^ Kiitos. Suunnittelin avaavani mun asfalttikauden ja pysyväni tyystin poissa sorateiltä, mutta enpä onnistunut.

Ass saver on mallia "originaali" eli ensimmäisen sukupolven läpyskä. Ne oli tollasia kaikki silloin. Tilasin aikoinaan sen verran monta, että niillä mennään edelleen. Takavalo on itseasiassa kiertävässä moodissa. Näköjään siinä palaa aina kaksi lediä yhtäaikaa. Mutta tarkkoja huomioita olet tehnyt

Droppi ilman jarrukahvoja (tai yhdellä jarrukahvalla) on ikävä. Siksi suora. Ne kolmetuntiset, mitä fiksin kanssa jaksan ajella, ajelee suorallakin mukavasti ja ajamiseen ne antaa omanlaisensa fiiliksen - sekä fiksiys että suora tanko. Voimansiirron äänettömyys. Jarrut ei rohise eikä vingu. Vauhtia pystyy sekä lisäämään että hidastamaan jaloilla. Kiinteän välityksen aiheuttaman vauhtipyöräefektin synnyttämä tunne siitä, että olet pysäyttämätön. Leveämmän tangon tuottama voiman tunne, kun runttaat ylämäkeen ja yläkroppa vastaa runttaamiseen. Sellaisia fiiliksiä, joita ei pysty jäljittelemään kuin fiksillä ja suoralla tangolla. Hyviä fiiliksiä.