Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fat Boy Katso viesti
Noissa komeammin varustetuissa rekoissa pätee silti useimmiten se sama, mistä ylempänä on mainittu. Aivan sama, paljonko maalauksiin on pistetty rahaa, se menee yrittäjän pussista. Yrittäjä saattaa ostaa myös ne kamerat ja vaikka kuolleen kulman varoittimen, mutta sen ostaminen ei ole kuskin asia, jos hän ei ole yrittäjä itse. Jos tuo tulisi pakolliseksi varusteeksi, ainakin uusiin autoihin, niin sen osalta homma tulisi kuntoon. Mutta se lienee jo eu-tason asia eikä kannata hengitystä pidätellä.
Mun näkemys on se, että jos sitä ei ole kirjattu lakiin, ei asia ole kovin tärkeä, joten eipä siihen itsekään sitten kannata panostaa. On laeissa turhempiakin juttuja.

Kepperin viimeiset videot (katsoin kaksi ensimmäistä). En ymmärrä, miksi työnnät noita tähän ketjuun. Se, että noilla videoilla kuskit perseilee, ei mielestäni todista keskustelunaiheena olevasta tapauksesta yhtään mitään.

Mulle on edelleen epäselvää, miksi joku ottaa elämäntehtäväkseen tällaisen sonnan kuvaamisen, julkaisusta puhumattakaan. Liikenteessä ja elämässä tapahtuu kaikenlaista, ei niistä kaikista (jos mistään) ole syytä videota kuvata. Varsinkin kun sitten otetaan joku oma agenda jota pusketaan väkisin. Varmasti Kepperille on kohdalle sattunut enemmistö hyvin käyttäytyviä kanssakulkijoita, mutta niitä videoita ei sitten enää julkaistakaan, kun se vesittäisin sen oman agendan ja kilven kiillotuksen.