GarminGiantHephaElectrobike
Sivu 17 / 67 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7 15 16 17 18 19 27 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 481 - 510 / 1995

Aihe: Specialized Turbo Levo FSR kaikkine variaatioineen

Tubeless juu. Paineet tuntuman ja maaston/ajotyylin mukaan käsipumpulla, joten ei tietoa tarkoista paineista. Luulen, että jossain 1,4-1,8 välillä mennään. Kerran hajotin etukumin, kun löi läpi. Sen jälkeen olen yrittänyt olla vähän tarkkaavaisempi paineiden kanssa.

Hieman "hikoilee" tuo 700 km ajettu Butcher takana. Etukumi taasen ei tippaakaan. Tosin se ei ole alkuperäinen vaan kaupan hyllyltä haettu. Edessä myös Orangen litkut versus Stan. Hikoilu johtunee silti renkaasta enemmän kuin litkuista.

Ne ketkä päivittänyt 17/18 mallin Levon 19 niin miten on porukka koon valinnut? 19 mallihan pari senttiä pidempi, mutta ituuko käteen kuitenkin samalla koolla vs vanhaan malliin?

Jaa-a. Mulla oli ajossa useamman vkon -18 Levo Comp Carbon kokoa L. Huomenna luovutus -19 mallin Levo Expert kokoa L. En edes miettinyt, että olisin kokoa vaihtanut.

Lähetetty minun SM-N950F laitteesta Tapatalkilla

Aiemmin tässä feedissä oli keskustelua, milloin rantautuu Suomeen -19 Levon expertit ja s-worksit.
    Tällä vkolla tuli Motokeitaalle 1kpl L koon Experttiä (mulle ), joka ennakkotilattu lokakuussa. Samalla tuli L koon S-Works (vapaana vielä, vink vink). En tiedä onko tuokin ennakkotilattuja.
    Herkkänä hetkenä mietin, että ottaisko sittenkin tuon S-Worksin, mutta siinä tuli painoraja (109 kg) vastaan. Pääsin tuskasta.

Expert on tänään teipparilla. Koko runko suojateipataan, niin ei tartte joka naarmua harmitella jatkossa.

Onkos kukaan sattunut bongaamaan missään liikkeessä S-kokoista -19 mallia? Lähinnä base ja comp mallit vaihtoehtona. Yksi ollut tilauksessa maaliskuun alusta, mutta valitettavasti ei ole tullut.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pete K2 Katso viesti
    Aiemmin tässä feedissä oli keskustelua, milloin rantautuu Suomeen -19 Levon expertit ja s-worksit.
    Tällä vkolla tuli Motokeitaalle 1kpl L koon Experttiä (mulle ), joka ennakkotilattu lokakuussa. Samalla tuli L koon S-Works (vapaana vielä, vink vink). En tiedä onko tuokin ennakkotilattuja.
    Herkkänä hetkenä mietin, että ottaisko sittenkin tuon S-Worksin, mutta siinä tuli painoraja (109 kg) vastaan. Pääsin tuskasta.

Expert on tänään teipparilla. Koko runko suojateipataan, niin ei tartte joka naarmua harmitella jatkossa.

Onnea hankinnan saapumisen johdosta! Ja kiitos vinkinsta. SW:llä ajettu huhtikuun alusta lähtien. Ainoa 29" ja sähkö jolla olen ajanut, joten ei pahaa sanottavaa.

Kokeile luomufillarilla. Veikkaan että se vastustaa lähes yhtälailla.
    10kg painavempi fillari ja usein vähän tussut renkaat tietty tekee vähän raskaamman, mut isoin ero on se että reidet ei ole tottuneet puskeen.
    Juuri kävin luomulla 30 km:n lenkin ja alussa tuntui kuin täi tervassa olis ajanut. Tunnin jälkeen rupes rullaan kun reidet tajus että tää on ihan normaalia. Mulla siis takana 2500 km emtb ajoa.

Ajelen luomulla sillointällöin. Eli mun fillarissa on vikaa ja sitä saa huollon setä vilkaista nyt samalla kun jarruja rempataan takuuseen.

Mihin veit teipattavaksi ja mitä kustansi?

Motokeidas hoisi teippauksen avaimet käteen. Teippaaja oli siis joku paikallinen mainosfirma, joka teippailee kaikkea mahdollista.
    Hinta teippaukselle 150-200 eur.
    Motokeidas/Miika tietää tarkemmin.

Onko porukka löytänyt jotain hyviä ja huomaamattomia lokareita mitkä istuvat hyvin Turbo Levoon?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MaggaraMike Katso viesti
    Onko porukka löytänyt jotain hyviä ja huomaamattomia lokareita mitkä istuvat hyvin Turbo Levoon?
    Tuollaisen mucky nutzin lärpäkkeen ostin eteen. Tarkoitus oli hommata sellainen mikä ei visko rapaa silmille ja on mahdollisimman pieni ja tuo ajaa asiansa.
    Taakse en kyllä ole löytänyt mitään fiksun näköistä..

Lähetetty minun ONEPLUS A5000 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ajpi Katso viesti
    Onkos kukaan sattunut bongaamaan missään liikkeessä S-kokoista -19 mallia? Lähinnä base ja comp mallit vaihtoehtona. Yksi ollut tilauksessa maaliskuun alusta, mutta valitettavasti ei ole tullut.

Mountainbikeshopissa Helsingissä on yksi vähän ajettu S-kokoinen Levo Comp myynnissä.

Peukalo ylös

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kingyo Katso viesti
    Tuollaisen mucky nutzin lärpäkkeen ostin eteen. Tarkoitus oli hommata sellainen mikä ei visko rapaa silmille ja on mahdollisimman pieni ja tuo ajaa asiansa.
    Taakse en kyllä ole löytänyt mitään fiksun näköistä..
    Tuo Mucky nuts näyttää kyllä hyvältä

Sitten kun löytyis vielä taakse tosiaan vielä joku hyvä kuraläppä kaveriksi...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mr Hyde Katso viesti
    Mountainbikeshopissa Helsingissä on yksi vähän ajettu S-kokoinen Levo Comp myynnissä.
    Kiitos vinkistä. Nettisivuilta ei näytä pyörää löytyvän mutta kyselläänpä muita reittejä pitkin.

Moi, kampien irroitusohjetta vailla 2018 Kenevoon?

Olikin hyvä systeemi. ��

New bike day
    Nyt on hymy herkässä.
    Specialized Turbo Levo Expert 2019

Eilen kävin ekan polkulenkin vetään (23 km).
    Hurmoksessa sai päästellä.
    2019 Levo selvästi houkuttelee kuskia kovavauhtiseen nautiskeluun.
    Erityinen huomio kiinnittyi pehmeään avustuksen poisjääntiin 25 km/h tuntumassa. Vaikka mittarista näin nopeuden, niin useinkaan en tiennyt vieläkö sähkö auttaa vai ei. Kokeilin myös kovalla pohjalla tasaisella sammuttaa avustuksen kokonaan alle 20 vauhdissa ja fillari oli hyvä polkea (kuin luomulla olisi ollut liikkeellä).
    Kovavauhtisissa kurveissa takarengas tuntui taittuvan alle, vaikka painetta oli sen verran, että kivissä ja juurissa ei tuntunut käyvän lähellä vannetta. Pitää koittaa inansa nostaa painetta. Tälläistä en ole huomannut 27,5+ renkailla. Tai sit tuolla Levolla vain kykeni ajamaan niin paljon lujempaa kuin aiemmilla sähkäreillä.
    Levon langaton mittari tuntuu hyvältä. Siitä on mielenkiintoista katsoa esim omaa polkemisvoimaa. Kevyellä polkemisella watit on alle 200W. Kovavauhtisessa menossa noin 400W ja ylämäkiin kun runttaa, niin yli 600W.
    Siirtymillä ajelin ecolla ja tuntuu, että tehdas-asetuksesta (35%) sitä voisi tiputtaa alaspäin. Pitää kokeilla 20-25%.

Hieno pyörä ajaa, ehdottomasti !
    Suosittelen käymään koeajolla. Esim Motokeitaalla on Turbo Levojen koeajopäivät pe 14.6.2019

#motokeidas
    #expert2019
    #turbolevo2019
    #specialized

Komia on! Onko tuossa tuo rungon musta osuus maalattu, vai onko matappa kuitupinnalla? Ja onko hissitolppa portaattomalla säädöllä vai pykälillä?

Itse tiputin avustukset eko 20/30, trail 30/70 ja turbo 70/100. Ekolla 10 % on aika passeli, jos on muitakin mukana ja ilman sähköä. En tiedä, miten tarkka tuo wattimittaus on. Itselläni ei ole näyttöä, vain Blevo puhelimessa ja puhelin repussa. Kertaakaan en ole saanut pyöräilijän max watteja yli 500, vaikka Wattbikellä menee pitkälle toista tuhatta. Ja kerran runttasin ilman avustusta kokeilmielessä yhden asfalttimäen ylös seisaaltaan.

Puunrunkojen ylityksissä kannattaa olla tarkkana. Pienen palan sain jo lohkeamaan akun muovisuojasta latauspistokkeen alta.

Jos on BLevo käytössä, niin eikö kannata unohtaa nuo kiinteät avustustasot ja pistää Smart Power päälle?

Itse olen ajanut edelliset lenkit käytännössä kokonaan Ecolla, jossa vaihtelu 7-65 %. Lenkin loppua kohden saatan laskea threshold-asetusta lennosta, jotta isommat tehot tulevat aiemmin. Viime lauantaina Tukholmassa 63 km ja akkua lopussa 18 %.

Vkonloppu ajeltu tahkolla.
    Perjantaina 2*25km reitti putkeen. Nousumetrit pienellä reitti twistillä yli 1700m. Akkua jäi 18%.

Eilen 60km reitti pienellä hortoilulla ja hötsä vauhdilla, nousumetrit 1330m. Akkua jäi 21%.

Hyvillä mielin voi loppu kuusta lähteä siis tahko mtb:hen ja 60km matkalla.

Blevo käytössä ja tasot oli 20/25 , 35/55 , 70/85.

Suurin osa mentiin ecolla, hieman traililla ja turbolla vain muutama prosentti.
    Ajoaika 60km reitille 3h50min höntsäiltynä.
    2*25km ajoaika 2h44min.
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously

Lainaus Alkujaan tämän lähetti villho Katso viesti
    Jos kerran on BLevo käytössä, niin eikö kannata unohtaa nuo kiinteät avustustasot ja pistää Smart Power päälle?
    Ei ole tullut kokeiltua Smart poweria tai HR:ää. Kuulostaa, että kannattaisi?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti grebe Katso viesti
    Ei ole tullut kokeiltua Smart poweria tai HR:ää. Kuulostaa, että kannattaisi?
    Ehdottomasti. Se on BLevon paras ominaisuus.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Polun tukko Katso viesti
    Vkonloppu ajeltu tahkolla.
    Perjantaina 2*25km reitti putkeen. Nousumetrit pienellä reitti twistillä yli 1700m. Akkua jäi 18%.

Eilen 60km reitti pienellä hortoilulla ja hötsä vauhdilla, nousumetrit 1330m. Akkua jäi 21%.

Hyvillä mielin voi loppu kuusta lähteä siis tahko mtb:hen ja 60km matkalla.

Blevo käytössä ja tasot oli 20/25 , 35/55 , 70/85.

Suurin osa mentiin ecolla, hieman traililla ja turbolla vain muutama prosentti.
    Ajoaika 60km reitille 3h50min höntsäiltynä.
    2*25km ajoaika 2h44min.
    Tahkolle juu pitäisi lähteä. Taktiikkana olisi ottaa poluista ja huoltopisteistä kaikki irti. Ajalla nyt mitään väliä oo. Voipihan se silti olla poluilla sen verran menijöitä, että jonossa ajellaan kiltisti.

No perhana!

Mikä on virrankulutus maastossa smart powerilla vs ilman?
    Jos esim asettaa 180wattia rajaksi ja herkkyyden mig-high niin esim tahkolla kyllä kone tuuttaa väistämättä tehoalueen maksimimi määrää kokoajan.
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously

Minkälaista pyöränkuljetustelinettä suosittelette Turbo Levolle?

Tällä hetkellä löytyy Thulen UpRide kattoteline, mutta en ole sinne vielä pyörää uskaltanut nostaa, kun telineen painoraja on 20kg. Ilman akkua pyörä menee kyllä alle painorajan, mutta UpRidessa pyörä on pelkistä renkaista kiinni, joten vähän mietityttää uskaltaako tuota käyttää varsinkin pidemmillä matkoilla?

Mikä on virrankulutus maastossa smart powerilla vs ilman?
    Ilman en tiedä, koska en muista milloin viimeksi olisin ajanut ilman Smart poweria, mutta sen kanssa pyörii jossain +6 Wh/km keskimäärin. Se on mainittava, että ajan pääosin luomuilijoiden kanssa, eli vauhdit sen mukaan. Varmasti tuuttaa rajoittimelle, jos lähtee oikein rymistelemään.

Kävin just tänään hakemassa bt-sykeanturin, sillä ajattelin kokeilla BLevon Smart HR -toimintoa.

Ilman en tiedä, koska en muista milloin viimeksi olisin ajanut ilman Smart poweria, mutta sen kanssa pyörii jossain +6 Wh/km keskimäärin. Se on mainittava, että ajan pääosin luomuilijoiden kanssa, eli vauhdit sen mukaan. Varmasti tuuttaa rajoittimelle, jos lähtee oikein rymistelemään.

Kävin just tänään hakemassa bt-sykeanturin, sillä ajattelin kokeilla BLevon Smart HR -toimintoa.
    Se smart hr ainakin säästää akkua kun vaan laitat sykerajan tarpeeks ylös.
    Itsellä iän tuoma syke maximi n. 180 ja kun laittaa rajan esim 155 niin johan alkaa akku riittämään. Saa kaiken lisäksi hapokkaan lenkin jos pitää yllä vauhtia.

Specialized Turbo Levo FSR kaikkine variaatioineen

Oma mopo .

-jarruina code r
    -kiekot dt swiss hx1501, XD vaparirungolla
    -sram 1175 pakka
    -160mm ilmaruoto keulassa
    -charger 2.1 RC2 patruuna keulassa
    -praxis wawe tech 32t etuleipä
    -spessun purgatory takarengas(airlinerilla)
    -spessun butcher eturengas(DH norrisilla)
    -esi gripit
    -tulossa 700wh paristo

Coilia tekisi mieli taakse......

Oma mopo .

-jarruina code r
    -kiekot dt swiss hx1501
    -160mm ilmaruoto keulassa
    -charger 2.1 RC2 patruuna keulassa
    -praxis wawe tech 32t etuleipä
    -spessun purgatory takarengas(airlinerilla)
    -esi gripit
    -tulossa 700wh paristo

Coilia tekisi mieli taakse......
    Ihan mukavia nuo punaiset yksityiskohdat! Itsellä täysin mustavalkoinen niin kaipaisi vähän tuunausta tuo mopedini
    Onko parempi pintaherkkyys tuolla 160 keulalla muuten?

Lähetetty minun ONEPLUS A5000 laitteesta Tapatalkilla

Samanlaisia aiheita

1. Specialized s-works turbo ONGELMA
    By Riksha in forum Renkaat
    Vastaukset: 11
    Viimeinen viesti: 03.05.2018, 15.35
  2. Specialized Fatboy
    By jaksu in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 1041
    Viimeinen viesti: 15.03.2017, 10.45
  3. Specialized turbo sähköfillarin omistajat
    By juha_l in forum Sähköavusteiset pyörät