Jos sen läpiakselin kiinnikiertämisen momentin kanssa on niin tarkkaa että käytännössä ilmeisesti tarvitaan momenttiavain, ei minusta pitäisi kovin paljon kehua systeemin erinomaisuudella tai helppokäyttöisyydellä.

Ja onhan tämä melkoisen yllättävä tieto ja havainto että jarrupalat voivat olla näin mimoosanherkkiä ja siirtyä milteipä pelkästä kosketuksesta.

Kun tämä tuntuu olevan näin vaikeaa siisteissä sisätiloissa ja kaikessa rauhassa tehtynä niin mitenköhän se mahtaa onnistua ulkosalla ja vähän nopeuteenkin pyrkien?

Tai hetkinen, olenhan minä sen kertaalleen tehnyt rengarrikon jälkeen ulkonakin. Ja nastarenkaiden vaihdon yhteydessä syksyllä ja keväällä, vieläpä sekä eteen että taakse, ja täysin ilman ongelmia.

Jännäksi menevät nämä fillarihommat, mutta kai tässä vähitellen oppii.

Vaan olisivat ne levyjarrujen kehujat saaneet pitää enemmän ääntä tämmöisistäkin ominaisuuksista!


PS Ainoa mikä ei yllätä on että löytyy vastaaja joka ei selvästikään ole malttanut lukea kysymystä.