Alkujaan tämän lähetti
MRe
No, sitten kun mulla on kaikki ajettavat ruudut lentokentän ympäriltä ajettu, niin poimin loput käsin. Ei aiheuta omassatunnossa mitään värähdystä. Seurasaaren ajattelin hoitaa kävellen, kuten myös Korkeasaaren. Suomenlinnan saa ajettua, mutta se ei juuri auta, kun merelle kuitenkin jää ajamatonta maastoa. Lonnan hoitanen kävellen. Merelle jäävät alueet saavat sitten jäädäkin, jollei joskus tule niin jumalatonta jäätalvea, että sinne voi taas mennä.
Niin no, eihän tässä mistään omastatunnosta ole kysymys. Mun tulkinnan mukaan kukin kusee itseään silmään niin paljon kuin haluaa ei minua haittaa. Mitä tulee noihin em. paikkoihin, Stravassa luetellaan aktiviteetteina mm. Hike, IceSkate, NordicSki, Run, Ride, joten minulle tuo ei ole pelkkää pyöräilyä. Enkä oikein voikaan kutsua pyöräilyksi tunkkaamista jossain näreikössä tai suolla - ellei nyt satu omistamaan sellaista pyörää, jolla tosiaan siellä voi ajaa. Lähinnä ajatus on se, että pyörällä noita hakemaan kuljetaan. Toiset ajavat autolla tai menevät junalla lähemmäs hoodeja. Kukin tekee tyylillään, mutta mun periaatteisiin kuuluu, että ruudussa nyt oikeasti käydään.
"Sinunkin tulisi tietää, että pullot tehdään puhaltamalla, reiät ampumalla, mutta työt vie oman aikansa."
Kirjanmerkit