Nyt jäykällä keulalla.
_20201022_182827 by richard räystäs, on Flickr
Nyt jäykällä keulalla.
_20201022_182827 by richard räystäs, on Flickr
Uutta gravelia syksyn iloksi, ja eiköhän tästä iloa riitä moneksi kaudeksi eteenpäinkin!
Lähetetty laitteesta Tapatalkilla
Norco Sight C3 päiviteltynä
![]()
Hieno norco, mitä oot tykänny?
NBD ja löytyi vieläpä paikallisesta kivijalkakaupasta.![]()
"Pysähdys on vauhdin surma" -Torstailenkillä kuultua
29" x 3" maxiksen chroniclet, niin että kyllä se jo 29+ taitaa olla.
Iglun Salsa on nätti ku omistajansa pienenä.
Stragglerin tämän talven kuosi tässä, olkaa hyvä
![]()
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Halloween pumpkin on wheels.
![]()
^Sahasit sitten puunkin samaan kulmaan viistoputken kanssa.Hienot värit kuvassa, vaikka onkin aika pieni.
N+1 ilmiö tapahtui taas. Varmaksi ei voi sanoa, mutta ehkä nyt nämä 6 nykyistä pyörää piisaa hetkeksi.
Syksyn sateisiin lokarihirviö. Ensi kesänä muutto sen verran kauas työpaikasta, että pääsee taas työmatkapyöräilemään, joten hankinta oli myös perusteltu. Fillaritorilta löytyi ja hintakin oli kaksilla kiekoilla todella vähän ajettuna alle 2021 mallisen Giant Revolt Advanced runkosetin, joten oli pakko käydä keräämässä talteen. Rouva on vielä töissä, eikä tiedä asiasta mitään, mutta helpompihan se on saada anteeksi kuin pyytää lupa
![]()
Kun teillä on noita komeita maastokuvia, joissa pyörä on täysin puhdas, ei pölyhiukkastakaan, niin kannatteko te fillarit jonnekin korpeen kuvauspaikalle vai miten se on mahdollista? Mun ei tarvitse ajaa mastossa kuin metri, niin fillari on aivan ryönäinen.
Mulla on ihan kelpo gravel-pyörä ja vanha sotaratsu/työjuhta-cyclocross, mutta tuo Giant olisi saattanut aiheuttaa jo pelkällä ulkonäöllään minunkin kohdallani N+1 -ilmiön. Siis jos olisin sattunut käymään Fillaritorilla oikeaan aikaan.
PS Joskus aikoinani ihmettelin sitä miksi kovin monet myyjät poistivat ilmoituksestaan hinnan sen jälkeen kun pyörä oli myyty. Niin ihmettelen nytkin. Mainitsemasi runkosetti maksaa kai jotain 1400 euroa, joten sen enempää et liene maksanut...mutta en utele enempää
(Itse olen ajatellut että on kaikkien etu kun avoimesti kerrotaan millä hinnalla kaupat on tehty. Ja vieläpä valehtelematta, sillä eihän siinä mitään hävettävää ole jos hintapyyntö on alkujaan ollut liian korkea ja kaupat on lopulta tehty huomattavasti alempaan hintaan.)
Kinesis 1x11-voimansiirrolla luonnonkauniina, suoraan käytöstä:
![]()
*** teamvelocycling.fi /nonamesport.com / fat-bike.fi ***
^Todella siisti kuva.
Pientä päivitystä tullut pyörään nyt syksyllä. Renkaiden vaihto on ikävää puuhaa ja niin on toisaalta samoilla kumeilla sekä parkissa että lähipoluilla ajaminenkin, joten hankittu toinen täydellinen vannesetti. Track Mack 30 kehät, Dt competition pinnat ja Hope Pro 4 navat. Ohjaamoon hankittu sentti lisää pituutta nukeproofin 50mm stemmillä. Nyt alkaa olla kohdillaan.
NX voimansiirron päivittämistä mietin mutta luovuin ajatuksesta. Tämä toimii ihan riittävän hyvin. Päivitän sitten kun kuitenkin ennenpitkää ajan sen solmuun jotain kiveä vasten.
^^ onko noissa yleisestikin että takarattaat isot ja eturatas pieni. Mä olen tottunu toisinpäin...., Salla?
On. Ja Salsa![]()
Grade sai heijastinteipit. Saa nähdä miten kauan pysyvät, tosin rulla maksoi vitosen joten kokeilu ei hirveästi kukkaron päälle käy.![]()
"Pysähdys on vauhdin surma" -Torstailenkillä kuultua
@Shamus : 12 pistettä, todella hieno kuva, hieno pyörä, hienot värit, hieno tunnelma.
Toimi kuva linkkinä.
fiberin uutta tykkiä tuli Stravassa kehuttua hienoksi ja kehutaan vielä täälläkin.
Talvikumeilla...
![]()
*** teamvelocycling.fi /nonamesport.com / fat-bike.fi ***
^Ootko ajanu yhtään? On niin siisti.
Hieno väritys.
Kirjanmerkit