HephaGarminGiantElectrobike
Sivu 18 / 67 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8 16 17 18 19 20 28 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 511 - 540 / 1995

Aihe: Specialized Turbo Levo FSR kaikkine variaatioineen

  1. #511
    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    1.634

    Specialized Turbo Levo FSR kaikkine variaatioineen

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kingyo Katso viesti
    Ihan mukavia nuo punaiset yksityiskohdat! Itsellä täysin mustavalkoinen niin kaipaisi vähän tuunausta tuo mopedini
    Onko parempi pintaherkkyys tuolla 160 keulalla muuten?

    Lähetetty minun ONEPLUS A5000 laitteesta Tapatalkilla
    On herkempi.

    Ei tarvitse tokeneita, hsc säätö riittää. Vakio vaimentimella keula ei kerennyt mukaan kun tosissaan jumputettin enduro rännejä vaan muuttui kovaksi muutaman nopean iskun jälkeen.
    Uudella vaimentimella ei ole vielä tilannetta tullut jossa keula olisi pakannut tms...
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously


  2. #512
    Liittynyt
    03/2019
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    26
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Polun tukko Katso viesti
    On herkempi.

    Ei tarvitse tokeneita, hsc säätö riittää. Vakio vaimentimella keula ei kerennyt mukaan kun tosissaan jumputettin enduro rännejä vaan muuttui kovaksi muutaman nopean iskun jälkeen.
    Uudella vaimentimella ei ole vielä tilannetta tullut jossa keula olisi pakannut tms...
    Aivan! Miettinyt itsekkin keulan päivitystä.. paljon tuli hintaa?

    Lähetetty minun ONEPLUS A5000 laitteesta Tapatalkilla

  3. #513
    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    1.634
    Siis keulaahan en ole vaihtanut.
    -160mm ilmaruoto saksasta n. 30€
    -charger 2.1 RC2 kotimaiselta myyjältä 340€.

    Lyrikkiä ensin katselin mutta hinta olisi ollut saksassa n. 1000€.
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously


  4. #514
    Liittynyt
    07/2017
    Paikkakunta
    Pirkanmaa
    Viestit
    118
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti grebe Katso viesti
    Komia on! Onko tuossa tuo rungon musta osuus maalattu, vai onko matappa kuitupinnalla? Ja onko hissitolppa portaattomalla säädöllä
    ...
    Puunrunkojen ylityksissä kannattaa olla tarkkana. Pienen palan sain jo lohkeamaan akun muovisuojasta latauspistokkeen alta.
    Luulisin, että matta musta olis maalattu.
    Tolppa on pykälillä.
    Hyvä vinkki ton akun suojan kestosta. Pitää yrittää olla tarkka sen kanssa. Aiemmassa Haibikessa Yamahan koneella en säälinyt suojaa yhtään ja hyvin kesti.


    Lähetetty minun SM-N950F laitteesta Tapatalkilla

  5. #515
    Liittynyt
    07/2017
    Paikkakunta
    Pirkanmaa
    Viestit
    118
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Polun tukko Katso viesti


    Oma mopo .

    -jarruina code r
    -kiekot dt swiss hx1501, XD vaparirungolla
    -sram 1175 pakka
    -160mm ilmaruoto keulassa
    -charger 2.1 RC2 patruuna keulassa
    -praxis wawe tech 32t etuleipä
    -spessun purgatory takarengas(airlinerilla)
    -spessun butcher eturengas(DH norrisilla)
    -esi gripit
    -tulossa 700wh paristo

    Coilia tekisi mieli taakse......
    Mikä malli tuo valkoinen on?
    Aika paljon oot tuunannut.

    Lähetetty minun SM-N950F laitteesta Tapatalkilla

  6. #516
    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    1.634

    Specialized Turbo Levo FSR kaikkine variaatioineen

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pete K2 Katso viesti
    Mikä malli tuo valkoinen on?
    Aika paljon oot tuunannut.

    Lähetetty minun SM-N950F laitteesta Tapatalkilla
    FSR comp. Akkuineenkin vielä edullisempi kuin expert carbon. Kuiturunkoa en halunnut.

    Aina näitä tulee modattua.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously


  7. #517
    Liittynyt
    07/2007
    Viestit
    1.057
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti villho Katso viesti
    Ehdottomasti. Se on BLevon paras ominaisuus.
    Kokeilin smart poweria + HR:ää. Ei Turbollakaan avustanut yhtään. Joko se ei toiminut tai en osannut laittaa asetuksia oikein. Veikkaan jälkimmästä. Pitää tutustua paremmalla ajalla.

  8. #518
    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    1.634
    Kyllä se hr ainakin mulla toimii.
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously


  9. #519
    Liittynyt
    07/2007
    Viestit
    1.057
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Polun tukko Katso viesti
    Kyllä se hr ainakin mulla toimii.
    Testasin saman tien sohvalta käsin. Kyllä se HR:n mukaan ainakin muutti avustusta, kun laitoin rajaksi pienimmän eli 77 bpm. Eli en vaan osannut. Eikös tuon saa asetettua siten, että laittaa tuon smart HR:n vain ecolle, ja pitää trailin ja turbon manuaalisena? Tällöin en tarvitse teknisiin erittäin jyrkkiin nousuihin ensin kerätä sykkeitä, että saa täydet avustukset heti mäen juuresta asti?

  10. #520
    Liittynyt
    09/2008
    Viestit
    229
    Juuri noin olen käyttänyt Smart poweria, eli ECO on todellinen eco, eli siinä joutuu itsekin tekemään hommia, mutta kuitenkin niin, että laajempi osuus avustuksesta (7-65 %) on silläkin käytössä, ja TRAIL ja TURBO otetaan käyttöön kun edessä oleva osuus sitä edellyttää.

    Mulla tuli tänään ostetun sykevyön kanssa ongelmia; Smart HR:n enablointi pisti jotain sekaisin ja aloin saamaan todella helposti myös ECOlla ulos 400-500 wattia. Piti asentaa koko appsi uudelleen, että sai pyörän toimimaan tutulla tavalla. Taidan itse tyytyä tuohon Smart poweriin.

  11. #521
    Liittynyt
    07/2017
    Paikkakunta
    Pirkanmaa
    Viestit
    118
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Polun tukko Katso viesti
    FSR comp. Akkuineenkin vielä edullisempi kuin expert carbon. Kuiturunkoa en halunnut.

    Aina näitä tulee modattua.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Koeajofillarina viime syksynä ja toisen kerran vielä talvella oli alu comp. Koeajossa jo kaipasin siihen parempaa alustaa ja jarruja. Ymmärrän siis hyvin, että lähdit päivittämään sitä. Lisäksi iso akku oli yksi must-listalla olevista. Hiilarirunkoa en niin tähdännyt, mutta osavaatimukset ajoivat expertiin. Aika näyttää, tarviiko siihen päivittää jotain vai toimiiko valmiina.

    Haibikessa oli 500wh akku ja sillä piti pitemmät lenkit suunnitella akun riittävyyden mukaan ja siitä halusin päästä pois.

    Lähetetty minun SM-N950F laitteesta Tapatalkilla

  12. #522
    Liittynyt
    07/2017
    Paikkakunta
    Pirkanmaa
    Viestit
    118
    Mulla oli keväällä lainassa useamman viikon 2018 Comp carbon ja kokeilin Blevoa siihen.
    Kokeilin smart controllia sekä powerilla että hr-ohjattuna ja en päässyt kummallakaan makuun. Varmaan asetuksilla olisi saanut paremmaksi, mutta yksi asia, mikä häiritsi pahasti oli puhelimen akun todella nopea kuluminen. Luuri oli tangossa ja näyttö päällä, joka tietty vie akkua rajusti.
    Hr-ohjauksella avustus oli usein myöhässä.
    Power-ohjauksella toimi välillä ihan ok, mutta välillä jossain kivikossa tuuppas yllättäen. Mielestäni Levon luomumaisuus, joka on ehdoton vahvuus, kärsi Blevon ohjauksessa.

    En aio enää kokeilla, vaan menen mission controllin omilla säädöillä. Mutta hyvä, jos jollain toimii toivotulla tavalla.

    Lähetetty minun SM-N950F laitteesta Tapatalkilla

  13. #523
    Liittynyt
    03/2019
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    26
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pete K2 Katso viesti
    Mulla oli keväällä lainassa useamman viikon 2018 Comp carbon ja kokeilin Blevoa siihen.
    Kokeilin smart controllia sekä powerilla että hr-ohjattuna ja en päässyt kummallakaan makuun. Varmaan asetuksilla olisi saanut paremmaksi, mutta yksi asia, mikä häiritsi pahasti oli puhelimen akun todella nopea kuluminen. Luuri oli tangossa ja näyttö päällä, joka tietty vie akkua rajusti.
    Hr-ohjauksella avustus oli usein myöhässä.
    Power-ohjauksella toimi välillä ihan ok, mutta välillä jossain kivikossa tuuppas yllättäen. Mielestäni Levon luomumaisuus, joka on ehdoton vahvuus, kärsi Blevon ohjauksessa.

    En aio enää kokeilla, vaan menen mission controllin omilla säädöillä. Mutta hyvä, jos jollain toimii toivotulla tavalla.

    Lähetetty minun SM-N950F laitteesta Tapatalkilla
    Minä kokeilin eilen ensimmäistä kertaa ja jäi tosta smart powerista just samanlainen fiilis.. en tiedä pitäiskö jotain asetuksia ruuvata vielä niin toimisi halutulla tavalla. Välillä ei ottanut yhtään vaikka kuinka runttas polkaista ja välillä avusti jopa liikaakin. Annan vielä kuitenkin mahdollisuuden ja kokeilen vähän muuttaa jotakin asetuksia.

    Lähetetty minun ONEPLUS A5000 laitteesta Tapatalkilla

  14. #524
    Liittynyt
    09/2008
    Viestit
    229
    Tuo on jännä homma, sillä itsellä nimittäin juuri BLevo toi pyörään "luonnollisuuden": avustus on koko ajan päällä, mutta ei missään vaiheessa korostu liikaa (ellei niin halua). Ennen BLevoa minulla oli kiinteät tasot käytössä ja niitä tuli käytettyä ylimääräisen vaihteiston tapaan, mikä tarkoitti sitä, että avustustasoja tuli vaihdettua varsin usein. Nyt BLevon kanssa pystyn ajamaan lenkit pääosin ECO-moodilla niin, että tilanteissa, joissa avustusta ei tarvitse, pyörä myös säätää avustuksen todella alas ja toisaalta jos runttaan polkimia enemmän, niin avustus tulee mukaan juuri sopivalla tavalla. Uskon, että pääsisin tuolla setupilla 70 km paremmalle puolelle (viime viikolla ajoin 63 km ja perillä akkua 18 %, vauhdit luomupyörien mukaan ja mukana jonkin verran tasaisen tien siirtymää).

    Ja mitä tulee puhelimen akkukestoon, niin se on varmasti noin, jos puhelimena on joku viime vuosien UltraHyperQWXHD jollain 4K-näytöllä ja näyttöä pitää koko ajan päällä. Itse hommasin Blackview BV6000s -puhelimen pelkästään tätä käyttöä varten ja sen 720p-näyttö, 4200 mAh -akku ja iskun- ja vedenpitävyys toimivatkin hyvin tähän tarkoitukseen. Puhelimessa pyörii BLevo ja OruxMaps. Akku riittää helposti vaikka koko päivän ajoon, jos nyt ei ihan koko aikaa pidä näyttöä päällä.

    Jokainen kuitenkin tavallaan - itselleni BLevo on Levon kanssa 'no brainer'.

  15. #525
    Liittynyt
    07/2007
    Viestit
    1.057
    Itselläni kulutus on ollut viidestä seitsemään wattituntiin. Eli akun kulutus ei ole ongelma. Pelkällä ekolla saa kyllä mielestäni aika luonnollisen fiiliksen. Mutta pitää antaa mahdollisuus tuolle smartille. Itse asiassa 700wh akkua saa tosissaan yrittää ajaa tyhjäksi.

  16. #526
    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    1.634
    Itsellä ainakin hr pelaa hyvin.

    Jos esim raja asetettu 140bpm, niin mid-high säädöllä alkaa annostella joka neljäs sekunti 3% lisää potkua kunnes tehoalueen säädetty yläraja saavutetaan, edellyttäen että syke pysyy yli 145(+-5bpm).

    Näin se ainakin itsellä pelannut ja virtaa säästyy.

    Ja muistaakseni jossain luki että hr vaikuttaa vain eco ja trail moodeihin, ei turboon.
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously


  17. #527
    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    1.634
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti villho Katso viesti
    Tuo on jännä homma, sillä itsellä nimittäin juuri BLevo toi pyörään "luonnollisuuden": avustus on koko ajan päällä, mutta ei missään vaiheessa korostu liikaa (ellei niin halua). Ennen BLevoa minulla oli kiinteät tasot käytössä ja niitä tuli käytettyä ylimääräisen vaihteiston tapaan, mikä tarkoitti sitä, että avustustasoja tuli vaihdettua varsin usein. Nyt BLevon kanssa pystyn ajamaan lenkit pääosin ECO-moodilla niin, että tilanteissa, joissa avustusta ei tarvitse, pyörä myös säätää avustuksen todella alas ja toisaalta jos runttaan polkimia enemmän, niin avustus tulee mukaan juuri sopivalla tavalla. Uskon, että pääsisin tuolla setupilla 70 km paremmalle puolelle (viime viikolla ajoin 63 km ja perillä akkua 18 %, vauhdit luomupyörien mukaan ja mukana jonkin verran tasaisen tien siirtymää).

    Ja mitä tulee puhelimen akkukestoon, niin se on varmasti noin, jos puhelimena on joku viime vuosien UltraHyperQWXHD jollain 4K-näytöllä ja näyttöä pitää koko ajan päällä. Itse hommasin Blackview BV6000s -puhelimen pelkästään tätä käyttöä varten ja sen 720p-näyttö, 4200 mAh -akku ja iskun- ja vedenpitävyys toimivatkin hyvin tähän tarkoitukseen. Puhelimessa pyörii BLevo ja OruxMaps. Akku riittää helposti vaikka koko päivän ajoon, jos nyt ei ihan koko aikaa pidä näyttöä päällä.

    Jokainen kuitenkin tavallaan - itselleni BLevo on Levon kanssa 'no brainer'.
    Vilho:

    Mikä setuppi sulla siis on smart powerissa eco moodille?

    Avustus min/max?
    Watti asetus?
    Mid-high herkkyys?
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously


  18. #528
    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    1.634
    Testasin ensimmäistä kertaa smart poweria tänään.
    Erittäin hyvältä tuntui.

    - 7-21% ecolla
    -watti asetus 185w
    -herkkyys mid high

    Hieman liian reilulta tuntui avustus. Täytyy nostaa watit ainakin tasan 200w arvoon.
    Paljon parempi kuin HR ohjelma.
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously


  19. #529
    Liittynyt
    07/2007
    Viestit
    1.057
    Minäkin kokeilin ilman hr:ää. Kyllähän se toimii, mutta teknisissä kohdissa on jotenkin häiritsevää, kun ei tiedä mitä sieltä tulee. Apuja siis. Nimen omaan jossain kivikossa kiven kierrossa, missä en halua esim trail avistuksella liikaa kulkua. Jouhevalla polulla ja tiellä ihan jees. Tosintoimiihan tuo normiavustuskin melko mukavasti esim 10/30 asetuksilla. Tottumiskysymys varmaan myös.

  20. #530
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MaggaraMike Katso viesti
    Tuo Mucky nuts näyttää kyllä hyvältä

    Sitten kun löytyis vielä taakse tosiaan vielä joku hyvä kuraläppä kaveriksi...
    Törmäsin ulkomaisella foorumilla tällaiseen: https://www.sicomtbproducts.com/prod...019-mud-guard/

    Vaikuttaa kyllä hyvältä, mutta perhanan kallis :O

  21. #531
    Liittynyt
    03/2019
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    26
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MaggaraMike Katso viesti
    Törmäsin ulkomaisella foorumilla tällaiseen: https://www.sicomtbproducts.com/prod...019-mud-guard/

    Vaikuttaa kyllä hyvältä, mutta perhanan kallis :O
    Ompas muuten aika fiksun näköinen! Tietääkö kukaan löytyisiköhän vastaavaa vähän edullisemmin?

    Lähetetty minun ONEPLUS A5000 laitteesta Tapatalkilla

  22. #532
    Liittynyt
    07/2007
    Viestit
    1.057
    Jos joku on vielä ilman experttiä, niin Pyöräliike Varustamolle on tulossa L-kokoinen. Näyttää, että tilaamalla noita ei tahdo saada, vaan tsägällä. Ja tuolla pääsee huomenna koeajamaan levoja http://saimaabikepark.fi/?p=90

  23. #533
    Liittynyt
    07/2017
    Paikkakunta
    Pirkanmaa
    Viestit
    118
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti grebe Katso viesti
    Jos joku on vielä ilman experttiä, niin Pyöräliike Varustamolle on tulossa L-kokoinen. Näyttää, että tilaamalla noita ei tahdo saada, vaan tsägällä. Ja tuolla pääsee huomenna koeajamaan levoja http://saimaabikepark.fi/?p=90
    Oho!
    Nyt näyttäis, että tilausputki Suomeen olis vihdoin aukeamassa. Hyvä homma!

    Lähetetty minun SM-N950F laitteesta Tapatalkilla

  24. #534
    Liittynyt
    07/2007
    Viestit
    1.057
    Veikkaan, että nämä on yksittäiskappaleita, ennakkotilausten peruutuksia tai jotain, jota maailmalta vapautuu. Eli en laittaisi toivotaan toivotaan tilausta sisään, vaan tarttuisin tilaisuuteen, jos tuollaista halajaa.

  25. #535
    Liittynyt
    07/2017
    Paikkakunta
    Pirkanmaa
    Viestit
    118
    Juuri näin.
    Tehdashan ilmoitti jo keväällä, että kaikki expertit on tälle vuodelle myyty.

    Lähetetty minun SM-N950F laitteesta Tapatalkilla

  26. #536
    Liittynyt
    05/2003
    Paikkakunta
    Lappeenranta
    Viestit
    2.818
    Ei ne enää ota tilauksia, syksyllä sitten seuraavan vuoden mallit.
    Miten niin tyhmä kysymys??

  27. #537
    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    1.634
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti grebe Katso viesti
    Jos joku on vielä ilman experttiä, niin Pyöräliike Varustamolle on tulossa L-kokoinen. Näyttää, että tilaamalla noita ei tahdo saada, vaan tsägällä. Ja tuolla pääsee huomenna koeajamaan levoja http://saimaabikepark.fi/?p=90
    Vissiin molemmat myyty
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously


  28. #538
    Liittynyt
    07/2007
    Viestit
    1.057
    Ei mitään tietoa, mutta soittamalla tai sähköpostilla selvinnee.

  29. #539
    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    1.634
    Seinäjoen cyclistä löytyi itselle L koon expertti unelma värissä storm grey.

    Sinne jäi vielä vastaava M koossa. Vink vink.
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously


  30. #540
    Liittynyt
    07/2007
    Viestit
    1.057
    Joko on ehditty testata? Varustamon L koko näyttäs FB:n mukaan olevan vihreä. Hieno sekin.

Samanlaisia aiheita

  1. Specialized s-works turbo ONGELMA
    By Riksha in forum Renkaat
    Vastaukset: 11
    Viimeinen viesti: 03.05.2018, 15.35
  2. Specialized Fatboy
    By jaksu in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 1041
    Viimeinen viesti: 15.03.2017, 10.45
  3. Specialized turbo sähköfillarin omistajat
    By juha_l in forum Sähköavusteiset pyörät
    Vastaukset: 12
    Viimeinen viesti: 17.08.2015, 14.26

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •