Ensinnäkin kiitos kaikille neuvoista. Ja siitäkin ettei kukaan ole vain käskenyt käyttämään foorumin hakua ja lukemaan ensin vaikkapa tuon mainitsemani ketjun tai googlaamaan "brake rub" tat jotain muuta vastaavaa.
Mutta mitä tarkoittaa esimerkiksi "käyttökireyteen kiristäminen"? Tämä on yleinen kommentti eikä siis kohdistu erityisesti tuohon termiin tai oem:n vastaukseen; jotkut kätevät ilmaukset ovat vain siitä hankalia että ne eivät aina toimi tai välity oikein ilman että neuvoja on paikalla näyttämässä tai vieressä katsomassa...
Muuten: akselin arvelisin olevan pohjassa, koska (a) se tuntuu ja näyttää olevan pohjassa tai paremmin sanottuna ei tunnu eikä näytä olevan eri lailla silloin kun onnistuin kiekon paikalleenlaitossa, (b) todennäköisyys sille että ensin saisin sen neljä kertaa peräkkäin paikalleen pohjaan asti ja sitten kolme kertaa peräkkäin en saisi lienee häviävän pieni, ja (c) koska läpiakseli on niin hieno ja idioottivarma systeemi.
Lopputulema tässä vaiheessa onkin että olen kaikesta huolimatta onnistunut "ei-keskittämään" jarrut eli itse sitä huomaamatta ja tajauamatta tökännyt jarrulevyllä huonotuurisesti. Koska maantiemiehellä on myös hänelle helpompi ja ilmeisesti sopivampi pyörä ja hän viihtyy erinomaisen hyvin seillä missä on valkoista viivaa seurattavaksi, niin jätän tämän nyt tähän joksikin aikaa ja palaan siihen kun mielentila on oikea.
Eli aito cliffhanger kaikille kiinnostuneena seuraaville![]()








Lainaa viestiä vastauksessa
Kirjanmerkit