Alkujaan tämän lähetti
fiber
Harmi teille, jotka näiden kanssa painitte. Minä puolestani ajan sisällä nimenomaan siksi, että erilaisia ongelmia ilmenee vähemmän kuin ulkopyöräilyssä.
Joo, ja ryhtymisen kynnys on aika matala. Itse panostin kanssa Zwiftiin tälle talvikaudelle, ja lopputuloksena oon saanut ajettua ihan huomattavasti enemmän kuin mikä talvella yleensä on toteutunut.
Konkreettisesti pyhitin kämpästä sen pari neliömetriä pysyvälle Zwift-nurkkaukselle, että kaikki kamat on aina valmiina. Ostin ison mutta halvimman mahdollisen telkkarin ja sen alapuolelle tehokkaan 50 cm tuulettimen. Käden ulottuvilla on tuuletusikkuna, jolla saa säännösteltyä lämpötilaa. Pystyn ihan hyvin ajamaan kolmen tunnin treenin tai ainakaan se ei jää fyysisestä mukavuudesta kiinni.
Telkkarissa on kiinni vanha läppäri, joka pyörittää Zwiftiä ihan hyvin, eli lähinnä vain isot pelotonit saa FPS:t kyykkäämään. ANT+ on yhteyksien suhteen tuntunut hyvin luotettavalta. Joskus aikaisemmin mulla oli ongelmia tehomittarin yhteyden kanssa, mutta sen syyksi paljastui turhan vieressä ollut WLAN-tukiasema.
Reaktor Stanga Racing | #fillarifoorumi @ IRCnet
Kirjanmerkit