Nyt aloin kuitenkin vielä katselemaan noita Konan Mahunaa ja Kahunaa... Niitä pääsisi lyhyellä Pori-Turku-reissulla koittamaan, ja aloin pitkäraajaisena epäilemään, että uskaltaako tuollaisen L-koon pyörän sokkona ostaa, vai käykö se pieneksi. Molemmasta Konasta löytyy kyllä aikaisemmista ketjuista juttua, mutta onko niissä kepeä ja rullaava xc-geo? Akseliväli on snadisti pidempi, muuten melko sama kuin Rapidessa. Vai mietinko liikaa? No totta Vitus.
EDIT: Ja mitä keveyteen tulee, Rapide on kai piirun alle 15kg, ja Konat 14kg luokkaa, eli ei ymmärtääkseni kevyimmästä pääsät kumpikaan. Ja vähän selailtuani, Konat kai mielletään enemmänkin juuri XC-pyöriksi, ja vasta Honzo alkaa olla enemmän trail-pyörä.
Ehkä pitää se Turun reissu tehdä, niin saa teoreettisen näkemyksen tueksi jotain takalistoon tuntuvaa.







Lainaa viestiä vastauksessa
Mun mielestä trail/am pyörissä on mukava asento rullailla.
eilenkin tuli yhteen patikkoon ajettua liian hiljaa jonka ansiosta hypyn jälkeen takavanne löi aika lujaa vastapattissa olevaan kiveen.
Ite miettiny koko pyörän kestoa,

Kirjanmerkit