Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
Fenixin lamppuihin ainakin saa sähköpostilla hajonneen osan ja ihan suomesta.
Meinaatko että sillä on jotain lisäarvoa että varaosan saa Suomesta eikä Saksasta postitettuna?

(Joo, ymmärsin että tässä oli kysymys siitä ettei joku mene luulemaan että Valostoresta ostetun Fenixin varaosaa joutuisi odottelemaan sen mitä postin kulku jostain kaukaa Kiinasta kestää.)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
Itsellä on sellaista kokemusta Fenixin kanssa ja mahdollisten Lupine-ongelmien suhteen olen luottavainen täältä luetun perusteella.
Lupinen hintaluokassa olevien lamppujen suhteen tuota on syytä odottaakin

En epäile etteikö B+M:n ja jo mainittujen lisäksi voisi olla vielä muitakin valmistajia jotka toimivat yhtä hienosti. Minusta olisikin hienoa että mahdollisimman moni tulisi kertomaan foorumille omasta positiivisesta kokemuksestaan ja muutenkin kehumaan omaansa silloin kun siihen on yhtään aihetta. Minä ja Mohkku kun emme siihen pysty kuin Bummin valojen kohdalla

Joidenkin aivan muiden tuotteiden valmistajien tiedän vetävän aivan toisenlaista linjaa vaikka kyse on kustannuksiltaan samantasoista varaosista eli heiltä on tuirha odottaa maksutonta varaosaa ellei pysty osoittamaan että rikkoutuminen johtui valmistusviasta eikä ainakaan silloin kun asiakas itse myöntää - kuten minä tein - rikkoutumisen johtuneen käyttäjän omasta virheestä tai huolimattomuudesta.