HephaFillariElectrobikeGiant
Sivu 330 / 371 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 230 280 320 328 329 330 331 332 340 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 9.871 - 9.900 / 11127

Aihe: Suuri Fatbike-rengaskeskustelu.

  1. #9871
    Liittynyt
    04/2011
    Viestit
    1.205
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti pikkupoika Katso viesti
    Paljonko on vähänkään pidempi lenkki km:ssä/tunneissa?
    Niin pitkä, että talutus vie kauemmin kuin sisurin vaihto ja kotiin/huoltopisteelle ajo TAI pitemmän kaavan mukaan lenkin/retken/kisan ajo loppuun (sen sijaan, että jättää leikin kesken).

    Pakko pistää vastavetona oma anekdotaalinen kokemus. Perustyökalusetti + sisuri siis aina mukana. Läskimara kisoissa toki myös. Mielellään ajaa loppuun ku kerran tullu lähettyä ja osallistuminen maksettu. Kerran tubelessi petti Syötteen kisassa ja ihan kiva se oli ajaa loppuun vs. jättää leikki kesken ekassa huollossa.
    Toisen kerran Fiskarssin trail centerissä renkaan kylkeen reikä. Pikaisesti sisuri paikalleen ja sai vielä nautiskella polut loppuun saakka.

    Cyclossa/gg:ssä pari kertaa mennyt jokin gummista läpi niin, että sisuri puhki ja kerran tubelessi ei ole paikannut työmatkahommissa, maantiellä ei iteltä mutta porukassa kylläkin.
    Raahe Cycling Club - www.facebook.com/raahecc - www.raahecc.fi

  2. #9872
    F. Kotlerburg Guest
    En minäkään ole rikkonut rengasta moneen vuoteen, mutta kyllä se taas joskus menee ja silloin olen ihan tyytyväinen, että sisuri on siellä repussa. Aina kun menen yli 10km päähän kotoa niin perussetti mukana. Jotain lyhkäisiä pyörähdyksiä lähipoluilla voin tehdä ilmankin.

    Edellinen rengasrikko sattui keskellä keskellä nykyistä kansallispuistoa 15km päässä autolta ja sellaiseen vuoden aikaan, että pimeäänkään ei enää mahdottoman kauaa ollut niin olisi ollut aika ahterista, jos ei sisuria ollut mukana.

  3. #9873
    Liittynyt
    08/2014
    Viestit
    2.655
    Aika huonoa tuuriahan noi renkaan rikkoutumiset on, ja paljon kiinni ajomaastoista. Itse kun pkseudulla ajelee ja aina välillä paikoissa johon on jotain rojua kipattu, ja jostain rikotusta betonin kappaleesta voi törröttää vaikka raudanpää, jollaiseen joku vuosi sitten osuin läskillä ajellessa ja sisärengasta tosiaan tarvittiin, niin on tullut satulalaukussa ko vermettä pidettyä aina mukana. Painaahan se joku sata grammaa mutta eipä sellaista huviajossa huomaa.

  4. #9874
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    7.633
    Sähkärillä tuli ajettua syys-helmikuun aikana 800 km metsässä ja sisureilla varustetuilla renkailla. Tämänhän ei jonkun kaupunkilegendan mukaan pitäisi olla mahdollista, koska käärmeenpuremat. Mitään työkaluja tai pumppua ei ollut, mutta ei tullut reikiäkään.

    Viimeeksi on rengas mennyt ehkä joskus 2005 tjsp. Silloin renkaina Fast Freddyt ja jossain Sipoon korvilla meni ihan kelvillä. Pääsääntöisesti noita pumppuja on tullut ihan turhaan raahattua.

    Mutta täähän on tätä "mitäs jos". Joskus voi napsahtaa kohdalle ja kyllähän se sitten syö.

    ---
    Asiasta kukkaruukkuun. Sain tuon Salsan pokasahan kasaan ja olen nyt sillä fiinisti kurvaillut VSS-luolan käytävillä, kun ulkona satoi. Enivei, oli oikein hyvä ohjaustuntuma ja katsoin, että mitkä paineet: 0.3 edessä ja takana. Renkaina Maxxis Minion FBF ja FBR 4" leveinä. Mun mielestä ja muistin mukaan JJ:t kaatuu alle jo paljon ennen noita paineita.

  5. #9875
    Liittynyt
    08/2014
    Viestit
    2.655
    Kun tuosta varasisärengasasiasta on puhetta, niin yhden kerran oli sisärengas tarpeen kun vähän löysä rengas putosi vanteelta 29+:ssa. Eihän sitä enää millään pikkupumpuilla saa nousemaan joten sisärengasta vaan kehiin. Ei ollut pitkä pysähdys. Toisella kertaa ihan kylillä ajellessa kävi sama. Ei ollut pitkä matka kotiin, mutta silti raskas homma kantaa fillaria, kun ei oikein viiti tunkkailla niin että vanteen reuna ottaa kontaktia asfalttiin. Joten on sisärenkaan mukana olo ihan perusteltu juttu.

  6. #9876


    Talvi alkaa olemaan lopuillaan ja summailenpa kokemuksia Terrene Cake Eater 27.5x4.5 renkaasta. Ensinnäkin valtavan iso rengas vihdoinkin 27.5 kokoon! Rengas on siis isompi, kuin vastaava Gnarwhal rengas tai Barbegazi. Viimeisimpänä mainittu näyttää ihan pikku nakilta nykyään :-) Ostin renkaan alunperin siis korvaamaan Gnarwhal rengasta, joka ei todellakaan ole hyvä rullaamaan. Kriteerinä oli saada parempi nastarengas.

    No Terrene on ollutkin parempi, mitä oli odotukset. Alkutalvella olin todella pettynyt, mutta nyt keväällä arvosana on vähintään - fantastinen rengas! Aluksi en osannut laittaa ilman paineita oikein ja sattui jopa pahoja kaatumisia. Eturengas on tosi huono pitämään sivusuunnassa, jos liikaa painetta. Olen oppinut, että edessä vähemmän ja takana enemmän, koska rullaus säilyy ok tasolla. Edessä renkaan viisto sivunappi on loistavan hyvä ja huono. Rengas on ihailtavan tarkka ohjata, eikä vetele edes matalammilla paineilla. Sivunappi on kuitenkin katastrofi isolla paineella (>0.5bar). Riittävän matalalla paineella edessä rengas tarjoaa mahtavaa ajamista varsinkin keväällä. Ihmisten tallomat reiät ja korkea keski polanne eivät tunnu yhtään missään. Siinä missä kaverit haukkuu reitit ihan paskaksi, niin itsellä vielä huippu reitit. Valtava ero ja nyt verrataan nimenomaan Barbegazi renkaaseen. Renkaan keskinapitus on kertakaikkiaan mainio! Tarjoaa tasaisen kantoalan ohuella kovemmalla keskipolanteella ja pyörällä säilyy tasapaino.

    Takana rengas on huikean hyvä. Vetopito todella hyvä ja viistotut napit tarraa pehmeästi, eikä rajusti kuten Gnarwhal renkaassa. Tämä on ihan olennainen etu rullaamista ajatellen. Terrene lisännyt lamellia auttamaan pitoa lumella ja loskassa. Tiheämpi tasainen keskinapitus kantaa ja rullaus on yllättävänkin hyvä näin isolle renkaalle. Ei nyt sentään Barbegazin rullausta ole, mutta vapauden tunne säilyy, eikä ala vkäyrä kohota :-) Ilmavuus ja massiivinen koko ovat aivan huikeita! Olen ajellut huonoilla reiteillä ja hankikanto on mahtava. Sinne uppoaa Barbegazi, mutta Terrene kantaa ja rullaakin vielä!

    Arvio renkaasta on kyllä nykyään ISO. Tämä on loistava rengas ja nimenomaan tehty tarkoitusta varten. Minulle tarkoitus on vaikea ajokeli ja Terrene tekee ajosta huipun :-) Hyvällä baanalla iso Terrene alkaa ahdistamaan ja sitten laitetaankin taas Barbit alle :-) Barbit ovat hiilari setissä jne,,,

  7. #9877
    Ohessa kuva vielä toisesta suunnasta...

  8. #9878
    Vertailun vuoksi vielä Barbegazi settiä...

  9. #9879
    Hyvää vertailua ja kommenttia. Kuvissakaan mitään valittamista. Kesäkäyttöön voisi fatbike renkaisiinkin olla enemmän xc-painotteista kumia kun välttämättä pitoa ei tarvitse/riittää kun paineet laskee. Onhan sen tyylisiä ainakin 26" koossa, mutta ei ehkä sielläkään esim. Vittoria mezcal tyyppisellä kuviolla. No ehkä tämmöisille ei ole tarvetta tai tilausta. JJ ja Barbegazi riittää kyllä aika pitkälle toisaalta.

  10. #9880
    Liittynyt
    07/2018
    Viestit
    125


    Nää Surlyn uudet jäästä tehdyt renkaat on aika hyvät. Painoa ehkä turhan paljon, mutta huikea luisto.

  11. #9881
    Liittynyt
    09/2017
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    8
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti pojomtb Katso viesti


    Nää Surlyn uudet jäästä tehdyt renkaat on aika hyvät. Painoa ehkä turhan paljon, mutta huikea luisto.
    Loistokelit ajella rapakoissa! Ite taidan odottaa plussakeleille, jolloin ei kusi jäädy päähän ja sohjo vanteille.

    Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla

  12. #9882
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    389
    Täpäri on tällä hetkellä telakalla. Ostin varalle läskin (Pole Taiga). Tulevaisuudessa läski olisi suureksi osaksi talvi ja ehkä välikausien pyörä, ellen nyt sitten myy pois myöhemmin. Täpärillä sitten kesät.

    Läskissä on nyt kiinni Maxxis Colossus 4.8 renkaat, edessä ja takana. Onko kellään kokemusta noista kesäkäytössä? Noihan ovat talvi/lumikäyttöön suunnitellut.. Tarkoitus olisi läskillä seuraavat 1-4kk ajaa, joten hirveän innoissani en ole uusien renkaiden ostosta kesäkäyttöä varten (jos läskiajokausi jääkin esim 1kk mittaiseksi) mutta pakkohan se on jos noi on ihan surkeat. En ole itse ehtinyt noita testaamaan ja kun ovat vielä sisureilla niin ajattelin ensin litkuttaa ne. Mutta jos ovatkin kesällä umpisurkeat niin ei kuitenkaan huvittaisi rengas- ja litkutusjumppaa montaa kertaa.

    Tilalle jokin pitävämpi rengas eteen ja JJ taakse vai meenkö noilla vai mitä?

    ps. Täpärissä on hucknorrikset edessä ja takana, onko noi läskiin tarpeellinen investointi?

  13. #9883
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti santei Katso viesti
    Täpäri on tällä hetkellä telakalla. Ostin varalle läskin (Pole Taiga). Tulevaisuudessa läski olisi suureksi osaksi talvi ja ehkä välikausien pyörä, ellen nyt sitten myy pois myöhemmin. Täpärillä sitten kesät.

    Läskissä on nyt kiinni Maxxis Colossus 4.8 renkaat, edessä ja takana. Onko kellään kokemusta noista kesäkäytössä? Noihan ovat talvi/lumikäyttöön suunnitellut.. Tarkoitus olisi läskillä seuraavat 1-4kk ajaa, joten hirveän innoissani en ole uusien renkaiden ostosta kesäkäyttöä varten (jos läskiajokausi jääkin esim 1kk mittaiseksi) mutta pakkohan se on jos noi on ihan surkeat. En ole itse ehtinyt noita testaamaan ja kun ovat vielä sisureilla niin ajattelin ensin litkuttaa ne. Mutta jos ovatkin kesällä umpisurkeat niin ei kuitenkaan huvittaisi rengas- ja litkutusjumppaa montaa kertaa.

    Tilalle jokin pitävämpi rengas eteen ja JJ taakse vai meenkö noilla vai mitä?

    ps. Täpärissä on hucknorrikset edessä ja takana, onko noi läskiin tarpeellinen investointi?
    Aika nihkeät Colossukset on kuulemma rullaamaan, mutta suurestihan se on aina paineista kiinni. Tubeless auttaa siinäkin paljon.
    Bud ja JJ on hyvä kombo kesällä, tai miksei ne JJ:t parinakin... Hucknorrisien tarve riippuu ajotyylistä ja maastosta. Ei mitään tarvetta itsellä ainakaan ollut.

  14. #9884
    Liittynyt
    06/2005
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    128
    Joko tämä oli tänne linkattu?
    26x5.5"
    http://www.chaoyangtire.com/index.ph...name=YETICROSS

  15. #9885
    Liittynyt
    09/2013
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    204
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Petri Tuomenpuro Katso viesti
    Joko tämä oli tänne linkattu?
    26x5.5"
    http://www.chaoyangtire.com/index.ph...name=YETICROSS
    No johan on! Pitää harkita nastaversiota ensitalveksi.

  16. #9886
    Liittynyt
    05/2018
    Viestit
    2.970
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti harald Katso viesti
    Upea perjantaiilta satulassa. Bud ja JJ 4.8 on kyllä todella hyvä kombo, rullaa tubelessina todella hyvin. Vaikea on sanoa, mutta rullaa yhtä hyvin kuin alkuperäiset JJ 4.0. Pitoa on vain huiman paljon enemmän, etenkin edessä on nyt kova luotto kun pienet lipsahdukset loppuvat todella nopeasti eikä tule sellaista pulkkafiilistä. Ei sen puoleen, haibike sähköpyörä niin eipä sillä nyt niiin suurta väliä ole että rullaako vai ei. Kivempi on kyllä ajaa jos rullaa.

    Paineet jäi tällä pätkällä 0,50 edessä ja 0,55 takana. Kuskin paino luokkaa 0,1 tonnia niin paineita saa olla. Kävin eilen kokeilemassa taivaskallion ympäri 0,40 barin paineilla ja hyvin sekin meni. Todella positiivinen parannus. Kunhan nyt ei vain chainstay vasemmalla sahaudu poikki. Huomasin lammassaaressa että toisen rivin nappulan reunat osuu siihen välillä ja maalit on siitä kohtaa pois.

    Saisiko vanteen keskikohtaa siirrettyä hiukan puolia kiristämällä? Oikealla puolella olisi enemmän tilaa, kettinkiin jää myös tilaa.

    Muutaman päivän joutui Budin pumppaamaan, mutta lisäsin 1 ozin lisää (Sun Ringlen 2 oz pulloja oli hyllyssä, ilmeisesti samaa kamaa kuin Stan's) ja ravistelin vähän lisää niin nyt tuntuu tiivistyvän. JJ 4.8 pärjäsi näköjään hyvin yhdellä 2 ozin pullolla (0,6 desiä). Fattystripperin sivuilla sanotaankin että voi mennä viikko-kaksi ennen kuin litku liimaa fattystripperin kunnolla kiinni renkaaseen.

    Tuntuu vähän siltä että nastarengasrumbaan ei tarvitsisi lähteä. ISP:t on Hardlife 3.0 alla, niin jos on pakko mennä niin voin mennä sillä sitten. Mitä tekisi tuolla Sun Ringle 80 kiekkosarjalla sitten...
    Niinhän siinä kävi että JJ oli sahaamassq chainstayn poikki. Aikamoiset uurteet on jo, suojasin mudhuggerin mukana tulevalla kalvolla.

    Kävin tänään ekaa kertaa "yläfemmalla", ja käteen tarttui litran stanin lisäksi 3,45 mm puola-avain. Löysäsin toiselta puolelta kaikki puolat puoli kierrosta, ja toiselta kiristin saman verran. Nyt on molemmilla puolilla yhtä paljon välystä nappuloihin, vaikka chainstaystä mitattuna vanteen reuna onkin hiukan toisella puolella.

    Alla on nyt ollut muutaman tunnin verran 29" i35 vannesetti 29x2.6" nobby niieillä. Oi pojat että rullaa hienosti, naurattaa välillä. Voi oikeasti ottaa vauhtia vastamäkeen. Mutta mutta... Kävin tunnin pyörimässä Kivikkossa (noinko taivutetaan?), ja kaikki kohdat jotka aikaisemmin meni lötöstellen yli aiheutti nyt peräpukamia ja ranteiden turvotusta (hiukan tehostettua). Kyllä noilla läskirenkailla tulee olemaan käyttöä vielä, etenkin jäykkäperässä. Vai pitäisikö hankkia sittenkin se sähkötäpäriläski?
    .

  17. #9887
    Kun JJ:ä ei saa 27.5" koossa, niin mikäpä olisi Farley 5:een parhaiten rullaava kesärengas? Varmaan täällä mainittu, mutta kun näitä sivuja on tässä ketjussa melko monta...

    Pidolla ei hirveästi väliä, tulee 7-kymppisen isäukon käyttöön, ajelee varmaan kuivalla kelillä helppoa reittiä. 2 bar ei kuitenkaan toivottu ratkaisu

  18. #9888
    Bontrager Barbegazi jos 4.5 leveätä mahtuu, Hodag jos 3.8 riittää.

  19. #9889
    Liittynyt
    02/2018
    Viestit
    76
    Onkohan kellään vielä kokemusta Maxxis Colossus, 27.5x4.50 renkaista vai onko niitä saatavana vain netissä kuvina? Olisi kohta tarvetta uusia Bontrager 27.5x4.50 ja olisi tuostakin renkaasta kiva kuulla jotain

  20. #9890
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    7.633
    Tänään heitin 20 km metsälenkin Salsa Bucksaw:illa, missä 4" Maxxis Minion FBR ja FBF -renkaat. Kiroilin huonoa kuntoani, kun pyörä ei tahtonut oikein kulkea mitenkään edes tasaisella. Kotio päin polkiessa Kontulan (kuuluisan) Nesteen kohdalla sain eteeni jonkun cyclocrossaristin. Ajattelin ajaa kiinni ja imuun. En päässyt taakse edes alamäessä, missä cyclo rullasi vapaalla ja minä poljin...

    Ilmeisen raskaat nämä Maxxikset

  21. #9891
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    7.633
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti harald Katso viesti
    Niinhän siinä kävi että JJ oli sahaamassq chainstayn poikki. Aikamoiset uurteet on jo, suojasin mudhuggerin mukana tulevalla kalvolla.
    3" Fat Freddy nastoilla...

    P.S. se on Kivikossa...


  22. #9892
    Liittynyt
    08/2014
    Viestit
    2.655
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    Tänään heitin 20 km metsälenkin Salsa Bucksaw:illa, missä 4" Maxxis Minion FBR ja FBF -renkaat. Kiroilin huonoa kuntoani, kun pyörä ei tahtonut oikein kulkea mitenkään edes tasaisella. Kotio päin polkiessa Kontulan (kuuluisan) Nesteen kohdalla sain eteeni jonkun cyclocrossaristin. Ajattelin ajaa kiinni ja imuun. En päässyt taakse edes alamäessä, missä cyclo rullasi vapaalla ja minä poljin...

    Ilmeisen raskaat nämä Maxxikset
    On renkaissa eroa, paljonkin. Edessä ei haittaa vaikka pitoa onkin, eikä edessä rullausominaisuudet niin paljoa vaikuta. Jos ei märkiä kallioita ja kivikoita paljoa ole niin itse voisin ajatella laittaa taakse vaikka svalpen jumpojimin,Pacestar Liteskininä. Tai jos märillä kivillä ajoa on enempi niin sitten Addix-seoksella. Ainakin rullaaminen muuttuisi.

  23. #9893
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    7.633
    ^Heitin tänään sitten lenkin täysjäykällä Salsa Beargreasella, missä 4" JJ:t. Pyörä suorastaan lensi. Ehkä mun kunto ei sit olekaan niin paska...

    Mitäs suosituksia FBF:n ja FBR:n tilalle? Tuo Kottenbergin suositus JJ taakse, vai kokonaan JJ:t?

  24. #9894
    Liittynyt
    05/2018
    Viestit
    2.970
    JJ on kyllä loistava rengas. Ilmanpaineen säädöllä Jekyll ja Hyde. Ennen kuin vaihdan tuon 4.8" leveän JJ:n takaa pois, ajattelin hankkia jostain 0,5 mm paksua ruostumatonta peltiä ja liimata epoksilla lätkä sitä suojaamaan chainstayt. Olisiko K-raudan Alfer-hyllyssä ohkaista?

    Mikä pyörä MRe:llä jossa FF hinkannut? Canyon?

  25. #9895
    Liittynyt
    07/2018
    Viestit
    125
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    ^Heitin tänään sitten lenkin täysjäykällä Salsa Beargreasella, missä 4" JJ:t. Pyörä suorastaan lensi. Ehkä mun kunto ei sit olekaan niin paska...

    Mulla on ollut vähän kaksijakoiset fiilikset sen jälkeen kun vaihdoin 4.8" Bud/Lou yhdistelmästä kesäksi JJ neloset. Toki nuo rullaa paremmin tasaisella ja nopeilla poluilla, mutta toisaalta olen yllättynyt siitä, miten paljon huonommin ne siirtää juurien ja kivien yli pyörää. Se minkä rullaavuudessa tasaisella voittaa, häviää kyllä teknisemmässä maastossa. Toisaalta ei tuo ihme, koska renkaan kehä on huomattavasti pienempi (sama kuin 27.5" vs 29" normi renkailla).
    Tarkoitus on kuitenkin kesällä ajella välillä sellaisia matkoja missä tulee paljon pikkuteitä mukaan, joten kyllä tuo JJ 4" siihen on ihan hyvä rengastus. Toinen missä Bud/Lou ovat kyllä yhä parempia on tuo itseohjaavuus. Näillä JJ nelosillakin alkaa huomaamaan heti ohjausta, mikäli paineita enemmän laskee. Mulla on nuo ADDIX SpeedGrip SnakeSkin versiot renkaista. Sain viime syksyllä kahdesti Liteskineihin (4.8") viillon kylkeen ja riitti niiden osalta.

  26. #9896
    Liittynyt
    05/2018
    Viestit
    2.970
    Tuliko viillot taka- vai eturenkaaseen? Ostin viimeisiä 4.8" liteskinejä itselleni, ja ajattelin että edessä pystyn välttämään pahimmat mutta takana seuraava rengas saa mennä siitä mistä menee. Takarengas onkin minulla snakeskin.

    Kokeilin Budillakin tässä 29" vimmassa. 0,6 bar paineita niin yhtä lailla se rullaa kuin 4.8" JJ. Melkein. Mutta vähän eri tavalla. Vaikea selittää. Sitten kun lasketaan paineita niin kyllä tuo 4.8" JJ on todella hyvä rullaavuudessa. Bud jarruttaa enemmän.

  27. #9897
    Liittynyt
    07/2018
    Viestit
    125
    Taakse molemmilla kerroilla aika pahassa kivikossa, mutta mun mielestä kohtuullisen laimeilla raapaisuilla. Tuo on kyllä totta, että pienemmillä paineilla Bud-tai-Lou alkaa jarruttamaan sitten kyllä kunnolla. Mulle mieluisin ratkaisu olisi tällä hetkellä kesään 27.5" JJ 4". Sit tarttis vain toiset kiekot..

  28. #9898
    Liittynyt
    08/2014
    Viestit
    2.655
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    ^Heitin tänään sitten lenkin täysjäykällä Salsa Beargreasella, missä 4" JJ:t. Pyörä suorastaan lensi. Ehkä mun kunto ei sit olekaan niin paska...

    Mitäs suosituksia FBF:n ja FBR:n tilalle? Tuo Kottenbergin suositus JJ taakse, vai kokonaan JJ:t?
    Tietysti paljon kiinni ajopaikoista, keleistä ja tottumuksista, mutta itsellä on nyt JJ (Addix, Liteskn) takana ja edessä karkeampaa, Bud, ja sateisempaa kun on luvattu niin ajelen näillä jokusen viikon vielä ja sitten varmaan vaihdan kesäkäytössä olleisiin vanhoihin Pacestar Liteskineihin.

    Kokeile vaikka niin että vaihdat JJ:n vain taakse niin saat tuntumaa miltä kombo vaikuttaa, ja edessä FBF antaa hyvää kanttipitoa jos on pehmeämpiä ja liukkaita paikkoja, joita voi hyvinkin olla vielä jonkun aikaa. Hyvien itselle sopivien yhdistelmien tietäminen on myös ihan hyödyllinen juttu.

  29. #9899
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    7.633
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti harald Katso viesti
    Mikä pyörä MRe:llä jossa FF hinkannut? Canyon?
    Merida eOneTwenty (sähkis).

  30. #9900
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    7.633
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti J.Kottenberg Katso viesti
    Kokeile vaikka niin että vaihdat JJ:n vain taakse niin saat tuntumaa miltä kombo vaikuttaa, ja edessä FBF antaa hyvää kanttipitoa jos on pehmeämpiä ja liukkaita paikkoja, joita voi hyvinkin olla vielä jonkun aikaa. Hyvien itselle sopivien yhdistelmien tietäminen on myös ihan hyödyllinen juttu.
    Täytyy varmaan kokeilla vielä hieman korkeammilla paineilla. Nyt on takana ollut aika pienet paineet, kun lyö juurakoissa välillä vanteelle. Ja itse asiassa mähän voin vaihtaa noita salsojen kiekkoja vapaasti ristiin. Jarrulevyt joutuu vaihtamaan, kun täpärissä on 20-milliä suuremmat edessä ja takana.

    Eli vois kokeilla ensin kovemmilla paineilla ja sitten vielä JJ:t Beargreasesta Bucksaw:iin.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •