Mitä tohon voisi keksiä kun menee kuraa ja möhnää väliin ajellessa? Ja tuolla on joku ns. superloni/vaahtomuovi mikälie pehmeä välissä imemässä vettä. Mikä funtio sillä on? 2019 levo comp.
Mitä tohon voisi keksiä kun menee kuraa ja möhnää väliin ajellessa? Ja tuolla on joku ns. superloni/vaahtomuovi mikälie pehmeä välissä imemässä vettä. Mikä funtio sillä on? 2019 levo comp.
Funktio sillä vaahtomuovilla on ettei moottoriin pääsisi kuraa ja roskaa. Tämä oli iso ongelma ensimmäisissä 2019 Levoissa, mutta ongelma on nyt siis korjattu.
Itselläni on tällainen tilauksessa ja pitäisi saapua tänään: https://www.sicomtbproducts.com/prod...019-mud-guard/
Kysele myyjäliikkeestä revised rear suspension link & rear pivot protection kit -päivityksiä, pitäisi olla takuunalaisia korjauksia. Tuo vaahtomuovi oli ilmeisesti näitä päivityksiä edeltänyt purkkafiksi. Lisätietoja noista päivityksistä täällä: https://www.emtbforums.com/community...e-2#post-67255
Kyllä se vaahtomuovi on siellä nimen omaan fixin jälkeen. Estää kiinteän moskan pääsyn kuoren sisään. Fixi ei estä kuran pääsyä tuonne välikköön ja siihen on olemassa ainakin yksi kaupallinen ratkaisu ja erilaisia DIY ratkaisuja, joita löytyy tuolta linkistä yllä.
Onko toi sicomtb mite luotettava. Onko porukka tilannut noita ja saanut?
Kertokaas tyhmälle miten Turbo Levo Comp Carbonissa 2019 kiristetään ohjainlaakeri, kun siinä päällä ei ole sitä normaalia ”kiristysruuvia”, vaan luukku, jonka alta löytyy monitoimityökalu.
Etupäässä selvää väljyyttä ja naksumista, joten epäilen hyvin vahvasti, että johtuu ohjainlaakerin löysyydestä.
Kortilla maksoit ja reilu 65puntaa?
nojoo ei. joko mallailit paikalleen? käykö hyvin ettei ota kiinni ja että tuntuisi pysyvän kovassakin tärinässä?
maggaramike olikos sulla 2019 levo comp? tuo lokari vissii s worksiin suuniteltu. lie käy sit levo comppiinkin?
Joo laitoin paikalleen ja hyvin istuu ja mulla on Comp Carbon. Eihän tuossa hirveänä ylimääräistä tilaa ole, mutta tuo on varmaankin paras ratkaisu mitä tällä hetkellä löytyy.
Dualguard on nimeen omaan suunniteltu ”normi Levoille”, kun niissä on kaikissa malleissa alumiininen takahaarukka. Ainoastaan S-worksin kanssa joutuu jotain pieniä viilauksia tekemään, että istuu paikalleen, koska siinä on carbon haarukka takana.
Joku kyseli siitä 2019 kura suojasta taakse. Itsellä oli compissa vastaava jonka tein experttiin myös.
Ohutta solukumia joka velcrolla kiinni rungossa.
Tosin expertissä myös vakiona kuvassa näkyvä suojaus.
![]()
Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously
expertissä huomattavasti parempi tuo vakiosuoja ku compissa. ainakin näyttää paremmalta.
Tämä oli 2017 vuonna syy miksi Levo jäi kauppaan ja päädyin Haibike/Yamahaan.
Avustus sammui vaihteiden vaihdon ajaksi ja kesti liian kauan että tuli takaisin. Jyrkissä yllättävissä ylämäissä, mikä metsäpoluilla tulee usein vastaan, rupes jurppiin kun piti odotella että avustus pääsee mukaan.
En osaa sanoa voiko tälle tehdä Blevolla jotain.
Anyway 2018 malliin spessu korjas tän. 2018 mallissa moottori ei kevennä vetoa vaihtaessa vaan ketju soi mukavasti jos kuski vaihtaa keventämättä. Ja sama on 2019.
Lähetetty minun SM-N950F laitteesta Tapatalkilla
Sekä minulla että Levolla meni bikeparkneitsyys viime viikonloppuna Sappeella. Osoittaa varsin hyvin tällaisen pyörän monikäyttöisyyden. Etenkin kun la-aamuna noustiin jo ennen hissien liikkumista yläasemalle![]()
Tjoo, toi on kuitunen runko, en tiedä onko ne erilaisia sitten. Googlella varmaan löytyy referenssiä. Toi moottorin suojakotelo on kolmella ruuvilla, eli vanhaa mallia.
Laitoin paikalliselle myyjälle viestiä. Sanoi kyselevän spessulta saako tommosta kumiosaa. Lie tuo sit kuuluu takuuseen? Asennuskin? Sillä vaan jos ryssii jotain että takuu säilyy.
Kyllä tää on silkkaa rakkautta joka lenkillä.
![]()
Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously
Onhan se levolla hienoa painella. Ja ihan hirveää lähteä ajamaan vanhalla 26 täysjoustolla useamman levollisen lenkin jälkeen. Mutta mutta, kun taas oppii viemään kivikossa ihan eri geometrian pyörää tökkimättä, niin paluu Levoon tuntuu oudolta. 11 kg kg vs 20 kg. Luotto levon hyviin ajo-ominaisuuksiin katoaa yllättävän nopeasti. Ja se 25 kmh raja ottaa enemmän pattiin. Luomulla voi vetää alamäet kovempaa ja pienet mäennyppylät putkelta reilusti yli kahtaviittä. Sähköllä joutuu tyytymään siihen, mitä se kulkee. On se silti siistiä, ei ehkä rakkautta levoon, vaan lajiin sähköllä tai ilman.
![]()
Onko kukaan kokeillut mahtuuko 29” Levo 2019 tuohon Velosockin Full MTB Coveriin?
https://velosock.com/collections/bik...-for-mtb-shard
Äsken veivasin experttiin charger 2.1 RC2 vaimentimen. Edellinen meni compin mukana. Samalla paikalleen meni 160mm ilmaruoto.
Huomenna aamutuimaan testimään säädöt tahkon 60km reitille.
Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously
Aiemmin tossa oli juttua BLevosta. Itsellänikin otti hetken aikaa HR systeemin säädössä / opettelussa. Avustusalueey pitää laittaa riittävän laajaksi sekä overläpille. Silloin ei pidä säädintä juuri roplata ja jos haluaa tulevan mäen tai esteen takia pika-avun sen voi ottaa säätimellä. Esim. ECO 4-70% ja Trail 50-90%. Näin pääsee kertanäpäyksellä 50% avustukseen vaikka sykkeet olisikin matalalla. Näiden lisäksi herkkyys suureksi (lähes täysille) että avustuksen säätö on omasta mielestäni parhaimmillaan. Muuten pumppu hakkaa jo kovaa ja pika-apua ei tule. Yksi pohdittava ja itse tunnettava on oma syke. Jos sykerajan laittaa liian matalalle, niin avustusta on kokoajan liikaa tai päinvastoin. Tämä on vain opittava itsestään tuntemaan parhaan kombinaation löytämiseksi. Mutta kaikki tämä ehdottomasti kannattaa!
Kirjanmerkit