhteensä lähes kolminumeroisen luvun
^Kyllä ny kelpaa. Samoja itsekin katselin, sitten iski sisäinen keventelijä ja päätin hommata Kovee Pro30:t. Ei ole vielä olleet ajossa mutta hypistellen vaikuttaa laadukkailta. Josko ne mun hissutteluajeluissa kestäisivät. 108 poe -navat oli trekin carbon care -ohjelman lisäksi syy miksi bontyt tuli hommattua. Niin ja se että sai ostettua paikallisesta.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mick Channon: "We've got to get bodies into the box! The French do it, the Italians do it."
Brian Clough: "Even educated fleas do it."
Menee vähän OT:ksi, mutta tota mä olen aina ihmetellyt, että miks jotain pitää hommata tai tehdä salassa? En tiedä mikä kuuraketti meidän pihaan pitäisi roudata, että se kiinnostaisi muita talossa asuvia...
Meillä ainakin rouva on kompannut ja naureskellut mun touhuiluja (jos ylipäätään on ollut yhtään kiinnostunut), ja on ollut täysin samaa mieltä esim. siitä, että eihän lehtikullattuun runkoon voi enää mitenkään laittaa vanhoja vähän kuluneita osia takas, vaikkei niissä mitään vikaa olisikaan...
Ja uusien kypärien hintoja manaillessani tuo totesi itse, että jos mun fillarit maksaa monta kertaa enemmän kun perheen käyttöautot, niin eikai päässä voi pitää mitään halpaa pottaa! Siinä oli kyllä oikeassa, vaikka pyörät olisi halpojakin.
Noi mustat pyörät ja vaimolta salassapitopuheet on pitkälti huumoria. Tai ehkä sitä saattaa joku pieni kourallinen oikeasti harrastaa, mutta huonosti menee jos noin pitää toimia.
Meillä on yhteiset fyrkat, ja minun pitää ihan usuttaa puolisoa käyttelemään rahaa omiin tarpeisiin. Hän kokee että pitää säästää enempi pelivaraa, minä taas laittelen fillareihin. Tasapuolisuuden ja taloudellisen turvallisuuden kokemusta tarvitsevat molemmat. Mutta ei kyllä ole tarvinnut toistaiseksi naamioida eikä edes tule liiemmälti rajoitettuakaan harrastushankintoja. Ulkomaan pyöräreissujen osalta kylläkin...
Vielä näyttää menevän tovi ennen kuin pääsen postaamaan tähän ketjuun tempokaakin.
10k-kerhon jäsen
Niin, varmasti on huumoria ainakin yläpuolen kommentissa, mutta valitettavasti tuo on kyllä ihan totisinta totta aika monen kohdalla...
Tiedän niitäkin tapauksia, jotka ovat tehneet salailusta melkeinpä harrastuksen, ja kehuskelevat asialla kavereilleen.
Eipä tuota pahemmin tarvinnut paremmalta puoliskolta piilotellaYhdessä ihmeteltiin AXS:sää, kun fillarin sain kotiin. Molemmilla omat harrastuksensa, tosin alkaa häneenkin maastopyöräilykärpänen puremaan ja varmaan piakkoin fillarin osto myös hänellä edessä
Paluu läskeilyyn Farleyn muodossa:
![]()
BMC Teammachine SLR Two 2021
Sent from my iPad using Tapatalk
Pari kertaa vuodessa kun on vaivannut pyöriä parikymmentä vuotta niin ei voisi emäntää pyörähankinnat vähempää kiinnostaa
Mutta en mä yleensä viitsi mainita uusista pyöristä pyöräilemättömille tutuille kun ei jaksa sitä päivittelyä. Varsinkin jos kerrot hinnan. Heti tulee jotain stooria 200 euron älyttömän hyvästä yosemitesta minkä kaveri on ostanut vuosia sitten ja tyydyttää kaikki pyöräily tarpeet. Jos kuitenkin keskustelu menee minun pyörien hintoihin tokaisen että kyllä sen mun 5 keur pyörän kilometri hinta silti halvempi on![]()
Kirjanmerkit