Muutamia kuvia vastavalmistuneesta BMC:n maasturista. Tämä projekti on saanut harkitsemaan vakavasti, pitäisikö pyöränrakenteluharrastuksesta luopua - hyvinkin tarkalleen vuosi meni, mikä on pitkä aika pusata yksittäistä projektia. Toki jos koronakevättä/-kesää ei olisi ollut, viimeistään Syötteelle tämä olisi valmistunut. Lisäksi tuli jälleen kerran todettua, että mitään taloudellista järkeä rakentaa pyörää runkosetistä ei ole. Mutta lopputulos vaikuttaa olevan kaikesta huolimatta ihan jees, paino 9,9kg Racekingeillä ja mukavasti liikahtaa. Lopulliset säädöt ajoasentoon ja vaihteisiin on vielä tekemättä.
120mm keula, stonga, stemmi ja jarrut ovat edellisestä Rotwildin maasturista.
Tärkein "uusi" ominaisuus edelliseen täysjoustoon verrattuna on takaiskarin tankolukitus. DT Swissin lockout-vivun paino varsin kohtuulliset 16g.
Sisäisen lukitusvaijerin asennus oli osastoa from hell
Voimansiirtopuolella Sramin XX1 Eagle mekaanisena ja Quarqin wattikammet. Kiekot ovat 30mm ulkoleveät Duke Lucky Jack SLS Ultrat, Sapimin CX Rayt ja DT Swissin 240 EXT:t, painoa kehät teipattuna ja venttiileillä 1228g/pari. Duken "BMC Red" -värisen tarrasetin saapumista sai odottaa reilun kuukauden, jäi siinä varmaan parit lenkit ajamatta
Nostalgiasyistä kymmenen vuoden takaisen muodin mukaisesti grippari ja Racekingit![]()
Hyvin palvelleet Ritcheyn kuitustemmi ja Mfck:n stonga jatkavat, ohjainlaakeri ja spacerit vaihdettu Ritcheyn tuotteisiin
Jarruosastolla Maguran vanhat jarrut uusilla paloilla ja XTR:n jarrulevyt Formulan lukkorenkaalla
Penkki sama kuin gravelpyörässä, eli Berkin List. Satulatolppa on BMC:n ankkuri, täytynee jossain vaiheessa päivittää Mcfk:n kevyempään kun budjetti sallii
Täytyy kirjoitella tarkemmat speksit myöhemmin. Tämmöistä tällä kertaa.


















Lainaa viestiä vastauksessa
Kirjanmerkit