GarminGiantElectrobikeHepha
Näyttää tulokset 1 - 30 / 11400

Aihe: Onnettomuuksia ja muita suru-uutisia

Threaded View

Edellinen viesti Edellinen viesti   Seuraava viesti Seuraava viesti
    Motiivini videoiden tekemiseen: Yksinkertaisesti sanottuna liikenneturvallisuuden parantaminen.

En kiistä omia virheitäni, sen kerron Youtube-esittelytekstissäni, teen virheitä muiden lailla. Miten suhtautuu virheisiin on merkittävää. Minä jopa näytän tekemiäni virheitä, jotta videon katsoja ei niitä tekisi (etsi hakusanalla moka). Vain puuttumalla huonoihin toimintatapoihin voi tapahtua kehitystä. Minun ajojani saa kritisoida, se on jopa toivottavaa, mutta toivon, että kritisoidesssasi yksilöit mitä kohtaa käsittelet. Helpoimmin se tapahtuu kertomalla videon aika ja miettimällä miten itse ajaisi.

Vastoin joidenkin hataraa mielikuvaa teen videoita myös hyvistä tavoista, hyvästä liikennekulttuurista. Olen esim. huomannut työmatkapyöräliikenteessä erittäin positiivista kehitystä. Aiemmin pyöräilijät kerääntyivät häröpalloksi liikennevaloihin, nykyisin ymmärretään jonon olevan kätevin tapa. On luonnollista, että videoita syntyy ongelmakohdista paljon enemmän kuin hyvistä tavoista.
    Kepper muokkasi tätä : 27.05.2020 at 17.53

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •