GiantGarminHephaElectrobike
Sivu 20 / 67 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10 18 19 20 21 22 30 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 571 - 600 / 1995

Aihe: Specialized Turbo Levo FSR kaikkine variaatioineen

  1. #571
    Liittynyt
    06/2018
    Viestit
    60

    Smörre


    Mitä tohon voisi keksiä kun menee kuraa ja möhnää väliin ajellessa? Ja tuolla on joku ns. superloni/vaahtomuovi mikälie pehmeä välissä imemässä vettä. Mikä funtio sillä on? 2019 levo comp.

  2. #572
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jukkap_ Katso viesti

    Mitä tohon voisi keksiä kun menee kuraa ja möhnää väliin ajellessa? Ja tuolla on joku ns. superloni/vaahtomuovi mikälie pehmeä välissä imemässä vettä. Mikä funtio sillä on? 2019 levo comp.
    Funktio sillä vaahtomuovilla on ettei moottoriin pääsisi kuraa ja roskaa. Tämä oli iso ongelma ensimmäisissä 2019 Levoissa, mutta ongelma on nyt siis korjattu.

    Itselläni on tällainen tilauksessa ja pitäisi saapua tänään: https://www.sicomtbproducts.com/prod...019-mud-guard/

  3. #573
    Liittynyt
    07/2007
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    232
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jukkap_ Katso viesti

    Mitä tohon voisi keksiä kun menee kuraa ja möhnää väliin ajellessa? Ja tuolla on joku ns. superloni/vaahtomuovi mikälie pehmeä välissä imemässä vettä. Mikä funtio sillä on? 2019 levo comp.
    Kysele myyjäliikkeestä revised rear suspension link & rear pivot protection kit -päivityksiä, pitäisi olla takuunalaisia korjauksia. Tuo vaahtomuovi oli ilmeisesti näitä päivityksiä edeltänyt purkkafiksi. Lisätietoja noista päivityksistä täällä: https://www.emtbforums.com/community...e-2#post-67255


  4. #574
    Liittynyt
    07/2007
    Viestit
    1.057
    Kyllä se vaahtomuovi on siellä nimen omaan fixin jälkeen. Estää kiinteän moskan pääsyn kuoren sisään. Fixi ei estä kuran pääsyä tuonne välikköön ja siihen on olemassa ainakin yksi kaupallinen ratkaisu ja erilaisia DIY ratkaisuja, joita löytyy tuolta linkistä yllä.

  5. #575
    Liittynyt
    06/2018
    Viestit
    60
    Onko toi sicomtb mite luotettava. Onko porukka tilannut noita ja saanut?

  6. #576
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jukkap_ Katso viesti
    Onko toi sicomtb mite luotettava. Onko porukka tilannut noita ja saanut?
    Tänään tuli ja viikon kesti tilauksesta toimitus.

  7. #577
    Kertokaas tyhmälle miten Turbo Levo Comp Carbonissa 2019 kiristetään ohjainlaakeri, kun siinä päällä ei ole sitä normaalia ”kiristysruuvia”, vaan luukku, jonka alta löytyy monitoimityökalu.

    Etupäässä selvää väljyyttä ja naksumista, joten epäilen hyvin vahvasti, että johtuu ohjainlaakerin löysyydestä.

  8. #578
    Liittynyt
    06/2018
    Viestit
    60
    Kortilla maksoit ja reilu 65puntaa?

  9. #579
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jukkap_ Katso viesti
    Kortilla maksoit ja reilu 65puntaa?
    Juu 65 puntaa eli reilut 75 euroa. Kallis muovinpalanen, mutta ei tunnu missään kun suhteuttaa pyörän hintaan

  10. #580
    Liittynyt
    06/2018
    Viestit
    60
    nojoo ei. joko mallailit paikalleen? käykö hyvin ettei ota kiinni ja että tuntuisi pysyvän kovassakin tärinässä?

  11. #581
    Liittynyt
    06/2018
    Viestit
    60
    maggaramike olikos sulla 2019 levo comp? tuo lokari vissii s worksiin suuniteltu. lie käy sit levo comppiinkin?

  12. #582
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jukkap_ Katso viesti
    nojoo ei. joko mallailit paikalleen? käykö hyvin ettei ota kiinni ja että tuntuisi pysyvän kovassakin tärinässä?
    Joo laitoin paikalleen ja hyvin istuu ja mulla on Comp Carbon. Eihän tuossa hirveänä ylimääräistä tilaa ole, mutta tuo on varmaankin paras ratkaisu mitä tällä hetkellä löytyy.

    Dualguard on nimeen omaan suunniteltu ”normi Levoille”, kun niissä on kaikissa malleissa alumiininen takahaarukka. Ainoastaan S-worksin kanssa joutuu jotain pieniä viilauksia tekemään, että istuu paikalleen, koska siinä on carbon haarukka takana.

  13. #583
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MaggaraMike Katso viesti
    Kertokaas tyhmälle miten Turbo Levo Comp Carbonissa 2019 kiristetään ohjainlaakeri, kun siinä päällä ei ole sitä normaalia ”kiristysruuvia”, vaan luukku, jonka alta löytyy monitoimityökalu.
    Itse itselleni vastaten, ohjainlaakeri kiristetään näissä ”monitoimityökalu” malleissa haarukan pohjasta, niin kuin vähän epäilinkin

  14. #584
    Liittynyt
    06/2018
    Viestit
    60
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MaggaraMike Katso viesti
    Joo laitoin paikalleen ja hyvin istuu ja mulla on Comp Carbon. Eihän tuossa hirveänä ylimääräistä tilaa ole, mutta tuo on varmaankin paras ratkaisu mitä tällä hetkellä löytyy.

    Dualguard on nimeen omaan suunniteltu ”normi Levoille”, kun niissä on kaikissa malleissa alumiininen takahaarukka. Ainoastaan S-worksin kanssa joutuu jotain pieniä viilauksia tekemään, että istuu paikalleen, koska siinä on carbon haarukka takana.
    Noniin joutuu vissiin tilaamaan nii sais ennen syksyn röppökelejä. Nyt sienestä tungin täytettä ettei kaki mene.

  15. #585
    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    1.634
    Joku kyseli siitä 2019 kura suojasta taakse. Itsellä oli compissa vastaava jonka tein experttiin myös.

    Ohutta solukumia joka velcrolla kiinni rungossa.
    Tosin expertissä myös vakiona kuvassa näkyvä suojaus.

    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously


  16. #586
    Liittynyt
    06/2018
    Viestit
    60
    expertissä huomattavasti parempi tuo vakiosuoja ku compissa. ainakin näyttää paremmalta.

  17. #587
    Liittynyt
    07/2007
    Viestit
    1.057
    Tollasesta kepistä ei oo oikeen kuraläpäksi. Piti tollastakin näköjään kokeilla.

  18. #588
    Liittynyt
    07/2017
    Paikkakunta
    Pirkanmaa
    Viestit
    118
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fat Boy Katso viesti
    No nyt on 2017 levoa testailtu.
    ...
    Moottorin reagointi: Kun vauhdit kasvaa yli avustusrajan, kytkeytyy avustus varsin huomaamattomasti pois. Kaiketi se yrittää tulla huomaamattomasti takaisinkin (kuulee kun moottori alkaa vetää), mutta jos maasto on jyrkkäpiirteistä, tulee tehot auttamatta liian myöhään, samoin vaihdetta vaihtaessa veto katkeaa ja kestää turhan kauan tiukassa paikassa, ennen kuin se palaa. Onko asialle tehtävissä jotain blevolla tai mission controllilla?
    Tämä oli 2017 vuonna syy miksi Levo jäi kauppaan ja päädyin Haibike/Yamahaan.
    Avustus sammui vaihteiden vaihdon ajaksi ja kesti liian kauan että tuli takaisin. Jyrkissä yllättävissä ylämäissä, mikä metsäpoluilla tulee usein vastaan, rupes jurppiin kun piti odotella että avustus pääsee mukaan.
    En osaa sanoa voiko tälle tehdä Blevolla jotain.
    Anyway 2018 malliin spessu korjas tän. 2018 mallissa moottori ei kevennä vetoa vaihtaessa vaan ketju soi mukavasti jos kuski vaihtaa keventämättä. Ja sama on 2019.

    Lähetetty minun SM-N950F laitteesta Tapatalkilla

  19. #589
    Liittynyt
    09/2008
    Viestit
    229
    Sekä minulla että Levolla meni bikeparkneitsyys viime viikonloppuna Sappeella. Osoittaa varsin hyvin tällaisen pyörän monikäyttöisyyden. Etenkin kun la-aamuna noustiin jo ennen hissien liikkumista yläasemalle

  20. #590
    Liittynyt
    07/2007
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    232
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jukkap_ Katso viesti
    expertissä huomattavasti parempi tuo vakiosuoja ku compissa. ainakin näyttää paremmalta.
    Siinä on juurikin ne päivitetyt osat joista mainitsin. Oma comppini tuli kuukausi sitten suoraan noilla samoilla osilla - vanhempiin ne saa(nee) myyjäliikkeen kautta. En ole itse huomannut lisäsuojaukselle mitään tarvetta, toki syksyllä voi vielä mieli muuttua.


  21. #591
    Liittynyt
    07/2007
    Viestit
    1.057
    Mitäs mieltä mitkä osat tässä on? Myyjäliikeen mukaan asia oli kunnossa ostohetkellä. Tuosta erottuu se suffeli, joka on reiän tukkeena.


  22. #592
    Liittynyt
    07/2007
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    232
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti grebe Katso viesti
    Mitäs mieltä mitkä osat tässä on? Myyjäliikeen mukaan asia oli kunnossa ostohetkellä. Tuosta erottuu se suffeli, joka on reiän tukkeena.


    Kyllä tuo erilaiselta näyttää. Ei minulla ole sitä höttöistä vaahtomuovia ainakaan näkyvissä, sitä veikkasin väliaikaiseksi korjaukseksi. Voihan se olla tuolla moottorikopan sisällä edelleen mutta ei näy kun ei ole tuollaista suurta koloa.


  23. #593
    Liittynyt
    07/2007
    Viestit
    1.057
    Tjoo, toi on kuitunen runko, en tiedä onko ne erilaisia sitten. Googlella varmaan löytyy referenssiä. Toi moottorin suojakotelo on kolmella ruuvilla, eli vanhaa mallia.

  24. #594
    Liittynyt
    06/2018
    Viestit
    60
    Laitoin paikalliselle myyjälle viestiä. Sanoi kyselevän spessulta saako tommosta kumiosaa. Lie tuo sit kuuluu takuuseen? Asennuskin? Sillä vaan jos ryssii jotain että takuu säilyy.

  25. #595
    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    1.634

    Specialized Turbo Levo FSR kaikkine variaatioineen

    Kyllä tää on silkkaa rakkautta joka lenkillä.

    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously


  26. #596
    Liittynyt
    07/2007
    Viestit
    1.057
    Onhan se levolla hienoa painella. Ja ihan hirveää lähteä ajamaan vanhalla 26 täysjoustolla useamman levollisen lenkin jälkeen. Mutta mutta, kun taas oppii viemään kivikossa ihan eri geometrian pyörää tökkimättä, niin paluu Levoon tuntuu oudolta. 11 kg kg vs 20 kg. Luotto levon hyviin ajo-ominaisuuksiin katoaa yllättävän nopeasti. Ja se 25 kmh raja ottaa enemmän pattiin. Luomulla voi vetää alamäet kovempaa ja pienet mäennyppylät putkelta reilusti yli kahtaviittä. Sähköllä joutuu tyytymään siihen, mitä se kulkee. On se silti siistiä, ei ehkä rakkautta levoon, vaan lajiin sähköllä tai ilman.


  27. #597
    Onko kukaan kokeillut mahtuuko 29” Levo 2019 tuohon Velosockin Full MTB Coveriin?

    https://velosock.com/collections/bik...-for-mtb-shard

  28. #598
    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    1.634
    Äsken veivasin experttiin charger 2.1 RC2 vaimentimen. Edellinen meni compin mukana. Samalla paikalleen meni 160mm ilmaruoto.

    Huomenna aamutuimaan testimään säädöt tahkon 60km reitille.
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously


  29. #599
    Liittynyt
    10/2018
    Viestit
    68
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Polun tukko Katso viesti
    Äsken veivasin experttiin charger 2.1 RC2 vaimentimen. Edellinen meni compin mukana. Samalla paikalleen meni 160mm ilmaruoto.

    Huomenna aamutuimaan testimään säädöt tahkon 60km reitille.
    Eli sulla oli 2019 compissa revelation? itse miettinyt tuota samaista upgradea, mutta jotenkin ei ole vielä löytänyt syitä päivittää. toki hinta on yksi. tuo damppi maksaa joku lähemmäs 400€. ilmaruoto taas 40€

    onko siinä niin valtava ero sitten?

    -K

  30. #600
    Aiemmin tossa oli juttua BLevosta. Itsellänikin otti hetken aikaa HR systeemin säädössä / opettelussa. Avustusalueey pitää laittaa riittävän laajaksi sekä overläpille. Silloin ei pidä säädintä juuri roplata ja jos haluaa tulevan mäen tai esteen takia pika-avun sen voi ottaa säätimellä. Esim. ECO 4-70% ja Trail 50-90%. Näin pääsee kertanäpäyksellä 50% avustukseen vaikka sykkeet olisikin matalalla. Näiden lisäksi herkkyys suureksi (lähes täysille) että avustuksen säätö on omasta mielestäni parhaimmillaan. Muuten pumppu hakkaa jo kovaa ja pika-apua ei tule. Yksi pohdittava ja itse tunnettava on oma syke. Jos sykerajan laittaa liian matalalle, niin avustusta on kokoajan liikaa tai päinvastoin. Tämä on vain opittava itsestään tuntemaan parhaan kombinaation löytämiseksi. Mutta kaikki tämä ehdottomasti kannattaa!

Samanlaisia aiheita

  1. Specialized s-works turbo ONGELMA
    By Riksha in forum Renkaat
    Vastaukset: 11
    Viimeinen viesti: 03.05.2018, 15.35
  2. Specialized Fatboy
    By jaksu in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 1041
    Viimeinen viesti: 15.03.2017, 10.45
  3. Specialized turbo sähköfillarin omistajat
    By juha_l in forum Sähköavusteiset pyörät
    Vastaukset: 12
    Viimeinen viesti: 17.08.2015, 14.26

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •