FillariHephaElectrobikeGiant
Sivu 29 / 139 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 19 27 28 29 30 31 39 79 129 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 841 - 870 / 4142

Aihe: Paksut GG renkaat

  1. #841
    Liittynyt
    09/2013
    Paikkakunta
    Hel
    Viestit
    1.527
    Resolutet täälläkin matkalla vanteelle. Ruskea kylki kyllä alustavasti yököttää. Onneksi sitä ei ajaessa usein näe...

    (Ja Overidet sitten toisille.)
    Memento mori

  2. #842
    Liittynyt
    03/2007
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    102
    Pohdin pitkään Resoluten ja Teravailin Rutlandin välillä. Päädyin jälkimmäisiin. Muutamien lenkkien perusteella oikein miellyttävä rengas, joka rullaa asvaltillakin kivasti.

    Kakkoskiekoissa tietysti Overidet. Ne korvaan sitten joskus Challengen Strada Biancheilla.

  3. #843
    Liittynyt
    10/2010
    Paikkakunta
    Helsingin maalaiskunta
    Viestit
    1.478
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti slow Katso viesti
    R Ruskea kylki kyllä alustavasti yököttää.
    Parempi kylki kuin kieli ruskeana (vanha viidakon sanonta)

    Kävin tänään ruskokylkisilläni jälleen lenkillä. Tuli ajeltua pätkiä myös melkoisessa liejukossa ja ihan parasta ei ole tuon Resoluten pito mudassa. Paranisi toki jos ottaisi ilmoja vielä pois. Toisaalta referenssinä hieman epäreilusti maastorenkaat (koossa 3" ja 4,8"). Mutta eipä tuo iso ongelma ainakaan minulle ole, kun pääsääntöisesti ajelen hiekalla ja jonkun verran asfaltilla. Noille alustoille mukavat ja nopeat.

  4. #844
    Liittynyt
    06/2010
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    1.293
    Tulipahan tilattua sora-kiekoille WTB:n Resoluten (42mm) kaveriksi yksi WTB:n Byway rengas 40mm koossa. Tuo resolutet ovat olleet todella kivat renkaat soralla sekä helpoilla metsäpoluilla, mutta asfaltti ajossa tuollainen nappula kyllä kuluu todella nopeasti (tämä ei nyt varsinaisesti yllättänyt). Ajattelin, että tuo Byway sopisi taakse hyvin resoluten kaveriksi. Kivaltahan tuo rengas muuten vaikuttaa, mutta heti asennuksen jälkeen 5bar paineilla se on vain 36-37mm leveä, samalla i20 vanteella 42mm Resolute on ajopaineilla n. 43mm.

    Pitää siis toivoa, että tuo Byway tuosta vielä pari milliä venyisi, hieman turhan alimittainen se on nyt. Seuraava koko olisi sitten 44mm, mutta jos se on jo hieman ahdas tuohon Konan taka kolmioon.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti metusala Katso viesti
    On ne Bywayt kapeammat kun ilmoitettu leveys.
    WTB Byway 40 toiseen kylkeen on kuminvärisenä kirjoitettu 40 -622 mutta toiseen kylkeen taas BYWAY 40C (40/36) 700c ja että suositeltava vanteen leveys on 17-29. Kun leveys mun i19 vanteella on 36,5mm niin 40mm saavutettaisiin kai sillä i29 vanteella. Samalla useat taulukot suosittelee 40mm kumille max i24 vannetta.
    Onneks ei itketä kun ne renkaat tarkoitettu ajoon kovemmalla alustalla.
    Olisipa tämän tiennyt vähän aikaisemmin
    Speksausta ja Pyöräilyä.
    ||| Road: Canyon - Ultimate CF (Custom) || MTB: Trek Fuel EX 8+ || Gravel: Kona Private Jake

  5. #845
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.217
    Siirretty:

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti yksinteoin Katso viesti
    Rene Herse -kokemuksia langassa? Itsellä krossariin kaksi kiekkoparia, joista toiseen asennan taas useamman vuoden hyvin palvelleet Gravelkingit, mutta maantiekiekoille tuli nyt tilattua Renen 35mm Bon Jon Passit. Viime kesänä ajoin jonkin verran lenkkejä, joissa oli sekä maantietä, että greiveliä sopivassa suhteessa. Sellaisiin noi olisivat toivottavasti ideaalit. Vähän leveyttä ja mukavuutta kuitenkaan kauheasti rullaavuudesta tinkimättä. Otin kyllä endurance-seoksella, suotavaa olisi ettei siinä kauheasti häviäisi tuo Rene Hersen kuuluisa ajotuntuma.
    Mulla oli Steilacoomit (normiversio, ei UL) viime kesän ajossa sillä seurauksella, että jäi kaikki muut kiekot ja renkaat käyttöä vaille. Ne ei ole maailman helpoimmat asentaa tubeleksena ja kovin korkeita paineita en uskaltaisi niissä käyttää. Mutta sen jälkeen kun sai paikolleen, ei mitään ongelmia ollut. Kevyet, mukavat, nopeat joka alustalla ja pitävät. Nappuloiden takia ei edes pistoherkät. Endurancessa on paksumpi ja jäykempi runkorakenne, joten voi olla vähän helpommat tubelisoida kuin nuo lötkömmät versiot, mutta luultavasti myös häviävät sekä tuntumassa että rullaavuudessa. Mulla on tulevana kesänä 36-milliset Strada Biancat ajamassa samaa asiaa kuin Bon Jonit sinulla. Aika näyttää tuleeko lopulta käyttöä vai ei. Challenget paremman pistosuojauksen takia, koska päädyin mieluummin sisurien kanssa ajamiseen sileämmillä pinnoilla.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  6. #846
    Liittynyt
    07/2000
    Viestit
    3.031
    Ostin WTB Raddler 700x44 -uutuusrenkaat ja iskin 22.5mm -kiekoille (XR 1501). Kappas, renkaiden leveys tasan 40mm, joten pieni pettymys. Lauf True Gritissä olis paljon isommille tilaa sekä edessä että takana. Kumiseoskin tuntuu vähän tollaselta hauraalta ja kuivahtaneelta kun Schwalbet tuntuu enemmän stickyiltä. Lisäksi renkaiden kyljessä "Made in China". Mutta annetaan nyt mahollisuus kun kuvio on kuitenkin aika optimaalinen hiekkatiemutkien kanttaamiseen täysii. Testiajoa odotellessa... Jos ei natsaa niin paluu takas Schwalbe G-one All-round ja/tai uuteen G-One Ultrabiteen.

  7. #847
    Liittynyt
    01/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    2.918
    Specialized Pathfinder Pro 2bliss 700x42 ruskealla kyljellä hankittu ja asennettu. Rengas vanteelle, lirautus litkua kyljen puolelta ja kompuralla pokspoks. Pitää kertalaakista ilmat ja leveys 19mm vanteella luvatut 42mm, saa nähdä venyykö vielä. Painoa oli 550g, joten ei sovellu keventelyyn. Kyseisellä renkaalla ajeltiin viime vuonna Dirty Kanzan voittoon, joten kait ne työmatkalle ja sorateiden ajeluun kelpaa kotomaassakin.

  8. #848
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aakoo Katso viesti
    Specialized Pathfinder Pro 2bliss 700x42 ruskealla kyljellä hankittu ja asennettu. Rengas vanteelle, lirautus litkua kyljen puolelta ja kompuralla pokspoks. Pitää kertalaakista ilmat ja leveys 19mm vanteella luvatut 42mm, saa nähdä venyykö vielä. Painoa oli 550g, joten ei sovellu keventelyyn. Kyseisellä renkaalla ajeltiin viime vuonna Dirty Kanzan voittoon, joten kait ne työmatkalle ja sorateiden ajeluun kelpaa kotomaassakin.
    Sama paino kuin Maxxiksen 40mm Refuse MaxxShieldit. Jotka ajattelin liian painavina heivata kuuseen ja ajaa työmatkat jatkossa Continentalin 32mm GP5000:lla, kun sinne asti päästään.
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  9. #849
    Liittynyt
    09/2013
    Paikkakunta
    Hel
    Viestit
    1.527
    Resoluteilla on tullut ajeltua muutama päivä ja tuntuvat aivan kelvollisilta. Leveys 19 mm kehällä on 43,5 mm.

    Nopeudessa häviävät hienoisesti Overidelle mutta ovat tiiviimmät ilman sisärengasta. Ajotuntuma on pehmeämpi.
    Gravelking SK taitaa voittaa sorapidossa mutta ei pärjää Resolutelle kovan alustan rullaavuudessa.

    Hyviä kumeja kaikki kolme, ajellaan nyt näillä kun on saatu asennettua.
    Memento mori

  10. #850
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.107
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti slow Katso viesti
    Resolute... Overide... Gravelking ..Hyviä kumeja kaikki kolme, ajellaan nyt näillä kun on saatu asennettua.
    My man! Tismalleen sama valikoima, hyvyysmielipide ja toimintamalli.

    Eiliselle lenkille laskin Resoluten paineita eteen 2.1 ja taakse 2.3. Oikein mainiot assulenkille.


  11. #851
    Liittynyt
    09/2013
    Paikkakunta
    Hel
    Viestit
    1.527
    Jee. Itselläni paineet ovat 2,5 barin molemmin puolin. Ajajan paino varusteineen rapiat 80 kg.
    Memento mori

  12. #852
    Liittynyt
    02/2016
    Paikkakunta
    Raahe
    Viestit
    1.062
    Tässäkin olisi mielenkiintoinen vaihtoehto kokeiltavaksi. Kokemuksia ei liene kellään, kun netti vaikenee ko. kumista?

    https://r2-bike.com/MAXXIS-Tire-Volc...ompound-TR-EXO

    Voisi kuvitella, että on duunattu samaan runkoon mitä 40mm Rambler, mutta ilman nappuloita.

    Mulla on nyt nuo 120TPI Ramblerit GK 38mm sliksien lisäksi ja nämä Ramblerit vaikuttavat varsin päteviltä. Ovat myös rapiat pari milliä leveämmät, mitä GK. Mittasin leveydeksi 42mm 25mm sisäleveällä kehällä.

    Eli jos tuo Velocita AR on myös samaa kokoluokkaa tuon Ramblerin kanssa, niin pienen painon lisäyksen sallii Gravel Kingiin nähden.

    Nappuloita en välttämättä soralla tarvi, kun eivät ne tuo pitoa mielestäni yhtään lisää vs. sliksi. Sorapatja siellä kumin alla muljuaa samaan tyyliin, oli sitten nappulaa tai ei. Jossain märän kelin lievässä mudassa nappulat auttaa jos eivät mene tukkoon, mutta pyrin välttämään tuollaisia reittejä ja kelejä

  13. #853
    Liittynyt
    03/2012
    Paikkakunta
    Kitee
    Viestit
    6.066
    Space Chicken sai suvikiekoilleen eteen Conti Terra Speedin ja taakse Hutsu Overiden, litkuilla tietty. Varsin ihanaiset vaikka vaan asfalttiajoa.
    I väntan på ännu dåligare tidet

  14. #854
    Laitetaas nyt vähän rengaskokemuksia. Resolute on yllättävän rullaava, mitä ei ihan heti kuviosta uskoisi. Mulla ei pysynyt 3T:n vanteella tubelessina millään ilmat sisällä. Analyysi oli, että vika oli enemmän vanteessa kuin nakissa. Ajoin sitten tyytyväisenä sisurilla viime talven.

    Männäviikolla vaihdoin 40mm Vittorian Terreno Dry't pois. Takarengas oli kulunut keskeltä slicksiksi, koska en lumikelien puutteen vuoksi vaihtanutkaan Contin Terra Traileja koskaan alle tänä talvena. Dry't ovat hyvä rengas, jolla ajoin toukokuulta maaliskuulle ilman että tien päällä oli kertaakaan huomattavaa ongelmaa. Kaikki paikkautui omalla painollaan niin ettei vauhtia haitannut. Leveys i22 vanteella about 3 Bar paineilla n. 42mm. Omaan käyttöön hyvin passeli. Omiin lenkkiajeluhin vähän reilu, mutta gravel-tapahtumien rytinään, jossa vauhtia piisaa ja linja ei aina ole optimaalinen, tuo on juurikin passeli.

    Melkein tilasin samaa uudelleen, mutta päädyinkin kokeilemaan Pirellin Cinturato Gravel H -uutuutta(?). Ovat nyt matkalla Saksasta ja ajattelin heittää ne alle alkukesästä. Kuvien ja kuvausten perusteella koin ne Dry'ta vastaavaksi renkaaksi. Saa nähdä.

    Sillä välin heitin alle GravelKing SK:t 38-millisinä. Leveys i22-vanteella 4 Bar oli melko tarkalleen 38mm. Löytyivät kaapista ja kyseessä kuitenkin ensipuraisu legendaarisesta nakista, niin ajattelin että menköön. Ensilenkillä heitteli alkuun pikkukiveä siihen malliin, että ajattelin jo tehneeni virheen, mutta kaippa se pahin johtui renkaan alkutahmeudesta. Katsotaan. Kuraa tuntuisi roiskivan odotettua vähemmän, eli nappula tuntuisi ainakin sen puolesta toimivan.

  15. #855
    Liittynyt
    09/2013
    Paikkakunta
    Hel
    Viestit
    1.527
    SK:n kivienheittely loppuu kyllä jahka niillä hetken ajelee.
    Memento mori

  16. #856
    ^Joo. Eilen ajellessa ei kiveä enää lentänytkään. Veikkaan, että kyseessä on kirjaimellisesti jonkinlainen valmistuksessa pintaan jäävä tahmaisuus, joka katoaa kun rengas pölyyntyy/likaantuu. Ei siis näyttäisi vaativan varsinaista kulumista tilanteen parantuminen.

  17. #857
    Liittynyt
    11/2005
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    208
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti misopa Katso viesti
    Tässäkin olisi mielenkiintoinen vaihtoehto kokeiltavaksi. Kokemuksia ei liene kellään, kun netti vaikenee ko. kumista?

    https://r2-bike.com/MAXXIS-Tire-Volc...ompound-TR-EXO

    On kokemuksia,suosikkirenkaani. Ainakin GK 38 mm versioon verrattuna rullasi takarenkaana talven pehmeillä hiekkatiellä huomattavasti kevyemmin. Tämä tuntui kelluvan soran päällä siinä kuin GK enemmänkin ui sorassa. Toki noissa oli oikeasti myös enemmän kuin tuo kaksi milliä eroa leveydessäkin.

    Velocita on Giant Revoltin yläpään mallien ensiasennusrengas, muualla sitä ei ole tosiaan juuri näkynyt.

  18. #858
    Liittynyt
    02/2016
    Paikkakunta
    Raahe
    Viestit
    1.062
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tuntsan Palo Katso viesti
    On kokemuksia,suosikkirenkaani. Ainakin GK 38 mm versioon verrattuna rullasi takarenkaana talven pehmeillä hiekkatiellä huomattavasti kevyemmin. Tämä tuntui kelluvan soran päällä siinä kuin GK enemmänkin ui sorassa. Toki noissa oli oikeasti myös enemmän kuin tuo kaksi milliä eroa leveydessäkin.

    Velocita on Giant Revoltin yläpään mallien ensiasennusrengas, muualla sitä ei ole tosiaan juuri näkynyt.
    Katohan! Kiitos kommenteista. Täytyy hommata nuo slikseiksi, kun GK tihkuttaa jo takakumin kulutuspinnasta sieltä täältä litkua läpi.

    Joo, Revolt Advanced 0 ja Prossa (2020) nuo tulee tosiaan vakiona.

  19. #859
    Liittynyt
    11/2005
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    208
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti misopa Katso viesti
    Katohan! Kiitos kommenteista. Täytyy hommata nuo slikseiksi, kun GK tihkuttaa jo takakumin kulutuspinnasta sieltä täältä litkua läpi.

    Joo, Revolt Advanced 0 ja Prossa (2020) nuo tulee tosiaan vakiona.
    Jep. Vaihdoin Revolt Advanced O:n tappajasepelin hajoittaman Velocita AR:n tilalle juurikin GK:n kun speksit näyttivät yhteneväisistä ja sitä sain kivijalasta. Ekalla lenkillä jo tuntui että takana on ennemminkin 25 millinen maantierengas kuin rullaava gravelrengas. Todennäköisesti tuossa on tietenkin kyse myös paineista, käytin monissa samaa 35 psi painetta enkä lähtenyt hakemaan GK:lle ideaalipainetta. Korvaava Velocita tuli Saksasta neljässä työpäivässä.

    Miinuksena kohtalaisen haastava tubeless-asennus ainakin noihin Giantin CRX-1 keikoille.

  20. #860
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.213
    Maxxis tosiaan käyttää jotain carbon vahvisteista runkoa. Ei veny eikä vanu käytössä, mutta joillakin kiekoilla saattaa vastaavasti olla liian tiukka.
    Ovat kyllä kevyet ja rullaavan näköiset renkaat. Nuo voisi hankkia itsellekkin.

  21. #861
    Liittynyt
    07/2000
    Viestit
    3.031
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mehukatti Katso viesti
    Ostin WTB Raddler 700x44 -uutuusrenkaat ja iskin 22.5mm -kiekoille (XR 1501). Kappas, renkaiden leveys tasan 40mm, joten pieni pettymys. Lauf True Gritissä olis paljon isommille tilaa sekä edessä että takana. Kumiseoskin tuntuu vähän tollaselta hauraalta ja kuivahtaneelta kun Schwalbet tuntuu enemmän stickyiltä. Lisäksi renkaiden kyljessä "Made in China". Mutta annetaan nyt mahollisuus kun kuvio on kuitenkin aika optimaalinen hiekkatiemutkien kanttaamiseen täysii. Testiajoa odotellessa... Jos ei natsaa niin paluu takas Schwalbe G-one All-round ja/tai uuteen G-One Ultrabiteen.
    Noniin, pientä päivitystä. En tiedä onko nuo vähän paisuneet, mutta uudelleenmittauksen jälkeen leveys sivunappuloiden reunoilta 42mm ja alempaa sidewallien leveimmältä kohdalta mitattuna tuo luvattu 44mm. Rullaavuus tuntuu myös todella mahtavalta, tosin nastarenkaiden jälkeen ei välttämättä yllätys. Parasta on kuitenkin pito hiekkateillä, noilla voi tulla täysii jyrkkäänkin kurviin kun sivunappulat puree siinä missä olisit kyljellään maassa G-One All-roudin kanssa.

  22. #862
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.053
    Raddler kuulostaa juuri sellaiselta renkaalta mitä olen etsimässä, mutta ei todnäk. mahdu pyörimään omassa pyörässä.

    Olisiko raadilla suositella jotain vähän kapeampaa rengasta missä olisi purevat sivunappulat? Rengas ei saisi olla leveämpi kuin 38-40mm i19 vanteella.

    (Schwalben G-One Bitet on jo tilauskorissa)
    The older I get the faster I was

  23. #863
    Liittynyt
    04/2013
    Viestit
    247
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti huotah Katso viesti
    Raddler kuulostaa juuri sellaiselta renkaalta mitä olen etsimässä, mutta ei todnäk. mahdu pyörimään omassa pyörässä.

    Olisiko raadilla suositella jotain vähän kapeampaa rengasta missä olisi purevat sivunappulat? Rengas ei saisi olla leveämpi kuin 38-40mm i19 vanteella.

    (Schwalben G-One Bitet on jo tilauskorissa)
    Spessun Triggerissä on sivunappulat ja on muutenkin loistava rengas. Nyt on itsellä alla Sawtoothit ja näitten jälkeen aion palata Triggeriin.
    Yksi syy itselle käyttää Spessun renkaita, on niiden naurettavan helppo litkutus.

  24. #864
    Liittynyt
    03/2010
    Viestit
    369
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti sf12 Katso viesti
    Spessun Triggerissä on sivunappulat ja on muutenkin loistava rengas. Nyt on itsellä alla Sawtoothit ja näitten jälkeen aion palata Triggeriin.
    Yksi syy itselle käyttää Spessun renkaita, on niiden naurettavan helppo litkutus.
    Itsellä myös Sawtoothit alla, mutta ei ole hirveän tuoreita muistijälkiä muista gg-renkaista niin todella vaikea muodostaa mielipidettä. Hyvältä kuitenkin tuntuvat.

    Tarkoituksena kyllä kesäksi laittaa alle paras mahdollinen kombo rullaavuutta ja mukavuutta. Hiekkatietäkin toki tulee ajettua, mutta ei mitään todella roughhia. Mietin sliksin GK:n ja Challengen Strada Bianca 36mm välillä. Onko tästä parista kenelläkään vertailukokemuksia vai löytyykö joku jokeri vielä mukaan?

  25. #865
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.217
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti FreeZ Katso viesti
    Tarkoituksena kyllä kesäksi laittaa alle paras mahdollinen kombo rullaavuutta ja mukavuutta. Hiekkatietäkin toki tulee ajettua, mutta ei mitään todella roughhia. Mietin sliksin GK:n ja Challengen Strada Bianca 36mm välillä. Onko tästä parista kenelläkään vertailukokemuksia vai löytyykö joku jokeri vielä mukaan?
    Jos olet valmis tinkimään tubelisoinnin helppoudesta, niin Rene Hersen Extralight-runkoisia renkaita rullaavampia ja mukavampia ei markkinoilta löydy. Standard-runkoisetkin päihittää kaikki muut.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  26. #866
    Asensin uuden WTB Expansen vanteelle, litkut sisään ja ilmaa pumpulla n. 5,5 bar. Ja kas kummaa, hetken kuluttua kyljestä alkoi suihkuta litkua eli renkaassa oli tai siihen tuli reikä. Reikä on siinä kohdassa missä näkyy pieniä nyppylöitä kumin pinnassa. Onkohan kyseessä valmistusvika.

  27. #867
    Liittynyt
    03/2010
    Viestit
    369
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    Jos olet valmis tinkimään tubelisoinnin helppoudesta, niin Rene Hersen Extralight-runkoisia renkaita rullaavampia ja mukavampia ei markkinoilta löydy. Standard-runkoisetkin päihittää kaikki muut.
    Kuinka paljon tulee tinkia? Mikä on käytännössä extralightin pistosuojauksen taso? Tarvitseeko kuinka usein pyyhkiä suihkkunneita litkuja ajokamoista?

  28. #868
    Liittynyt
    11/2017
    Viestit
    271
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Luumunen Katso viesti
    Asensin uuden WTB Expansen vanteelle, litkut sisään ja ilmaa pumpulla n. 5,5 bar. Ja kas kummaa, hetken kuluttua kyljestä alkoi suihkuta litkua eli renkaassa oli tai siihen tuli reikä. Reikä on siinä kohdassa missä näkyy pieniä nyppylöitä kumin pinnassa. Onkohan kyseessä valmistusvika.
    WTB:t on mulla ainakin olleet melko huokoisia kyljiltään ja saattavat hieman tihkua.

    Toinen juttu sitten on että kyseisen renkaan maksimipaine on 4,5bar...
    Ainakin näin valmistaja ilmoittaa sivuillaan.

  29. #869
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.217
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Luumunen Katso viesti
    Asensin uuden WTB Expansen vanteelle, litkut sisään ja ilmaa pumpulla n. 5,5 bar. Ja kas kummaa, hetken kuluttua kyljestä alkoi suihkuta litkua eli renkaassa oli tai siihen tuli reikä. Reikä on siinä kohdassa missä näkyy pieniä nyppylöitä kumin pinnassa. Onkohan kyseessä valmistusvika.
    Tässä kohtaa kiinniitäisin alustavasti huomiota tohon "Min-Max Pressure" -sarekkeeseen:

    Size Level ETRTO Tubeless Compatibility Casing Weight Compound Min-Max Pressure Part Number
    700c x 32mm Road TCS 32-622 TCS Tubeless Single-ply 60 tpi 332g Distance+ 35-65 psi W010-0815

    Edit: Visqu ehti ensin
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  30. #870
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    Alustavasti litkun pitäisi nähdäkseni paikata reikä *vssst-pfffft* kun hieman herkistelee, alustavasta ylipaineesta huolimatta. Peruste: fyysilliset lait. Saa kumota.
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •