Joo, on joku vinkannut mulle, että anna broidille kello niin se käy träkkäämässä noi lentokentän ruudut. No, ei ole tullut mieleen. Itään päin mun max square lopettaa laajentumisensa juuri noihin ruutuihin.Lännessä ja pohjoisessa riittää ajamista. Vaan omat ristinsä (näin pääsiäisenä) se kullakin on. Mulla on länteen päin lähtiessä aina tukkeena Nuuksio, joka pitää kiertää joko pohjoisesta tai turhan etelästä. Läpikään ei viitsi jokainen kerta ajaa kun reitit on sellasia, että voimia menee niihinkin. Luoteessa taas ei voi välttää Siippoon Nesteen ja Vihdin välillä Nurmijärventietä , joka on yksi vuoristorata. Ja mitäköhän muuta valitettavaa löytäisi . Monet hiekkatiet katkaiseekin yhtäkkinen pihapiiri kun kartat on vuodelta miekka ja kirves. Toista se olisi pohojanmaalla, jossa olis aakeeta laakeeta eikä mäkiä lainkaan. Miksi kaikki rajatkin pitää etelässä olla juuri jonkun hervottoman mäen laella tai sen jälkeen siellä mäen alla toisella puolella? Kieltokylttejä olen oppinut olla noudattamatta kun ne ovat pääsääntöisesti kilometri ennen varsinaista pihapiiriä. Muutenhan ei ainakaan tuolla Kirkkonummi-Siuntio -akselilla voisi kulkea missään.