Lainaus Alkujaan tämän lähetti OJ Katso viesti
En ole ihan varma minkälaisia yhtäläisyysviivoja voi vetää Ikaalisten Kylpylän lounaspoydän lautashävikin ja nuorten ilmastomielenosoittajien välille, mutta aika hyvin IS kuitenkin näkyy vetävän.
Joo ja hyvin tarttuu täkyyn IS:n kommenttipalstalla porukka. No puolet noista onkin trolleja ja loput vaan tyhmiä, niin ei pidä välittää.
Yhtäläisyyshän on oletettavasti se, että molemmissa on kyseessä lapset. Vanhempia siinä pitäisi potkia munille tarpeeksi kovaa, ettei ainakaan enää lisääntyisi holtittomasti.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ohiampuja Katso viesti
Vaikka kaikki autoilla liikkuminen lopetettaisiin, ei suoraan saataisi edes 15%:n alenemaa päästöihin. Mutta kun tätä ryhmää on niin helppo kyykyttää, niin sieltä sitten otetaan. Tuossa liikenteen päästökuvaajassa pisti silmään, että päästöthän ovat jo olleet tuon 2030 tavoitteen tahdissa ainakin melkein ja paria pomppua lukuunottamatta helpostikin. Mikä onkaan pomppu 2016? No se, kun urpot päättäjät päättivät nostaa vähäpäästöisimpien veroja kaikkein eniten. Kun ensin olivat antaneet päinvastaista signaalia pari vuotta.

Nykyään alan välittömästi voida pahoin, kun näen nykyisen liikenneministerin pelästyneen ilmeen jossain ruudulla. En tiedä, onko hän vaan voideltujen virkamiesten vedätettävänä (siitä ilme), vai sosialistinen ideologiako vain on syynä, kun nyt innolla puuhataan ruuhkamaksuja. Typerintä rahansiirtoa taloutta pyörittäviltä, työssäkäyviltä autoilijoilta laitetoimittajille, kun todellisia ruuhkiakaan ei edes pk-seudulla ole. Tuo on tasan niitä himmelihankkeita, joissa käytännössä kaikki kerätyt tulot menevät järjestelmän ylläpitoon, jos riittääkään. Sehän ei toki sosialisteja koskaan ole haitannut, mutta samallahan tuossa kärsii eniten ne pk-seudun lukuisat työssäkäyvät köyhät, minkä nyt edes vähän luulisi sosialistiakin kiinnostavan. Hyvätuloisten autoiluun ei vaikuta p**kan vertaa, paitsi toki pääsee vapaammin ajelemaan, kun on köyhät poissa jaloista.