En kuvitellut saavuttavani sillä yhtään mitään ja siksihän se ihmetyttikin että se vaihteen pudotus pudotti tehoja.
Lisää kysymyksiä - miten/mistä Direto konffataan ERG/resistance moodien välillä jos ohjaus halutaan tapahtuvan vaikka sillä Garminilla?
Mulla on Eliten app sekä tietokoneessa että puhelimessa ja kummassakaan niistä ei Diretoa varsinaisesti konffata - appilla saa valittua sen moodin kun alkaa sillä ohjata sitä Diretoa ja ns. "tekee treenin sillä".
Eikö se Garmin ohjaus toimikaan kuten pitäisi? Siis Garminissa on myös 2 vaihtoehtoa - set power ja set resistance ja olen siis käyttänyt tuota set power valintaa ja siellä on 180W asetettuna - Garmin muodostaa yhteyden Diretoon mutta ei tällä näyttäisi olevan haluttua vaikutusta...
Kare Eskola olen kyllä samaa mieltä. Tällähetkellä vain ulkona ajaminen (maasto, cyclo) on sen verran hauskempaa että trainerin käyttö melko vähäistä ja siksi nuukana en ole raaskinut maksaa zwiftistä 15€/kk. No joo - hyvä kysymys että eikö sitten joku perus traineri olisi riittänyt - olisi joo. Tulipa vaan kesällä päivitettyä vanha Tacx Flow2200 tuohon Diretoon (helmiä sioille).

).
Lainaa viestiä vastauksessa
Kirjanmerkit